Új hozzászólás Aktív témák
-
KicsiRegő
tag
Sziasztok!
OTP Junioros vagyok már 2016 óta. Nem kapok smst, nem használom még az appot, sőt az OTP direktet se használom, csak az "egyenleglekérdezést" a honlapon, a számlakivonatomat se néztem még át tételesen soha, mert ugye ahhoz is be kellene lépni, ma viszont eljött az alkalom, és most látom, hogy a nagy ingyenesség helyett minden hónapban van 205 ft levonásom a direkt havidíjára, amit ugye nem is használok, csak az ingyenes lekérdező funkciót, van valami tippetek, hogy miért vonnak le tőlem erre? -
KicsiRegő
tag
Köszi. Abszolút az én hibám, hogy évek óta fizetek valamiért, amiről nem is tudtam, szóval teljes mértékben tanulópénznek veszem, csak érdekelt, hogy miért is lehet, mielőtt bemegyek a bankba megszabadulni tőle.
Megtaláltam a 2016-os szerződést is, a számom rendben és a tranzakcióknál is ott van, hogy nem kértem sms-t, szóval kíváncsi leszek mit fognak mondani -
KicsiRegő
tag
Igazából ez számomra nem derült ki, mert csak Junior számlacsomagként van megnevezve, se a light, se az extra szó nem szerepel a szerződésen, a 205ft-ot se találtam meg sehol a saját doksijaim között, szóval majd személyen megpróbálok kideríteni mindent.
Mindenképp kínos lesz, ezzel tisztában vagyok -
KicsiRegő
tag
válasz INTELligent #6688 üzenetére
Természetesen nem, ugyan úgy nincs extra díj, mintha iCsekk-et használnál.
-
KicsiRegő
tag
Nekem 12 karakteres a jelszavam, az tény, hogy a csillagok nem nőnek, de attól még a teljes jelszót beírva beenged, ha viszont megállok 8-nál, akkor nem enged be
-
KicsiRegő
tag
Sziasztok!
Augusztusban jár le a bankkártyám, és az lenne a kérdésem, hogy mikor szólnak előtte, vagy egyáltalán szólnak-e az új kártyáról? Olvastam 90 meg 50 napot is, de a legújabb hirdetményben erről semmi infót nem találtam.
Azért lenne fontos, mert a postai átvételt egyéb okok miatt nem jöhet szóba, és mivel mivel augusztus még elég messze van, jó lenne előtte erről infót gyűjteni, hogy a bankba tudjam kérni az átvételt. -
KicsiRegő
tag
[Itt] azt írja, hogy írja, hogy vannak kivételek, bár a Barionról szól lehet itt is erről van szó, tőlem amúgy sem a SimplePay sem a Barion nem kért soha, pedig be van állítva.
"A bankkártya-kibocsátók, tehát a bankok azonban bizonyos esetekben az e-kereskedők számára felmentést adhatnak az erős ügyfél-hitelesítés alól. Ilyen eset lehet, ha alacsony összegű tranzakcióról van szó, illetve, ha a kártyakibocsátó bank biztonsági szempontjai alapján megbízhatónak tartja a tranzakciót (pl. rendszeres vásárlás az adott kereskedőtől vagy ha a fizetési szolgáltató tranzakció elemzési rendszere már biztonságosnak találta azt)." -
KicsiRegő
tag
válasz Atomgeszi #7463 üzenetére
A számlatörténetnél 243 napig lehet visszamenni, és 31 napokat lehet egyszerre lekérdezni, de a számlakivonatokat évekre visszamenőleg is letöltheted.
Netbank: Számlakivonatok, szerződések, egyéb dokumentumok menüpont - Számlakivonatok - Részletes keresés és kiválasztod a tavalyi évet az intervallumnál. -
-
KicsiRegő
tag
válasz batyuska100 #7990 üzenetére
Utalni lehet bármikor, hétvégén is, és meg is kell érkeznie 5 másodpercen belül az utalásnak, de:
Az azonnali fizetési rendszer jelenleg nem vonatkozik a papír alapú utalásokra, a munkabérek és nyugdíjak kifizetésére, valamint a rendszeres átutalásokra és a csoportos beszedési megbízásokra.
Az ösztöndíj is beleesik a kivételek közé, szóval hétfőtől előbb ne várd -
KicsiRegő
tag
Pont a te hsz-d felett volt a megoldás, és az előző eset is
Banknak azonnal szólni, kártyát letiltani, mert ha nem te voltál, visszakaphatod a pénzt.
Amúgy az utóbbi időben eléggé megszaporodtak ezek a dolgok, a folyószámlás topikban is pár napja volt több ember is, aki így járt[ Szerkesztve ]
-
KicsiRegő
tag
válasz Fire/SOUL/CD #8110 üzenetére
Nem is olyan régen volt egy hasonló eset.
Csak a Telekomnál kérik a plusz adatokat, az égvilágon sehol máshol.
Regisztrálj a SimplePay-re, aztán az appal pöröghet a QR-kódos fizetés.[ Szerkesztve ]
-
KicsiRegő
tag
válasz Fire/SOUL/CD #8114 üzenetére
Az, hogy a Telekom, csak és kizárólag a Telekom kér ilyen plusz adatokat, annak semmi köze sincs a mostani változtatásokhoz.
Az új változás csak a kétfaktoros megerősítést érinti, ami EU-s előírás. Minden bank tolja az ügyfeleire az app használatát, amivel gyorsan és egyszerűen lehet egy push üzenettel elintézni a dolog, aki nem használja, annak pedig ott az SMS meg a telekód (ez a lényegi újdonság, mert sokan azt se tudták, hogy létezik ilyesmi).
De azt, hogy ezt hol kéri, és mikor, nem lehet belőle listát írni, mert függ az összegtől, hogy a bank megbízhatónak tartja-e a tranzakciót, rendszeres-e a vásárlás az adott oldalról, és hogy a fizetési szolgáltató elemzési rendszere biztonságosnak tartja-e.
Az, hogy te nem használod a netbankot, az csak annyiban bonyolította meg a dolgot, hogy a telekódot telefonon vagy személyesen kellett módosítanod.
Szóval a bizonyos feltételek nem a világvége és a mindmeghalunk irány, és az is teljesen mindegy, hogy melyik banknál vagy -
KicsiRegő
tag
Nekem nagyon tetszik az új, már csak azért is, mert kinézetre sokkal jobb, mint a mostani, vagy néhány másik bank appja, de ez még egy zárt körű béta, szóval helyén kell kezelni. Tesztelésre teljesen jó, de még nincs benne minden szolgáltatás, ami a SmartBankban.
Egyelőre mindkettő használható egyszerre, majd 2021-től fogják fokozatosan kivezetni a régit. -
KicsiRegő
tag
Elvileg a GYIK szerint vannak profilok, de teljesen külön számlát nem lehet kezelni.
Ha Digitális Szolgáltatási Szerződést kötsz, lesz egy saját felhasználói profilod, amibe automatikusan bekerül az összes olyan számla, amit kezelhetsz.
A „saját” profilodba kerülnek például azok a bankszámlák, amiknek te vagy a tulajdonosa, valamint a hitelkártya számláidat is itt kezelheted. De ha például állandó meghatalmazott, törvényes képviselő vagy gondnok vagy egy számlán, akkor azok külön profilba kerülnek. Ha például 2 másik ügyfél egy-egy számláján vagy törvényes képviselő, akkor a saját profilodon túl további 2 profilod is lesz.
Vállalkozók esetében a vállalkozásokat külön-külön profilba rendezzük.[ Szerkesztve ]
-
KicsiRegő
tag
válasz Peter.70 #8151 üzenetére
A hirdetmény szerint 499,- a havidíj, csak az év végéig a teszt időszakban akciósan ingyenes
Szóval én is kíváncsi leszek, hogy ha a direktes szerződések megszűnnek, akkor ezzel az új digitális szolgáltatási szerződéssel mennyi lesz az annyi. -
KicsiRegő
tag
válasz canniball #8202 üzenetére
Mivel a jelenlegi a "mindenki által használt, hivatalos" az új meg még egy zárt béta app, így teljesen érthető, hogy ezt az appos/telekódos mizériát a régin oldják meg először, de van már 16.-tól érvényes új hirdetmény szóval jönnek majd szépen a frissítések is
-
KicsiRegő
tag
Ha nem cél az OTP-nél maradás, akkor a Bankmonitors CIB ECO számla ajánlott - ha legalább a minimálbér összege havonta beérkezik a számlára, illetve a Raffinak és a Gránitnak is van jó ajánlata, bizonyos feltételekkel.
Érdemes átnézni a folyószámlás topikba és ott végig nézni az összefoglalót
Házon belül meg talán a Smart csomag, ami normális[ Szerkesztve ]
-
KicsiRegő
tag
válasz nincsnév007 #8278 üzenetére
Csak egy tájékoztató sms, mert hiába kommunikálják folyamatosan, hogy megváltozott az online vásárlás folyamata, még mindig rengeteg a panasz, meg hogy mi az a telekód, azért kiküldték sms-ben is, hátha így végre elolvassák
-
KicsiRegő
tag
válasz icecave #8375 üzenetére
Ez az egész teljesen független attól, hogy milyen kártya, és milyen számlacsomag, sőt az se mindegy, hogy hol vásároltál online.
A kétfaktoros azonosítás január 1-től lesz kötelező, és csak EU-n belül, de számtalan kivétel van, amikor nem fog kellene a plusz hitelesítés. A bankok bizonyos esetekben az e-kereskedők számára felmentést adhatnak az erős ügyfél-hitelesítés alól. Ilyen eset lehet, ha alacsony összegű tranzakcióról van szó, illetve, ha a kártyakibocsátó bank biztonsági szempontjai alapján megbízhatónak tartja a tranzakciót (pl. rendszeres vásárlás az adott kereskedőtől vagy ha a fizetési szolgáltató tranzakció elemzési rendszere már biztonságosnak találta azt).
Szóval ez a biztonság érzet a plusz egy lépéssel továbbra sem lesz mindig meg.
Peter.70#8377 elvileg minden limitmódosítás 24 Ft, de lehet ez csomagonként eltér -
KicsiRegő
tag
válasz kicsako #8400 üzenetére
Persze, a jelenlegi helyzet tökre zavaró, és csak a nyűg van vele , de:
Az új app, még mindig csak egy béta, nem minden felhasználó által használható app, csak jövőre fogja leváltani a jelenlegi (régi) appot, addig akinek engedi a rendszer az használja, tesztelje, jelentse a hibákat, és gyönyörködjön, hogy mennyire modern. Idővel úgyis minden funkció elérhető lesz.
A Simple-t meg egy összetettebb dolog, mint az OTP NFC-s fizetős megoldása, már csak azért is, mert eleve nem csak OTP-seknek készült, a Simple kártyával (amit még mindig sokan használnak) vagy a QR kódos netes vásárlással és a többi általuk kínált szolgáltatással.
Hozzáteszem, hogy a többi banknál is az a jellemző, hogy amelyik kínál NFC-s mobilfizetést, az külön appal teszi, és ez addig így is lesz, míg nem lesz GooglePay. -
KicsiRegő
tag
A szigor alól is rengetek kivétel lesz, amikor nem fogja kérni
Ha többször vásárolsz ugyan ott, vagy alacsony összeg esetén, de a bank, és a fizetési szolgáltató is jelezheti biztonságosnak a tranzakciót
Sőt a mostani példában a Barion pont az, aki tavaly nyilatkozta azt, hogy ők olyan hiperszupermenő tranzakcióelemzős rendszert fejlesztettek ki, hogy náluk elég kevés esetben fogja kérni a plusz azonosítást -
KicsiRegő
tag
válasz Flowtation #8473 üzenetére
Ha Simple-n keresztül fizetsz, email/jelszó-val belépve, vagy appon keresztül QR-kóddal, akkor nem kell semmilyen plusz azonosító dolog, mert ezzel a folyamattal megtörténik.
De tomp leírta, hogy jelenleg mi újság van náluk, és hogy nem megy a fizetés.[ Szerkesztve ]
-
KicsiRegő
tag
válasz Flowtation #8479 üzenetére
Ha nem lépsz be a Simple fiókodba, hanem csak egyszerűen megadod a kártya adatokat, akkor előfordulhat, hogy kér plusz azonosítást
Január 1-től lesz kötelező, a rengeteg kivétellel, és csak EU-n belül, szóval Alin nem fogja továbbra sem kérni, de ezért van náluk az Alipay, amiben figyelik a gyanús tranzakciókat. -
KicsiRegő
tag
válasz kiskaloz #8492 üzenetére
A regisztráció és az app csak kényelmi funkció a fizetésnél, azzal, hogy elmetheted a bankkártyádat, meg a qr-kódos fizetés.
Az utóbbi időben elég sok volt a probléma náluk, ezért ha egyik sem megy, a "hagyományos" verzió még mindig adott, nem lépsz be, hanem ahogy leírtad egyszerűen megadod a kártyaadatokat és kész -
KicsiRegő
tag
válasz jotzo01 #8510 üzenetére
Szerintem nem nálad van a hiba ez inkább, csak a szokásos
Az utóbbi időben amúgy is elég sok volt a probléma a Simple-el, és a qr kódós fizetésnél is gyakran előfordul, hogy épp nem megy, persze nem mindig általános hiba, csak egyszerűen van akinél működik, van akinél nem.
Nyugodtan jelezheted feléjük, de nem sokat ér -
KicsiRegő
tag
válasz MasterMark #8880 üzenetére
A tájékoztató oldalon legalul vannak a hirdetmények, és a kezdetektől benne van az 499 ft-os havidíj, ami jelenleg akciósan 0.
De itt a link, harmadik oldal, négyes pont ,illetve az apróbetűs rész, amit valószínűleg meghosszabbítanak majd:
"Az akciós havidíjat a Bank 2021. március 31-ig biztosítja azzal, hogy az akció időtartamát annak lejártát megelőzően jogosult jelen Hirdetmény útján bármikor meghosszabbítani. "[ Szerkesztve ]
-
KicsiRegő
tag
válasz Peter.70 #9063 üzenetére
Nekem is ez volt a tapasztalatom a héten
Számlacsomag váltás, bankkártya témában előre felkészültem, aztán csak néztem, hogy miről beszél az ügyintéző, majd nagy telefonálgatásokba kezdett, és kiderült, hogy mégis nekem van igazam, pedig még nem is bonyolult dolgokról volt szó, aztán még üldögéltem egy kicsit nála, mert szegénynek a gép is lefagyott -
KicsiRegő
tag
Simple kártyával csak Magyarországon lehet fizetni, és 45.000 ft a havi keret.
Itt van minden infó és az aktuális hirdetmény a díjakról. -
KicsiRegő
tag
válasz MasterDeeJay #9264 üzenetére
Az összes helyen a hivatalos otpbank.hu van kommunikálva, ha ott lenne ez, akkor az tényleg ciki, és biztos lenne hír értéke is, de így hogy az otp.hu-n, ami eleve csak átirányít ugyan úgy az otpbank.hu-ra egyáltalán nem érzem, hogy bármi hírértéke lenne a dolognak, sőt ha 5 percig nem megy valami, már megy a panaszkodás az összes közösségi felületükön, ezzel kapcsolatban még az sincs
-
KicsiRegő
tag
válasz Peter.70 #9366 üzenetére
A hirdetményben az áll, hogy:
Az akciós havidíjat a Bank 2021. március 31-ig biztosítja azzal, hogy az akció időtartamát annak lejártát megelőzően jogosult jelen Hirdetmény útján bármikor meghosszabbítani.
Nem kellett volna már akkor kitenni az új hirdetményt, ami holnaptól érvényes?
Mégis hogy gondolják ezt, főleg hogy csak személyesen lehet lemondani -
KicsiRegő
tag
Kész komédia amit ma művelnek.
Kiírják facebookra, hogy gáz van, majd utána a weboldalra is.
A facebook poszt alá odakommentelik, hogy már minden oké, a weboldalról is eltűnik a kiírás.
A komment alá egy csomó válasz érkezik, hogy még mindig egy kalap sz*r, majd a kommentet törlik, és a weboldalra újra kikerül a kiírás a külső szakértők bevonása sokat segített nekik -
KicsiRegő
tag
válasz cellpeti #9432 üzenetére
Hello. Kellene egy kis segítség.
A napokban leveleztem a bankkal direkt üzenetben, és az egésznek az lett a vége, hogy kérjek reklamációt direkten keresztül, vagy bankfiók/telefon.
Ha direkten keresztül akarom, akkor annyi az egész, hogy egy reklamáció tárggyal elküldök egy szabad formátumú levelet, vagy ettől azért többet várnak?
*Nem válasz akart lenni, sorry. *[ Szerkesztve ]
-
KicsiRegő
tag
válasz headhunter #9823 üzenetére
A direktes szerződéshez a második, SmartBank tartozik.
Használhatod az elsőt is, ami fejlesztés alatt áll, ahhoz is van külön webes felület, de azzal új Digitális Szolgáltatási Szerződést kötsz, ami jelenleg szeptember 30-ig 0ft, utána 499ft, ha nem hosszabbítanak, és csak személyesen mondható le. -
KicsiRegő
tag
válasz KubanitoS #9850 üzenetére
"Az új Digitális Szolgáltatási Szerződés és az OTPdirekt szerződés 2021-ben még érvényben maradnak, egymással párhuzamosan, így a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokat is használhatod.
Terveink szerint azonban 2022-ben fokozatosan kivezetjük az OTPdirekt szerződést, ezzel együtt pedig a jelenlegi lakossági OTPdirekt internetbank- és SmartBank szolgáltatás is megszűnik. A kivezetés után a lakosság részére már csak az új szerződések fognak élni, és az ehhez kapcsolódó új internetbanki és mobilbanki szolgáltatások fognak működni."
Forrás -
KicsiRegő
tag
Van aki tesztelgeti az új Simple appot?
Mik a tapasztalatok? Az a pár szolgáltatás, ami jelenleg benne van, az tényleg működik is rendesen? -
KicsiRegő
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
- -54% Dell XPS 9510: i7 11800H, 16GB,512GB,RTX 3050Ti,500nit,100%sRGB,Dell ProSupport gari 2025.3.8.
- -52% Dell Precision 5570 workstation: i7 12700H,16GB,512GB,RTX A1000,500nit,100%sRGB,gari 2026.2.10
- Dell Inspiron 3537 használt laptop
- Használt PC kitűnő állapotban
- ELADÓ 2022. ÉVBEN VÁSÁROLT 3060 Ti és 3080 Trinity RIGEK / KÜLÖN IS ÉRTÉKESÍTEM