-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
amargo
addikt
válasz zolikaDB #24740 üzenetére
Akinek pl nincs BC-je - board computer -, az ezzel tudja nézni az adatokat, én fogyasztást gyakoroltam vele, olvastam máshol is, hogy 110 optimális a G astrának és igaz is 110-120 között alig eszik, de 130-140 nél már bő 2L kért.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
sNORh
addikt
válasz zolikaDB #24747 üzenetére
Lehet persze.
Itt a mini verzió, ez 1700ft kb.[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
sNORh
addikt
válasz zolikaDB #24754 üzenetére
Androidon ezt mondják a legjobbnak youtube Ha laptopon használod, akkor meg van rá nagyon sok program.
Calogero persze.
seth OPCOM-ot is nézegettem, de jó lenne ha más autókhoz is tudnám használni. A minit én próbáltam, nálam(2001 y20dth) hibátlan volt.
Úgy látom nemigen jön össze a létszám, de találtam 8dolcsiért(1850ft) is olyat ami darabtól is rendelhető Aki kér annak szívesen segítek. Itthon azért 5ropi körül mozog.Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
davee_92
csendes tag
válasz zolikaDB #24732 üzenetére
Na készítettem videót, nem úgy csináltam ahogy kérted sorry, csak most olvastam az írásod a videó meg már kész van
http://www.youtube.com/watch?v=Dni4AWyLRgk
Egyébként ha már előjött így a szó a diagról valaki 96 előtti Corsa-n vagy Astra-n találkozott már működő OP-COM-al?
Ha igen akkor kérnék firmware verziószámot! Köszönöm![ Szerkesztve ]
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
amargo
addikt
válasz zolikaDB #24761 üzenetére
Itt van két kép.
A tetejét le lehet szedni és akkor vagy 2cm kisebb lesz, de igazából amúgy is befér, ha a csatlakozó nem a helyén van. Nincs zörgés csörgés, semmi ilyen nem történik.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
davee_92
csendes tag
válasz zolikaDB #24775 üzenetére
Én kifejezetten utálom, ha valamelyik kipufogó repedt fazék hangon szól, de engem egyáltalán nem zavar semmilyen sebességtartományban sem, nyugodtan lehet mellette beszélgetni is, persze ha a zene nem szól közbe
Amennyire rossznak mondták ezt a kipufogót annyira nincs nekem gondom vele. Legalábbis ezt egyenlőre a hangra tudom mondani, mivel még nincs fent elég ideje ezért a rohadásról nem nyilatkozok.
Az viszont szerintem alap dolog, hogy mielőtt felrakod jó minőségű hőálló festékkel fújd be, főleg a hegesztéseket, és a palástnál a visszahajtást vastagon és akkor nem lesz gond vele.
Egyébként először amikor felraktam sokkal halkabb volt, párszor fel kell melegíteni, és járatni hogy behangolódjon.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
davee_92
csendes tag
válasz zolikaDB #24784 üzenetére
Márkát már nem tudok mondani, mert a doboza már nincs meg, de nem igen válogattam, helyben az egyik festékboltban vettem kimondottan hőálló fekete festéket, ha jól emlékszem 800 fokig bírja.
Ha majd ráfújod ne ijedt meg, olyan lesz a felület mintha kormos lenne, az úgy jó, mert rá kell égetni mint a porfestéket. Felrakáskor próbáld minél kevesebb helyen fogni aztán az első bemelegítésnél majd ráég szépen.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
hdman
őstag
válasz zolikaDB #24812 üzenetére
Pedig pont most voltam az akkuboltban, ott volt mindhárom, amit a fórumokon ajánlotta(to)k.
Varta Silver, Exide, Yasuma (vagy mi )
A srác most szabin van, de a helyettese is vágta a dolgokat. Ő az Exide-t ajánlotta, 72Ah 28k, de ebből még lejön majd valami, mert ismerem a főnököt.
Most 72Ah van benne, azt mondta, hogy ekkora elég is lesz bele, de ebben a fizikai méretben van 77es exide is, magasabb indítóárammal, csak az 1,5 centivel magasabb és lehet nem lehet lecsukni a motorháztetőt, bele kell próbálni. Az viszont durva, hogy 10 ezerrel drágább, mint a 72-es.
Megmérte a töltést, 13,5 voltot mért, szóval nem tudom, az opelban mit néztek...
Azt mondta, hogy 16V töltés felett már folyna ki a sav és nem birnék megmaradni a savszagtól a kocsiban. Ehhez képes porszáraz az akku.
Mindegy, azért ránézetek a generátorra (Jim Tonic: a hid utca sarkán lévő autóvillamosságist ismered? ), aztán ha az megvan veszek egy akksit.
Más: Boldizsár eddig sem volt egy füstgyár, de chip nélkül jóval kevesebb a füst.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
davee_92
csendes tag
válasz zolikaDB #24816 üzenetére
Nekem Excide van bent, már évek óta, semmi gondom vele.
A másik 1.2-es Corsa-ban több mint 8 év után adta meg magát a szintén Excide akksi, abban most Bosch munkálkodik. Szerintem a sima Excide akksival, nem a prémium meg gold, stb fantázia nevűvel nincs gond.Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
Nem3sys
tag
válasz zolikaDB #24816 üzenetére
Ez egy mai mérés. Le lehet vonni a következtetést, egy rakás szar a program.
Kolláros kocsi.
1.9TDI Golf4Ez szintén 1.9TDI... Nem kollár, mechanikus.
Kollár az utcai embert, vagy aki nem a haverja leszarja. És olyan fost ír rá, hogy öröm nézni.
Nem a buta chiptől füstöl a kocsi. A kocsi azért füstöl, mert nincs elég nyomás a gázolajhoz. Haver A3 1.9PD-t is mértük ma, 270le és szinte füstmentes. 2.4baron. Gyárilag 1.35. Fasza program, tesztelve sokáig.
Amiket láttok füstölni húzott dízeleket azoknak a nagyrészéből azért dől a korom, mert pistike megvette az ebayes kábelt ócsóé és máris ő a nagy májer aki a haveroknak írja a kocsit. Ez azért egy kicsit összetettebb dolog. Van 1 pár tábla amit át kell írni, tesztelni, hogy viselkedik a kocsi, és törekedni a lehető legkevesebb füstre. Azt is hozzátenném, hogy kollár 2perc munkáért elkér 70e ft-t és egy nagy szar amit csinál, aki meg az én kocsimat is írja fele annyiért 10x jó csippet ír, és mellé 1napig teszteli...
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
-
nagyúr
válasz zolikaDB #24982 üzenetére
Túrtam a netet már vagy egy hónapja, de semmit sem találtam. (150-200-as futásteljesítményűnek hirdetett, közben meg a Föld-Hold távolságot is megjárt lehasznált vasakat találtam csak, szétfeslett ülésekkel, löttyedtre kopott kormánnyal)
Aztán láttam egy szép Saab-ot a helyi kisáruszállítós autókereskedőnél, de közelről már az is vesztett a vonzerejéből. Aztán ő mutatta meg, varrógép hangú gépszörnyet. 1.1-re tartotta, de csak 500 hitelt sikerült kapnom, és a 23 éves Vitarám 400-ért ment el. Így kisírtam 900-at.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
őstag
válasz zolikaDB #25066 üzenetére
Át írják, az ECU-t.
Nem tudom hány paci, 170 körül, úgy gondolom. Ma sikerült aktiválni a Sport gombot, hihetetlen, hogy ez tényleg csinál valamit, amikor megnyomom.
Tudja valaki, hogy pontosan mit csinál? Konkrétan megvadul az autó.Más:
Kellett a biztonsági kód az aktiváláshoz, előkotortam a carpass kártyát, és ott is Z19DTH motorkódot ír.
Alvázszám alapján az autó meg DTJ, így minden gép DTJnek látja. Wierd.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
HWSW
tag
válasz zolikaDB #25113 üzenetére
Nem is a Szotyorin van a legjobb LPG-s Debiben.
Egyébként ez a felső kenő elérte hatását, ma már mindenki be akarja szereltetni, holott szvsz. egy nagy bullshit. A szelepek nem attól égnek be, mert nincsenek hűtve. Be kell állítani az LPG-s keveréket jól és kész.
Még jó, hogy az autóm nem tud olvasni, mert ha ezekre rájönne, akkor holnap sarokba állítana, és követelne magának HF cserét. Sőt, nem is egyet, hanem min. 2-3-at a hibamentes* közel 200e km-ért. x16xel
* LPG-re visszavezethető[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zolikaDB #25243 üzenetére
De még mindig nem másfél millió amennyi a piaci ára lenne
Meg gyanítom, hogy minden 200 ekm körül futásteljesítményű dízelben eljön ez a pillanat; tök mindegy, hogy babszemekért vetted, vagy két gurigáért
Egy szegény 1.7CDTi tulaj ismerősnek a fél kocsiját kicserélték 800 ezer Ft körül, mire rájöttek, hogy egy relatív filléres szelep gyengült el a CR cső végén. Én akkor még szerencsésnek mondhatom magam...
Csak azért nem gyújtotta fel a kocsiját mert egy államadósságnyi hitel van még rajta. Viszont a szerelőjét majdnem agyoncsaptaTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
sNORh
addikt
válasz zolikaDB #25267 üzenetére
Na ma megérkeztek az ELM327-es olvasók Postázom a 2 kolegának hétfőn zolikaDB jöv héten megyek debbe, neked meg személyesen.
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
őstag
-
őstag
válasz zolikaDB #25329 üzenetére
Ma megyek megint a hifishez, átnézi, hogy mi lehetett. Csütörtökön voltam villamosságinál, az szét bontotta nekem a hifit, de nem talált kivetni valót.
Test jó helyen, igen. Ülés alatti csavarnál, de azért ránézünk ma arra is.Tegnap este még beszéltem a hifissel. Az Ő tanácsára inkább még egy akksi lesz hátra, nem kondi.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
-
nzozz
aktív tag
válasz zolikaDB #25377 üzenetére
"Amennyire tudom az általam leírandó folyamat nem alkalmazható az ilyen autókra az ECU miatt."
"A Z12XEP, Z14XEP, és a Z16XEP-hez csak külön modullal lehet tempomatot betenni.
Ezekbe, egy külső modult kell építeni, ami az elektromos gázpedál jelét szabályozza, mert az ECU nem tudja azt vezérelni! "A 2. oldalon ott van valamilyen cég linkje, majd azokat is megkérdezem...
-
őstag
-
Remekelek28
őstag
válasz zolikaDB #25454 üzenetére
Nem teker vissza az övem! bár ez már lehet,hogy csak tavasszal lesz esélyes.
-
őstag
válasz zolikaDB #25454 üzenetére
Ezeket találtam:
"A ventik nem mennek még a klímáé sem! A klíma nem mükszik és van két hibakódunk: P1540 ez érvénytelen jel (ez állandó) illetve ugyan ez P1540 csak annyi különbséggel hogy ez meg magas jel. A diagnosztikai műszerrel sem tudtuk munkára bírni a ventiket teszt üzemmódban.""P1405-re ezt találtam:
P1405 Abgasrückführungs-Ventil Spannung hoch/ niedrig
P1405 Abgas Rückführung (AGR) Istwert
P1405 Abgas Rückführsystem Funktionsstörung"Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Lomha 8V
addikt
válasz zolikaDB #25539 üzenetére
A C20NE-ből fejlesztették tovább. Rendkívül strapabíró és megbízható, de ez is csak 115LE. A B Omega 1460 kilója sok neki, nem egy versenyautó. Tud gyorsan menni, de rendesen be kell lendíteni. A végsebessége olyan 190-200 körül van. Én szinte kizárólag városban használom, sőt sokszor csak pár km-t megyek vele, aztán leállítom. Ez meg is látszik a fogyasztáson, 11 fixen. Országúton kellemesen fogyaszt, 90-100 körül szoktam menni, ott 7 körül kér hosszú távon. A motorhoz még sosem kellett hozzányúlni komolyabban és most van benne olyan 420.000 km.
-
Lomha 8V
addikt
válasz zolikaDB #25541 üzenetére
Hát ja, a kis blokkosok is tudnak alakítani. Ott mindent megérez a motor. Fűtés, klíma meg eleve pörgősebb is, lóerőből megy, nem nyomatékból. De ezt az Omegánál is fel lehet fedezni. A 2.5-ös benzines ugyanígy fogyaszt kb, de sokkal jobban megy. Mondjuk ott meg sokkal több a műszaki probléma. Valamit valamiért.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Asztrofotózás
- Sony Xperia 10 V - újraélesztés
- OTP Bank topic
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Autós topik
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen