-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Declare #39975 üzenetére
Én is pont emiatt nem "mertem" dízelt venni pedig évi 20K km-t megyek minimum. Nem megvenni lett volna drága hanem ha megkotlik benne valami akkor gáz. Nekem pláne mert debrecen és vásárosnamény között ingázok hetente egyetem miatt. Ha debrecenben kókul meg akkor hagyjam itt, ha meg otthon akkor meg ott.
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #39992 üzenetére
Hát ha csak használatra vettem volna nem költök rá ennyit, pl nem veszek bele plüssbelsőt, majd teljes bőrbelsőt, új gumik is volt 80 ezer, kárpitok, meg egy rakás szar ami nem lett volna szükségszerű de sok a pénzem és nincsen barátnőm azt beletolom a kocsiba
De persze értem mire gondolsz, azért így is van ára a kocsi használatának.(#39991) sanyiksaborz
Egyik ok amiért én dizelt vettem a fogyasztás, mer bár zsebbenyúlos ha javítani kell, de összetudom spórolni. Én szeretek odalépni ha kell benzinesben simán csinálok 10-12 literes fogyasztást, azért ez havi 2000-3000 km esetén már igen nagy különbség. Másik amit a dizelben szeretek a nyomaték, a harmadik meg az alacsony fordulat. Pl pályán jó hogy hallom a saját hangom, lehet beszélgetni. Semmi bajom nincsen amugy a benzines autókkal, ha lenne pénzem szívesen vennék, de egyszerűen nem tudnám tankolni, plusz állandóan ott lenne a szemem előtt hogy úristen most nyomtam egy padlót és isssza a benyát mint alkesz a sört. Dizelnek tolhatom én, meg pörgethetem, huzathatom akkor sem eszik többet 6,7-nél. -
hdman
őstag
válasz Declare #39963 üzenetére
A 3 literes motorbol van ezer verzió. 25d ugye a fojtott, a 30d 1 turboval, 35d 2 turboval, 50d 3 turboval. Mind ugyanaz a 3000 ccm S6 motor.
FIgyi, én ugy vagyok ezzel, ha már harapok, akkor harapjak nagyot.
Nekem mondom sipol és villog, anyósra is. Nekem ugy van beállitva az öv, hogy absz. nem érzem... Nem zavar
Sopron city :)
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #40154 üzenetére
Hmm akkor én még jó vagyok, nálam elég hosszú a szerviz lista és mivel ismerős szereli szerintem ez rendes szervizben még több lett volna. Már csak a generátor és a klíma van, ezt 2 hét múlva megcsinálják és elvileg teljesen hibamentes lesz.
Utána már szeretnék a karosszériával foglalkozni, 17-es felniket feldobni, sport lökhárítókat felrakni, és ha a fényezés, lakatolás megvan, akkor leszigetelni a kocsit. Ettől borulok ki, hogy zörög a belseje, sok rohadt műanyag szar... -
haddent
addikt
válasz Declare #40156 üzenetére
Ez tényleg baromi soknak tűnik nemtom mit csináltál te
Gyors fejszámolás után 100 alufelni, 100 kötelező, 40 első mindenes olaj és szűrők csere, 20 a mostani olajozás, 50 a gumi ide-oda pakolás + hátsó fékpofa csere meg számoljunk 50 -el az apróságokra (insignia spricni, szőnyegek, tisztítás, polírozás stb..) én még mindig bőven lazán 500 alatt vagyok.És megmondom őszintén, én ilyenekt, hogy szőnyeg, polír, tisztítás, alufelni, apróságok stb.. nem sorolnék az "autó költségekbe" bele, mint ahogy az üzemanyagot sem. Az első az már tisztán hobbi, a második pedig vagy hobbi vagy kell és kész, de nem "hiba" vagy extra költség.
Na jó tervben van még egy szett alufelni de ezúttal felújított használt gyári opelokat nézegetek. Picit olcsóbb, picit könnyebb meg szép az a villám
-
deicide
veterán
válasz Declare #40161 üzenetére
December 10-én vettem át az autót és most járok 7000km-nél, 320.000.- Ft benzinköltségnél, ez éves szinten közelíteni fogja az 1 milliót
De ezt én sem költségnek veszem, olyan, mint a villamos energia, ami kell, hogy tudjak játszani mondjuk a GTA 5-el. Én inkább ráfordításnak hívom.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
haddent
addikt
válasz Declare #40175 üzenetére
W60 -at miért enné? Az pont iszonyatosan "sűrű", nem? Egészen "versenymotorba" való Inkább a kenés elégségessége lehet kérdés szvsz.
deicide pontosan. Teljesen máshogy könyvelem el a fogyóanyagokat, de még egy ilyet is, hogy betörik a szélvédő. Hát arról igazán nem tehet senki, még a sofőr sem.. A benzinköltség szerintem az utazásra megy el, nem az autóra. Én ezt így külön kalkulálom, de az is érthető aki egybe
Egyébként nagyon fehér-kék led helyzetjelzővel átmegy a műszakin vagy cseréljem majd vissza addig?
-
haddent
addikt
válasz Declare #40186 üzenetére
így van. És a "ehhez a motorhoz ez nem elvárás" szerintem nem kifogás. Még az olajbolt eladója is le akart beszélni, hogy minek nekem ilyen olaj szívó benzinbe, még ha turbós lenne.. Én is egészen sokat megyegetek, egy tele tank benzin többe kerül mint a legjobb olaj amit találtam. Akkor? Ezen spórolunk de elvárjuk, hogy azért bírja és még meg is köszönje? Nem szabad szerintem..
Ez a menetfény egészen korrekt áron van, "megkívántam". Jó lehet?
-
nagyúr
válasz Declare #40255 üzenetére
A gyari blau sajnos gyenge hangminoseg, de ma mar az uj aftermarket blau-k se tul jok. Regen meg volt egy-ket jobb szeria. Ilyen esetben meg kell probalni mashova beepiteni egy fejegyseget, pl. kesztyutartoba. Az a baj, hogy a gyari fejen valoszinuleg meg rca sincs, mokolni nem erdemes, igy az erosito ki van lőve, a nelkul meg uj hangszoronak sincs sok ertelme.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #40263 üzenetére
En motorolajhoz nem öntenek semmilyen adalekot. Max par evente leengedes elött ilyen motor mosot. Azt miutan megvettem adtam neki egyet.
+1
Szerintem ez a "motormosás" felesleges.. Ha időben cseréli akkor soha nem lesz gond. Anno én azt csináltam hogy rögtön vásárlás napja után kapta a megfelelő olajat+szűrőt majd rá 4000km után a következőt szűrővel együtt majd utána 10ezrenként kapja az olajat[ Szerkesztve ]
-
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #40273 üzenetére
Hát ha szar gázolaj van bele tankolva, és nem cserélnek rendesen olajat akkor igen... Nálam annyira sok dzsuva rakódott le az előző tulaj beleszarása miatt, hogy szétment a turbó is, és az örvénykamrában lévő 2 pillangószelep is elhajlott. A kb 2-2,5 centi átmérőjű lyukon a kisujjam éppen hogy befért.
Kapott motormosást, és azóta mindig kap adalékot, meg kikormolom havonta a kocsit.
Tehát valóban tud szarabb lenni, de tulajtól függ mennyire foglalkozik a kocsival, így hogy rendbe raktam azóta tiszta, turbó csövet néztem tömítéscserénél és patyolat tiszta volt. 10 ezrenként meg olajat cserélek, és minden szűrőt. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #40310 üzenetére
Alapvetően egyet értek, de pl én a hangosat sem szeretem, mert mész pályán és szétrobban a füled. Marha idegesítő, semmit nem hallasz tőle. Ami nekem van szerencsére nem igazán van hangja csak 4-5 ezres fordulatnál (mondjuk ehhez is kellett egy idő mire leesett hogy mi az istennek van ilyen hangja ) nekem mondjuk tetszik ha szép dob van felrakva, de nem szeretem ha hangos, ami nekem van az is csendes meg a dízel motor úgyis elnyomja, nem hallod De amúgy szép duruzsolós a hangja de tényleg halk.
-
_seth_
veterán
válasz Declare #40319 üzenetére
OPC, belül is sport ülések voltak, viszont a nem gyári felnit nem értettem...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
haddent
addikt
válasz Declare #40310 üzenetére
Nem erről, nézd már meg a képet amit mutattam, hány ilyen képed van még amúgy
Egyébként nem teljesen értek egyet veled, mert pl skoda octavia vrs talán? Hangszóróval rezegtetik a szélvédőt, hogy sportos legyen mert amúgy egy aprós kis turbós szar, meg társai?
Szóval én egy dolgot nem szeretek: a nem természetes dolgokat. Nem "hangosító" dobot akarok, csak egy olyat aminek ízléses a vége, és a hangja nem egy fojtogatott elnyomott szar, hanem a motor eredeti dallamából valamennyit kienged. Nem akarok hangosat, csak nem agyonfojtotottat.
