Új hozzászólás Aktív témák
-
bernel
tag
Köszi. Ez azért érdekes, mert amúgy napi vásárlási limitet pl. lehet állítani a kártyán, és a terminál csatlakozik a bankhoz fizetéskor, és ekkor ellenőrzi a napi limitet. Ugyanígy lehetne a pin limitet is ellenőrzni, szóval technikai akadálya nincs, csak le kellene programozni.
-
Cray Tyler
senior tag
A moratórium nálam magától életbe lépett, csak közben a futamidő megnövekszik 10 hónappal (dec31-ig van a moratórium), és szépen növekszik a kamat is. Pontos infó itt, lemondós linkkel együtt.
Szerk hogy a kereső is megtalálja:
OTP lakástakarék törlesztő részlet nem vonja vonta moratórium lemondás linkeredeti kérdés ez volt:
Sziasztok, OTP Smart számlám van, lakáshitel törlesztőt kellett volna vonnia huszonpáradika körül, nem vonta. Másnál is van ilyen? Fedezet van, adatok jók (egész eddig vonta faszán minden hónapban).[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
[Bocsi, akkor én másra gondoltam]
Én ezt aktíváltam. De gondolom a kedvezmények csak hétköznap aktiválhatók
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Nem kizárt, hogy van valami hiba, próbálkozhatsz panasszal, de lehet, hogy lepattintanak, mert a rendszer alapja az, hogy a kereskedő dönti el, hogy akarja-e használni az SMS kódos ellenőrzést a fizetési tranzakció során, a bank csak biztosítja a lehetőséget, ha a kereskedő kéri.
A SimplePay meg egy külön eset. Amikor váltottak rá a MÁV-nál, teljesen természetes volt, hogy az SMS azonosítás kimaradt, aztán egyszer csak elkezdték használni, aztán megint kikapcsolódott...
-
KicsiRegő
tag
[Itt] azt írja, hogy írja, hogy vannak kivételek, bár a Barionról szól lehet itt is erről van szó, tőlem amúgy sem a SimplePay sem a Barion nem kért soha, pedig be van állítva.
"A bankkártya-kibocsátók, tehát a bankok azonban bizonyos esetekben az e-kereskedők számára felmentést adhatnak az erős ügyfél-hitelesítés alól. Ilyen eset lehet, ha alacsony összegű tranzakcióról van szó, illetve, ha a kártyakibocsátó bank biztonsági szempontjai alapján megbízhatónak tartja a tranzakciót (pl. rendszeres vásárlás az adott kereskedőtől vagy ha a fizetési szolgáltató tranzakció elemzési rendszere már biztonságosnak találta azt)." -
hard74
senior tag
Nálam ugyanez volt tegnap, csak a Smarbankon keresztül.Telefonáltam az ügyfélszolgálatnak(17 perc alatt sikerült is elérni), felvettek egy hibajegyet, és kaptam az igéretet, hogy estig kapom az instrukciókat mi a teendő.Na azóta se jött semmi.
LG K990 Viewty-->LG P920 Optimus 3D-->LG G2-->Lenovo Vibe Z2 Pro-->LG G4(G2)-->O+3-->Huawei Mate 10Pro-->OnePlus 7pro-->OnePlus 8T-->Asus Zenfone 8-->Pixel 7
-
viktorhu
veterán
Van valami gond a simple fizetési oldallal.
Egy-két hete rendeltem a netpincéren, simple fizetés, és nem léptem be a simple webes felületébe, hanem az alkalmazással fizetést választottam.
Fizetek, vissza netpincér, ott meg simple hibaüzenet. Bezárom, visszakerülök a fizetetlen rendelésbe.
A pénzt persze levonta.
Oké akkor csinálok kaját, aztán reklamálok.
Mire jóllaktam, csengetett is a futár az ebédemmel, pedig a netpincéren még a kosárban is benne maradt a rendelésem
Lehet, hogy nálad is megkapta a szolgáltató a dupla fizetést, csak a simple nem olyan üzenetet küldött, amiből az oldal felismerte volna? Lehet, hogy nekik lenne érdemes írni a dupla fizetés screenshotjával.
-
vnorbi
aktív tag
A telekód alapesetben a számlaszám utolsó három számjegye. Az egyenleglekérdezés oldalon ki tudod próbálni, hogy működik-e.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
Nekem ma jött e-mail a részletekről. Ha te nem kaptál, itt nézz szét:
-
Littoral
aktív tag
A mai, ún. "rohanó" világban a belépési sms-küldés sebességén sokat kellene hozniuk, ez így kb. az 1997-98-as évek technikai szintje.
Én: kerül egy fél órám, hogy utaljak ezt-azt. Leülök az asztali gép elé azzal a céllal, hogy belépek a netbankba. Várom az sms-t, várom. Továbbra is várom. Annyit be szoktam vállalni várakozás közben, ha van időm, hogy újraindítom a telefont öt perc után, hátha. De nem. Várok, várok, majd hagyom a fenébe az egészet. Majd ~40 perc elteltével, amikor már egy másik városban vagyok, útközben, megjön az sms. Ha számszerűsíteni kellene, öt kísérletből kétszer így járok.
Ez nem egy működőképes netbank ismérve. Ha sok az ügyfelük és nem tudják ellátni őket, fejlesszenek, vagy mondjanak fel szerződéseket.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Így igaz, ha a Simple nem megy, akkor esetleg be kell fizetni az utólag bemutatásos büntit és lemeccseli a BKK-Simple, majd esetleg visszakapod a pénzt.
Ha a Mobiljegy app nem megy, akkor a BKK saját hatáskörben tudja vizsgálni az esetet, valószínű a kivizsgálásig be sem kell fizetni a bemutatási pótdíjat.
Egyébként az én tapasztalataim alapján semmi gond nincs a Mobiljegy app-al, megjelenés óta használom, a Simple app fent sincs a telefonomon, annyi gond volt vele...
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
A Simple-t én is jó régen kidobtam az egyéb hibái miatt, a Mobiljegyet meg bő egy éve használom, bár eddig csak távolsági buszozásra. Eddig nem volt vele bajom.
Tartaléknak ott van még a K&H mobilbankja, abban is lehet mobiljegyet venni. Ezt egyszer használtam, kicsit körülményesebb, mint a Mobiljegy, és náluk szokott üzemszünet lenni. Legalábbis többször jött már üzenet, hogy adott időszakban (néhány óra), nem fog működni a jegyek bemutatása sem az appból. Vész, vész megoldásnak meg van még a Telenor Wallet nálam. Ez is fenn van, de még nem használtam. (Ezek mind szolgáltatóhoz kötöttek, kell K&H bankszámla, bankkártya és e-bank, a másikhoz pedig Telenor előfizetés vagy feltöltőkártya).
-
tomp
félisten
Pedig pont fordítva!
Simple-nél már azért 5 csillagot adnak ha elindul az app és szép a felület...Mobiljegyet az indulása óta használom. 1x egy nagyobb verzió frissítésnél elszállt a bérletem. Újra meg kellett vennem de az egész panasz ügyintézésre dedikált embert kaptam! Naponta hívott, hogy hol áll az ügyem. Név szerint vártak a BKK ügyfélszolgálaton(pénz visszatérítéshez kellett egy hivatalos papír) ahol alá kellett írnom a visszatérítési papírt.
Ezt megtapasztalva simán ajánlom a Mobiljegyet a Simple helyett! -
zolnagy
őstag
Megkérdeztem ezt is. A válasz az volt, hogy nem kell. Mondtam, hogy most nem, de ha már csak ez lesz, akkor úgy hallottam, igen. A válasz az volt, hogy az appért nem kell. Az otp direktnek van díja. Most tovább nem akartam bele menni, de most az otp direkt szolgáltatás ingyen van, nem? Mert akkor tök mindegy, hogy hogyan nevezzük, mégis fizetni kell érte…
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Erősen gondolkodom a K&H-ra váltásról, egy olyan egyszerű probléma miatt, hogy a családban csak nekem van okostelefonom, az új OTP app pedig csak egyetlen szerződést enged és szintén csak nekem van úgy a jövedelmem+megtakarításom, hogy ott is Smart-szerűen ne fizessek dolgokért.
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
axioma
veterán
-
veterán
-
viktorhu
veterán
-
SzGee
aktív tag
dehogynem tud, max nem köti az orrodra
ezek az oldalak virtuális kártyákat hoznak létre, és azt terhelik, így meg tudják oldani hogyha megújul a kártyád (vagy megváltozik a kártya száma) akkor is tudják terhelni a havi előfizetést vagy díjakat
ezért nagyon figyelni kell, hogy nem elég tiltani a kártyát egy visszaélés esetén, hanem kérni kell a bankot arra is (ha maguktól nem jut eszükbe, egy mezei ügyintézőnek nem biztos, hogy eszébe jut) hogy a virtuális kártyákat (token) is törölje
több infó[ Szerkesztve ]
If you leave me, can I come, too?
-
SzGee
aktív tag
miért ne lenne jó? az előfizetés egy szerződéses jogviszony közted és a szolgáltató között, ami attól nem szűnik meg, hogy neked változik a kártyaszámod, ezt minden esetben neked kell kezdeményezned, lemondanod
szerintem ez pont egy jó kezdeményezés, így a cégnek sem kell futnia a pénze után és neked sem kell egyesével a kártyaadatokat update-elned mindenholIf you leave me, can I come, too?
-
SzGee
aktív tag
miért lenne kevésbé biztonságos? pont az a lényege, hogy a kártyaszámodat egyáltalán nem tárolja a rendszer, hanem a kártyaszámod és a kereskedő kulcsa alapján generál egy másik 16 jegyű kódót, amit csak a kereskedő tud használni, ezért adatszivárgás esetén senki nem tud kezdeni vele semmit, nem visszavezethető az eredeti kártyaszámra (befejeztem az OFF-ot )
If you leave me, can I come, too?