-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #80483 üzenetére
"erősen 10+ éves (volt), ezért márkaszervíz összesen kétszer volt terítéken"
Igaz, hogy a márkaszerviz személytelenebb, de ez ("a szerelő is viselje szívén a kocsi sorsát") a többi autószerelőnél sem sikerült.
Most egy zafira A-val (2001-es), és a zafira tourerral (2012-es) mind a 2 megvan (régi/új kocsi).
A réginél azt mondják, hogy nem éri meg rákölteni (add el, vegyél másikat, örülj hogy megy), az újnál vagy grófnak néznek (és fizess mint a katona tiszt, mert újabb kocsid van), vagy még nem is értelek hozzá (most kezd erről a generációról anyag szivárogni).Az (az insignia fórum által agyondicsért) opel gyulainál (ami kint van a rákban, mint a többi márka szerviz) is kb csak a gyári szoftveres támogatás van meg, egyébként nem tudnak semmit és pénzlehúzda (szerintem).
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #80489 üzenetére
Akkor lehet kipróbálom az Opel Interatot (jól hangzik, hogy értettek is hozzá). Majd kérek tőlük árajánlatot következő olajcserekor.
Mondjuk én a gyulainál azt láttam, hogy volt aki kb segédmunkás volt (és kb autószerelő végzettsége se lehetett, mindent megkérdezett a főnöktől hogy kell-mint kell, kell e, mit kell, hogy lehet... lehet ott is volt egy "szaki" akit komolyabb probléma esetén hívnak.
Mondjuk nálam ott elbuktak, hogy nem cseréltek helyzetjelző izzót (pedig a gép kidobta), csak járkáltak előre hátra, kérdezgették egymást (itt már biztosan eljutottak a "szakiig"). A csavar annyi volt, hogy a féklámpa átvette a helyzetjelző szerepét (ezt azért illik tudni egy opel márkaszervizben, erre mondják vizsgán hogy buktató jellegű).Egyébként anno neked mennyibe fájt a móka? Mennyire voltak (relative) drágák egy mezei autószerelőhöz képest?
MunezXBK:
Van ez így. Úgy is túl gyakran változnak a helyesírási szabályok. Én is csak Cs .Nagy Lajos örökzöldjei miatt jegyeztem meg anno:
"Az autószervizben arra figyelmeztetett a szerelő, hogy nem szabad színültig tölteni fagyállóval a kiegyenlítőtartályt."[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #80494 üzenetére
Nekem azAstra hatso lökösere adtak 1300 euros arajanlatot, amibe kb 1 km/h val nekitolatott egy neni a parkoloban kertem a lovet es otthon ujrafenyeztettem olyan 40-60k ert asszem
A mit fent linkeltem storynal meg a passat szürke tükörhaz fedelet kellett cserelni, mert kivülröl semmi nem latszott, de sajna a belsejeben letörtek a müanyag pöckök....ez potom 300 euro volt. Biztosito kifizette igy igazabol ez is erdektelen, de azert akkor is durva
Pont ezert kellett most ezt az OBD kütyüt megvennem, mert lejart a TÜV (nem vettem eszre ) szoval gyorsan meg kellene csinaltatni....viszont ugye amit multkor irtam, hogy szorakozik az EGR azt még nem tudtam megoldani (nyilvan otthon csinaltatom meg...ja es amugy azota megint egyszer sem csinalta ) es a hibakod még benne van a rendszerbe....na ha a TÜV nel ezt meglatjak, akkor nyilvan nem adják meg javitas nelkül a papirt es gondolom egy 4 millio euroert ki is cserélnék nekem .
A kütyü megjött amugy, csak azota meg tovabbra is a ceges kocsi van nalam, igy nem tudtam kiprobalni, hogy müködik e a törles
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #80497 üzenetére
Nem is azert irom persze, csak en is a szocialista Mo.-ban nevelkedtem, amikor a szerelö kapott egy üveg paleszt a melojaert vagy, hogy még par eve is ott tartottunk, hogy bütykölt 3 napot a szerelö az auton es azt mondta, hogy 10 ezer forint, akkor huzta a szemöldöket mindenki, hogy mi kerül ezen 10 ezerbe, amikor a neten megneztem es 5 ezerert meg lehet kapni ezt az alkatreszt ....erted na szvsz mit irok. Ha össze tudom kötni, hogy az otthoni ismerösnel szervizeltetem sokkal olcsobban, nagyobb biztonsaggal az automat, nincs kerdes
Markaszervizbe soha nem vinnem az automat....amig megtehetem, hogy ismerös kezei köze adom egy szakszervizbe...de ha ez nem lenne akkor is inkabb egy spéci szakszervizt keresnek.
(#80499) D@ny7 sokra mesz a 2-3 liter megsporolt üzemanyaggal 100km enkent az evi 5-10k km futas mellett, ha a sokszorosat otthagyod szervizben . Ha 150 k van az autoba pl nagyon nagy esellyel kezdheted a sort egy kettöstömegü cserevel. Aztan ahogy irtam, mashoz ne kelljen nyulni.
Ez a gondolkodas mod,amiert a hasznalt dizelt akarod venni takarekoskodas szempontjabol evi 5-10k km re, ez kb olyan, mint amikor valaki elautozik +20km-t egy benzinkuthoz tankolni, mert ott 1 Ft al olcsobb a benzin....
En a helyedben vagy egy szivo vagy egy turbo benzines verdat vennek....de semmikepp nem dizelt. En ugy, hogy 30-35k-km t megyek evente gondolkoztam egy benzines auto megvetelen.
(Azt se felejsd el, hogy jo esellyel folytatodik a dizel boszorkany üldözes es ha valoban bekemenyitenek az eu orszagok es kitiltjak több helyröl a dizeleket, esetleg elkezdik növelni a dizel üzemanyag regisztracios adojat, siman eljöhet 1-2 even belül az, hogy a dragabb dizel üzemanyaggal kb el is bukod azt, amit megsporolsz a fogyasztason, illetve hirtelen kialakulhat egy komoly ertekcsökkenes is a dizel autok piacan)
De persze, ahogy irtam, neked kell merlegelni es dönteni. En csak a velemenyem tudom leirni, h a helyedben talan mit tennek, hogy gondolkodnek.
A többi a Te dolgod! Hajra!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #80568 üzenetére
En teljesen megertem....en is igy ereztem, pedig kevesebb bajom volt csak vele....teljesen vilagos, hogy azert kerül az uj auto aranak a töredekebe, mert hasznalt es rizikos...de: az ember keresgel, utanaolvasgat, kutakodik, megnezi az autot, kiprobalja, atvizsgalja, kifizet egy csomo penzt es szeretne örülni....aztan ez vilagit, az vilagit, ez megy tönkre, az megy tönkre es a felrobbansz...mert emberböl vagy
Amikor nekem egyik reggel egyszercsak nem vilagitott a jobb oldali xenon en komolyan azt mondtam, hogy kesz, vege, eladom, rohagggyonmeg
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #80576 üzenetére
Jah az oke, amit belekalkulalsz, azzal nincs is baj. Legyen kicserelve, mert ki kell ennyi idösen/ennyi km el. Nalam pl az verte ki a biztit, hogy megvetelt követöen egymas utan jöttek elö a dolgok.
Jött valami, ok, megcsinaltatom, hurra, hopp megint valami....mi ez, nyomozas, megcsinaltatom, hurra...hopp megint valami....
Nem az anyagi vonzata miatt, hanem a bosszusag...amikor ugy ültem be reggel az autoba, hogy ugye most nem egett ki egy izzo sem, nem vilagit valami sz@r ....persze ez vermerseklet függö....de en olyan vagyok, hogy azonnal felhorkantam, hogy rohagggggyonmegazopel.....veszek egy uj suzuki splasht
Uj autok: hat igen...ez egy jo kerdes. Ugyanakkor egy most uj disel passat lehet megsem eri azt a kort, hogy 15 eves legyen, mert már nem közlekedhet kb az utakon Baromi erdekes ami jön hamarosan az autozasba szerintem.
Meg az is ilyen felfoghatatlan es erthetetlen szamomra, hogy van egy Tesla mondjuk, ami önvezet meg nem tudom, aztan a kötelezö szervize, meg karbantartasa olcsobb, mint egy 1,4 szivobenzinnek....ha baja van akkor meg az update este a garazsban megoldja reggelre siman ez a jövö szerintem es ugy nez ki möködökepes is lesz(#80593) senzaj legtömegmerö, egr ...nem tudom kene azert egy hibakod a tovabbhaladashoz külföldi forumokban probalkozz meg a hibajelenseg raguglizasaval talan. Remelem hamarosan megoldod! Majd mindenkepp szamolj be a fejlemenyekröl.
Nekem a TÜV meglett, bevallt a hibakod törlesem
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Szada85 #80699 üzenetére
Akkor jó.
Milyen termosztátot ajánlottok? Hella vagy milyen márkájút?
Amúgy megnéztem a kárpitokat a műszerfal alatt sehol se nedves semmi. Tehát valszeg a fűtőradi nem lyukas. Vagy nem tudom. Lehet hogy valamelyik cső ereszt picit ha meleg a rendszer meg van nyomás. Ugyanis minden gumicső szinte új. Lehet valami rosszul van feltéve.
Smoke some weed nigga!
-
-
Fkris
őstag
válasz Szada85 #80785 üzenetére
C corsanal meg áll az elporlado hátsó sarvedoiv?
Vagy olyan fajta kasztni van alatta, mint a gastranal, hogy csak a nagyon nagyon elhanyagolt/ karambolos, sérült részek rohadhatnak?1.2 es motor nem eszi az olajat, mint a 14xep/ 1.6 is Ecotec?
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #80810 üzenetére
93-as az Autókatalógus, abban a következök vannak:
Mindegyik ár "Az alapmodell irányára, szállítás nélkül", DM (német márkában):
Calibra 2.0i: 37290 DM,
Calibra 2.0i 4x4: 42170 DM,
Calibra 2.0i 16v: 42950 DM,
Calibra 2.0i Turbo: 49800 DM,Viszonyításképp az Astra 1.4i GL 3 ajtós ára 20760 DM volt ugyanekkor.
-
#81556480
törölt tag
válasz Szada85 #80817 üzenetére
Az F astrákat én is néztem több helyen is, nagyon olcsók voltak, de hát alsó kategóriáról beszélünk, nem csoda. A Calibra meg ugye egy menő coupe volt akkoriban.
Esetleg a B vectrát megnéznéd? Az már felső közép kategória. 100 editiont biztos nem fogsz találni, gondolom annak is volt felára, elég ha 1.8 16v elegance-t nézel 2000 körüli évjáratot
Én megtaláltam több helyen az árát, nagyjából be tudom lőni, csak kíváncsi vagyok a tiéd mit ír
-
mohabá 007
aktív tag
-
bexinho23
őstag
válasz Szada85 #81081 üzenetére
Köszönöm a valaszt. Sajnos most uj szerelot kell keresnem, mert a szomszed srac mar nem csinálja maszekban, pedig rengetegen jartak hozza. Nagyon ugyes volt, nem beszelt ra dolgokra, elmondta mindig oszinten, hogy mi szerinte mi a gond. Eddig a családban levo autokat mind meg tudta csinalta. Uj szerelot talatam, egy nagyobb ceg, a fel varos oda jar, de draga. Szerencsere tegnap csinalta egy alkalommal, azota nem. Pedig ma 3x inditottam hidegen. Lehet, hogy valoban csak egy pillanatnyi zavar volt.
Egy kerdesem lehet? Lehet csak en erzem rosszul ebben a hidegben. Lattam hogy lejjebb is hasonlo problemaval kuzd a forumozo... kocsi hamar eleri az uzemi hofokot, viszont az autoban fel ora orszaguti haladas utan sem erzem melegnek a bearamlo levegot. Edesapam mazda3asaba sokszor ugy befut az 1.6os motorral, hogy nem lehet megmaradni. Nem hideg levego jon, sokkal inkabb csak langyos. Sajnos ez a par napis hideg meglepoen sok dolgot hozott ... :
-hatso ajto teleszkopok tonkre mentek
-hatso ablaktorlo kar megrepedt a csatlakozasnal, igy lefiggyed
-tegnap (remélem nem fog surun elofordulni) alapjarat problema
-ez a langyos meleg sem igazan volt korabban -
Declare
őstag
válasz Szada85 #81225 üzenetére
Azokat az ezüst legbeömlöket valahogy nem erzem tul jol sikerültnek kicsit olyan komolytalan...de a többi az kafa
7,2 0-100 as gyorsulas a 260 lovas verziotol es a 7,9 es gyorsulas a 210 lovastol, nem csiiira egy kisse??? A Passat az 1,8 tsi vel hozza kb a 8 masodperces gyorsulast
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #81232 üzenetére
+(#81233) lsebestyen
persze ezt ertem....de miert nem gyorsul jobban 210 lo val meg 290 el ez is, azt nem ertem....allsz a piros lampanal a feldiszkozott GSI insigniaddal, aztan melletted egy HILTI s ceges 1,8 tsi kombi passat meg kb legyorsul a maga 180 pacijaval A 2.0 TSI Passat 280 loval meg 5,5 s alatt van 100 on a
(
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #81244 üzenetére
Most egy ideig ne várjunk semmi jót/újat/fejlesztést az opeltől, szerintem egyelőre a franciák csak vegetáltatják. Másrészt gondolom szintben a renault/citroen alatt kell majd lennie (mint a skodának a volkswagennél).
Az új astra k, insignia b jól sikerült, azt kell venni (sajnos az új zafiránál nem volt tömegcsökkentés )
Félek az opel már nem lesz olyan mint régen.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
AMD Power
titán
válasz Szada85 #81360 üzenetére
Most este el is lett vontatva a gep. Megeltem vele ezt is lassan 4 ev utan,hogy nem sajat laban megy szerelohoz. Holnap a szerelo ezzel kezdi. Ez most egy jo teszt lesz. Higyfog hozzallni a dolgokhoz. Bar az teny,hogy az elejen mondta nekem,hogy csak arra az alkatreszra ad garanciat amit o vesz. De tesztnek ez most nagyon jo lesz,hogy kezsli a "problemakat".
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #81641 üzenetére
Aztarohadt.
Most kotortam elő unalmamban a bicskakulcs ötletét.
Lehet nem is tudjuk megcsinálni, mert olyan kivitelű a pengém, de az árakkal nagyjából tisztában vagyok már.
Mivel én plusz egyet szeretnék, ezért:
Kulcsház elektronikával - 5K (és itt a poén, mert nyilván nem egy gyári minőség, azt kérem meg kell fizetni, nincs sumákolás. Cserébe meghatározóan jó lesz a minőségérzet - ami pedig nem utolsó szempont)
Erre jön még egy gyári IMMO chip - 4,5K
A programozást meg lendületből megcsinálja a szerelőm, mer ilyen jó arc.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Tikakukac
titán
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Szada85 #81641 üzenetére
A kulcsnak horror ára van, pedig én is gondolkodtam a cserén, de csak azért mert már látszik rajta a 150k km.
Egyszer ha jó kedvem lesz lehet, hogy rendelek egyet. Jó lenne csak a ház is de aftermarket cuccot nem veszek, gyári meg nem tudom van-e."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #81641 üzenetére
Nem pontosan emlékszem már miért kellett a kulcs csere, az immo volt a rossz, vagy az elektronika a kulcsban? Mert ha nem az immo, azt csak simán át tudod tenni másik kulcsra, és újra tanítani.
Nekünk is volt már a fulladásos hiba az ecu miatt (A zafi), és ezt egy specialista (Bánhegyi Gábor) javította meg anno (jó szakember, ezért is meri megkérni az árát).
Bár nálunk mondjuk a legnagyobb áttörést a pillangószelep tisztítás hozta meg (bár ezt már saját szerelő csinálta később), szóval ezt is ajánlom mellé, ha fulladásos, illetve alapjárat problémátok van.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #81656 üzenetére
Csak az első bekezdésre nem emlékeztem pontosan, de sejtettem, hogy immo hiba. A másodikra emlékeztem, és értettem (mivel hopphopp, figyelek , arra a hozzászólásra válaszoltam), szóval így továbbra is ajánlom egy telefonhívás erejéig minumum az adott szakit (ő eredeti tech2-vel dolgozik emlékeim szerint).
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
athomi
veterán
válasz Szada85 #81689 üzenetére
Nyilván ha 10-20-ból megjavítható és ez a legnagyobb baja a kinézett autónak, akkor ez a legkisebb bajom, és megveszem. Csak egyik fórumtárs azt mondta nála a hangproblémát a forrasztás sem oldotta meg, valószínűleg maga a hangszóró ment tönkre. De van egyáltalán rajta hangszóró? Én azt hittem eddig az indexhangért a relé a felelős.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs