Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz batyuska100 #8250 üzenetére
Aktiváltad egyáltalán a kártyát? Tényleg a netbankon nézd meg, hogy mi a helyzet, lehet, hogy csak aktiválni kell.
-
amadeus11
senior tag
Múltkor letöltöttem a telefonra a Smart Bank faszságukat, mert meg kellett változtatnom a telekódomat. Hamar gyorsan le is töröltem, nem kívánom használni. Most szeretném újfent kifizetni a e-számlámat, de kéri, hagyjam jóvá az android alkalmazásban. Hogy tudnám a fizetéseimet az SMS + telekóddal intézni, ha fel sem ajánlja? A telefonomon nincs az app és nem is akarom feltelepíteni! Nálam nem dobta fel fizetésnél automatikusan az appot, nem írta be a kapott kódokat magától és nem volt push üzenet sem.Szóval hogy tudok fizetni a pénzemmel PC-n a bugos app nélkül, úgy, hogy már egyszer telepítettem azt a szart a telómra? Kicsit már unalmas ez az egész faszság ezzel a bankkal, krv nnykt!
[ Szerkesztve ]
There is a star
-
amadeus11
senior tag
válasz namenlos #8255 üzenetére
Vnorbi köszi, sikerült!
Namenlos! Nem tudom, ha átvinném a pénzemet másik bankhoz, abból mennyit vonnának le. Nem tartom magam egy elveszett embernek informatika terén, mégis akadtak itt problémák, amiknek a megoldása nem volt kézenfekvő. Alapból nem szeretek semmi hivatalosat telefonon intézni, nagyobb az elgépelés esélye vagy androidon "véletlen" bezárod a Smart Bankot vagy a böngészőt és akkor kezdheted megint előröl ugyanúgy az SMS-t, program jelszót, kód beírást, jóváhagyást. Ezen még van mit reszelni ott a Nagykörúton, a pénzbeszedés az már jól megy nekik.There is a star
-
tomp
félisten
Mától elérhető a Google Pay itthon!
Kíváncsi vagyok az OTP mikor kukázza a Simple-t és hozza be a GPay-t... -
veterán
Sziasztok. Kérdésem lenne. Adott egy maestro bankkártya és ugye elvileg 15000-ig nem kér pinkódot. Most hagyjuk, hogy ezzel mennyire értek egyet, vagy mennyire nem, de most pont a kényelem miatt használtam volna ki az előnyét ennek és 1000 Ft körül is kért kódot, sőt érintésre nem is fogadta el, hanem be kellett dugni a terminálba és úgy kérte a kódot. Eddig két helyen kellett ezt csinálni, máshol mindig érintésre elfogadja a kártyát. Mindkettő kajás hely, étterem és büfé. Mit kell csinálnom, hogy ne kérje a kódot, és/vagy hogy érintésre elfogadja a kártyám ezeken a helyeken is? Vagy a terminálok olyanok és én nem tudok mást tenni, mint dugdosni és kódot írni?
-
tomp
félisten
válasz leslieke #8260 üzenetére
Nem magát az appot kell mert az a sokrétegűsége miatt nagyon jó. Csak a mobilfizetést kukázzák belőle.
Bankfiókokban a nagy Simple hirdetéseken se merik már kiírni, hogy Simple...
Csak annyit, hogy érdeklődj a bankfiókban...
Nekem volt már olyan dolgozó aki kijelentette, hogy inkább fintech kártyát használ GPay-el mint Simple-t. -
herdsman12
őstag
A decemberben lejáró Maestro kártya helyett (Net szla) vajon mit osztanak mostanában?
Azt látom, hogy kikoptak a Maestro kártyák a kínálatból, chat-en meg telefonos érdeklődést javasoltak. -
vnorbi
aktív tag
válasz herdsman12 #8262 üzenetére
Úgy látszik, az OTP-nél az írástudók nem értenek a bank dolgaihoz, akik meg értenek, azok nem tudnak írni, egymással meg nem beszélhetnek. Szerintem olyan dolgokat kérdezek, amire lehetne általános tájékoztatást adni, de mostanában engem is folyton lepattintanak e-mailben és OTPdirekt üzenetben is azzal, hogy menjek be fiókba, vagy hívjam fel őket.
-
dptrsk
addikt
válasz herdsman12 #8262 üzenetére
Esetleg nem jelent még meg a netbankban a kártyáid között a cserekártya?
-
namenlos
tag
válasz herdsman12 #8262 üzenetére
Mastercard
-
#04441088
törölt tag
Hali!
Ha online vásárlásnál át lettünk verve, CIB kártyával fizetve, de online OTP Simple felületen, akkor a kárigényt a CIB-nél jelentsük? -
senior tag
válasz #04441088 #8270 üzenetére
Szia. Sajna konkrét választ nem tudok,de visszatérített összeg be nem érkezése miatt az OTP-t hívtam és ők egyből a Simplepay-hez irányítottak,mivel rajtuk keresztül ment a történet. Szóval szerintem érdemesebb először a Simple-t hívni.
ui: Ma megjött egyébként a pénz, és a simple küldött is emailt, hogy visszatérítést kapok,utána egyből számlán is volt.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB
-
Alcsi69
senior tag
Sziasztok!
Nem vagyok nagyon képben az ilyen bankszámlás, bankkártyás dolgokban, még csak junior kártyám/számlám van.
Olyan problémába ütköztem, hogy tavaly egy projekthez igénybe vettem a Google Cloud szolgáltatást, amihez volt egy próbaidőszak. Miután félbemaradt ez a projekt, teljesen megfeledkeztem róla. Most realizáltam csak nem régen, hogy lejárt a próbaidőszak, és terhelték a kártyámat. Nem nagy összeggel, de egy olyan szolgáltatásért amit nem használok mégse szeretném ha vonnák le havonta a pénzem. Értelemszerűen a megoldás az lenne, ha offolnám az adott Google fiókkal a szolgáltatást, viszont innen ered a probléma: nem emlékszem a felhasználóvére.
Kapcsolatba léptem a Google ügyfélszolgálattal emailen keresztül, ahonnan átirányítottak egy speciálisabb osztályra. Remélem ők meg fogják tudni oldani a problémát, de ha nem sikerülne, akkor a bank lesz a következő lépcső.
Véleményetek szerint ilyen problémát a bank hogyan tud kezelni, amennyiben a Google ügyfélszolgálat nem tudja megoldani? Lehetséges egy adott számlát letiltani, hogy ne tudjon összeget levonni? Arra is gondoltam, hogy szerintem csak a bankkártyámhoz fér hozzá a Google közvetlenül, a számlámhoz nem. Ebben az esetben viszont elméletben ha letiltom a kártyámat és igényelek egy újat, akkor gondolom mivel nem tudják terhelni a kártyámat, így automatikusan törlik az adott szolgáltatást, jelen esetben a Google Cloud-ot.
[ Szerkesztve ]
-
Alcsi69
senior tag
Szerintem is az jó lehet, amennyiben tényleg csak a kártyához férnek hozzá. Megnéztem egy másik fiókból: kártyát lehet csak megadni, tehát gondolom a számlához valóban nem férnek hozzá.
Közben pedig még jobban megcsavarodott a történet: azon a Google Cloud oldalon, ahol meg kell adni a kártyát azt írják, hogy amennyiben lejár a próbaidőszak, nem fogja elkezdeni automatikusan levonni csak ha upgradeltem a fiókomat. Mivel végtelen+1% hogy nem upgradeltem, így nem értem hogy mit vontak le.
-
tomp
félisten
Google Pay és az OTP:
Az OTP Bank folyamatosan dolgozik azon, hogy minél kényelmesebb, korszerűbb és gyorsabb szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek. Számos fejlesztés zajlik jelenleg is a bankban, célunk, hogy ezeket a lehetőségekhez képest, minél hamarabb megismertessük ügyfeleinkkel.
Az egyes fejlesztésekről és új szolgáltatásokról folyamatosan tájékoztatjuk jelenlegi és leendő ügyfeleinket.
Szóval sablon választ nyomnak, Másra képtelenek...
Látjuk azt a számos fejlesztést. Csekkrendező és Díjnet megszüntetése... -
nincsnév007
őstag
Sziasztok. a telefonomra most kaptam egy olyan üzenetet hogy internetes bankártyás vásárlásakor a telekodját is meg kell adnia. Én nem akartam vásárolni online. Ez azt jelenti hogy valaki feltörte a bankkártyámat,?
-
donbig
tag
válasz nincsnév007 #8278 üzenetére
Hmmm, érdekes én is. Már megváltoztattam a telekódot, sőt, vásároltam is azóta. A CV kód is le van kaparva a hátuljáról, ki sem adtam a kezem közül.....Szerintem ez valami sablon sms lehet, ahogy írják is, hogy a részletekről érdeklődjünk. Mondjuk így eléggé megtévesztő.
[ Szerkesztve ]
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
KicsiRegő
tag
válasz nincsnév007 #8278 üzenetére
Csak egy tájékoztató sms, mert hiába kommunikálják folyamatosan, hogy megváltozott az online vásárlás folyamata, még mindig rengeteg a panasz, meg hogy mi az a telekód, azért kiküldték sms-ben is, hátha így végre elolvassák
-
nincsnév007
őstag
körbe is kérdezősködtem és mások is kaptak ilyen üzenetet. Én is most hallottam előszőr a telekodról de ezután majd beállítom. egyből az ideg elkapott, mert így elég félreérthető volt. De köszönöm szépen
-
Dency01
aktív tag
Hali. Ez az online vásárlás amit a telekóddal kell megerősíteni ez csak itthoni vásárlásokra vonatkozik? Mert wish-ről való rendelésről simán lekapta az összeget semmiféle megerősítés nélkül.
Annyi pénzem sincs hogy gyalog hazamenjek.
-
atos30
aktív tag
válasz viktorhu #8233 üzenetére
Fúúú! Hát nálunk is ez volt. Anyum vásárolni akart valamit, azt neki is feljött ez a f@szság, smartbankban jóvá kellett hagyni a tranzakciót. Azt se tudtam mi az a smartbank, anyum telóján nem is volt ilyen. Eddig sms jött neki , azt beütötte a kódot ha kellett. Fél órát sz.ptam mire rájöttem mi ez az újdonság és hogy működik.
4- szer magyaráztam el neki, hogy ez lesz ezentúl , de nem értette meg. Az ő korában már nem akar az ember új dolgokat megtanulni. Jól kib@sztak az idősebb korosztállyal.
Az ő telefonja csak csippan egyet, de a smartbank nem indul el. Külön meg kell nyitni, menüből a kártyát kiválasztani, majd azt megnyitva lehet látni miért is csipogott a teló. Majd lehet engedélyezni, és ekkor már kétszer kérte a pin kódját. Köszönjük Unió!Még ezt a telekódos hülyeséget megpróbáljuk neki beállítani, hátha egyszerübb lesz.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
emeritus
tag
A telekódos megoldás nem egyszerűbb, mint a SmartBank használata. Ez utóbbinál az értesítést (ez lehet a csippanás) megnyitva, majd megérintve elindul a SmartBank és a jóváhagyás abban történik meg. Ha ez nem megy - mennie kellene - marad a kettős, sms-kód+telekód használata + váltás a bank és a kereskedő oldala között: ez nehézkesebb.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
atos30
aktív tag
válasz emeritus #8286 üzenetére
Lehet telefonfüggő ez a smartbank app. Honor 8X- nél egyenlőre az értesítési sávban sem jelent meg semmi, csak a csippanásból tudtam, hogy jött valami. App megnyitásakor kérte a pin kódot vagy újjlenyomatot, mindegy volt neki ,hogy a telefon biometrikusan már fel van oldva. Az app - ot megnyitva semmi nem utalt arra, hogy ttörtént volna valami. Az app főmenüjében a kártyás részt kiválasztva, majd ott magát a kártyát kiválasztva jutottam el hogy lássam, miért is csippant a telefon. Na itt a jóváhagyáshoz megint azonosítást kért( újjlenyomat vagy pin).
Namost egy 70+- os nyugdíjasnak az is kihívás, hogy odarakja az ujját a telefon hátoldalán lévő érzékelőhöz, plussz most még az appban is kotorásznia kellene. SMS- ben lévő kódokat azt megtanulta kezelni, PayPal is megy neki, de ez most sok így neki. Én Gránitos vagyok, remélem náluk egyszerübben megoldják majd.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
leslieke
Jómunkásember
Pont az idősek miatt is jó ez, nagyobb biztonságban van a pénzük. Olyan újítás meg soha nem lesz, ami valakit nem szivat meg, és ez nem csak a bankszektorra, hanem általánosan igaz.
[ Szerkesztve ]
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
atos30
aktív tag
Átfutottam a hirdetményüket. Nekem az jött le, hogy havidíjjat fognak kérni(499.-) hogy használni lehessen az intetnetbankjukat, smartbankjukat (OTP Bank Mobilalkalmazás) ami akciósan 2021 mércius 31.- ig 0 forint.
Ez mennyire igaz, vagy én értelmeztem félre? Ha utalni szeretnénk, számlát kifizetni online, akkor még fizetni kell majd 499 forintot havonta? Ha vásárolni szeretnlnk valamit online és a kártyás vásárlásnál a Smartbank alkalmazással nyugtázzuk a tranzakciót, akkor ezért majd még fizetni kell 499.- , mert igénybevesszük a OTP Digitális Szolgáltatását (Smartbank)?A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
emeritus
tag
A hirdetményt olvasva találgathatunk és reménykedhetünk is. A digitális szolgáltatás több mint a SmartBank, de sokaknak - gondolom - felesleges elemeket fizettet meg, túlárazott. . A magas díjakat tekintve az OTP lehetne az év bankja, bepróbálkoznak, bankot vált(hat)unk.
A SmartBank talán marad még, a digitális szolgáltatás talán (új?) csomagokban olcsóbb lesz.Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
vnorbi
aktív tag
Az OTPdirektért is havidíjat kérnek (116 Ft vagy 159 Ft), csak néhány számlacsomagnál elengedik.
A SmartBank az OTPdirekthez tartozik, amíg lesz OTPdirekt, addig a SmartBank használatának nem lesz külön díja (remélhetőleg ).
Amikor a Digitális Szolgáltatásokba sikerül mindent áthozni, ami az OTPdirektben elérhető, akkor az OTPdirektet megszüntetik, nem lesz OTPdirekt weblap és nem lesz használható a SmartBank alkalmazás többé. Helyettük lesz az OTP Internetbank és az OTP Bank Mobilalkalmazás.
Jelenleg azt írja az OTP, hogy 2021-ben még párhuzamos rendszerek lesznek (OTPdirekt és OTP Digitális Szolgáltatások), és 2022-ben tervezik az OTPdirekt leépítést (a gyakran ismételt kérdések közt írják), úgyhogy legalább bő egy éve van még a mostani rendszernek, addig meg lehet figyelni, hogy a Digitális Szolgáltatások árazása hogyan alakul (szerintem minimum egy évvel meghosszabbítják az akciós ingyenességet, a végén meg az OTPdirekthez hasonlóan számlacsomagtól függően hangolják majd, hogy mennyi az annyi).
Írtad korábban, hogy az online vásárlások SMS kódos jóváhagyatásához próbálkoztok majd a telekód beállításával. Ez nem lesz elég, volt itt pár napja szó róla, hogy ehhez az OTPdirektből törölni kell a SmartBank regisztrációkat is. Jelenleg úgy működik a rendszerük, hogy ha van SmartBankhoz készülék regisztrálva, akkor ezen a módon kell jóváhagyni a vásárlást. Szóval ha az SMS kódok a fontosak, akkor az jelenleg kilövi a SmartBank használhatóságát, mert amint belépsz egy telefonról a SmartBank alkalmazással, átállítódik, hogy az online vásárlást arról kell jóváhagyni, és úgy is marad, amíg a regisztrációt nem törlöd.
-
Mercutio_
félisten
Sziasztok!
Régi(?) net számlacsomagom van, és az alapdíj (590Ft) feletti 3 rendszeres utalásom 370ft-os költségével együtt már sokallom a díjat. Havi 320k érkezik rá, milyen csomagra tudok/érdemes váltani?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
blg
senior tag
-
Mercutio_
félisten
+Peter.70:
Jól látom nincs se befektetési, se megtakarítási előírás a kedvezményes ár biztosításához?
A mostani (augusztusban kaptam az újat) VISA kártyám eszerint ugrik? Mintha olyasmit olvastam volna, hogy az MC-t kevesebb helyen (illetve tengeren túlon?) nem szeretek, nem fogadják el
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
viktorhu
veterán
válasz emeritus #8286 üzenetére
- Kiírja, hogy a smartbankban engedélyezd a tranzakciót. Itt régen ehelyett az sms kód helye volt, vége is volt a történetnek, mehetett a vásárlás.
- Nincs semmilyen üzenet, az alkalmazások között kell megkeresni a smartbankot
- Be kell lépni
- Ott a menüben kikeresni a kártyát, a tranzakciók engedélyezését
- Ha megvan a tranzakció, mehet az engedélyezés, ujjlenyomat.Ha nem lenne a Revolut, anyunak itt véget ért volna az online használat, ennél bonyolultabb és butább megoldást el sem tudnék képzelni.
Miért nem lehet úgy, mint másoknál, hogy feljön egy push üzenet, rányomsz az engedélyre, esetleg egy ujjlenyomat és kész? Ez a menüben vadászás teljesen életszerűtlen, instrukció sincs hozzá, feltűnő helyen sincs, szerintem mire megtalálná átlag felhasználó, már le is járna a tranzakció, és kezdhetné elölről.
-
-
viktorhu
veterán
válasz emeritus #8298 üzenetére
Nem tudom tesztelni, mert nekem sms jön, egyáltalán nincs smartbankos engedélykérésem, pedig van smartbank a telefonomon, és regisztrálva is van, mert az új otp alkalmazás QR olvasójával nem lehet belépni a netbankba.
Egyébként ennyi a közös: egyszerre van smartbank és új otp app is a telefonunkon, és mindketten xiaomi telefont használunk.