-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #72150 üzenetére
Örök harag
De hogy legyen egy kis ON is,a Zafira is kapott egy nagyobb pakkot,első futóműhöz alaposan hozzá kellett nyúlni,és kiderült,hogy csapágyas a klíma (mondjuk ezt hallottam tavaly,hogy hangosabb),a generátor (ezt csak nemrég ),és a feszítőgörgő sincs a helyzet magaslatán (ezt eddig minden Opelemben cserélnem kellett...Mondjuk a Zafirában most lesz a második alkalom,majdnem hónapra pontosan 6 éve fut benne a mostani)
Adományokat szívesen fogadom -
Declare
őstag
válasz zolikaDB #72378 üzenetére
En az erösebb motor es a 6 sebesseges valto miatt a feketet reszesitenem elönyben.
A valtora ra kell nezni, mert az ugye szeriahibas ezekben, bar az 200k km alatt meg szokta adni magat. Ennek a szerviztörtenetben utanna kell nezni.
Kettöstömegü ugyan csak egyszer mar cserelve kellett, hogy legyen jo esellyel, de az akar megint aktualis lehet....hasznalat függö-
A masik az EGR gaz hütö szelep vagy mi a neve, ami be szokott rohadni. Azt vagy kiszereltek, vagy kicsereltek. Jo esellyel ennek is meg kellett mar törtennie.
Ugyancsak erdekes kerdes a DPF (amiröl beszelgettünk pont most egy kicsit feljebb). Illetve a Turbo is ennyi km el erdekes kerdes lehet, hogy milyen allapotban van.
Plussz elvileg a vezerlescseres nagyszerviz is most esedekes.
Ezeket szem elött kell tartani, ha ezek közül aktualis/érik ez-az akkor azzal szamolni kell. Mivel 1,2M ert hirdetik (ez a talalati lista eleje), gondolom szamolnak egy kis alkuval, ugy viszont valoban eleg olcson adjak, szoval en feltetelezem, hogy kell ra költeni, de ettöl meg lehet ez tuti Megbizhato, jo motor, ami valoban takarekos
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #72378 üzenetére
Nekem az ezüst jobban tetszik,plusz szerintem a gyengébb motor csak jobb használtan,ha jól tudom dpf sincs még benne. Váltóáttételt meg kell nézni,van-e egyáltalán hátránya a hat fokozathoz képest.
Max mehet rá a chip ha nagyon gyengének érzed,bár az 1.4 után ponjólenne -
CsonkaImo
addikt
-
-
-
válasz zolikaDB #72512 üzenetére
Ha még gyári patika állapotú , frissen szervízelve , minimális futás teljesítménnyel, Szervíz könyvvel, Magyarországon újonnan üzembe helyezett,első tulajdoni autó lenne. Nagyobb felszereltséggel.
"Talán akkor"->sem.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz zolikaDB #72710 üzenetére
Valóban nem, 1,5M volt olyan ami "eszenciai" felszereltségű, ami hasonló futással "250", évjárattal rendelkezett, valós háttérrel.
Nem tudom hogy miért ilyen olcsó. De érdemes utána nézni, mert lehet csak elárazták, és jófogás is lehet.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz zolikaDB #72919 üzenetére
Köszönöm, köszönöm, apró szépészeti beavatkozások vannak még rajta az igazán szépig, de való igaz, hogy nincs vészesen lelakva, apró karcok vannak a díszlécen, illetve az utas oldali ajtón van egy csúnyább sérülés, valószínüleg szállítottak vele valami hegyes sarkú dolgot, ami megsértette, és ami miatt az egész ajtókárpitot cserélni kell majd ( mert azt már megtanultam, hogy a díszléc szegecselve van az ajtóra, ergo nem csak lepattintod-felpattintod, hanem szépen le kell fúrni, majd utána ragasztós-csavaros tákolással lehet visszarakni a másikra, azt pedig nem érzem túl gyárinak ).
De persze ezek nem égetö dolgok, elsö aStage1 csipszmüszaki oldal apróságainak, kopó dolgainak rendberakása ( persze a maximalista búrám miatt már itt is van egy reluxányi lista ), utána jöhet az effajta pimpelés. -
Szada85
aktív tag
válasz zolikaDB #72938 üzenetére
Igen, ilyenröl olvastam én is, a technikai hátterébe én Sem ástam bele magam, illetve korábban olvastam cikket, hogy ugyanebböl a márkából egy ideje a komolyabb navi-kat is lopkodták középkonzollal együtt, mert akkora piaca Volt/van. Nyilván egy jó Casco-val ki lehet védeni ezt, nem is vitatom, inkább maga az döbbentett meg, hogy azért egy ilyen szereléshez mottetö felnyit, lökhárító leszerel, majd lámpa kivesz, plusz ugye riasztó kiiktat, nem az a 3 perces mutatvány, de mégis simán kivitelezték a kertvárosban.
Mikor este mentem haza az autó természetesen nem volt már ott, de a parkolóhelyen a földön szanaszét hevertek a patentok, csavarok, rendesen felkészült népek kapták ki öket. -
Declare
őstag
válasz zolikaDB #72938 üzenetére
Amit ember véd le, azt ember fel is fogja oldani "elvileg" sok mindent nem lehet, de nem gondolom, hogy ez visszatartja majd az autotolvajokat egy olyan darab ellopasanal, ami ujjonan fel millios tetel ha potolni kell.
