-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HWSW
tag
válasz _seth_ #24876 üzenetére
Egyébként nekem X16XEL-hez lesz, kíváncsi leszek, mit szól hozzá, eddig 10W40-el itattam. Nagy változást nem várok, max. hidegen jobban csipegeti. Már rég ki akartam próbálni az 5W40-et.
Szerk.: egyébként van egy nagyon jó kép a használati útmutatóban:
[ Szerkesztve ]
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #24889 üzenetére
Az izzók GE-k nem osramok.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #25016 üzenetére
ha neked jó, akkor rápróbálhatjuk a vectrára holnap délután, vagy holnapután, mert holnap reggel az okmányirodában intézem a rendszámot, utána szervíz, komplett vezérlés, olaj, szűrők, szíjak cseréje, remélem délután elkészül és utána rákacsinthatunk!
ez az ncdc 2013 fejegység gondolom nem eszi az mp3-at, nem? navira magyar térképeket nem lehet hekkelni? van hozzá német, dán és svéd..... az karcsú....
satyátó: bárki, akinek van egy ilyen kütyüje, akár seth is!
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #25020 üzenetére
Nálam, de nálam a jeladó is szar volt. Első körben ellenőrzés, kiderült a kábel rossz, meg is örültem, toldás, forrasztás, szigetelés. Hiba el is tűnt, de ha felmelegedett az autó és leállítottam, az első indítás után megint hiba. Szóóóóval, jeladó is csere, azóta rendben.
Amúgy Seth, egy picit belenyúltam ebbe az Irmscher-be, csordogál rá a zseton és ami zavar, a sport váltó. Basszus, ez eszembe sem jutott, hogy ez alatt rövid váltó lehet. 120-130-körül már 3500-öt forog, ami nekem sok, az öreg C20NE itt már 150-160-al csavar. Szal fogyasztással valszeg lesznek bajok.
Lenne egy kérdésem! Nehéz szervóra van-e valakinek valami ötlete? Az autó sokat állt , most 4-500 km után mintha javult volna a helyzet, de még mindig igen nehéz a kormány.
[ Szerkesztve ]
-
adidas4death
aktív tag
válasz _seth_ #25055 üzenetére
Hát nekem 1.6 B vekinél menet közben mintha odabetonozták volna a 80°-hoz a mutatót, városban viszont megy 90°c főlé is bőven.
amikor nyáron brutális meleg volt akkor ment fel menet közben PICIVEL 80 főlé
Akkor ez igy nem teljesen egészséges?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #25185 üzenetére
nyugi, amelyik fényszóróból kilát az izzó, azokat mindig megtalálják a szűk pupillájú egyedek! én is mikor lemosom a teherautó fényszóróját, akkor jönnek a flash-ek, pedig csak tiszta és virít.... vannak gyökerek, de most járjak koszos fényszóróval, vagy sárga plexivel? emberek 30%-a sötétben csak távolságival jár, mindegy neki, hogy szembe villogsz, ő tompítottal még az utat sem találja meg, még autópályán sem.....
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #25234 üzenetére
Én mit kínlódtam ma ezzel a döggel. Nem akart menni a lámpamosó. Dobbetétet kifeszegettem, kiszedtem a motort, kifújkáltam a csöveket, de csak nem jön a léé. Aztán V6-os kollega képeit nézegetve, ráébredtem, hogy a lámpamosónak külön motorja és csövezése van. Akkor lökös félig le, babrálás, de motor cska nem akar menni, aztán olvasom a neten, csak felkapcsolt lámpával. Jóó, de úgy se akarj a ajót. Motort kiveszem, akksiról megy. Na akkor nincs áram. Szétúrtam a fél kocsit, aztán találomra elkezdtem a reléket cserélgetni, ami szerintem vezérelheti azt a szart. 3.-ra sikerült is eltalálni és tádám, megy a mosó. Ennyit szopni?? Amúgy igen jól szerelhető ez az autó, hogy "ajóannyába" a tervezőjének Ha már félig lógott az eleje kivettem a balos lámpát is és próbáltam belelesni a projektorba, miért nem vagyok elájulva a xenontól. Be volt egy kicsit fátyolosodva, de amennyire beleláttam, épnek tűnik a foncsorozás. Feltörölgettem ronggyal, amennyire bele tudtam nyúlni, hátha ér valamit. Legalább azt a fátyolos nem tom mi, réteget letörölgettem.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #25339 üzenetére
Kondi? Oda azért kraftos rendszer kell, kb valódi 1000W-tól kezdve vagy két nagyobb teljesítményű erősítőnél mindenesetre a kondira költött pénzt érdemesebb jobb erősítőre költeni.
Csak ez nem fogja kiszolgálni a hirtelen fellépő terheléseket. Egy kondenzátort ki tudsz váltani egy másik akkuval, csak éppen sokkal lassabban reagál a terhelésváltásokra. A legideálisabb, ha jó nagy generátorod van, csak ez a legtöbb autóban nincs meg. Egy méretes, jó minőségű kondenzátor nagyon jól tud dolgozni.
Test jó lehet ülés alatti csavarnál is, nekem is ott van és hibátlan, felesleges végigvezetni az akkutól.
Szerintem meg összeszed mindenféle zavart, és többet árt a rendszerednek, mint bármi más. Jónak jó, de ha valaki profi, az ilyet nem tesz.
Jó akkut nem pótol egy kondi pláne nem egy olyan ami 30e forint alatt van, azokat szinte kár is megvenni. Jó kondenzátort meg semmilyen akku nem pótol. A kondenzátorokat két dologra használják az elektronikában. Felül áteresztő szűrőként (magasabb frekvenciájú jeleknél a kondenzátor vezetővé válik) vagy pufferként, amivel a fellépő ingadozásokat lehet kiküszöbölni.
Tingli-tangli erősítők esetében pedig nem az akku és nem a kondi lesz a szűk keresztmetszet hanem maga az erősítő.
Tingli-tangli erősítő is össze tud hozni tisztességes terheléseket, aminek nem feltétlenül kell megjelennie a kimenő teljesítményben vagy a hangminőségben, de az kérdés szempontjából nem releváns.
Az autó gyári hangszóró kábeleivel sincs gond amíg valaki ráköt a végére egy pár 10 wattos rms teljesítményű hangszórót mivel annak még kb az is megfelelő.
A vezeték vastagsága kevésbé játszik a kérdésben, ekkora vezetéken tisztességes teljesítmény is átvihető. A vezeték minősége az, ami az analóg jelátvitel szempontjából érdekes. A vezetékeknél a legnagyobb kérdés az egyenáramú ellenállás, a szükséges keresztmetszetet pedig a kábel hossza és a hangszóró névleges impedanciája határozza meg. Ebből elég jól látszik, hogy 100 autóhifiből 95-höz teljesen jó lenne a gyári vezeték is.
Az, hogy hány csatlakozás van kb az is mindegy jópár száz ezer forintos rendszer alatt, úgysem lehet hallani. Menet közben meg pláne elvész minden finom részlet kb a nagy luxus limuzinokig.
A legdrágább limuzinokban, gyári BOSE rendszerekhez sincsen jobb gyári vezetékezés, mert a mérnökök nem dőlnek be a sok hülyeségnek.
Én most pont egy olyan gyárban dolgozom, ahol kábelkorbácsokat gyártanak az autóiparba, és tudom, milyen előírásokat kell teljesítenünk a vezetékeknek. Ezek a 0.75-ös vezetékek jobbak, mint azok az 1,5-ösök, amit marketing rizsával eladnak a legtöbb autóhifi boltban.
A legnagyobb baj az, hogy a fórumokon fellelhető információk jó része is egy óriási marhaság, és terjednek a hamis információk, mint a pestis.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #25344 üzenetére
Az egyik autómra majdnem 1m forintot költöttem HIFI-re. Abból mára csak a fejegység van meg.
Kellett bele plusz akku is pl, generátorra nem volt lehetőségem. Én is elhittem minden sz@rt.És akkor rájöttem, hogy ötvennél már teljesen mindegy, mi van az autóban. Soha nem fogod meghallani. Talán egy Maybachban.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz _seth_ #25347 üzenetére
Én csak egy szép navis fejegységet szeretnék a kocsiba, de a gyári DVD90+CID használhatatlan és egy államadósságért át is kell okosítani a Tech2-vel, az utángyártott Opel-dizájnosak meg rettenetesen gagyik, vagy heroin drágák...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
adidas4death
aktív tag
válasz _seth_ #25352 üzenetére
óó akkor nagyon rövid időn belül beruházok én is egyre.
cserénél víz teljesen leenged, csere és víz visszatölt?
Másikra esetleg valaki?
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
nagyúr
válasz _seth_ #25403 üzenetére
Én egyszer úgy jártam, hogy a kipufogó és a motor közötti harisnyás flexibilis cső lyukadt ki egy kis helyen és nem is igazán törődtem vele, mert nem volt extra hangja a kocsinak tőle, csak néha füstölt. Aztán pont olyan irányban fújt ki, hogy a váltóra ment a forró gáz és e miatt az egyik csapány tönkre ment a váltóban. (Suzukiról beszélek) Így csak a cső darabkát kellett cserélni, hanem a váltót is javítani kellett
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Findzs
addikt
válasz _seth_ #25421 üzenetére
nekem a korábbi 1.6 benzines is csinált hasonló torpanást, ott gyújtáshíd volt a baj
nem tudom, hogy a dízeleknél, hogy van ez (6. kocsimat nyúzom de dízel sose volt még)még benzinesnél előfordulhat fojtószelepház koszolódás is de az főleg indításnál okoz akadozó, dadogó motort
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
hdman
őstag
válasz _seth_ #25438 üzenetére
pff, én a 77eset vettem az 1,9 dezső Astrába 27ért ismerős akksistól, remélem kihúzza pár évet.
2 littyóshoz csak 54 kell???? Nekem az 1,3 cdti corsában 60as GM akku van 2010 decemberben vettem a kocsit, már akkor ez az akku volt benne és a mai napig teszi a dolgát. (kopp-kopp)
Sopron city :)
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #25441 üzenetére
meg a nagynyomású szivattyút is hajtania kell valaminek indításkor, hogy a nyomás meglegyen, ehhez 80ah-ásat írnak, hogy kellene bele!
bosch silver akkuval én is így jártam, bár nekem még csereidőn belül, azt cserélték vartára, utána 1,5 év múlva a varta is behányt, cserélték vartára megint, de azt már nem vártam meg, hogy behányjon, ment a kocsival a piacra!
-
Findzs
addikt
válasz _seth_ #25433 üzenetére
nekem egyszer volt olyan az f astrámnál hogy megtört a kartercső nem vettem észre és kinyomta a hengerfejtömítést
olajcsere előtt próbál valami motortér tisztító adalékot hátha kipucolja az olajsárt
nekem végül új gyújtáshíd lett a vége a g astrába, egy vagyon volt 70 ezer 10 éve mikor az átlagfizu még csak 40-50 ezer volt
utána ment mint a güzü
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
nagyúr
válasz _seth_ #25460 üzenetére
Én már nem törődök az "olajkönnyezéssel" (nagyon jó kifejezés, még nem hallottam ) ennek a szép új puccos műanyag autónak orrán-száján van olajpára, a szerelő mondta, hogy elkölthetek rá pár százezret, de időszakos lesz (max 3 év) és magint itt ott megjelennek majd a kis foltocskák. Mondta, hogy annyira sz@r minőségű anyagot használnak, hogy az valami döbbenetes; mutatott (ha jól emlékszem valami Ford) szelepfedelet amit letett az asztalra és billegett. Mondta, hogy ez új, mert a régivel az történt, hogy a tulaj bent felejtett valami a motortérben és úgy csapta le a motorháztetőt és a fedél elrepedt Kérdeztem, hogy ez nem fog majd folyni. Mondta, hogy egy ideig biztos nem mert jól meghúzzák, de mire lejár az alkatrész garanciája akkorra biztosan elkezd ereszteni
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Lomha 8V
addikt
válasz _seth_ #25496 üzenetére
Sajnos általános probléma mindenhol, hogy a szerelők linkek. Van kivétel, de nagyon-nagyon ritka. Mikor láttál olyat, hogy a szerelő leül a számítógép elé "Haynes Manualt" vagy egyéb tudástárat nézni szerelés előtt? Vagy kezébe veszi könyv formában? Hogy képben legyen a dolgokkal, hogy mire kell figyelni, mit hogyan kell megcsinálni szakszerűen? Én így szoktam, de én motorokat szerelek. Autóból csak a sajátjaimat és a haverokét bőrözöm, de ott is az első a "manual" olvasgatása. Pl az Opeleknél kell paszta a kartertömítéshez. Már ezt alapból nem szokták tudni. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a legtöbb Opelnél 4 helyen vastagabban kell pasztázni a blokk alját, mint máshol, hogy a kartertömítés szakszerűen legyen felrakva. Hát ez már "szájensz fiksön" nekik. Sajnos ez van.
Az olajhoz: A 10w40 pedig elég híg, nem értem, hogy tud ennyire lerakódni. Esetleg valamelyik előző gazdája használhatta valami sz*rral, aztán Te iszod a levét. Adalékoktól lehet még ilyesmi, sajnos azok többet ártanak, mint használnak.
(#25503) Okuyama: Tényleg szép!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Synology NAS
- Filmvilág
- Honor 90 - modellalkat
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Anime filmek és sorozatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra