Új hozzászólás Aktív témák

  • Krisz1000

    tag

    válasz V/ #34011 üzenetére

    igen, valóban a boltra értettem, bár baromira zavart h pl a paymentnél simán lehetne egy olyan opció hogyha a kereskedő nem csap le rá, vagy nem fogadja az utalásom akkor pár nap után én is sztornózhatom, h ne lógjon a semmiben

    illetve a kereskedői felület miért nem olyan intuitiven van kialakítva hogy ez ne fordulhasson elő, pl kapjon egy idő után figyelmeztetést, h ezzel neki dolga van. pirosan villogjon v mit tudom én

    mivel h először a főnök irt vissza akinek a bolt a nevén van h neki ezzel nincs dolga.

    persze amilyen baromi áttekinthetetlen a normál felhasználói felület h nekem mérnökként is kinszenvedés használni nem csodálkozom. semmi nem intuitiv szana széjjel van stb.

    pl amikor vásároltam, még rá kellett töltenem, nem csak azt nem irta ki h mennyi hiányzik, hanem azt sem h az eurós vásárlásnál forintban mennyit kéne rátölteni. külön menüben kellett keresgélni stb. ja de még az is az ellenkező irányú átváltást mutatta véletlenül se azt ami nekem kell

Új hozzászólás Aktív témák