-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz KaiotEch #15022 üzenetére
Ne viccelj egy Nokiás dobozból már pár jó Opel is kijön.
Viccet félretéve meg kell találni a megfelelő helyet és nem lesz gond a morcosítás. Én most voltam április 7-én műszakin. Volt két hibám: 1 kis repedés a szélvédőn meg egy lyuk a kipufogón (mondjuk ezt leszámítva igen jó állapotban van, törődök vele rendesen) és átment simán. Pedig tudtommal a repedés amúgy bukta lenne.
Mondjuk nekem a szerelőm intézte amikor nála volt a gép.Més que un club!
-
Declare
őstag
válasz KaiotEch #75432 üzenetére
Egyetertek (#75433) Gergőke88 hsz.-evel. Az 1.4 es motort en is kerülnem. Eletemben nem vezettem lomhabb autot, mint a H astra 1.4 benzin.
1,6 os motorral mar elhetö, nem is rossz, bar van belöle relative sok, ami eleg szepen eszi az olajat. Baja elvileg ettöl nincs, a gyar kb normalisnak irja, de attol meg szvsz nem normalis, hogy 5k km enkent olajat kell burogatni egy autoba....
Ha biztosra akarsz menni, akkor 1,8 as benzin. Allitolag a legjobb benzinmotor amit Astraba vehetsz, meg azert az mar egy dinamikusabb autozashoz is elegendö, annak ellenere, hogy szivo benzin. Persze eppen ezert ritka is es draga is.
Amugy különösebb betegsegeiröl nem tudok a H Astranak. Automata klimaban szokott valami legterelö pöcök eltörni, ha ez megtörtenik a csere nem egy drama. Alja tud rohadni, mint minden autonak, föleg ha osztrak vagy nemet importos....enyem is nemet, van is rajta rozsda, de a szerelöm szerint teljesen normalis es semmi gond nincs vele.
Ha xenonosat veszel az egy tervezesi hiba, hogy az izzot csak ugy lehet cserelni, ha az auto elejet lebontjak...szoval atlag usernek, mint pl en ez azt jelenti, hogy egy xenon izzo cswere az szerviz...de hat ugye azt sem kell azert hetente cserelni.Üleseire figyelj meg oda....alap ülesek nem valami kenyelmesek, bar egy alap audi/bmw sem jobb. Nekem egy gerinctamaszto hatparna van benne e-bayröl es ezzel egeszen jo lett.
Mas nagyon most nem jut eszembe
-
Doggy dog
senior tag
válasz KaiotEch #75432 üzenetére
Üdv!
Igenis van jó pár olajevő H!
Ami sokszor előforduló hiba:
CIM modul: duda,ablaktörlő,zenefelhangosítás össze vissza.
pl nyomsz dudát és nincs,de lehet hangosodik a rádió.
Alapvető funkciókat tutira nézd át,hogy minden helyesen működik-e.
Ajtónál beázás szokott lenni,illetve hátsó ajtónál (jellemzően bal) kábelszakadás.Ott nem zár,vagy nem szól a zene..
Gyertyacsere egyből,hogy nehogy régi legyen benne és kinyírja a gyújtástrafót.
Lánvos,ha csörög akkor csere.
Ha jól tudom z16xer motornál szolenoid szelep szokott problémás lenni,erről talán Bodrik tud mondani pár szót.
Z16xep-nél van egy membrán,ami kiszakadhat,hengerfej cserével lehet orvosolni.Ezt elvileg lehet csekkolni,járó motornál nem tudod,vagy csak nagyon nehezen kihúzni a nívópálcát,vagy letekerni az olajsapkát.Körültekintően kell eljárni,én szeretem az 1.6 kombimat.
Ismerősömnek 5ajtós 1.4 van.
Meg van vele elégedve,pályán is használja,de nem 110el (ha érted mire gondolok) és kb 700km-t megy el egy tankkal.[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Lunar Lander Beyond teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest