Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
válasz KicsiRegő #5669 üzenetére
Nagyon nem mentem bele, de a 205 forint a Junior Extra csomag havi díja. Elsőre az látszik, hogy ezzel ingyen lennének az automatikus egyenlegközlő SMS-ek, de ha ilyet amúgy sem kapsz, akkor lehet, hogy fölösleges az Extra csomag. Be kell menni fiókba, és lemondani.
Esetleg meg lehet próbálni egy reklamációt is, mert ha fizettették veled az Extra díját, miközben meg nem állították be hozzá az SMS-t, akkor lehet, hogy ezt a hibát elismerik, és visszaadják a levont díjakat. Ehhez esetleg meg lehetne nézni a szerződést is még előre, mert ha azért nincs SMS, mert idő közben számot váltottál, akkor nem kell reklamálni, hanem csak rendberakatni a csomagot, és tanulópénznek könyvelni ezt a pár ezer forintot.
A tanulság pedig az, hogy ha minden hónapban átfutod a számlakivonatod, akkor azonnal észreveheted, ha megjelenik valami indokolatlan lehúzás, és a kezükre tudsz csapni.
-
vnorbi
aktív tag
válasz KicsiRegő #5678 üzenetére
Azt is megtaláltad az OTPdirekt szerződéseden, hogy tényleg Junior Extra szolgáltatásod van? Mert ez eddig részemről csak tipp, mert az véletlenül pont annyiba kerül, mint amit írsz. Most kicsit jobban utánaolvasva, az kerül 205 forintba, hogy heti két alkalommal SMS-t küldenek az egyenlegről. Ha ezt nem tették meg, akkor lehet panaszt tenni, de ha esetleg megkérdezik, hogy miért csak most szólsz, az lehet, hogy kínos lesz
Ha meg már elengedted, akkor csak simán váltani kell Junior Lightra, az ingyenes, és pont elég lesz neked. Az Extra csak annyival több a Lighttól, hogy küldik az egyenlegértesítőket, amiket eddig sem használtál ki, úgyhogy nem fog hiányozni, hogyha most már úgy nem kapod meg őket, hogy nem is fizetsz értük.
-
vnorbi
aktív tag
válasz KicsiRegő #5680 üzenetére
Elvileg az OTPdirekt szerződés az egy másik szerződés, vagy legalábbis valamennyire elkülönül a Junior számlaszerződéstől. Ha nem találod, akkor még az is lehet, hogy az csak elektronikusan létezik, és az OTPdirektbe belépve a dokumentumok között tudod kikeresni. Az elég valószínű, hogy ha meg is lesz, nem írnak majd rajta semmilyen összeget, de azt elvileg igen, hogy milyen szolgáltatások aktívak (internet, telefon, sms..., meg hogy Junior Light/Extra).
Bár ha olyan papírt találtál, amin a számod rajta van, meg, hogy nem kérsz SMS értesítést, akkor lehet, hogy az lesz az. De akkor meg fura, hogy nem írnak több részletet.
-
DS39
nagyúr
válasz KicsiRegő #7045 üzenetére
Köszi a válaszokat.
A Barion az sosem kért, az Simple viszont eddig mindig.
Lottózni szoktam, kis összeg, de mindig kért. Viszont lehet, hogy kikapcsolták, most hogy megy a kampány, hogy lottózz otthonról. (tojnak a biztonságra, kevesebb problémás ügyfél legyen, csak fizessenek) -
emeritus
tag
válasz KicsiRegő #8425 üzenetére
Kivételek jelenleg is vannak és remélhetőleg maradnak is. Ugyanazt a kártyát használva, ugyanott, régóta és rendszeresen, nem kér ellenőzést. Ezt felesleges lenne bonyolítani. Ugyanez a kártya eseti vásárlások esetén másutt vagy kér, vagy nem. Ugyanott vásárolva is kis összegnél nem kér, nagyobbnál igen. Ezek ésszerű kivételek, maradhatnának.
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
Flowtation
őstag
válasz KicsiRegő #8483 üzenetére
Köszi!
Most tudtam fizetni vele, simple fiókba beléptem, de nincs benne kártya rögzítve (töröltem korábban), de megadtam a kártya adatokat és rendben ment. Ettől még majd kell (érdemes) külön rögzítenem a kártyát a simple-ben igaz?Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
-
veterán
válasz KicsiRegő #9855 üzenetére
Nocsak, érdekes, bár bizonyos szempontból érthető döntés, hogy újraírják az egészet
Érintéses fizetés nélkül nem sokat ér, így én nem rakom fel. Mondjuk remélem nem is kerül bele, hanem mehetünk Google Pay-reHolnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
tylerddd
veterán
válasz KicsiRegő #10364 üzenetére
OK, értem, csak fentebb nem ezt írták. Ugyanakkor gyakorlatilag mindig ugyanazokhoz használom, ugyanakkora összeggel és eddig nem kérte egyiknél sem (számlák befizetése legtöbbször, amik nálam fix összegek, minden hónapban ugyanannyi).
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
bmakszim
senior tag
válasz KicsiRegő #10419 üzenetére
15 percnyi utánajárás után se tudta megmondani az panaszkezelő ügyintéző, azt ígérte hétfőn visszahív... Nem az összeg fáj nyilván, hanem hogy látszólag ok nélkül vonták le.
2 hónapja vagyok ügyfelük egy hitel miatt, de csak rossz tapasztalatom van eddig. Igyekszem minél hamarabb letudni és többet a közelébe se menni az otp-nek. -
BB9000
senior tag
-
totyak
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Milyen házat vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...