-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34350 üzenetére
Az Üzenetközpontban érkezettre kérdezz rá, hogy nem látod az összeget jóváírva az öszesítőben, tudnak-e róla valamit. Egyébként miért lett volna elutasítva? Ez volt az a 06.23. Anglia elveszett küldemény amire az eladó nem reagált feléd, mert a Paypal felé valószínüleg leigazolta hogy megkaptad.
Akor sem volt világos hogy egy rendelés miért 20 $ és 180 $ csomagként jött. Az eladóval azóta semmmi kapcsolat? Ennél a résznél nem stimmel valami.[ Szerkesztve ]
-
Kowi84
aktív tag
Fogalmam sincs, én sem igazán értem... Azt írták a claim mellé, hogy nagyon alaposan megvizsgálták az ügyemet, de sajnos nem tudtak az én javamra dönteni, mert egyértelműen bebizonyosodott, hogy az eladó elküldte nekem a terméket. Mondjuk ezt én egy percig sem vitattam, és el is küldtem nekik a trackinget. A baj az volt, hogy még mindig nem jött meg.
Amúgy válaszoltam az üzenetközpontba kapott levélre 16-án, hogy akkor most mi van, mert nem igazán értem, de nem jött még válasz.
[ Szerkesztve ]
-
Kowi84
aktív tag
Neeem. 186.5 dollárért rendeltem, egy telefont (175), hozzá való fóliát és tokot (5), a maradék volt a szállítás.
Két csomagban adták fel, mert különböző raktárakban voltak a cuccok. (2 tracking szám) A kiegészítőket free shippinggel kértem, a telefon mellé fizettem plusz szállítást, hogy gyorsabban jöjjön. A kiegészítők megjöttek, a telefon nem. Ezt reklamáltam meg.
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34352 üzenetére
Akkor fussunk neki még egyszer ha két pakkban jön az két nyomkövetési szám lenne.
De ezt írod most, hogy nem jött meg a telefon, akkor miért azt írtad a Payplanak hogy az eladó elküldte nekem a terméket. Mondjuk ezt én egy percig sem vitattam
Pont azt kell vitatni, hogy a telefon azon a nyomkövetési számon nem érkezett meg. Egyébként ha egy követőben megnézed mi látható róla?
A valóság az hogy nem kaptad meg, az nem releváns, hogy elküldte vagy nem.Másrészt az a PayPal álláspontja, ha van a webshopnak, a kereskedőnek vásárló védelemre vonatkozó szabályozása, akkor azt kell elsőként kimeríteni, ez is befolyásolhatja az elutasítási dolgokat.
Ennek ellenére néha szoktak a vevőnek kedvezni nem a kereskedő, hanem saját költségükre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34355 üzenetére
Olyan figyelmesen elolvastam ahogy tudtam.
Konkrétan ez olvasható a #34352-ben
de sajnos nem tudtak az én javamra dönteni, mert egyértelműen bebizonyosodott, hogy az eladó elküldte nekem a terméket. Mondjuk ezt én egy percig sem vitattam, és el is küldtem nekik a trackinget.Én ezt úgy olvasom, ebben a sorrendben, hogy te azt nem vitattad hogy az eladó elküldte neked a terméket.
Akkor félreértettem a szöveget, elnézést. De akárki is írja, nem az elküldés számít, kézbesíteni, kézhez kell kapni a terméket akkor fejeződik be a vásárlás.Ha dispute oka az hogy nem érkezett meg a kifizetett dolog, akkor én mindig képként mellékelem hozzá a nyomkövetési információt, megmagyarázom hogy ez nem lett kézbesítve, vagy ha nyomkövetésnél az látszik hogy Zágrábba lett kézbesítve, akkor megírom hogy nem ott lakom, nem várom el hogy nyomkövetési oldalakt nézegessenek, mert amit küldök az a képes bizonyíték, egy nyomkövetési szám nem elegendő.
Főleg, ha lekérésnél a végén valamilyen módon az látható, hogy kézbesítésre került valaiknek.
Biztosra kell menni, nem kell önálló gondolkodást elvárni.
Ahol vásároltál ott még azért lenne keresni való, igazolják le hogy te megkaptad. Mert adott esetben akár vissza is került hozzájuk a dolog.[ Szerkesztve ]
-
gixxergabi
senior tag
Hi.
Már vagy 150-edik Ebay vásárlásom történt meg délután, azonnal ki is fizettem paypall-al.
Erre most ír az eladó: EBay have put a hold on your payment for 21 days
Megnéztem nálam paypal fiókban minden ok, emailben is elküldték: Kifizetés állapota: BEFEJEZVE.
Nem értem most mit akar? Nála zárolták? Ezzel én most mit kezdjek? -
Topikgazda
válasz gixxergabi #34357 üzenetére
Igen, de ezt a PayPal zárolja, a kezdő eladóknál, hogy biztosítva legyen a vásárlói védelem. Neki az általa megadott napon belül el kell küldeni a megvett dolgot neked. Kérdés az hogy minek írta, téged nem különösebben érdekel, hogy ő mikor fér hozzá, mert ez a pénz ott van a PayPal egyenlegén.
Neki is leírták egyébként, és azt is hogy ha rendben magkapod a terméket azután fogja ő is apénzt megkapni.Annyit írhatsz neki, hogy köszönöd a tájékoztatást, de nincs közöd hozzá. Várod hogy postára adja X napon belül a dolgot. (Annyi napot amit ő megadott domestic time-nak) és még ezt a helpet az eBay oldaláról:
When will PayPal release the payment hold?
The amount of time PayPal holds payments varies, but the hold may be released sooner if:
We can confirm that the item was delivered.
The buyer leaves positive Feedback. (This applies only to eBay items.)
When PayPal holds a payment it will be kept in your account as a pending balance. After the hold is released, the money will be available for withdrawal.
To get access to this money more quickly, process your order right away and communicate with your customers early and often. -
Topikgazda
válasz Kowi84 #34359 üzenetére
Kellett volna a szállítási biztosítás, akkor a 100% jár vagy újraküldés.
Ott hibás az érvelésük, hogy ha nem könyvelt (regisztrált vagy ajánlott) küldeményként küldik a 180 $-os dolgot akkor hülyék, ők okozták a "buktát" .
Ha könyvelt, akkor meg elvesztéskor kérhetik a kártérítést a szállítótól, tehát nyugodtan visszadhatják a full összeget. Nem véletlenül nem vásárolok tőlük.[ Szerkesztve ]
-
Kowi84
aktív tag
Amúgy szerintem a DPD a hunyó, hogy elvesztettek egy regisztrált csomagot. Angliában még megvolt, egyértelműen látszik, hogy hol tűnt el. Nekik kellett volna valami kárpótlást nyújtani, de ezek szarnak bele... Konkrétan lehetetlen felhívni az ügyfélszolgálatukat...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gixxergabi #34362 üzenetére
Ha elveszíti időközben a "rangját", mert évente felülvizsgálják a forgalom alapján, vissza kerülhet a kezdő szintre és újból indul a 21 napos várakozási dolog.
-
vityax82
tag
Mi lehet a baj?
A múlt héten a paypal számlámról 5048ft-ot szerettem volna a visszautalni a fiókhoz rendelt OTP-s webkártyámra.
A mai napon pedig visszakerűlt 3548ft a paypal számlámra az alábbi üzenettel:An electronic funds transfer from your PayPal account to your bank account was rejected today for this reason:
Invalid Bank Account Information
Our system was not able to process the transaction with the bank information listed on your account. You should contact your bank regarding the bank account information required for electronic funds transfers. If you still need assistance, you may email us through our secure server atMilyen alapon vontak le 1500Ft-ot és ki? az OTP vagy a paypal?
Mit lehet ilyenkor tenni vagy ezt a pénzt már elbuktam? -
Topikgazda
válasz vityax82 #34364 üzenetére
Ez a téves adatok miatti PayPal büntetés, nem adják vissza.
Az Összefoglalóban lévő leírás erről a témáról minden szükséges információt tartalmaz. 5. PayPal pénzküldés az egyenlegről saját bankszámlára a Withdraw funds menüponttal:
Valószínű hiba az volt, hogy nem a virtuális kártya bankszámláját kell megadni, mert az kivülről nem tud pénzt fogadni, hanem a fő pénzforgalmi bankszámlád számát.
Valamint a hozzárendelt fő pénzforgalmi bankszámla tulajdonos nevének egyezni kell a PayPal fiók tulajdonos nevével.[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Olyannal találkozott már valaki,hogy Bangood-os pénzt nem tudott a paypal visszahúzni,és lezárták az ügyet,de a pénz sehol?
Ilyenkor mi van?Avatar
-
GAbre
veterán
A javára döntöttek ismerősnek elvileg,és azt írták,hogy nem tudták a számlájukról lehúzni.
Kifizette a szállítást+ biztosítást rá,és közölték vele,hogy mivel elvileg nem vette át,így nem tartozik hozzá biztosítás(A többire xartak,amit mondott,meg nem tették meg amit kért,lényegtelen).
Végül paypalon elvileg nyert.Logikusan,ilyenért mindenképp visszajár pénz,mivel nem kapott árut.Avatar
-
R2Bazsi15
tag
válasz R2Bazsi15 #34295 üzenetére
[Utolsó UPDATE]
Végül fényderült a hibára kártya hozzáadáskor az ügyintéző rosz bankártya számot ütött konrétan nulla helyett kettest és ezért nem működött megfelelően a kártya de mostmár minden jó
Paypal-nál még várom, hogy átkerüljön zárolt egyenlegről a pénz és lássam az aktiváló kódot de ha jól sejtem az már holnap meglesz
Köszönök minden segítségetPOCO X3 Pro
-
Topikgazda
Hát nerm tudom.1. elveszett vagy 2. megérkezett ide és nem lett átvéve, a posta visszaküldte? Nem azonos a két dolog. A PayPal számlatörténetben van bejövő refund tétel?
Van amikor több nap kell neki hogy megérkezzen az igazi pénz, mert ha az eladó bankszámlájáról jön a pénz, vagy eCheck-el egyenlítik ki az nem azonnali, lyenkor annyit szoktak írni, hogy ha majd rendelkezésre áll az öszeg akkor fogja megkapni.
Ez nem azonos azzal, hogy nem tudták leemelni, simán tudják tiltatni a kereskedő bankszámlájáról, nem fordulhat elő fedezethiány.[ Szerkesztve ]
-
Kowi84
aktív tag
Gyors kérdés...
Ha claimnél refund-ot állapítanak meg, az hogy fog megjelenni az összesítő oldalon. Egy teljesen új bejövő tételként, vagy látom, hogy melyik cég melyik vásárlására vonatkozó refund? Kaptam már úgy refund-ot, hogy a vevő önként visszatérített, ott látszott, hogy melyik partner melyik tranzakciója lett "visszaadva". Ha claminél mondják ki a refund-ot akkor ez ugyan így jelentkezik?
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34379 üzenetére
Akkor pontosabb megfogalnazás az hogy te nem refund-ot kaptál, az itteni szóhasználat az hogy egy kifizetett tétel visszakerül az eredeti fizetési eszközre és így sztornó a vásárlás, lenne a refund
Az hogy valaki refund fejében pénzt küldött neked teljesen más dolog.
A Paypal nem szokott refund-ot küldeni.
Gyakorlatban úgy néz ki hogy van egy zöld színű bejövő tételsor, amit ha nem megfelelően küldött (mint ha te eladtál volna valamit) jutalék terhel és 21 napig függő állapotban van.
Ha tényleg elküldte neked a pénzt, az pár mp után ott kell hogy látszódjon a számlatörténetben bejövő, zöld színű tételként.
De ha már ott a számlatörténetben, akkor miért lényeges a kinézet? Látod, olyannak kell lenni.
Csak pontosítsd már a kérdésed, akkor mire vagy kiváncsi valójában -
AtHoS
nagyúr
Dispute ill. most már nálam Claim során hogyan kellene képet beilleszteni a paypal felé küldendő szövegbe, hogy lássák egy olyan adatot (kínai helyi telefonszám) ami szükséges lenne a futárszolgálat felé történő feladáshoz két hét alatt nem volt képes megírni az eladó részemre?
A képernyőmentést megcsináltam, szépen látszik pirosan a hiányzó adat, de csak szöveget lehet a írni a claim során, nincs fájl csatolásra lehetőség
read-only mode on the forum
-
mrrr74
aktív tag
Sziasztok,
elakadtam egy kicsit, mit ronthatok el?
PP számlámhoz fizetésre hozzá van kapcsolva egy Erstés hitelkártya, viszont most pénz érkezett amit majd egyszer ki szeretnék utalni egy bankszámlára ami más, mint a hitelkártyaszámla (más banknál is van).A PP kéri is, hogy adjam meg a számlaszámot, de a 8-8-8 karakterből álló számlaszámom visszautasítja. Azt olvastam, hogy nem a HU41-val kezdődő nemzetközi számlaszámot kéri (közben nézem, ez nem is lehet, mert akkor több, mint 24 karakter).
Illetve a nevemben vannak ékezetes karakterek, de a PP-on ékezet nélkül vannak megadva. Ez gond lehet a kifizetésnél (ha az első problámán túllendültem)?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Predator2
addikt
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Topikgazda
válasz Predator2 #34388 üzenetére
Évek óta azt használom, ez már a 4.ilyen kártyám. Nem segít ha megnézed az Összefoglalóban lévő leírást? 3. Kártya hozzáadás a PayPal fiókhoz
Mielőtt hozzáadod azért a Netbankban adj rá legalább 1000 Ft-ot a 48 órára és várd meg az 5 percet, hogy érvényes is legyen.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Predator2 #34390 üzenetére
Lényegtelen, mivel ott van a felsorolásban hogy Visa. Meg ha évek óta használhatom, most is, akkor miért ne lenne támogatott?
Nem írtam, mert egyértelműnek tünőnek gondoltam, hogy Erste Visa virtuális kártyát használok.
Van rajta pénz és hozzáfér a rendszer, mert akkor is ezt írja ha nem.. Egyébként új kártya? Nincs most karbantartás az Ersténél?[ Szerkesztve ]
-
-
Occon adom
aktív tag
Üdv!
Ezt az üzenetet kaptam amit nem találok a PAYPAL oldalán"Kérjük, hogy a következő határidőig jelentkezzen be a Vitarendezési központba, majd minősítse fel az esetet,"
Hol találhatom?
Köszönöm a segítséget! -
Topikgazda
válasz Occon adom #34394 üzenetére
Mit nem találsz? Vitarendezési Központ (Resolution Center) ahol a dispute-k vannak amiket indítottál.
Belépsz felső sor, Súgó, a Help Center sor végén Resolution Center linkre kattintás
Belépsz, bal oldalon alsórész, További információ számlájáról 2. pont Probléma elhárítása a Vitarendezési Központban, annak ellenére, hogy már megnyitottad ott eléred ezt is.Vagy erre a linkre kattintasz és beléptet oda.
Az eljáráshoz segítség: Összefoglaló 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása
De hol tartasz a határidőig résszel? Megszoktuk várni hogy az eladó reagáljon valamit, amire 10 napja van a dispute indulásától és csak azután kérjük a PayPal-t a felminősítésre, ha nem fogadható el a reakció.
Már most jelzem, az hogy magyar nyelvű felületek is vannak attól függetlenül angol a kommunikáció nyelve.[ Szerkesztve ]
-
Occon adom
aktív tag
A Vitaközpont megvan, illetve bár augusztusban be lett adva a panasz az eladó nem válaszolt semmit sem, viszont a Paypal azt írta, hogy az X.X.X. számú esetet a következő napon lezárjuk: 2018. augusztus 30.
Ha az eladóval együttműködve továbbra is próbálják megoldani a problémát, de végül nem tudnak megállapodni, az esetet a következő határidőig fel kell minősítenie PayPal-reklamációvá: 2018. augusztus 30.
Ha reklamációvá minősíti fel, arra kéri a PayPalt, hogy vizsgálja meg az esetet, majd döntse el a végkimenetelét.
Kérjük, hogy a következő határidőig jelentkezzen be a Vitarendezési központba, majd minősítse fel az esetet, ellenkező esetben kénytelenek leszünk lezárni azt: 2018. augusztus 30.
Lezárás után az esetet nem lehet újra megnyitni, sem pedig felminősíteni PayPal-reklamációvá.Ez a szöveg jött a Paypaltól, viszont a minősítő ikont továbbra sem találom.
-
Topikgazda
válasz Occon adom #34396 üzenetére
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Ha paypal fiókban több bankkártya ( 2 db, 1 VISA, 1 MC ) van regisztrálva, fizetéskor ki tudom választani, hogy melyikről menjen a fizetés?
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5