-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz DeckardCain #7047 üzenetére
Szia!
Ne a bankkártyád számád, hanem a bankszámlaszámod add meg.
A név nem számít, akármit beírhatsz.üdv
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
"A pénz már nem a PayPal fennhatósága alatt van, nem fogja a saját pénzéből kifizetni azt, amit a Geekbuying eltett."
tudom hogy te vagy itt a topikgazda, ezért előre is elnézést kérek, de ez nettó hülyeség
a problémát valószínűleg az okozza, hogy a srác nem item not received disputeot indítot hanem snad-ot (not as described), ezért kéri a rendszer hogy küldje vissza
a paypaltól élő ember a panaszt el sem olvasta ez tuti
az meg hogy azt tanácsolod hogy zárja le a paypal disputeot, amíg nincs pénzénél az tényleg borzasztó tanács
ezután semmit sem tehet ha lepattintja a webshopkicsit figyelmesebben a tanácsadással ha lehet
végül a megoldás: fel kell hívni a paypal ügyfélszolgálatot és kérni, hogy módosítsák a dispute okát snad-ról inr-re
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
Nem írok hülyeségeket. Légy szíves nem sértően fogalmazni. Köszönöm.
Elnézést érte, az bosszantott fel, hogy ha betartja a tanácsodat el fogja veszteni a pénzét
Mivel nagy céges vásárlók esetén a pénz azonnal náluk van és automatikusan megy a bankszámlájukra így nincs a PayPal-nél.
Telejsen mindegy hogy van-e a paypal számláján pénz, ha nincs , legfeljebb átmenetileg negatív lesz az egyenlege, de a paypal jótáll a vásárlásért
Miért hagyod figyelmen kívül, hogy a PayPal azt válaszolta hogy küldje vissza? Aminek ugye nincs értelme, mivel a cég elfogadta a vásárlás lemondást
módosítani kella dispute okát, ahogy le is írtam
A tanácsod meg még inkább az. Nincs mit keresni a PayPal-nál, nem egy átverős cégről van szó, de ők sem akarják hogy visszaadják a pénzt és a hülye vásárló meg az ellenük indított dispute-t életben tartja. A PayPal az eladó rangnál ezt is számolja.
ez értelmetlen hablaty, már elnézést
ha a tranzakciót refundolják, bezárul a dispute, ennyit illene tudnod, ha már tanácsoakt adszA meg nem vásárolt dologra (cancel order miatt) nem lehet item not received dipsute-t indítani! Mivel az sohasem fog megérkezni, a vásárló törlést kért, ki az, aki szerinted ezek után elküldené a terméket?
ez ebayen működik így, nem külső weboldalon
ismét csak azt tudom mondani, hogyha már tanácsot, adsz, ami nagyon rendes tőled, akkor figyelj oda jobban...(#29131) Oroszlánom
kövesd akkor a tanácsait, és meglátjuk mi lesz...ha jóindulató a geek webodlal, akkor visszakpod a pénzed, ha úgy döntenek hogy jó az a pénz nekik, akkor semmit sem tehetsz
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Oroszlánom #29136 üzenetére
most az történik hogy beraktál egy kamu tracking numbert.
a paypalnál az indiai ügyfélszolgálatos rá fog nézni, lezárja az ügyet a seller javára, te pedig nem kapsz egy forintot se vissza.
a seller jóindulatára vagy utalva, hogy visszadja e a pénzed.amit tenned kell hogy holnap reggel felhívod a paypal ügyfélszolgálatot és megkéred hogy módosítsák a dispute indokát snad-ról inr-re (item not received)
ha bezárod a disputeot szintén elveszted a lehetőséget a paypal segítségre.
ha a paypal nem akarja módosítani a dispute indokát, akkor még midnig van egy reményed
ha bankkártyával fizettél, akkor a bankodnál be tudsz nyújtani bankkártya panaszt (chargeback eljárás angolul), és így vissza fogod kapni a pénzed[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Oroszlánom #29147 üzenetére
hát nézd, leírtam már, hogy mit kell csinálni, ennél egyszerűbben én nem tudom megfogalmazni
a claimed okát kell megváltoztatni arról hogy rossz itemet kaptál, arra hogy nem kaptál semmitcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Varesz_86 #29177 üzenetére
ugyanis az lehet a gond nincs neki beállítva az eur mint pénznem, ezért mielőtt elfogadja lehetősége van beállítani
ha anélkül fogadja el hogy lenne eur balance beállítva, úgy át fogja konvertálni forintra (ha magyar az illető)
ha amerikai akkor usd-re vagy ami a primary balancecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Pachenkoooo #29305 üzenetére
nem a forint romlik, hanem a dollár a forinthoz képest
tessék egy grafikon az utóbbi 12 napról
[link]a pénzed nem lett kevesebb csak a forintban kifejezett értéke
(#29306) agroman
nem, rosszul gondolod
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz herrká #30468 üzenetére
majd azért nézzetek utána a témának mert az iylen virtuális tárgy eladásoknál óriási a fraud ráta, és nem nagyon lesz eladó védelmetek, kivéve ha giftként kapjátok a pénzt, de úgy meg nem szeretik küldeni
és ha mégis, akkor is ottvan a chargeback lehetőségecryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz herrká #30498 üzenetére
részletesen ha érdekel, akkor jobban utána kell olvasnod, de a lényeg az hogy a paypalon van vevő védelem és ezzel nagyon könnyű úgy visszaélni, ha a végén a fiadnak se virtuális tárgya, se pénze ne legyen
és mivel könnyű, sokan meg is csináljákcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Elektrosokk #31279 üzenetére
akkor, ha goods, tehát áru
service-nél szerintem nincs védelemcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
az eladónak kell igazolnia, hogy a szállítás megtörtént
ha nem tudja igazolni (tracking number hiányában), akkor temészetesen visszadja a pénzt a pp
ebből a szempontból teljesen mind1 hogy mi van az ő vásárlási felételei között, nem az az irányadó, hanem a paypal szabályzatacryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Atomgeszi #31299 üzenetére
attól függ melyik banknál vagy
az otp banknál be lehet nyújtani emailben is a panaszt, ezt konkrétan tudom, nekem is volt iylen ügyem
mindent szedj össze, levelezést és egyéb bizonyítékot ha van és szépen írd le az esetet részletesen
vissza kell kapnod a pénzed
a bank döntése hogy megelőlegzi-e neked, ez attól függ mennyire alapos a panaszod
ha igen akkor 2-3 nap és nálad a pénz, ha nem akkor 2-3 hónap is lehetcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
semmiylen költséggel sem jár a vevőnek a chargeback eljárás
magyarul bankkártya panasznak hívják, így kell érdeklődni"A nyomkövetési szám léte vagy nem léte nem releváns a PayPal vásárlói védelme szempontjából."
ne haragudj de ez egyszerűen nem igaz
ha az eladó nem tudja igazolni nyomkövetéssel hogy ki lett szállítva az áru, akkor a vevő vissza fogja kapni a pénzét
mondom ezt sok sok éves vevői és eladói tapasztalat birtokában
a maszlaggal nem akartalak megsérteni, de néha nagyon úgy tűnik nekem, hogy feleslegesen hivataloskodsz, modoroskodsz, adsz is választ meg nem is egy oylan kérdésre, amit egyszerűen rövidre lehetne zárni 1 mondatban
senki nem kiváncsi mindenféle kínai webshopoknak a felhasználói feéltételeire, hanem a problémára keresnek gyors megoldást
mindenesetre további jó munkát neked és peace!cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
hát ha te azt elfogadtad, az jó nagy butaság volt
egy panasz email a bank bankkártya osztályára és visszakaptad volna a pénzedet
ha nincs tracking number ami igazolja hogy átvették a csomagot akkor visszajár a pénz és ennyi
nem a vásárló felelőssége midnenféle biztosítást fizetni stb.
az eladó felelőssége igazolhatóan eljuttatni az árut
ha ezt nem tette meg, így járt és készkár is ezen vitatkozni
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
bonyolult probléma esetén csak mellé fognak beszélni sajnos, nem fogják/akarják érteni
sajnos aki nem ebszél angolul az hátrányban van, mert telefonon gyorsan, gördülékenyen meg lehet oldani a dolgokat
nevezheted megalapozatlannak, de akkor is ez a tapasztalatomcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
semmit nem kell lediktálni telefonon, csak kérni hogy hadd addj hozzá egy másikat, ezután nem fogsz hibaüzenetet kapni
azt hogy miért van így, azt nem tudom, de így vanbeszélhetünk még róla oldalakon keresztül, de ha ebbe fut bele valaki, ez a megoldás
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
rengeteg ilyen dolog van a pp-nél hogy nem logikusan működik
példa:
nem tudom még most is csinálják-e de régebben pl észrevettem, hogy az amugy is rohadtul lehúzó deviza váltási árfolyamuk még rosszabb, ha vásárláskor konvertálsz, nem manuálisan az accounton belülcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
persze hogy válthat, csak a figyelmetleneket, hozzá nem értőket elég szépen leveszik
engem nem zavar, sőt valószínű én is így csinálnám, de akkor is lehúzásugyanaz a kategória, mikor külföldön ha bizonyos boltokban kártyával fizetsz és érzékeli hogy forint alapú, megpróbálja hátha akarsz forintban fizetni (jó szar árfolyamon)-a boltos meg jutalékot kap ha rábeszél
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
őstag
válasz italomaxi #35598 üzenetére
most sincsen semmi gond, ez teljesen normális
ha jól tévedek 2000 eur körül lehet ez a határ talán
bár én küldési limitre nem is emlékeztem, csak pénzfogadásira
lehet hogy az utalások miatt van?
ha csak kártyával használod tuti nincs ilyen küldési limitcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
Itt jön még képbe az hogy magyar-e a fiók, mivel a pénzmosási törvény nem csak az ügyfél azonosítást, de a 300000 Ft összegű pénz mozgás NAV felé történő bejelentését és jóváhagyását is előírja.
erre kiváncsi lennék, hogy honnan vettél iylen információt (nem akarom azt mondani, hogy biztos hogy nincs ilyen, de ha szerinted van, akkor kérlek ezt forrással igazold)
főleg a jóváhagyás az, ami teljesen kizárt, de gyakorlatilag a bejelntésben is biztos vagyok, hogy nincs ilyen kötelezettség (bankonál is 2 millió ft fölött van és készpénzre vonatkozik(#35803) dzterra
nem írtad le a körülményeket, de arra tippelek, hogy kaptál egy nagy összegű fizetést, és megpróbáltad egyből kiutalni bankszámlára, ami 100% limitálással jár paypalnál gyakorlatilag
adatok kitakarásával másold be, hogy miylen információkat kértek, segítek ha tudok[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
nem zavar, látszik hogy jószándékú vagy, segítessz itt a topikban, csak rámutattam, hogy tévesek az értesüléseid ezesetben, kár ezen megsértődni
a 300 ezer ft os szabály, amit írtál arra vonatkozik, hogy azonosítani kell az ügyfelet, nem lehet anonim módon nyújtani neki a szolgáltatásokat
semmiféle nav felé jelentési kötelezettségről, pláne jóváhagyásról nem beszél
nem utalsósorban pedig a paypal nem magyar szervezet, így élből nem is vonatkozik rá ez a szabálysemmit sem kell igazolnod felém, válaszolnod sem kell, ha nem akarsz
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
nem illik kérdésre kérdéssel válaszolni, de ezeket tedd fel magadnak
1, szerinted attól hogy magyar ember nyit paypal számlát, a paypalra is magyar törvények vonatkoznak?
2, ha te egy svájci bankban nyitsz számlát, akkor a magyar vagy a svájci törvények vonatkoznak a bankra?
3, belegondoltál abba, hogy hány 300 ezer ft feletti tranzakció van egy nap? Hány tízezer ember kellene ahhoz hogy minden tranzakciót manuálisan engedélyezzen valaki?cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...