-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Amikor a Top Up adatokkal utalnak sokan figyelmen kivül hagyják az ott leírt szöveget, figyelmeztetést.
your = ön
You can transfer money from your bank account in HUF to your PayPal account...
Log in to your bank.....
The money must come from a bank account that's in the same name as your PayPal account
A bankszámla tulajdonos nevének egyeznie kell a PayPal fiók tulajdonosának nevével.
....transferring money from your bank to PayPal.Persze van az a lehetőség hogy "te" bemész egy Unicredit bankfiókba és a "nevedben" befizetsz a pénztári utalással a megadott adatokkal, nyomatékosan kérve a pénztárost hogy a közlemény rovatba csak a transzfer id-et írja be. Azt 2-3 napon belül könyveli a PayPal.
[ Szerkesztve ]
-
gixxergabi
senior tag
én pedig tudtam top-up on keresztül is feltölteni, úgy hogy nem az én nevemen van a bankszámla... igaz ahhoz a számlához tartozó bankkártya van paypalhoz hozzárendelve, lehet ezért engedte...lehet vissza is tudnám utalni arra a számlára ami nem is az én nevemen van... vagy nem
-
Topikgazda
válasz gixxergabi #34255 üzenetére
Nézd az hogy te nem tartod be a szabályokat és sikerül feltölteni az nem jelenti azt hogy másnak is sikeres lesz. Ha már adtunk hozzá kártyát egyáltalán nem praktikus a PayPal egyenlegrre töltögetbni és onnan fizetni. Nettó veszteséges.
A visszautalgatás kisérletezés 1500 Ft bünti fájhat, mert ott is sahját PayPalfiókról saját bankszámlára való kiküldés van a szerződési feltételekben engedélyezve.
Maradjon már az elfogadott szerződési feltételek keretei közt a téma.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gixxergabi #34257 üzenetére
Törvény is kötelezi őket és a szerződési feltételek alapján is jogosultak az adatokat ellenőrizni, ennek keretében a szeméyles adatokon túl a hozzárendelt bankszámla és bankkártya tulajdonlásásnak igazolását is kérik, ahol a névnek és lakcímnek egyeznie kell. Ha nem a saját dolgaidat használod, akkor az igazolás nem fog menni.
-
ggg666
őstag
Sziasztok! Nem tudjátok hol lehet megnézni, hogy a fiókomba milyen ip címről jelentkeztek be? Csak mert egy hete jött egy sikertelen tranzakcióról értesítés és nem vásároltam semmi olyat, ami havonta levont volna akár később is összeget a számlámról, mert már kb 4 hónapja semmit sem fizettem.
-
Topikgazda
válasz ggg666 #34259 üzenetére
Sehol és nincs is értelme, mivel nem valószínű hogy fix ip címről próbálkozott volna valaki.
Javaslom az Összefoglaló,2. PayPal fiók belépési védelmének módszerei közül valamelyik használatát.
De érdemes megnézni a Pre-approved payment (Előre elfogadott kifizetések) listát, hogy nincs-e ott egy régebbi megujúló tétel. -
-
félisten
Sziasztok!
A jelenkori PayPal esetében is oda kell figyelni rá és be lehet állítani, hogy a számlavezető bank váltsa át a valutát?
-
Topikgazda
válasz Dhampir #34263 üzenetére
Csak a kinézet változott, a belső tartalom nem. Minden kártyához beállítható és be is kell ha új kártya, ha hosszabításra kerül a kártya érvényességi ideje. Ez csak a kártya érvényességéig élő.
Bővebben az Összefoglaló, 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva -
Linda1
aktív tag
Sziasztok.
PayPal fiókomhoz eddig vásárlói kártya volt hozzácsatolva,amit akkor és annyival töltöttem fel amikor akartam. A kezelési költségek jól megemelkedtek, évi 8000-8500 ft. Emiatt inkább bankkártyámat használnám.
Mennyire biztonságos ez? Sms kód aktiválva van. -
K53TA
tag
Vásároltam a PayPal-on keresztül, a termék 30_napon belül nem érkezett meg ezért az eladó visszautalta az árát a PayPal-on keresztül a forint számlámra. (Nem Ebay! vásárlás)
Erre másnap megérkezett a termék.
Most szeretném neki kifizetni (mert így korrekt). Hogy tudom ezt úgy megtenni, hogy ne bukjak az ismételt forint / dollár árfolyam különbözetén?
Hivatkozzam téves pénz beérkezésre (visszatérítésre) a számlavezető bankomnál és kérjem őket, hogy utalják vissza? kérdés, hogy PayPal-os fizetés esetén ez mennyire működik?
A PayPal oldalán nem találtam erre semmi megoldást, hogy egy Refund-al érkező pénzt, hogy lehet ismét visszaküldeni. Gyanítom, hogy sehogy. -
Topikgazda
A devizaárfolyam veszteséghez semmi köze az eladónak, amennyibe került annyit illik kifizetni.
Az árfolyam probléma Magyar Nemzeti Bank vagy a Kormány sara és a világpiaci folyamatoké. Ezt inkább költői kérdésnek veszem.Ezért várunk a legvégső határideig a refund kéréssel. Azt is vedd figyelembe hogy a Magyar Postán is vesztegelhet a küldemény a megérkezést követően akár 2 hétig is, mire megkapod, arról sem tehet az eladó.
Írsz neki hogy rendben megérkezett, küldjön PayPal számlát és azt fizeted ki.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Ha kártyával fizettél akkor nem pontos ez a megfogalmazás: ha a PayPal automatikusan nem utalta volna át a forint számlámra a pénzt, mert így az átváltás költségét másodszor is megfizetem.
A PayPal-nak nem fizettél semmit sem és ingyen "utalta" át.Ha beállítottad a PayPal-on hogy a bankod váltson a fizetéskor, akkor a PayPal az XX $ vételárat küldi át a bankodnak nem csinál vele semmit a továbbításon kivül, a te bankod a saját kártya elszámolási eladásidevizaárfolyamán konvertálja forintra.
Amikor ez a XX $ vételár visszajön refundként a PayPal szintén csak továbbítja, nem csinál ezenkívül semmit és a bankod a saját kártya elszámolási devizaárfolyamán (általában vételi) konvertálja forintra.[ Szerkesztve ]
-
SkiDev
senior tag
Sziasztok!
Olyan két hete írtam azzal kapcsolatban az Ebay-es topicba, hogy 6/4 rendelésem nem érkezett meg (azóta sem). Elindítottam a vitarendezést mind a 4 esetben, ebből egy reagálta le a leggyorsabban, és visszautalta szó nélkül.
A másik írta a sablonszöveget, amire válaszoltam, hogy a címem megfelelő, a postán volt, aki megnézze, de nincsen, így szeretném visszakérni az árát. A harmadik fél és a Banggood semmit nem reagált.
Augusztus 18. határidő van, elolvastam mégegyszer az Összefoglaló ezen részét, így hát gondoltam, akkor elindítom a felterjesztést a PayPal felé. Viszont itt már magyarul van... Így is kezdi: "Kedves Paypal" és akkor alatta a fehér négyzetben írja, hogy írja le a problémáját.
Akkor írjak nekik én is magyarul?Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
Topikgazda
-
SkiDev
senior tag
-
D@ny7
aktív tag
Sziasztok.
Ma voltam a bankomnál feltölteni a paypal egyenlegem, és most látom hogy az ügyintéző a kedvezményezett nevéhez azt írta hogy unicredit bank, nem azt hogy paypal ltd.
Jelenthet ez gondod?
A közlemény rovatba a transfer id ketült bele. -
Topikgazda
Nem, az nem kerül továbbításra és így is jó mert egy Unicredit számlára ment a pémónz
A közlemény rovatba nem kerülhet más csak a tr.id
De gondolom egy Unicredit bankfiókban tetted meg, mert ott ez ingyenes, ha a saját bankod mondjuk OTP akkor felszámolják az utalási díjat, ezért inkább séta az Unicreduit fiókba. -
Atomantiii
őstag
Refundot meddig lehet kérni rendeléstől számítva? Rendeltem egy telefon akkut korábban, de kb 1,5 hónapot bírt ki azóta hiába töltöm 3 óra alatt simán lemerül. Írtam az eladónak, azt válaszolta, hogy ha visszaküldöm akkor küld helyette egy másikat, de nekem nem sok kedvem van a visszapostázáshoz.
-
Kowi84
aktív tag
Sziasztok,
Nem jutok dűlőre a claim-emmel, és bármit írok, vagy csatolok fel mellékletként, csak automatikus üzeneteket kapok. Szerintem élő ember ezt tuti nem olvassa, mert akkor nem küldenének ilyen sületlenségeket. Na mindegy, úgy döntöttem kénytelen leszek felhívni őket.
Van itt olyan, aki már telefonált nekik különféle ügyes bajos dolgai miatt? Lehet eredményt elérni telefonon? Van esetleg magyarul beszélő operátoruk? Sajnos a beszélt angolom nem túl acélos...
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34282 üzenetére
Többször írtam itt is és az Összefoglaló, Tippek röviden, 5. Az Üzenetközpont (Message Center) elérése résznél is, hogy két szintű a kapcsolatfelvétel.
Akkor sokadjára is leírom a kapcsolattartás módját.
1. Üzenő falon elküldve a probléma.
2. Erre jön egy automata üzenet, a lehetséges megoldásokkal.
3. Ha nincs közte a megoldás, akkor az e-mailben is megadottak szerint: If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible.
Egyszerűen válasz e-mailben leírni a problémát -lényegében azt amit az üzenetbe elküldtünk, de ezt már lehet bővebben taglalni- és elküldeni.
4. A következő reakció már az üzenőfalon történik egy ügyfélszolgálati emberrel.Egy Írországi számot hívsz és nincs magyar operátor, tegnap írtam: (34274)
1.4 Az Önnel folytatott kommunikáció.
1.4.1 Nyelvek. Ezt a megállapodást kizárólag angol nyelven kötjük meg. Kizárólag angol nyelven kommunikálunk Önnel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Atomantiii #34281 üzenetére
Ez már nem vásárláshoz köthető visszatérítés kérése (refund), hanem garancia probléma. A fogyasztóvédelmi szabályok szerint is az lenne az alap megoldás amit az eladó felajánl, a hibás terrméket visszaküldve kapsz másikat. Ha a pénzt szeretnéd visszakapni akkor is visszaküldendő, mert bárki mondhatja hogy rossz amit megkapott, de az eladó nem köteles elhinni ezt az állítást.
A visszaküldés költségét ugyan fizeti a PayPal, de csak akkor ha az eladó által megadott visszaküldési időbe (ami valójában nem garanciális probléma miatt van) történik a visszaküldése.Ami az után van az csak egyedi dolog, kérheted az eladót arra hogy maradjon a rossz aki -ha rossz akkor minek- és valamennyi rész refund-ot adjon, ami persze nem szokta elérni a teljes vételárat, úgy 25-35 %.
-
Atomantiii
őstag
Most ez alapján meg nem mondom, hogy fizetné-e a paypal vagy sem, de az biztos, hogy a 6 éves eredeti akku többet bír, mint ez amit 2 hónapja raktam bele és új volt.
Mondjuk az már más kérdés, hogy a postaköltség valószínűleg többe kerülne, mint maga az áru. De akkor inkább hagyom a fenébe úgyis vettem azóta másik telefont csak így most lehet más is így fog az eladóval járni, hogy kifogásolható terméket fog kapni.
-
maj-viktor
őstag
Jól gondolom, hogy 3munkanap után már kezdjek aggódni, hogyha nem jött vissza refund (e-mail volt, paypalba látszik), ugyebár bankkártyás csatolás... nem is kis összegről.... 120E Ft
lehet itt is valami "limit"!? (mondjuk kétlem - mint kártyás fizetésnél)
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #34286 üzenetére
Nem, 3-5 munkanapot lehet várni mert a bankok némelyike lassú, de ne a kártyaszámlán keresd, hanem a főszámlán.
Ha rákattintasz a refund tételsorra ugye látod az hogy valamilyen kártyára küldve? Persze ha ez egy kártyás fizetés refundja, nem pedig annak fejében küldött pénz, mert az viszont az egyenlegen marad, nem megy sehova, az egyenlegről történő fizetés esetén is marad.[ Szerkesztve ]
-
maj-viktor
őstag
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #34288 üzenetére
Nem marad a PayPal-on ha kártyával fizettél, az megy automatikusan a bankszámládra. Ha a 6. napon sincs ott, akkor hívd a bankod. Azért a legtöbb bank, OTP, Erste, CIB max 3 munkanapon belül könyveli attól a dátumtól számolva hogy a zöld refund tételsor megjelenik a PayPal-on.
Viszont sms-t ne várj erre a tételre, nem biztos, hogy érvényes a banki sms értesítő.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz maj-viktor #34290 üzenetére
Ha kártyával fizetted eredetileg akkor legkésőbb ma a bankszámládon kell lenni.
-
Predator2
addikt
Helló
Tudom, hogy nem tartozik a témához, de akkora bajban vagyok, hogy muszáj valakiktől segítséget kérnem, és ez a topic áll hozzá a legközelebb.
Röviden: Feltörték az email fiókom, és különböző telefonokról vettek egy (vélhetően) játékot a Google Play áruházból. Majd mikrotranzakciókkal kilopták a pénzem. Amint észrevettem tiltottam a kártyám, illetve levettem az áruházból is.
Innentől kezdve a Google jóindulatára vagyok bízva. Mennyire rugalmas a Google ilyen esetben szerintetek?
Reménykedhetek, vagy kezdjek hozzászokni a gondolathoz?Voltam ma a rendőrségen feljelentést tenni, de arra biztattak várjak egy napot a feljelentéssel és várjam meg a Google support válaszát.
Mivel nincs kártyám, ha netán megkönyörül rajtam a Google, hova/hogy tudja visszaadni a pénzem?
15 tétel volt, abból 7 Leállítva+visszautalva státuszban van! De a bankszámlámon csak 5 tétel lett jóváírva, ENNEK ELLENÉRE mégis megjelent a számlámon levonásként is! [link]
Nem is értem az egészet.Itt a teljes lista: [link]
Üdv
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
maj-viktor
őstag
válasz Predator2 #34292 üzenetére
1. limit nem volt beállítva? (állítsd be egy 50/100E-s napi limitet)
2. chargeback-eltetni... (persze ha már megvolt a google-ös kör, meg minden egyéb)Rendőrségi feljelentéssel valszeg semmire sem mész, mert nem belföldi lesz a "bűnöző", hanem valami adathalász progit benyalhattál vagy hasonlót... én a mobilodat újra telepíteném - lepucolnám... ezek ilyen kínai / koreai bankkártya adat lopók lesznek...
3. melyik banknál vagy? Ezt mondjuk nemis értem... ilyen és egyforma tételeket már az automata letilt... nekem volt "hasonló" vásárlásaim és gyanús pénzmozgás miatt felhívtak, hogy biztos én voltam-e!? Mondom igen... semmi para! (OTP)
Vagy valami olyan kínai oldalon vásároltál, ahol em titkosítva mentek az adatok stb. (https)
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Topikgazda
válasz Predator2 #34292 üzenetére
A bankodnak - mivel van rendőrségi feljelentésed is - kötelessége segíteni a pénz visszaszerzésében. Változtak a banki felelősségvállalás szabályai.
Itt is használható az Összefoglalóban található leírás: 21. A kifizetések védelme Internetes vásárlás esetében „chargeback” eljárással.
Mivel a bankszámláknak van kártyája és csak a kártyát tiltottad le, a pénzt a bankszámlára vissza tudják juttatni. Az eBay, PayPal refund esetén is a bankszámlára megy vissza, nem a kártyára.[ Szerkesztve ]
-
R2Bazsi15
tag
Félig meddig OFF...
Üdv!
Hátha ti jobban értetek ehhez mint én.
Szóval megérkezett ma az új MasterCard-om és hát elmentem beaktiválni mert az kimaradt na most az vásárlás nem volt nagy de elméletileg nem is kell, de ennek semmi nyomát nem látom a bankszámlámon.
A kártya egy maestro-t váltott csak ugye a maestro-t kevés helyen fogadják el neten Paypal sincs mindenhol ezért ígényeltem Master-t
Viszont ez után az aktiválásos vásárlás után sem működik sehol vagy elutasítják vagy cancel-ed lesz de működni nem működik
Paypal pl. ezzel a hibaüzenettel küld el: "This card is not accepted. Please use a different card."
Most azon gondolkodom, hogy a vásárlás is lehet sikertelen volt csak a boltos nézett el valamit
Aktiválásra visszatérve most el kell majd menjek mindenképp egy ATM-hez pénzt kivenni?
Vagy várjak hátha csoda történik?
Előre is köszönöm a válaszokat.POCO X3 Pro
-
togvau
senior tag
Ha paypal-ék, account létrehozás után rögtön limitálnak, és olyanokat kérnek ami nincs (6 hónapnál fiatalabb jogsi, vagy katonai igazolvány, vagy útlevél), majd mikor küldök nekik ehelyett egy jókívánsáokkal teli képet, azután 2 héttel a belépés után írják, hogy mivel megszegtem a felhasználási feltételeket, ezért végleg tiltva az account, akkor honnan tudom, hogy melyik feltételt szegtem meg egy account létrehozásával, amit limitáltak szinte abban a pillanatban ahogy a létrehozás utolsó pontját leokéztam?
Ennyire paranoiások már amiatt, hogy páran elkerülték a pofátlan lehúzásaikat?
[ Szerkesztve ]
hitler, sztálin, micro usb
-
Topikgazda
válasz togvau #34297 üzenetére
Személyi igazolványt (personal id card) kérnek és lakcím igazolást. Törvény kötelezi erre őket egyrészt másrészt szerződési feltétel.Ha nem igazolod le a szemályazonosságodat akkor jogosult kizárni a felhasználok közül.
Melyik magyar banknál tudsz úgy szerződést kötni, hogy nem igazolod le magad? A PayPal is pénzügyi intézmény a jogszabályok kötelezőek rájuk is.
Nincs pofátlan lehúzás, ezt tévesen gondolod. Vannak elfogadható mértékű jutalékok akiknek bevételi forrás is a Paypal, a normál felhasználónak nincs költsége.
A Vateránál több a költségem, de azt sem tartom lehúzásnak, annyi az ára.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz R2Bazsi15 #34295 üzenetére
Ha aktív a kártya és van rajta párszáz forint akkor lehet a PayPal-hoz hozzárendelni. Némelyik banknál külön engedélyeztetni kell az Internetes vásárlást.
A bankod nem írta azon a papíron amin a kártya volt hogy miként kell aktiválni?
Bővebben az Összefoglaló, 3. Kártya hozzáadás a PayPal fiókhoz és 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva.Ezt nem egészen értem, de nincs összefüggésben a két dolog.
Ha lejár az előző kártyám és az újat nem tudom addig sem confirmálni akkor visszarakják a limiteket PP-re?[ Szerkesztve ]
-
maj-viktor
őstag
válasz R2Bazsi15 #34295 üzenetére
Tudtommal nem mindig - minden kártyát lehet "szimpla vásárlással" aktiválni, hanem valamelyiket így ATM-nél kell és ott a kártya aktiválás funkciót választani...
Mondjuk az érdekes lenne, ha benézte volna az eladó és nem ment át nekik az összeg... az rögtön lejön a bankkártya blokk jelöli, hogy sikertelen és egy hinbakódot (hogy lejárt kártya - nincs egyenleg, hibás a chip, stb.)
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!