Új hozzászólás Aktív témák

  • Killberk

    aktív tag

    válasz V/ #33979 üzenetére

    Csak egy gyors update mások okulására.

    Csináltam új accountot, hogy elérhessem őket direkt üzenetben. Hát az egészen zseniális, hogy miután leírtam problémám, hogy miért nem tudom jelszavamat resetelni weboldalukon keresztül, kaptam egy sablonválaszt, hogy resetelhetem jelszót webolaldon keresztül. Valószínűleg ember nem olvasta üzenetem, csak valami robot talált pár szóegyezést és küldte sablonlevelet. :U

    Szóval ezután felhívtam ír számot. Itt szinte egyből felvették telefont, legalább nem kellett 10-15 percet várnom ügyintézőre mint máshol szokás.
    Kiderült, nincs szó böngészőhibáról. Ha a telefonszám nem stimmel, akkor csak ügyintézővel való telefonos beazonosítás után lehetséges 5 számjegyű kódot kikérni mail címre. Más kérdés, hogy ez se sikerült policy issue miatt, de ez már mérsékelten ő saruk.
    Bár azért érdekes, hogy ha én 2 évvel ezelőtt beregisztráltam, és akkor még szó nem volt two-way autentikációról, akkor most miért kell mégis lemondanom a mail címhez kötött accountomról és a rajta lévő pénzről.
    Az ügyintéző amúgy normális volt, segítőkész is, bár különösebben nem érdekelte, hogy akkor lényegében elveszett accountom pénzzel. Pár euró csak, de az elvek. Ez vajon most ott kering végtelenségig, vagy egyszer csak behúzzák majd maguknak? :D

    Tanács másoknak: ha bármi pontatlanság van megadva az általuk rákérdezett adataid között (előfordulhat elírás miatt), akkor nem fognak segíteni (nem technikai dolog miatt, hanem policy miatt), még akkor se ha minden mást részletesen meg tudsz adni accountról (pl. milyen forgalmak voltak rajta).

    http://killberk.deviantart.com/gallery

Új hozzászólás Aktív témák