Új hozzászólás Aktív témák
-
emeritus
tag
válasz herdsman12 #6585 üzenetére
Az OTP kártyák közti utalás ma is megy, azonnali és ingyenes. A számlák közti utalás az AFR alkalmazásával végre azonnali lenne, már ha működne. Az AFR a saját OTP számlák közti utalásra is érvényes kellene legyen, de ez - ahogy fentebb is írták - most nem működik, nem mellesleg bankzáráskor eddig sem ment. Bankon belüli utalásnál a számlavezető és a kedvezményezett bank azonos, az AFR nem erre készült, talán ez jelent most gondot.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz koxkids #7119 üzenetére
Befizethetsz eurót a devizaszámládra bankfiókban. igényelhetsz hozzá kártyát, amellyel vásárolhatsz és készpénzt vehetsz fel mind belföldön, mind külföldön. A kártyahasználat értelemszerű, eurót használó országokban és OTP euro-automatákban euróban terhel, idehaza egyébként forintban. Ez utóbbi célszerűen kerülendő, ahogyan minden váltás is: váltás történik a hazai forint terheléskor, ahogyan a forintszámla irányába történő pémzmozgatásnál is. Érdeklődj a bankfiókban a részletekről, amikor befizetsz, célszerűen a járulékos díjakról is.
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
-
emeritus
tag
Az utalásnak általában díja van. A fióki befizetésnek nincs. Ha a készpénzfelvételnek nincs díja, vagy már rendelkezésre áll, akkor a célszámlára a célszámla bankjában a készpénz befizetése ingyenes. (Csak az idegen bank fiójában ingyenes az idegen (ott saját) számlára való befizetés)
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz venom8888 #7828 üzenetére
Az általad említett összeg elég jelentős ahhoz, hogy tisztázd a költségeket. Egy külföldről indított műveletnek lehetnek buktatói, különösen akkor, ha konverzió is történik. Javaslom, hogy indíts egy chatet az OTP weboldalán. ha van erre időd. A chat szövegét lekérheted e-mailben, hogy átgondolhasd. Jó javaslatot akkor kaphatsz, ha pontosan leírod a helyzetet.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz venom8888 #7833 üzenetére
Így világosabb a helyzet és láthatóan van már ismereted is. A konverzió mindközönségesen a deviza átváltása, ezt esetedben a Transferwise végzi, ami erre való, jó megoldás. Buktatók a külföldi és hazai bankok közötti pénzmozgatásban lehettek volna, erről így nincs szó. A hazai pénzmozgatás, azaz egyes OTP számlák közötti utalás költsége általában maximált, csomagfüggő, a szóbanforgó összegnél a maximum lesz, ez mintegy 6-8 eFt lehet.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz venom8888 #7835 üzenetére
A küldés édesanyád számlájára biztos megoldás. Ha a pénz eredete igazolható, akkor én nem aggódnék hatóságok miatt, lehet, hogy némi plusz munkát kíván, de nem lesz gond. Csináld, ahogy eltervezted. (Talán időközben az OTP számládra is megérkezett a pénz.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
-
emeritus
tag
válasz Pubszon #7929 üzenetére
Ha a korábbi tanácsok szerint sikeresen beállítottál mindent (a menüben a kiválasztott bankkártyánál az érintéses fizetés aktív) akkor a telefon NFC-s fizetésre kész. Vásárlásnál egyszerűen oldd fel a képernyőzárat és tartsd a telefont a terminálhoz, ahogy a kártyát szokás. https://www.simple.hu/szolgaltatasok/Mobilfizetes/
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz Pubszon #7935 üzenetére
HCE! Host Card Emulation (nagyon műfordítva: Felhőből Elérhető Kártyák). A sim pénztárca már nem járatos, meghaladta az idő: egyébként is SIM kártyába épített NFC-vel működött, amely szintén ritka már.
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Nekem sohasem küldött a Smartbank SMS-t: próbáld ezt: Beállítások/Értesítések/Push notification/Tranzakció értesítés("be"). A regisztráció aktiválás is legyen bekapcsolva.
Ha ez nem oldja meg jelezd: megkeressük a megoldást.[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Ha regisztráció aktív és QR kóddal be tudsz lépni, akkor - alappal remélhetőleg - már nem lesz több fizetős jóváhagyó SMS, mi több a biztonsági funkciók aktiválása kapcsán küldött SMS(ek) is elvileg ingyenes(ek) volt(ak). A beállítások oldal nem gördíthető tovább?
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz batyuska100 #8037 üzenetére
PC-n: OTPdirekt-kezdőoldal/Beállítások (jobbra fent a "fogaskerék)/számlakör karbantartás/"teljes" melletti körre kattintás az adott számlaszám mellett. (Most vélhetően a "csak lekérdezés" az aktív.
Ha mobilon vagy ugyanez értelemszerűen.
(Megelőztek.)[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Szerintem ezzel nem lesz gond a jóváírással, viszont az elvárható felelős magatartás az, hogy azonnal (pl. telefonon) jelzed a banknak a tapasztaltakat, hogy további visszaélés a kártyáddal, esetleg egyidejűleg megszerzett más kártyaadatokkal ne történhessen.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
A terhelést benyújtó szolgáltatóval is indokolt mielőbb egyeztetni, ha jogszerűen terhel, akkor hiába tiltod a kártyát a követelései (pl. havi előfizetési díj egy le nem mondott szolgáltatási szerződés alapján) továbbra is jogszerűek és követelhetők lesznek.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Én megpanaszolnám az általad leírtakat: hasonló esetben magam is ezt teszem, ez a más (OTP) ügyfelek iránti felelős magatartás. Egy rövid e-mail megírása nem nagy teher, komoly szolgáltató pozitívan reagál, ha nem is tud kárpótolni, remélhetőleg hasznosítja a közölteket. A Revolutot nem említeném, az ügyfélbarát magatartás hiányára fókuszálnék. Fizetsz a szolgáltatásokért, a legkevesebb, hogy nem hagyod szó nélkül, ha kifogásod, sérelmed van.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz amadeus11 #8120 üzenetére
Valóban bosszantóan nehézkesebb lett a netes fizetés, a PSD2 esetenként indokolatlannak tűnően bonyolítja a műveleteket. Az OTP kártyás fizetéseknél a SmartBank használata az egyszerűbb, én azt javaslom és a frissítést is kerülöm, ameddig lehet. A neten eljárni még mindig egyszerűbb, mint a személyesen, vagy telefonon, és talán kevesebb méreggel is jár.
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
-
emeritus
tag
Én nem váltottam, mert nem engedik, így nem tudom, hogy érdemes, vagy sem. A kettő párhuzamosan szerintem nem mehet. Csomagfüggő, hogy érdemes-e váltani. MInden új appnak lehet haszna és kockázata is, az új állítólag sokat javult, ami rá is fért.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
-
emeritus
tag
válasz canniball #8197 üzenetére
Ezt írja az OTP: (https://www.otpbank.hu/portal/hu/IBMB#PROBALDKI)
"A mobilalkalmazásban a jelenlegi SMS-ek helyett push üzenetben értesülhetsz a kártyás tranzakciókról, valamint a számládon végzett pénzmozgásokról. A tranzakciók vagy a belépések jóváhagyásánál a push értesítés kényelmesebb és gyorsabb a korábbi SMS-jóváhagyáshoz képest.
A push üzenetek fogadásához elengedhetetlen, hogy a mobilbanki alkalmazás telepítve és regisztrálva legyen a készülékeden, emellett a beállításokban engedélyezned kell az értesítések fogadását is."[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz viktorhu #8233 üzenetére
Egyszerűbb SmartBank (régi) működés van nálam, bár nem a Revolut szintje. Kétszer kell megadnom ugyanazt az azonosítót: egyszer a SmartBank belépéshez, majd mégegyszer a tranzakció jóváhagyásához. Lépegetni nem kell sehova. Talán az új app egyszerűbb...
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.