Szerintem ez megoldható, biztos vagyok benne. És vágdosni se akarok, mindent a gyári állapotban akarok megtartani, esetleg ilyen apróságokat feljavítani, mint egy szép felni, egy szép kipufogóvég/értelmes-ízléses dob stb.. -
tibee77
őstag
válasz Declare #40060 üzenetére
Uhh bocsi, most lättam hogy irtäl... Z17DTH-s motor van benne.Azt vettem eszre, hogy csak hegymenetbe adja ezt a hangot a kocsi mikor adom a gäzt.Sokat olvastam mär a temäban es nagyon valoszinü, hogy csapägy lesz, csak azt nem tudom, hogy melyik lehet...Vezerles, görgö, ekszij, kb. fingom sincs, hogy mikor volt cserelve.Kicsit hiänyosak az elözö szerviz papirok.Viszont ami most mär egyre jobban idegesit az a tolatäs közbeni csikorgäs, nem folyamatos de elegge zavaro.
[ Szerkesztve ]
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
haddent
addikt
válasz Declare #40329 üzenetére
Nem tudom hány literes és milyen turbós, de totalcaros cikk olvasd el, rezgetni kell, hogy valami érzés is legyen benne. Az "M5" -ös hang is csak egy kipufogón múlik, kis túlzással egy ferrarit is le lehet fojtani meg egy 1.0 swiftet is lehet bőgetni. Nyilván megvan a hangnak is a karakterisztikája, de mint mondtam, én nem akarok többet mutatni, csak egy ici-picit kevésbé folytott, természetesebb hangot.
Én nem versenyszerű látszatot szeretnék kelteni, felniből 16" -nál nagyobbszerintem kifejezetten hülyén áll a G, H, J -nek. Insignianak esetleg. De mondok jobbat még 3 -as BMW -én vagy régebbi 5 -ösön is a 16" áll a legjobban szvsz. Nem ültetnék matricáznék csippelnék szpojlereznék sötétítenék szélesítenék stb.. soha.
Sőt bólogató kiskutyát, kisvirágot, plüsscicát, illatosítót dögivel, "Anita" rendszámtáblácskát és egyebeket sem aggatnék az autóra soha.Természetesen elfogadom, ha neked már egy nem teljesen gyári dob + króm vég is ez a kategória, de nálam ez inkább úgy csoportosul, hogy "ízléses" és "bitang pronyó"
-
AMD Power
titán
válasz Declare #40469 üzenetére
Turbo az az elözö tulajon mulik.
Ez pontosan igy van. Használttól függ ,hogy mennyire fogja bírni.
Itt egy jó kis cikk erre. Bár már nem friss.
A turbó csak akkor szemétkedik, ha gyilkolják
(B)mephi666(/B) Alakul.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Laci2277
senior tag
válasz Declare #40477 üzenetére
Szóval azt mondod, hogy érdemes lehet a belinkelt dizel adalékot kipróbálni? Főleg városban járkálok az autóval, tehát akkor jótékony hatással van rá? Milyen sűrűn kell, illetve tanácsos ezt használni?
A részecskeszűrő tisztító adalékot városi használat mellett van értelme beletenni? -
gban
Közösségépítő
válasz Declare #40655 üzenetére
Maximálisan igazad van.
Még annyival egészíteném ki, hogy ezeken felül hosszú távra is tervez - nekem az F 12 éve van meg, én így is gondolkodom, hogy nincs pénzem 5-6 évente "új" autóra, ezért is jó (jobb) választás egy fiatalabb, kevesebbet futott, de "butább" modell nekem.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
haddent
addikt
válasz Declare #40677 üzenetére
Lehet, hogy igazad/tok lesz. Még teljesen tét nélkül kis kötekedés: megfelelő kenés mellett egy szépen szabályosan járó motor (nem 3 henger ) nem biztos durcázik attól, ha sokat kell pörögnie. Ott az a sok japó dög, 6 ezer alatt nincs élet, aztán mi bajuk több tíz évesen
zolikaDB tényleg kellemes utitárs, városban ablak le és hülyülés, amúgy meg ablak fel és csak duruzsolás. Nem akarok hülyeségeket beszélni mert tudom, hogy nem igen lehetséges, de pályán ráadásul mintha kényelmesebben pörögne sokat. Persze egy leömlő->cső hátra-> gázgyorsító->sport dob még lehetséges is hogy a motort kellemetlenül folytogató érzés megszűnik, de vajon csak egy hátsó dob kukázással ez nem csak képzelgés? Szerintem az de akkor is jó
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #40713 üzenetére
szerintem nincs 100ló, a j astrába tolták a 100+-os motorokat, ezt meg a g idején tolták, viszonylag kicsi ló, de tartós! 75ló lesz szerintem is, de azt a kicsi kasztnit röpítheti mint állat! érdekes, hogy az f astrákban 82 lóval kezdett az isuzu motor, majd a g-nél 75 ló. de fix hogy tartós, pláne ha a 155ezer km valós!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra