-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #36648 üzenetére
Mohabának igaza van.
Mindenki, akit érdekel a fény-tuning ->
- foncsorba, amit a mi opeljeink elviselnek, ugye alapból 55W való, ami töltésen 65-70W körül vesz fel. Egy cirka 65W-os Offroad Osram izzó simán mehet a H7-esekbe, a búrák elegek ahhoz, h ennyi hőt elviseljenek.
Innentől felfelé: mivel ez is illegális, a 100W-os pláne, de az kárt is tesz. Oda kellenek vastagabba kábelek, és relézni kell a kapcsolót, mert az is megdöglik, és a vékonyabb kábelek elégnek/nem elegek 100W-hoz. Üvegbúrásokban ezek jól bírják, pl Senator, A Omega, Kadett. Sőt, ott a 140/100W-os Tungsram is mehet.
- projektor: sokkal kevesebb a hely, ahol az izzó által termelt hő elolszlik -> 55W-nál semmiképp se tegyünk bele erősebb izzót.
- projektorosítás: ez is többélű dolog. Alap xenon projektor és halogénhez való projektor nemcsak a foglalatban különbözik, hanem más a vetített kép is. Nem esünk hanyatt egy halogénestől pl.
Nos, veszünk egy éndzsel ájsz fényszórót, van benne projektor. Mivel közúti forgalomban használható a lámpatest, baj nem lesz belőle, ottvannak a jelzések. De van az alap kis Opelünk. Rá van sütve a G Astra lámpájára, h kell bele HB3 meg H7. Ha kigóráljuk a H7-es foglalatot és beletolunk egy projektort, az már H1. Elviekben emiatt lehet gond.
Más a gyakorlat persze. Járunk sárgával, mert szabad. A rendőr eddig nem b.szogatott miatta, pedig kínai és 65W-os.
Járunk Osram Offroaddal, ami 65W-os, és közúti forgalomban tilos. Színe olyan 3200K körül van, nem vakít, tudom, és még ez sem az eget világítja. A rend őre eddig megkímélt.
Műszakin vagy ez volt bent, vagy a sárga...
Járunk 12000K-s íbéjes, 7000 forintos szenonnal, a rendőr b.szogat, mert életveszélyes a forgalomban. El is veszi a forgalmit. Útszéli baglyoknak annyi, látni nem látunk vele, ócska, foncsorosban van, de menő a kársztájling són...Veszünk egy Morimoto projektort, beleteszünk egy jó Night Breaker Unlimitedet. A magasságállító motor jól működik. A színe legális, mert az izzó is legális. Jól terít, jobban, mint a gyári, de nem vakít. Ezek alapján a paraméterek alapján forgalomban nem állapítható meg az illegalitás külsőleg.
Megáll melletted a fakabát. Ő honnan tudja, h XY autó fényszórója milyen, amikor tkp még a DRL-el sincsenek tisztában, és nem beszélek a kanyarfény, DIM, indexkor kiadott fény mennyisége dolgokról.
De pl ha egy Audi projektorát kukázzuk egy Morimotora, akkor mi van? Egy új Peugeot lámpájában pl megszólalásig olyan a gyári proji, mint az utólagos. Honnan állapítható meg, h a kocsiban gyári van vagy sem?Szóval, nehéz kérdés, eredmények vannak, nagyon jók, nagyon szépen világít és jól az utólagos proji. Törvényileg viszont sántít.
Ki ki döntse el maga.
Egyébként rengeteg SAJÁT kép van a Carstyling topikban, amit a srác készített. Sok infó. És megoldható, ha veszel bontottan egy pár lámpát, tkp semmi nem kell bele, se motor se semmi, elküldöd neki, otthon meg beszereled magad. Vagy villanyásszal.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #36670 üzenetére
Nem kell kivágni a foncsort. Az NKS és Morimoto projektorok számos foglalattal, többek között H7 és H4 is, kompatibilisek. Azaz leszeded a búrát, izzót kiveszed, és az izzó nyílásába beleilleszkedik a projektor "töve", vagy hogy mondjam. Kivétel a fent bemutatott B Vectra, ott a srác faragott a foncsorból.
trassher:
1, az emelt fényerejű izzó nem illegális, minden jelölés benne van, ami a közúti használatához szükséges
2, most olyan Paloma Vanilla van, amiben van egy kis "olajos tartály", abból kell néha nyomni az illatosítóra. Az elv nem rossz, de szerintem annyira nem jó, mint egy mezei Wunderbaum. Azoknak intenzívebb az illata, ha nem is tart olyan soká.
A kis kupakos, olajos üvegeket nem szeretem, mint ahogy azt sem, amit a szellőzőre kell tenni. Beporlasztja a szellőző a folyadékot, és nálam az mind a szélvédőn kötött ki, jó opálos lett. Amire kíváncsi lennék, azok a kis zsákocskák, meg amikor zselés golyók vannak egy fém dobozban. De attól tartok, h meglátná a dzsipó a uccán, osztán benyomná a ablakot, h jájjjj, arany van a szekérben....
A citrom, fenyő, budi-óceán illatokkal viszont ki tudnának kergetni a világból... Ezek a klipszek meg szintén nem jöttek be, semmi illata....Írjatok, ki mivel illatosít!!!
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #36670 üzenetére
-
zolikaDB
veterán
válasz #81556480 #36695 üzenetére
Ne is mondd... Pár hete volt önindító felújítás... Erre fel:
Reggel beértem munkába, leállítom, minden OK. Most jövök haza, sárga lámpa indításkor nem alszik el...
Rádugdtam a kis hibaolvasómat: 1-es henger gyújtáskimaradás... Kösz. Hát a f...om ebbe a szívó, megkímélt Astrába mostmár.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Tehát a gyújtótrafón pl nem látszik külsőleg valami nyom, ha az 1-es henger kimaradt 2 napja?
Gyertya, ha meg van kormosodva, azon látszik, de ha így lenne, akkor a hiba fennmaradna.
Eddig mindig Shell benzinnel jártam, utoljára OMV MaxxMotiont tankoltam, azt nem szoktam sose.
Mindenesetre érdekes. -
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #36941 üzenetére
Nem értem, mi a kész főnyeremény?
-
zolikaDB
veterán
válasz haddent #36958 üzenetére
Ez ugy van, h osztrakiaban meg a germanoknal befordulsz egy faluba, a ganedomb mellett van egy "tuningcég". Na ok kb a segged kinyaljak es tisztessegesen vegzik a dolgukat, h elegedett legyen az ugyfel es legyen respektjuk es masik ugyfeluk.
Itthon van a draga, ami draga. Van a putris, ami occó, de UGYANOLYAN JO, mint az Irmscher, ABT meg ugy a nagyok... Aztan kapnak valamit, utana megy a csodalkozas, es lehet szaladni a penzert... -
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #36980 üzenetére
Áááá, értem! Szóval egy pár ezer (száz?) forintos alkatrész ennyit számít? Tudsz lőni egy képet arról, hogy neked hogyan van beszerelve?
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz zolikaDB #36984 üzenetére
Most nem értem... Opelfórumon írják, h kiöntik belőle a trutyit... Ebből hogy?
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #36998 üzenetére
Mohabá: Nos az a kérdésem, ami adorjant-nek is! Szóval, csinálnál ilyet pénzért? Mi egy városban lakunk, szóval egy postaköltséggel meglenne
Vagy! Valahol készítettél erről leírást? Opelforum vagy valami ilyesmi? Ha meglennének az alkatrészek, akkor össze lehetne barkácsolni, ugye én, de szerintem a kollega is sokat használja városban a kocsit, jól jönne.Sajnos a motorokhoz alig értek valamit, az is hiányos... Jól látom, h a szűrő és a lecsapató bödön két külön egységet képez, vagy pedig "egy rendszeren" vannak?
Télen nem fagy el a párából kicsapódó víz miatt?adorjant: ez elvileg "bóti" cucc, emerikai bütykölgetős papitól, csak a gond, h sokára érne ide és 2x annyiért. Ha valaki megrajzolná, akár skiccen is, meglennének az alkatrészek adatai, pl menetek, furatok, én tudnék CNC-n forgácsolgatni szükséges cuccokat hozzá, ha nagyon kell.
Másik: ha nincs belsőlevegő keringetőm, akkor ezzel az aeroszollal ki tudom pucoválni a rendszert? Tehát radiátor, légbeömlők stb? Azaz nem hab kellene. Meg nem is a "bomba". Tavaly egy ilyen eksön volt a klímásnál 5k, azért kérdem. Mert egy flakon sztem 2x-re elég lenne.
-
zolikaDB
veterán
válasz zolikaDB #37005 üzenetére
Rengeteg típus, képre kattintva van leírás. Van egy G Astra is, 1.4-es!
10e HUF-ért is van[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #37025 üzenetére
Ez jonak tunik: [link]
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #37035 üzenetére
Igen, igazad van. Azt a szurokosarat kell kitomni valamivel, ugye?
_seth_: oke, te csak jobban tudod A kepek, amire mondtad, h sajatod, ugyanazok, mint a linkelt oldalon Lehet majd kerdezek, mit hova Csoveknek milyennek kell lenni? Te mit tomtel a szurokosarba?
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
-
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #37122 üzenetére
Ablakos: egy ideje piszokul ráfeküdtem a motorfék témára, de mióta nálam van a kocsi, a cserélt tárcsákon/betéteken alig látszódik a használat... Szóval, ne ma motorfék a gond.
trassher: ott van, h egy darab... Szerintem. Mindegy, meg kell kérdezni. Garnitúráért jó ár, ha meg neked tetszik, akkor pláne jó
KLÍMA ->
Ha nincs belsőlevegő keringetőm, akkor ezzel az aeroszollal ki tudom pucoválni a rendszert? Tehát radiátor, légbeömlők stb? Azaz nem hab kellene. Meg nem is a "bomba". Tavaly egy ilyen eksön volt a klímásnál 5k, azért kérdem. Mert egy flakon sztem 2x-re elég lenne.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
válasz AMD Power #37195 üzenetére
Kettes kepen van egy horzsolas a lokoson? Azt fujni kell.
Enyem total ugyanez, a szine is, csak sedan, es elol is van kodlampa. 2004-es, 3 eve volt 1.1m, akkor 95k km. Most, 120k km-el, 11 evesen sztem 900-950k lenne a plafon erte. Meg ugy is, h a legkisebb lofasz is cserelve benne, teljesen koltsegmentes, klima agyig gázzal, 2 garnitura kerek, a pihenos lekenve, lemosva pihen, onindito garisan felujitva, gyari gumiszonyegek, futomu, fekek ujak, olaj es szurok 5k km-esek, szoval, jo. Illetve ha megy vele egy kort, erzed, h a kupplung ott fog, ahol kell, a valto Opeles, de nem lotyog, mint egy 400k km-es TDI-ben...Amit linkeltem az alufelnirol trasshernek, az az enyem, nem regi kepek.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz haddent #37198 üzenetére
Izé. Ha nem gond, én maradok a régi módszernél, és kupplungolok.
De egy kopott autót nem lehet hasonlítani egy valóban jó állapotú, kímélt géphez.
Vezetgettem pár ismerős autóját, tényleg volt benne TDI, 1.6-os G Astra, egy 180k km-es (!!! ) dízel Mitsu, de olyan ramaty volt mindnek a váltója, kupplungja, h siradalom... Ugye a sok lehazudott km. -
zolikaDB
veterán
válasz haddent #37205 üzenetére
Mazda váltó: mint a vaj, pontos, mint a nyúlszar, finoman kapcsolható, oda megy, ahol a fokozat van, akár ujjal pöckölve is.
Opelem: egyest néha erőből kell tolni, hátramenet általában recseg, vagy nem veszi, és kétszer kell kupplungolni, de minden odamegy, ahova kell, nem tudsz véletlen mást kapcsolni. A kupplung nem beton, és ott fog, ahol kell, kényelmesen ki lehet nyomni.
Kopott cuccok: kupplungot majdnem kiengedtem, vége előtt pár milliméterrel fogott. Váltókart megfogom, már kézben lötyög, hatalmas holtjáték, érezhető, h épp ki nem esik a helyéből Vagy, kemény, mint a beton, de az is a vége felé fog...
Na, kb ilyenekre gondolok... -
zolikaDB
veterán
válasz AMD Power #37208 üzenetére
Így van, hidegen minden másképp működik, mint melegen
Nyilván, gondolom, h valahogy ez fog történni. Én mutattam egy tendenciát neked, de, h ebből mi fog kisülni, nem tudom.
Ha azt nézzük....
- F Astra minőségre még nem az igazi, a legidősebbek cirka 20+ évesek, 150-200e HUF-ért, a legfiatalabbak talán 15 évesek 350-450e HUF-ért
- G Astra, akárhogy nézzük, valamivel jobb, és igaz az alapgépekben néha se ABS, se klíma, se villanyablak. Na ezek kerülnek 17 évesen, már jópár púppal a küszöbborítás alatt, sárvédőkön 400k körüli jómagyarba, az utolsók meg 6-8 évesek, és túlárazva is 1.2m a plafon, de ezek nem reális árak.
- H-t is lehet kapni 8 évesen 900e HUF-ért, meg 5 évesen 2.5m-ért, jól felszerelten, dízellel...
Ezeken kell gondolkodni, én úgy vélem, 3 éveben belül simán lesz szép és jó G 600-700 körül, a plafon meg 900 cirka.
Új hozzászólás Aktív témák
- MILC felhasználók szakmai topikja
- BestBuy ruhás topik
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Így fest a Steel Effigy korai béta változata
- Azonnali processzoros kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs