-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Sajnos igen. Ez lesz a veszte nalam is. Most novemberben jar le a muszakija. Szerintem meg egy 2 evet nalam lesz a gep. De ha ugy latom,hogy nagyon el kezd burjanzani az oxidacio akkor inkabb eladom barmennyire is szeretem.
Az ilyen igyenytelen emberektol hanyok!
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
haddent
addikt
Igen a virágpor, madárszar stb ráragad és csak annál rosszabb mosni később. Na meg én a sarat se szeretem rajtahagyni, mindig kap egy kis alvázmosást is, kerékjárati ívet is stb. Hülyeség az, hogy ettől a víztől, mosástól rozsdásodna. Pont attól, ha hagyom a szutymót rajta rohadni
-
-
-
Markizmark
addikt
-
Markizmark
addikt
Informálódtam már a topicjában, ki kell próbálni, ha jól megy, nem rángat, hidegen melegen szépen vált akkor meg szabad venni. Persze nem árt alaposan körbenézni, de kifejezetten típushibája nincs. Ettől függetlenül le lehet rúgni. Szakival vagy jó füllel kell menni.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
mármint jól menő, keveset evő 4 hengeres dízel? hát mind!
nem tudom, hogy mennyire kíséred figyelemmel a beírásaimat, de én nem beszélek senkit sem rá a dízelekre, sőt magamnak sem vennék újabb dízelt, azok használtan mind pénztemetők 2000 óta szinte mind! nehéz belőlük ténylegesen költségmentest kifogni, ha véletlen mégis sikerül, akkor csak idő kérdése a dolog.....
egy karban tartott szívó benzinesnél nincs megbízhatóbb és kölséghatékonyabb!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
? Azaz? Azt tudom, hogy irtak az elsö generacios 2.0 dizelröl, hogy volt valami turbo csö repedes szeriahiba, de azert az nem a vilag vege. Raadasul ezt orvosoltak. Amugy az a 2.0 dizel azt en nem hallottam meg, hogy amugy problemas lenne
(#57995) diablo1984 egy benzinesnel a kettöstömegü nem fog gondot okozni, mert minimalis a vibracio egy dizelhez kepest. A benzinesben nincs magasnyomasu rendszer ha jol tudom, illetve az üzemanyag illetve az egesz eges tök mas, tisztabb, igy az a fajta elkormolodas, dpf tömödes sem lesz, mint a dizeleknel. Az egr tud kokszolodni ha olyan körülmenyek között van hasznalva, de az nem egy egetrengetö dolog. Ez a turbo meg....ha cserelni kell az egeszet az is megall 2-300k bol legroszabb esetben....es ez nem evente van
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
Declare
őstag
Jo azert most egy ilyen problemat ne vetitsünk mar ki egy szeriara basszus igen volt ebböl nagy balhe es szoporoller ezzel a csövel anno. Ezt anno a tulajok beszivtak sajna . Most ez, viszont, amit irtal, hogy "minden horror draga hozza", azt ebböl az egy evekkel ezelötti balhebol es ebböl az egy (anno hianycikk) csöböl vontad le???
Ez ugyan olyan, mint a TSI motoroknal ez a huhogas, hogy az elsö generacioval 2005 ben voltak problemak, pl a lanccal es azota ezt fujja mindenki....csak eltelt 11 ev.... haho
(#57997) diablo1984 gondolom megint egy tapasztalat....
(#57998) vebbful ez igy korrekt nekem sem azert van dizel, mert szeretem a traki hangot hanem mert en is mar az üzemanyagon kb egy komplett motorgeneralt sporoltam
(#58002) F_Gergely saabnal ne felejsd el, hogy saab mar nincs ergo az alkatresz arak es szerviz az folyamatosan felfele fog menni szvsz
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
gyorsan elkezdtem matekozni, én egy évben alsó hangon megyek 25.000 km-t.
Egy tankal 900 km-t megyek (teli tank) ez éves lebontásban sacc per kb 430-450 ezer.
ugyan ez benzinessel 10 literes fogyasztással kalkulálva kb 600 km per tankal számolva 1 milla 300 ezer.
Tehát kicsit nagy a difi, persze csak ha jól számoltamVolvók se rosszak, de ami másik és tetszik a saab bár ott a szervizre mondják hogy nagyon drága, de azok piszkosul mennek
[link] -
F_Gergely
őstag
nekem akárhány ismerősöm van és dizellel jár, mindenki 5-6 literrel közlekedik, egyedül egyik havernak eszik 7-7,5 liter körül de neki 2,5 V6 van turbóval...
Marha nehéz elhinni hogy egy dizel többet eszik (de legalábbis ugyan annyit) mint egy benzines... Nekem ez valahogy nem kerek. -
diablo1984
veterán
modern kisfogyasztású nagyobbacska autók, pl az 1,6 tdci ford focus kombi, az 1,5 dci megane kombi, az 1,6 cr tdi skoda octavia kombi! ezeket ha vered sem esznek 8 litert sem városban. vegyesben ezek még eljárnak 5-5,5 literből, igaz a gyorsuás nem tépi le az ember fejét, jó fogyasztású aból b-be autók és pont.
de ezeket egyiket sem használnám zömében városi használatra, nem oda valók. a szívó benzinesek is pusztítóan tudnak enni városban, de azok oda azért jók, mert mi menne tönkre benne, ék egyszerű, max a motor jobban kopik és annyi!de egy dízelhez nagyon falábúnak kell lenni, hogy 8-10 litert egyen, nekem még télen 10 perc járatással rövid távon sem sikerült 7 liter fölé vinnem egyiket sem, nem tudom, hogy 8-10 litert melyik tank eszik, de azt nem szabad megvenni!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
jah, akkor beleférhet még 1,5 millába egy magane 2 ph2-es az 1,5 dci fajtából! ott már a hajtókar csapágy mizéria nem téma, az elektronika tipushibái javítottak és fogyasztást akár 5 alatt is tudod tartani! csak ha kihajtották a belét és beleválaszt, akkor szopacs.....
octaviaból az 1,9 pdtdi 105 lóval is fogható lehet, de azt is tudni kell választani, de nekem pl a 2000-es évek belei octaviák nem tetszenek, idejétmúlt a kasztnia belső kialakítása is amolyan skodás, de izlések és pofonok.
fóka 2-ből is van már 1,5 milláért, de kérdés, hogy milyen.....ezek közül ha választanom kellene, akkor inkább bármelyikből egy 1,6 szívó benzint vennék, mert az ék egyszerű és amennyire jó az én formám, dízelből egy fost sikerülne vennem....
a h astra nem rossz cucc, de kombiban nekem nem jön be, a belseje meg mint a hortobágy......
-
F_Gergely
őstag
én kelet pestről járok észak pestre, hungária meg ilyenek ritkán járok, de nem igazán nézem hogy "juj ide nem megyek mert nekem dizel van csak hosszútávra használom" pont nem érdekel. Beülök azt megyek, ezért van. Hosszabb távokat megyek, napi 50-100 km. Hiába mondjátok városba benzin, ha sokat megyek km-ben nem éri meg. És mivel sokat ülök autóban, nekem nagyon fontos hogy jól érezzem magam, komfortos legyen, több órát én nem tudnék olyan autóban ülni amit nem szeretek. Tudom mert próbáltam, használtam 1 hétig tesom toyotáját, rühelltem, mert nem megy, mert előzésnél vissza kell váltani és még úgy is alig megy mert egy szar 1,4 szivó, nevetséges hogy jön egy emelkedő és belassul az autó, vissza kell váltani mert 1,5 tonna az autó. Rühelltem, mert nem fér el a lábam, nem kényelmes az ülés, fájt a hátam, az hogy pályán 4500-at pörög az óra 130-nál és előzni kb hátszéllel lehet max mert hiába nyomod padlóig a gázt nem történik semmi.
Semmi bajom nem lenne a benzinessel, de nem tudom fenntartani, mert nem mindegy hogy egy hónapban eltankolok mondjuk 60 ezret vagy csak 30 ezret.
Bármennyire is sokat költöttem a vectrára ha kiszámolom az üzemanyag különbséget még mindig jól állok, mert többet költöttem volna benzinre, mint a dízel javításaira. -
F_Gergely
őstag
kezdem unni hogy mindig van valami nyűgje, most épp ezek a reggel be-be dadogások, kéne a bal első féltengelyt cserélni, plusz ugye a klíma is elengedte valahol a gázt, két hátsó kerékivet lakatolni kéne és fújni, D oszloptól hátra mindkét oldalt fújni kéne mert lakkhibás, hátsó ajtót lakatolni kéne és fújni mert rügyezik, meg a tököm tudja még mi, szóval van vele meló, bár a rohadást még pont leszarnám, de ez hogy bedaadog, kicsit olyat sugalltat velem hogy ez megint valami párszáas akció lesz amihez nincsen kedvem. eladom 500-ért vagy 400-ért vagy 300-ért vagy szarok rá mennyiért, és veszek valami kulturáltabb verdát.
-
8th
addikt
az ott kezdődik hogy kettőstömegű + több lengőkaros futómű + PD elemek = 500 ezer Ft
Így keletkeznek a városi legendák. BMN, BMR motorkódos (2.0 16v PDTDI 170le) Passat mk6. LUK kettőstömegű a hozzá való LUK kuplung szettel együtt bruttó 140ezer forint az utcáról beesve mindenféle csókos kedvezmény nélkül. Ennél a generációnál kukázták a gyáriak a bonyolult és drágán felújítható első futóművet = -1 hibaforrás. PD elemeket mindben rég kicserélték Continental gyártmányúakra azokkal nincs baj = -1 hibaforrás. A silány minőségű gyári olajszivattyút ki kell dobni a kukába és be kell építeni a rendszerbe az 1.9PD olajszivattyúját ami ugyan egy kis átalakítást igényel cserébe soha nem fog tönkremenni = -1 hibaforrás. Kiszedeted és egy chipessel harmincért kiíratod belőle a dpf-et = -1 hibaforrás. Ha ezeket megléped onnantól komoly sok százezres hibába már elég nehéz beleszaladni. Ilyen Passatból szép állapotút kézi váltóval kombi bódéval kapni már 1,6M-ért is de dsg-vel is akad ennél alig valamivel drágábban. A dsg váltótól sem kell félni mechanikusan stabil és megbízható. Az előírt 60ezres szervíz periódussal nem kell foglalkozni. Használati módtól függően 30-40ezrenként olajat + szűrőt kell benne cseréltetni és akkor nagyon-nagyon sokáig nem lesz vele semmi probléma.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
diablo1984
veterán
én egy szóval sem mondtam, hogy megbízható, csak hogy tényleg az első futómű rendbetételére nem kell ráverni 2 kilót! abban az 1,9 pdtdi sajna már csak a 105lovas változatban létezett.
de csinosabb lett mint a b5.5, a németek vették is mint a cukrot, utána meg az abban az időben szidott 1,9 pd tdi(szemben az adagolós tdi-vel) azonnal jobb motor lett mint a friss 2 literes pd tdi! én csak sasoltam, hogy mekkorát változott a világ, mikor még csak 1,9 tdi és 1,9 pd tdi volt, szídták a pd-s motorokat, hogy drága a pd elem, utána bejött a 2 literes motor és jöttek a rémhírek nyugatról, a tdi-k meg már régen nem rendelhetőek voltak, azonnal az 1,9 pd tdi lett a világból kimenő megbízható motor!a cr érával sokat javult a vw megbízhatósága.....
[ Szerkesztve ]
-
Kicker
senior tag
hmm...
most legutóbb azt mondták, hogy a pöfögés lefulladást lehet az olajlehúzógyűrű miatt csinálja... tehát így most eléggé a homályban tapogatózunk... de ezt mind le kell valahogy csekkolni hogy kizárjuk a dolgokat... más típus hiba? másnak nem csinált ilyesmi jelenséget a verdája? ebben van elektronika ami csinálhatna ilyet?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
F_Gergely
őstag
B vekinel hozzalehet ferni, kozponti zarat is pikk pakk lehet cserelni ha tudod hol merre mit... nekem kiszedtek az uveget meg szetbontottak a fel ajtot, holott felesleges volt, otthon nekialltam ket csavarral tobbet kellett kihajtani cserebe siman tudtam motort cserelni. Neki kiszedtek a komplett ablakmozgato cuccot mindennel egyutt, gondolom cseres volt az ajto es uresen tettek vissza akkor szokott ilyen lenni, bar eleg nagy pursag...
-
sziku69
senior tag
-
sziku69
senior tag
Azért az nálam is játszott, de nem akartam beleírni ilyen b**megolásokat, meg k**va anyukázást. Tegnap este amikor nekiálltam csepergős időben, szidtam mindent ami szent, mert sz*rrá áztam a végén, a semmiért.
Ma reggel aztán majdnem napsütéses időben, frissen, nekiálltam.Még a hátsó ablaktörlő lesz, meg a fékek, meg.....
Szóval nincs még vége. -
Petyyyyy
addikt
Na igen, az óraállást ovlasva majdnem bezártam az ablakot. Én is inkább 1-1,1 körül mondanék rá maximum.
Ezt most találtam, hátha jól jön még valakinek: Autókatalógus
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
w333
félisten
Itt egy érdekes cikk ... érdemes végigolvasni különösen ezt a részt !
Az E46-os BMW-nél bizony fokozottan igaz azon autóvásárlási alapszabály, hogy tartalékolni kell pénzt a szervizelésre, a megkérdezett szerelő szerint alsó hangon 500 ezer forintot.
Ez bizony tragikusnak tűnhet az akár 1 millió forintos vételár alapján, de sajnos ez van, a BMW prémiumautó, az átlagosnál magasabb alkatrészárakkal, a gagyi alkatrészeket pedig nem szereti.
Mindene összetett, bonyolult. Ilyen az elektronikája, ilyen a futóműve is, az elöl MacPherson rugóstagos, hátul mulitlink rendszerben a szilentek és a gömbfejek rendszerint csak lengőkarokkal együtt cserélhetők, mondanunk sem kell, hogy drágán.
Szóval aki olcsón fenntartható BMW -t keres az maradjon a 90" -s évek elejénél ... akkoriban még autókat gyártottak és nem ilyen elektromos sz*pó rollereket !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
"Az E46-os BMW-nél bizony fokozottan igaz azon autóvásárlási alapszabály, hogy tartalékolni kell pénzt a szervizelésre, a megkérdezett szerelő szerint alsó hangon 500 ezer forintot."
igazabol innentöl kezdve nevetseges az iras E46 lehet 316i töl a 330xd n keresztül az M3 ig....aki ezeket egy kalap ala veszi, hogy E46, az onnantol kezdve a vicc kategoria
Az en astramban 200 ezer volt csak a valto felujitas (es ugy hogy az anyagköltseg -ami ugyan a kisebb resze ennek a müveletnek- kb csak fele volt, mert a masik felet az elözö tulaj kicsereltette...akkor miröl is beszelünk? premium astrarol
Akarmelyik autora, ami nem egy fapad szivobenzin el lehet locsolni 500 ezret egy szempillantas alatt....de a szivobenzinesre is...vannak remtörtenetek böven
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Mert az astraval nem? Az 1.7 dizel egy viszonylag problemamentes motor....de itt nem szallhat el akarmi? Pont ezert irtam a valtos peldamat....
De azert kell azt csinalni, ha valaki kinez egy tipust, összegyüjti mi a problemas pont (minden autonal es minden tipusnal van) es azokat meg kell nezni. Ha az e46 nal akkora para ez a futomü, akkor vasarlas elött megnezetem es ha rossz allapotban van, akkor lebeszelem a tulajjal, hogy is alakitsuk at az arat....ennyi ez a story. Me mindig ezerszer inkabb egy problemas futomü, ami könnyen ellenörizhatö, mint egy problemas motor.
En anno amikor vettem az astrat, tudtam erröl a valto gondrol es meg is kaptam a szamlat, hogy rendbe lett rakatva es franko is volt....huszon x ezer kilometerig....mert csak felig lett rendbe rakva....na most akkor mi van? ettöl meg nem sz@rozom az astrat, benne van a pakliban...csak veszhelyzetben szabad ugy venni autot, hogy az embernek nem nagyon marad penze. A potencialis hibakra fel kell keszülni anyagilag is. Most nem azt mondom, hogy az összes meghibasodasra hajlamos alkatresz ara legyen a zsebben, de legalabb a legdragabb 1-2 alkatresze igen. Innentöl kezdve max bosszusag, ha elöjön, de nem csöd. En legalabbis igy gondolom
-
Stauffenberg
nagyúr
"De azt lehet tudni hogy kb. mennyi összeget szánsz autóra?"
Már írtam korábban. De amúgy típusfüggő, nincs fix keretem. Ha az Opel Astra G, Ford Focus Mk1 vonalon indulok el, akkor első körben 600-700k HUF pénzt szánnék rá, aztán meglátom kifogható-e ennyiért egy tisztességes példány. Ezen párosok közül az Astra G felé hajlok, mert a Fordok rettenetesen tudnak rohadni.
Ha a BMW vonal felé megyek, akkor meg 2500-3000 EUR + behozatali költségek. Igen, mert ezt a neppereket megkerülve Németországból hoznám, szomszédom ebben tud segíteni, van bőven tapasztalata hozzá. Szóval egy E46-ra hajlandó lennék kicsit többet áldozni, míg az Astra G mellett szól, hogy egy nyaralás ára még a zsebemben marad.
Nem az a kérdés melyik a jobb autó, hanem az, hogy a komolyabb fun factor mellé el akarom-e viselni a magasabb költségeket (azt is mondhatnám, hogy beleférne, de nekem nem mindenem az autó, amit az is jól példáz, hogy így a 30 felé közeledve még mindig nem vettem sajátot).
-
Stauffenberg
nagyúr
"Így már érthető, Focust én sem vennék"
Az egyik rokonomnak volt első generációs Focus az 1.6-os benzinessel (nem tudom pontosan melyikkel) egyszerűen kiment volna a világból, ha nem rohad szét a hátulja. Belekerült 380 ezer kilométer és soha nem prüszkölt komolyabbat (mondjuk törődtek is vele). Csak rohadt a hátsó kerékívek felől, de azt nagyon. Hiába van vezetési élményben az Astra G fölött, a csúnya korróziós hajlam miatt mégis az Astra felé hajlok. A szomszédomnak van egy szép Focus Mk1-ese nulla rozsdával, gondolom ő előre gondolkodott és még új korában megcsináltatta a korrózióvédelmet. De az ilyen ritka, mint a fehér holló.
"na meg az a belső középkonzol egy ocsmányság"
A korabeli Fordok mind ilyenek, ezt lehet szeretni meg nagyon utálni. Cserébe az Astra G beltere is elképesztően ronda, de az meg máshogyan. Azt is szidták már a maga idejében, hogy öreges és nincs mit szépíteni, tényleg az. Múltkor ültem egy K Astrában, onnan visszanézve a G és F Astra beltere mintha ikrek lennének.
"Vezetési élményben egy ilyen is megállja a helyét"
Egy Vectra B? Én még nem vezettem, nem is ítélkeznék felette, de valamennyi tesztben a teljesen döglött kormányt, meg a családi autósan sima futóművet emelik ki. Pontosan mit értesz az alatt, hogy megállja a helyét vezetési élményben? Mert ha kell valahogy kipróbálom, de ezeknél is félek kicsit a korróziótól.
-
diegho
nagyúr
Egy hasonlóban részem volt. Körforgalom város közepén, jó nagy (autóval kényelmesen átmegyek 60-al benne), tőle 100m-re útkereszteződésből akarok kifordulni, mivel jobbra a kiforduló mellett egy busz állt, kitoltam az autó elejét annyira, hogy a vonalon állt az első kerék. Erre balról jött egy motoros a körforgalomból ki, húzta neki, ahogy lehet én nyugodtan álltam, mondván majd kikerül hiszen 3 sáv van, nem jön sehol semmi. 27m féknyom után úgy csúszott az autó orrának, hogy szó szerint kettétörött a motor első két villája. Egy nagy chopper volt, azt mondták 1800-as. Az úton senki más nem közlekedett éppen, a motoros biztosan nem tartotta be a sebességkorlátozást, semmit nem tett a baleset elkerülése érdekében, fogalma sem volt hogyan kell fékezni, mégis én voltam a hibás, mert nekem volt táblám. Hiába állt az autó első kereke a vonalon és lógott ki kb 40 cm az útra, ő megtalálta.
Az első lökhárítót kapta el, 680k kárt csinált az autóban, a motor kukás lett. Mindezt egy 4, azaz 4 napja vásárolt autóval sikerül összehozni. Kérdeztem a rendőröket, hogy ugyan mondják már meg miért csak én vagyok a felelős, miért nem osztott, hiszen a motorosnak 12m-en belül meg kell állnia (ha jól emlékszem ennyi) a vizsgán 50km/h sebességről ő pedig 27m-t csúszott és úgy jött belém. Erre az volt a válasz, hogy ezeknek a motoroknak 60m a féktávolsága 50-ről! Ezt így belemondta a telefonba a rendőr.
A srácnak semmi baja nem lett, bevitték 1 napra kórházba, mert megütötte a hátát, de semmi komoly, mivel eldobta a motort és csúszott. Én fizettem 60k bírságot, ő nem kapott semmit. A biztosítós emberke (az enyém) felhívott kétszer, hogy áruljam el hogyan sikerült azt a motort lakott területen belül így összetörni, mert vagy betonfallal voltam, vagy valamilyen katonai járművel, direkt rákérdezett arra, hogy mennyivel mehetett a motoros, elmondtam, hogy 80 minimum, de inkább 100 környéke.
A baleset előtt a motoros egy ismerősöm mellett húzott el a városban, legalább 140-el ment (motoros emberke, még a motor típusát is tudta, amivel ment). Mikor megjött a büntetésről a levél 2 perc nyomozás után kiderítettem ki a srác. Az apjának van 3 bányája, konkrétan bármit meg tud venni és elintézni. Itt mondtam azt, hogy oké, akkor kifizetem és nem is próbálkozok közös felelősséget kiharcolni, hiszen abból csak több probléma lenne és nem akarok börtönbe kerülni emberölésért. -
AMD Power
titán
Szerintem is akkor már inkább ez. Vagy vesz valami 10Ft-s olajat megy vele 10km majd leengedi és után mehet rá a friss jó minőségű olaj.
Ha már olaj..... az létezik ,hogy most az 5W40-el még lágyabb és halkabb lett motorom? Főleg hidegen.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Reno12 modellek is érkeznek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Spórolós topik
- Androidos fejegységek
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen