-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
smfb
csendes tag
Szia!
Az egész úgy indult, hogy ebayen leütöttem egy terméket (ahogy kb. hetente), fizettem volna és nem tudtam. Ekkor próbáltam direktbe belépni a paypal-ra, de nem tudtam. Firefox az alap böngészőm, a paypal oldalán szintén alapból ki van kapcsolva a reklámblokkoló. Töröltem cache-t, előzményeket, de ugyanaz. Megpróbáltam belépni edge-el és chrome-al, különböző gépeken w7 és w10 rendszer alatt is, de ugyanaz. Ezután, mivel pont utaztam külföldre, másnap megpróbáltam onnan is, egy tök idegen géppel, de sikertelenül. Korábban leírtam, hogy a kapcsolatfelvétel velük nem sikerült, mert minden fórumon visszapattantam azzal, hogy először be kell jelentkeznem... Jó vicc, ha pont az a bajom, hogy nem tudok. Hogy a jelszókérésre miért kapom a lenti hibaüzit, az szintén talány. Holnap kipróbálom a linkedet, hátha az segít.
Amúgy, laikusként azt gondolnám, hogy ha aktiválok bármilyen védelmi rendszert, arról minimum egy emailt kellene kapnom tőlük, hogy kedves uram, kérem igazolja, hogy ön-e az vagy ilyesmi.
Belépési védelem alatt mire gondolsz?
smfb
-
Topikgazda
Hát nem szokott senki sem küldeni e-mailt ha valami védekezési rendszer bekapcsol, még a filmekben sem. Mi a poén abban ha megtudod hogy figyelik minden lépésed?
Pár éve használható az hogy sms kód vagy egy generált kód beírása után lehet belépni, de még ekkor sem árt változtatni a jelszót és a biztonsági kérdéseket és rá adandó válaszokat. Hozzáférhetnek a az eszközödhöz amin belépsz, használsz megszerezhetik a belépési azonosítóidat, jelszavadat.
Jelszó elfelejtés esetén is gyorsabb feloldás a zárolásnak, ha legalább a biztonsági kérdéseidre tudsz válaszolni.[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
Sziasztok
Buta kérdés: Rendelést követően a pp levonta a számlámról az összeget, a webshop visszaigazolta hogy minden frankó, majd jött egy mail, hogy elértem a limitet, az átutalás meghiúsult... Persze el lett felejtve az új bankkártya validálása, meg is csináltam azonnal.
Ilyenkor mi van a lóvéval? Az összefoglaló oldalon kifizetésként jelent meg a tranzakció, levonva le lett... Mivel elég limitált a cucc amit rendeltem, így ha visszapattan tutira a lóvé pár napon belül, inkább újrarendelném...
Köszi előre is.
-
Topikgazda
válasz #56573440 #34903 üzenetére
Nem buta kérdés, de limitet a bankok állíthatnak a kártyához napi összeg és napi vásárlás darabszám.
A PP-on ha eléred a 785000 Ft forgalmat akkor kérhetnek személyazonosság igazolást, amíg az be nem érkezik és fel nem dolgozzák addig lehet limitálva a fiókkal a fizetés. -
Okami68
csendes tag
Sziasztok!
Segítségre és tanácsra, ötletre szorulok.
Az Unicredit Banknál vagyok, akik az elmúlt napokban leváltották az eddigi internetes banki szolgáltatásukat. Elmondásuk szerint semmi nem változott, de azóta nem tudok a Paypal-en keresztül a Trustly használatával pénzt átutalni.
Az az üzenet fogat a bejelentkezés során, hogy "A számla zárolva van. Lépjen kapcsolatba a bankjával."
Megtettem, de azt mondják, hogy a Paypal háza táján van a baki.
Magyarul, elindult az egymásra mutogatás.
Valaki járt már így? Van valakinek tapasztalata, hogy ilyenkor mit kell csinálni?
Előre is köszönöm, ha valaki tudja a megoldást. -
Topikgazda
válasz Okami68 #34906 üzenetére
Természetesen az Unicreditnek kellett volna összehangolni az új rendszert a Trustly-vel, a Trustly az eddigi módszerrel kapcsolódna az Unicredit Netbankhoz mivel mások az rendszer paraméterek mondjuk úgy nem fér hozzá az adatokhoz, és ezt érzékeli.
Ugyanúgy néz ki a belépési oldal mint eddig?
Nem a PayPal-nak kell írni, ha az Unicredit nem hajlandó egyeztetni, akkor a Trustly-nek kell írni, hogy változtatott a bank és nem megy a dolog azóta, legyenek szívesek felvenni velük a kapcsolatot.
Itt is érvényes az ökölszabályom: a banki dolgozó mindig félrebeszél, téved.
De előtte azért próbáld már ki hogy a használt böngésződből a PayPal, Unicredit ha van Trustly sütiket és a gyorsítótárat az eltárolt könyvjelzőket törlöd és böngésző újraindítás után próbálkozol.[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
A sztori röviden: pp-n régebben más kártyát használtam. Aztán összevontuk asszonnyal a lóvét, megszűnt több számlánk, így a régi kártya is levesbe ment, az újat meg csak hozzáadtam, de nem validáltattam le -nem vont le pp 400 hufot hogy kódot lássak és megadjam neki-.
Elértem a limitet, és jött az email, hogy:
"Your recent payment was declined because you reached your initial PayPal sending limit of 2 898,00 USD. This is the maximum amount of money you can send or use for purchases before you need to verify your account. "
Tehát olvasatomban a pénz nem ment el, mert el lett utasítva. Értelem szerűen nem közel 3k eurót küldtem egyszerre, hanem a saját meg haverok, meg sporttársak rendeléseiből összejött ennyi. És itt akadtam el, mert a mail szerint nem ment el a pénz, az eladó még nem kelt fel, a pp viszont le is vonta és teljesítettnek is mutatta.
De a pp válasza szerint teljesült a kifizetés, úgyhogy a lustaságomnak csak két óra parázás lett a következménye
A bank felől nincs limitálva, netkártyát használok, és mindig csak annyi van rajta ami kell, vagy nem fáj ha eltűnik. Személyazonosság nem kellett, a mailben is csak a kártya hitelesítést kérték, hogy valóban én vagyok a tulajdonosa.
[ Szerkesztve ]
-
Okami68
csendes tag
Szia!
Sajnos az Unicreditnél a internetes bankolási rendszer teljesen megváltozott, átalakult. Gyakorlatilag minden más, a belépési felülettől kezdve az utalásokig, minden teljesen idegen lett.
Azért megpróbálom törölni a sütiket és a gyorsítótárat, hátha az segít.
Köszönöm!
Értem, hogy olykor ajánlatos fejlődni, de nagyon tele van a hócipőm ezekkel az átgondolatlan fejlesztésekkel, amelyek csak hetek, hónapok múlva lesznek kompatibilisek minden mással. :-( -
#56573440
törölt tag
"We place initial limits on all accounts to increase security and help prevent fraud. Once you verify your account you’ll be able to make as many payments as you like with PayPal.
How to get Verified and remove your sending limit:
• Log in to your PayPal account and click Wallet at the top of the page.
• Follow the instructions to link your card to your PayPal account. We’ll charge to your card to make sure it’s yours. This charge creates a unique 4-digit code that will show up on your card statement within a few days.
• Once the code shows up on your statement, log in to your PayPal account and enter the 4-digit “PAYPAL” code."
Mást nem kért, ezt meg már megcsináltam
-
Okami68
csendes tag
Szia!
Személyesen voltam bent náluk, amikor bejelentették a változást az internetes bankolási rendszerrel kapcsolatban, hogy mi fog változni, mit kell másképpen csinálni...mégiscsak az ember pénzéről van szó, ne legyen valami félreértés az utalásoknál. Mindenre ugyanaz volt a válasz, semmi nem fog változni, minden ugyanolyan lesz.
Ehhez képest minden teljesen más, és például ez a nyamvadt utalás a Paypal számlára nem működik. Töröltem a sütiket és a gyorsítótárat, de ez sem segített. :-(
Próbálok írni a Trustlynek. Remélem, ők gyorsan orvosolják a problémát. -
Sanyi.mTs
addikt
playstation store-hoz használnék paypal fiókot. a ps összefoglalóban az írták, hogy uk paypal szükséges a uk store-hoz.
hol tudom ellenőrizni, hogy milyen "nemzetiségű" a fiókom? -
Topikgazda
válasz Sanyi.mTs #34915 üzenetére
Belépsz, jobb felső sarok fogaskerék ikon.
Bal oldalon a Nationality ha Hungary vagy Magyarország akkor magyar.
De egyszerűbb az, ha visszaemlékszel hogy lakcímednél milyen város és irányítószám van megadva, mert ott csak olyan lehet, amely nemzetiségű a fiók. Nem mindenhol 4 szám a irányítószám és magyar település magyar fiók, angol település angol fiók.
[ Szerkesztve ]
-
spileraaa
senior tag
nektek elküldi sms-ben a 6 számjegyű kódot?
jelenleg próbáltam vásárolni és többszöri próbálkozásra sem küldte el (sokadik után pedig letiltott ideiglenesen)
ilyen mostanáig soha nem volt
a mobil szolgáltatom orange
[ Szerkesztve ]
Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660
-
cbmfan
senior tag
-
Topikgazda
válasz spileraaa #34917 üzenetére
Ma 16:23-kor még jó volt, most behalt.
Sajnos két napja kivették azt a részt ahol volt másodlagos belépés lehetőség ha nem jönne meg az sms kód, úgy 3 hete próbálkoztak már ezzel sz..r belépési oldallal, akkor 3 napon keresztül magyaráztam nekik hogy egyáltalán nem üzembiztos az sms rendszer tegyék vissza, nem biztos hogy annak hatására de visszatették, most megint az a paraszt vezető jöhetett dolgozni akinek esze nincs és itt tartunk, hogy se fizetni, se belépni nem tudunk. Ha észhez térne a rendszer célszerű a sms belépési védelmet megszüntetni, átállni a VipAcces belépési kódos dologra. Leírás az Összefoglalóban. -
Topikgazda
Facebook-on üzentem hogy behalt az sms rendszer, talán olvassa valaki.
-
Okami68
csendes tag
válasz Okami68 #34914 üzenetére
Leveleztem egy jót a Trustlyval.
A lényeg, hogy alaposan megvizsgálva a problémát, szerintük a bank a hibás, beszéljek velük és rendezzem a dolgot.
Jó ez az ügyfélbarát világ. A két cég egymásra mutogat, én, az ügyfél pedig itt ülök közöttük egy megoldatlan problémával.
Klassz. :-( -
Topikgazda
Megjavították az sms küldési rendszert
-
Fru95
újonc
válasz HoTaZo #34001 üzenetére
hello! nekem volt egy reklamációm hogy jogosulatlan személy használta a kártyát ez kétszer fordult elő az elsőnél visszautalták az összegeket a másodiknál nem fedezett tranzakcióként birálták el vagyis nem fogadták el pedig alatta + jellel ott vannak az összegek hogy visszatérités az eredeti számlára de azösszefoglalóba nem jelenik meg szóval gondolom nem kapom vissza.hiába irok az ügyfélszolgálatnak értetlenek vagy nem is válaszolnak.már panaszt is tettem amire még nem jött válasz megpróbáltam visszaigényelni a pénzt az oldalaktól de még arra sincsen reakció van olyan termék amit már az eladó is feladott,de attól hogy nem biztoságos a paypal miért nem segitenek?! mit tudok csinálni?
-
Topikgazda
Az első alkalom után miért nem állítottad be a két belépési védelem közül valamelyiket? első alkalom az oké, nem védted a fiókodat, de a második az már nem hihető. Szoktunk tanulni a hibákból. Az hogy nem kényszerített a PayPal arra hogy jobban védd a fiókodat, ne az ő hibájuk legyen már.
Ha te nem véded az adataidat, akkor nem várható el, hogy ők tegyék meg azt helyetted, így igaz az hogy nem védtek meg, de NEM AZ Ő DOLGUK!De ha azt látod hogy visszatérítve, akkor mivel bankkártyát emlegetsz, azok a pénzed a bankszámládon kell hogy legyenek, nem a PayPal-on, hiszen nem a PP-től ment a pénz, a PayPal számlatörténetben az látod ha rákattintasz egy ilyen sorra, hogy továbbítva XXXX számú bankkártyára. Érdeklődj a bankodban, ha a zöld színű refund, visszatérítés bejegyzés dátumátó számított 5-6 munkanap után sincs a bankszámládon.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az kevés, ha később hozzáférnek a gépedhez, a böngésződhöz akkor ugyanúgy el tudják lopni az információt. Ha valamelyik védelmet beállítod, akkor csak a telefonra kapott sms-ben lévő kód beírása vagy a másik esetben belépés előtt generált kód beírása után lehet belépni,mivel az eszközök nálad vannak illetéktelen képtelen belépni.
A képeken olyanokat látok amiket automatikusan vonnak, ha azt nem jogosultságot függeszted fel, akkor azt miután az adott időszak letelik automatikusan vonják, az nem tekinthető jogosulatlannak, hiszen te engedélyezted.
Ezt megszüntetni, törölni az Összefoglaló, GYakran Ismételt Kérdések PayPal-al kapcsolatosan, 9.pont szerint, ha már a magyar nyelvet használod akkor pedig így tudod elérni:
Kijelentkezés gomb előtt a fogaskerék ikon, Kifizetések, Automatikus kifizetések kezelése gomb, bal oldalon lent a szövegben: Nem találja, amit keres? Próbálkozzon az előre elfogadott kifizetések kezelése lapon. linkre kattintás, akkor előjön az az oldal ami az ÖF. GYIK 9. pontnál van és ott amit nem akarsz már fizetni ott Cancel.A visszatérített tranzakcióknál kattints rá mondjuk az elsőre, ekkor lenyílik egy ablak ahol részletesen látsz dolgokat, mivel azt írták hogy A pénzt visszatérítjük az eredetileg használt fizetőeszközre és ez október 15-i dátum, azt legkésőbb holnap látnod kell a bankszámládon, de szerintem már ott van, mivel kártyával fizettél a pénz azon a bankszámlán lesz amelyhez kaptad a kártyát, nem a virtuális kártyaszámlán, hanem az fő bankszámládon.
Mivel a 16-i felülvizsgálat későbbi mint a 15-i bejegyzés a visszatérítésről akkor tényleg lehet, hogy mégsem kaptad meg. Mert a felülvizsgálat az is jelenti, hogy meggondolták magukat.
Ha előre elfogadott kifizetések-ről van szó, akor annak a kezelése nem ugyanaz amikor egy normál vásárlásnál téríti az eladó vissza a pénzt (refund), amíg aktív egy ilyen előre elfogadott kifizetés és azt levonják az nem jogosulatlan, hiszen engedéylezve van.[ Szerkesztve ]
-
Ghard
őstag
Üdv
Banggoodról vettem egy hibás hőmérőt, amit csak paypalt bevonva voltak hajlandóak visszavenni.
Most azt kérik, hogy küldjem vissza a refundhoz, ami rendben is van. De paypaltól ezt a levelet kaptam:
1. A visszaküldött terméknek abban az állapotban kell megérkeznie, ahogy azt Ön megkapta. Továbbá minden szállítási költség is Önt terheli.Erre az esetre akkor nem tudom visszaigényelni a postaköltséget? A limitből nem futottam ki, mert egyszer sem volt még postaköltség visszaigénylésem.
-
Topikgazda
Rossz a magyar fordítás. Ha a vásárlásnál ott a link a visszaküldés költségének az igényléséhez
és a hiba jelzése BG felé a a postára adás után 30 nap ha nem nyomkövető számos vagy ha nyomkövetett akkor a megérkezés, átvétel napjától számított 3 napon belül van, akkor visszaigényelhető a pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Okami68
csendes tag
Persze, szerintem is a bank a hibás, köszi a megerősítést, csak ezzel nem vagyok előrébb. Nem ismerik el a bakijukat, épp ezért nem is akarnak csinálni semmit.
Mobil applikációt nem akarok használni, inkább megpróbáltam egyenesen a bankszámlámról utalni pénzt a Paypal egyenlegemre, de a Kedvezményezett Neve részhez nem tudtam beírni semmit, amire ne az lett volna a bank válasza, hogy "a beírt érték nem megfelelő".
A Paypal Top Up részt is átnyálaztam, az ott feltüntetett szöveget használtam a kedvezményezett neve résznél, de akkor sem jó a beírt érték.
Kezdem azt hinni, hogy az UniCredit utálja a Paypal számlás ügyfeleit. -
Topikgazda
válasz Okami68 #34935 üzenetére
A kedvezményezett nevéhez azt kéne írni amit az Összefoglalóban írtam. Pontosabban így töltsd ki:
GYIK 13. Kérdés: Top Up-al utalok pénzt a PayPal egyenlegre, hogy kell megadni az adatokat?
Válasz:
Kedvezményezett neve: PAYPAL PTE LTD
Kedvezményezett számlaszáma: 109180010000000115050684
Közlemény: Csak a Transfer ID, semmi más.[ Szerkesztve ]
-
Okami68
csendes tag
válasz Okami68 #34937 üzenetére
Vicces az új UniCredit online banki rendszer.
Beírod a kedvezményezett nevéhez a megadott információt, mire kiírja, hogy a beírt érték nem megfelelő. De ha a lenyíló fülön bejelölöd, hogy ez egy új kedvezményezett, akkor utána elfogadja jónak. Ha nem jelölöd be, akkor marad helytelen, és nem enged tovább a bankszámlaszámhoz.
Lehet, hogy az én logikámmal van baj, de nem mindegy, hogy új vagy régi a kedvezményezett, ha egyéni átutalással küldenél pénzt? Minek mindent megbonyolítani, amikor mehetne egyszerűen is?
Egyébként köszönöm a segítséget, sikerült elintézni végre az utalást. :-) -
kaposznyak
aktív tag
Sziasztok.
Rég léptem be a Paypal fiókomba.
Most útlevél/jogosítvány képet kér.
Ez normális?
-
Topikgazda
válasz kaposznyak #34939 üzenetére
Igen, ha a belépés után közlik ezt veled, de a személyigazolvány és lakcímkártya képe kell, mert nálunk a jogsin nincs lakcím, így nem igazán elfogadott. Ha hosszabb ideig inaktív a fiók ez az általános biztonsági eljárás.
Zárt rendszerben küldöd és nem élnek vissza vele.[ Szerkesztve ]
-
Mulholland
tag
Sziasztok van egy problémám, amiben úgy érzem, hogy paypal nem túl készséges.
Történt két sztórnózott vásárlásom az e-bay-on még 2018 október 04.-én mert minkettő eladó fake-nek bizonyult. Ezért maga az E-bay szüntette meg a tranzakciókat és a paypal még aznap visszautalással jelenítette meg a rendszerben. Viszont azóta sem érkezett meg a két összeg a hitelkárya számlámra (oneybank-os hitelkártyával lettek fizetve).
Írtam először a paypalnak, 10 munkanap után. Erre azt a választ kaptam, hogy várjak 10.19.-éig aztán szóljak nekik, hogy utánanézzenek. Ez meg is történt mivel addig sem kaptam meg a visszautalásokat. Erre újabb levelet kaptam egy "másik ügyintézőtől" hogy immár 14 munkanap után szóljak megint.
Közeben viszont 20.-án beszéltem az oneybankkal, akik azt a tájékoztatást adták, hogy ők nem kaptak visszautalásokat a paypaltól. Erre kicsit ideges lettem és ismételten a paypalhoz fordultam, akik most már azt írják, hogy várjak tovább 14 napig. De egyébként 30 nap is lehet a visszautalás.
Tehát érdemi ügyintézés nélkül és a nélkül, hogy tényleg megnézzék, hogy mi van a 2 összeggel tovább és tovább húzzák az időt.Ez csupán azért kellemetlen, mert az összegeket levonták és hitelkártyán természetesen így ketyeg a kamat olyan termékekért, amik még aznap megszüntettve lettek...
ARCAM AVR20, LG C8 oled TV, Monitor Audio GS 10+polk LSIM703 szett, Monolith 12THX sub
-
Topikgazda
válasz Mulholland #34942 üzenetére
Valójában úgy működik a refund, hogy normális bank esetén a pénz megjelenése a fő pénzforgalmi számlán amelyhez adták a bankkártyát (nem a virtuális kártyaszámlára gondolok) 2-3 munkanap miután a PayPal egyenleg történetben látszik a zöld refund tétel és rákattintva lenyílik a bővebb adat rész, láthatóvá válik hogy XXXX számú bankkártyára továbbítva.
Ez ugye nálad is ott van?
Ha igen, akkor a bankodnál nem stimmel valami. Esetleg nekik hasznos parkoltatni a pénzt, nem a PayPal-nak.De a pénz nem kerülhet kártyaszámlára mert az nem tud kívülről pénzt fogadni. Én elképzelhetőnek tartom hogy október 9-én a bankod megkapta a pénzt de nem tudják visszakönyvelni. Ezt a bejövő pénzt nem biztos hogy látja a te ügyintéződ mert ez a bank központi bejövő tételes számlájára kerül, mert mint írtam kártya számla nem fogad külső utalásokat. Ez a bank egyébként hogyan szabályozza a kártyás vásárlások visszajövő összegeinek könyvelését?
Nekem az Erste banknál van számlám, eddig a leghosszabb visszakönyvelési idő 2 munkanap volt, de nem hitelkártyám van, egy normál betéti Visa.
[ Szerkesztve ]
-
Botigta
aktív tag
Kedves V/
Nyitottam egy ügyet, és nem értem, hogy pl. ha tőlem várnak reagálást, akkor arról miért nem kapok email értesítést? Mintha szándékos lenne, hátha kicsúszok a határidőből...
-
Mulholland
tag
Már volt visszautalásom az Oneynál a paypaltól és akkor megjelent 1 héten belül. De most nincs így és ezért aggasztó az egész számomra. Viszont ezt hol lehet megnézn, hogy hogyan is szabályozza a visszautalásokat? Az ilyen infók hol szerepelnek?
ARCAM AVR20, LG C8 oled TV, Monitor Audio GS 10+polk LSIM703 szett, Monolith 12THX sub
-
Topikgazda
válasz Mulholland #34945 üzenetére
A bankkártya üzletszabályzatukban. Azt megnézted hogy a PayPal beírta azt a szöveget amit írtam?
A Refunded to.......Ránéztem az Oney-re, röviden a javaslatom: ne ezt a kártyát használd a PayPal-on
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mulholland #34947 üzenetére
Azt akkor a PayPal továbbította.
Megtaláltam egy részét annak amit írtam:
9.2. A Hitelkártyával nem forintban végrehajtott tranzakció esetén, az áru vételárának, szolgáltatás díjának devizában kifejezett értékét a nemzetközi kártyaszervezet (MasterCard), az általa meghatározott árfolyamon váltja át a Társaság elszámoló devizanemére (MasterCard EURO). A Társaság ezt a devizaösszeget a hirdetményben megjelölt, a hitelkeret terhelésének napján érvényes árfolyamon váltja át forintra. A külföldön végrehajtott tranzakció elszámolása során felmerülő esetleges árfolyamkockázatból fakadó költségeket
a Főkártyabirtokos viseli.A vásárlásra van szabály, viszont a refundra nincs, pl az OTP-nél így szerepel 73. pont, de a többi bank is hasonlóan foglakozik vele.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Botigta #34944 üzenetére
Magánál az ügynél értesítenek, a sor végén kiírja hogy mi az épp aktuális dolog. Ha belépsz akkor szokott lenni egy rendszer figyelmeztetés hogy van valami. Azt feltételezik hogy naponta használja az ügyfél és figyeli a dolgokat, de különösebben nem szoktak kérni dolgot, mert eleve elküldesz minden információt és ők is látják a dolgokat.
Eddig ha kellett valami kiegészítés arra mindig volt valami üzenet.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5