Rohadt egy dolog de az se különb, amikor a felniket viszik el. Egy 20 as bimmer felni mondjuk ugyan ugy böven fel millio feletti tetel. Most is volt egy eset, hogy egy markakereskedes elött parkolo nem tudom en hany db autorol reggelre leszedtek a felniket. Gondolj bele, ha megvan (marpedig nyilvan megvolt nekik) a biztonsagi kulcs a kerekhez, par ember nehany ora alatt sok millio forintot tud ellopni
(#72944) Szada85 cascoval valo "kivedes" is erdekes kerdes. Igazabol elöre, reszletekben kifizeted a majdani károdat Ha ellopjak nehany honap utan nyilvan jo biznisz, ha egesz eletedben mindenre cascokat meg biztositasokat fizetsz, de soha nem törtenik semmi, akkor meg masok karat is te fizeted. En mindig azt mondom, hogy a casco, meg biztositas persze jo dolog, de a biztosito tarsasagok örült jol elnek es abbol, hogy sokkal többet fizetnek be az emberek, mint amennyit ök visszafizetnek.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #73003 üzenetére
En ezt soha nem ertem, meg, ha valaki dilemmazik a dizel vs benzin között. Ha sokat mesz es azt is jobbara egyhuzamban akkor nem alternativa a benzin, csak ha nagyon low-budget van. Ha meg sok a rövidtav, inditgatas, varos, akkor felejtös a dizel. Nem olyan bonyi ez
Nekem most, hogy a munkahelyvaltas miatt a napi ingazasombol is kiesett az extrem rövidtav, igy meg jobb a disel. Ezen a 30-35 km föutas szakaszon, megspekelve egy 5-10 perces dugoban araszolassal altalaban, 5-5,5 körül van az atlagom, a varosi bevasarlos, ide-oda elugralos tavokkal együtt. Ez szerintem nagyon jo, egy modernebb mostani dizel egy fel litert lehet tudna meg hozni a start stop, meg a frisebb konstrukcioval, de kb ennyi a max szerintem, amit a villany nelküli robbanomotor tud
Egy hybrid allt lenne most nekem, ezt a napi ingazast fullba elektromosan tudnam tolni
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #73085 üzenetére
Àllapot az oke, de ha nem passzol az igenyekhez a dizel, teljesen feleslegesnek erzem nezegetni öket. Klikk a "benzin" keresöszocskaba es problem solved
Priust akkor vennek, ha mar meglenne a mütet elöjegyzesem egy kasztralasra is(#73083) Luck Dragon A regi az puritan es draga, az uj meg meg nincs es meg dragabb . Ez a hybrid vonal sajna csak platoi dolog nekem. A hybrid meg elektormos kocsi ma még azoknak a gazdagoknak a jatekszere, akik környezetvedösdid szeretnek jatszani Egy full elektromos kocsi is jo lenne a disel melle....de hasznaltan a legutolso kis akarmi is 3millatol indul....egy normalis meg 6-9milla hasznaltan is. Ugyan ez igaz a hybridekre is. Vagy egy ilyen kiherelt, fapad, randa priussal probal megbaratkozni az ember, vagy egy normalis abbol is ott indul, hogy 10 milla. Az uj opel ampera is 12 millatol rajtol.
(#73084) Calogero jön az opelnek is az uj ampera [link] Legjobban nekem a Golf GTE tetszik....hat az nagyon allat. Jol is nez ki, jol is megy....de az is 10 milla hasznaltan is. Mondjuk ilyen 12-15 milla kategoriaban vannak jok, pl a Passatbol is (GTE).
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #73218 üzenetére
A blokk hátulján a váltó felőli oldalon.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Petyyyyy
addikt
válasz zolikaDB #73294 üzenetére
Elég halk ami azt illeti. Enyém is 68db, a régi repedt fosch-hoz képest (is?) néma.
Jut eszembe végre megjött a gyurma is, szóval ha holnap nem esik, akkor kiszaladok bőrtisztítóért meg ápolóért aztán nagytakarítás a köbön.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz zolikaDB #73360 üzenetére
Azt nem is képes. Csak ugye jobb 1 szinte soha nincs használva, bal 1-et meg az én alvázam ráncosítja.
Na, ma +3 óra után kész a tisztítás. Majd ebéd után ápolás - az már huss és pöcc - aztán műanyagápolás és készvégehatszáz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
adalbert1
veterán
válasz zolikaDB #73371 üzenetére
Ezekből lehet, hogy én is beszerzek párat, nálunk elvileg 3,5 hónap múlva bővül a család
Esetleg a Tesco-ba is érdemes lehet benézni, 17-éig, vagy 18-áig 25% kedvezmény van autós cuccokra, ma vettem egy csomagtér hálót 1250 Ft-ért, illetve 2 első Valeo ablaktörlő lapátot összesen 4200 Ft-ért (lehet, hogy máshol esetleg lett volna olcsóbban is, de így kényelmes volt levenni a polcról), meg még pár szivacsot, mikroszálas törlőt, stb. Illetve kapott még egy porszívózást és mosást is az autó.Üléshuzatot ti használtok? Jelenleg még az előző tulajnak 2 trikó formájú huzata van fent elől, ezt lecserélném valami másra - illetve gyári szőnyeghez való első patentet hol kapnék (ebay?) - esetleg gyári, vagy ahhoz hasonló szőnyeg van valahol emberi áron (eddig csak a gumiszonyeg.eu-n nézegettem, de ha ott is kiválasztok minden opciót, kb. 10k-ra jön ki egy szett)?