-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz _seth_ #21756 üzenetére
Egy frissen dizájnolt fülkéjű teherautó miatt álldogáltunk kicsit Böszörmény és Józsa között, míg lecibálták a fáról... lehet, hogy még a nyomvályú is kevés volt az irányításhoz vagy 3 percbe tellett kiszállni, elmenni megnézni, visszaszállni, ennyi idő alatt befagyott a hátsó ablak meg a két tükör.
Délután még csak-csak ment a dolog, a szakadó esőben csak a felfestések meg ezek a zajongó gumibakok csúsztak, de nagyon, hét óra körül viszont tükörjég lett az egész.
csak azt az egyet sajnálom, hogy pár téligumi ellenes nem ült velem a kocsiban. igaz, most el lenne piszkolva minden ülés...
rettenetes sebességgel repesztettem Böszörmény után, a vasúti átjáró után háromszor lengett ki oldalra a kocsi, mire egyenesbe tudtam hozni, elektronika ellenére. mentem vagy 25-tel...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz _seth_ #22188 üzenetére
persze, de erre max. akkor hivatkoznék, ha egy alsó kategóriás motort tuningolnék meg pár lóerővel. itt viszont a nyomaték szempontjából első motort akarják még tovább erőltetni. Ha az 1.6-os benzineshez képest dögivel volt tartalék, akkor a 3 literes dízelben is van?
Egyébként is érdekes gondolatnak tartom, hogy valaki lát egy autót fényképről és akkor az gyenge, chippelni kell.
Szerk: egyébként a gyári alkatrészek túl vannak méretezve című legendából egyre inkább kezdek kiábrándulni.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
helkis
addikt
válasz _seth_ #22207 üzenetére
pl. volvo s60 2.4td-éből van 3verzió (96kW, 120kW, 136kW) és ott valóban csak a program más, de mindegyik gyári, ettől eltekintve, sajna valóban az a tendencia, hogy minden ki van centizve az autóiparban is.. ami egyértelműen csökkenti az idejét a hardware-nek..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
bambano
titán
válasz _seth_ #22211 üzenetére
mostanában az a divat a dízelnél, hogy ugyanazon öntvénybe raknak különböző turbókat. egy gyalog turbó a mezei motorra, egy változó geometriás turbó a közepesen erős motorra és 2-3 kisebb-nagyobb turbó a nagyon erős motorra.
én a magam részéről nem hiszem, hogy csak a turbónyomás lenne más, az olajozásnak, hűtésnek, csapágyazásnak mind követnie kellene a nagyobb terhelést, de meggyőzhető vagyok az ellenkezőjéről.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #22292 üzenetére
Jah azt venni alapul, hogy pl a vauxhall astra g-ben amit az usaban értékesítettek már van can bus elég butaság lenne már csak az eladott darabszám és a földrajzi elhelyezkedés miatt is valamint nem sok embernek lehet az usaból behozott astra g autója így ki lehet jelenteni, hogy a H astrától találkozhatunk can bus rendszerre.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #22385 üzenetére
Ha Textar Pro tárcsákat használsz (a legjobb, ami létezik), olyan festékkel vonják be, hogy szürke marad mindenhol, nem rozsdásodik. Leszámítva a fékező felületet, persze. Ha alufelnid van, sokat dob az összképen. Mondjuk Te már nem fogsz ezért cserélni, inkább a többieknek írtam.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Calogero
addikt
válasz _seth_ #22402 üzenetére
Világító és fényjelző berendezések
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet55/A. § A nappali menetjelző lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
(1) A gépkocsit fel szabad szerelni két, menetirányban fényt kibocsátó nappali menetjelző lámpával.
(2) A nappali menetjelző lámpa csak színtelen (fehér) fényt bocsáthat ki.
55/B. § A nappali menetjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek
(1) A gépkocsira csak jóváhagyási jellel ellátott nappali menetjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A nappali menetjelző lámpákat a gépkocsin a következőképpen kell elhelyezni:
a) az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 0,25 méternél közelebb és attól 1,50 méternél távolabb nem lehet;
b) az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 0,40 méternél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 0,60 méternél közelebb nem lehetnek, azonban az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1,3 métert, a belső szélek közötti legkisebb távolság 0,40 méterre csökkenthető.(3) A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy csak a helyzetjelző lámpákkal együtt legyenek bekapcsolhatók, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #22400 üzenetére
Ha tudsz róla műbizonylatot mutatni, le fogják vizsgáztatni. A nappali fénynek csak meg kell felelnie az előírásoknak, mindegy hová kerül utólag.
Azt viszont tudnod kell, hogy a legjobb fényhasznosítása az eredeti fényszóródnak van. Sokan azt hiszik, hogy a lencsés jobb fényt ad, pedig nem. Pontosabb a vetített kép, ugyanakkor a takarások miatt kevesebb fény jut az útra.
Szóval sokkal jobban be tudod lőni, de nem fogsz jobban látni.
Az utólagos xenont én kiszedném, mert most előírás, hogy ha lebuksz vele (lámpamosó nélkül könnyű), azonnal bevonják a forgalmid.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #22400 üzenetére
Hali!
Nem tudom ezt ki gyártja, de én próbálkoztam a xenonos korszakomban FK gyártmányú ANGEL EYE projis lámpával. A nagyon gyatra minőség miatt nem sokáig maradt az autóban. Ahogy terített a proji, már az is erősen gyatra, foltos volt, és leginkább 2 tojást láttam az aszfalton+ ezek mellé a fényerő szinte a gyári lámpa+" izmosabb" halogén szintjének felet meg. Ehhez jött még, a reflektor röhejes kivitelezése. Mintha 2 szívószálon keresztül jött volna a fény. Hogy jobban érzékeld (nem röhög) mintha 1 forgalmi sávon belül maradt volna ,se fel, se oldalra semmit nem láttam, mintha alagútban mennék. Havernak H Astrába volt ilyesmi, nappalifényes lámpa. Maga a menetfény sem volt szuper, gyenge és nem volt egyforma színű, fényerejű. A refi úgy van megoldva, hogy a tompított projektorra van ráeszkábálva egy távtartó, annak a végére meg a refi foncsor, így mozognak együtt le-fel. Viszont nem valami stabil, rossz úton lötyögött neki az egyik oldal+ csálén ált. Szét kellett szedni a lámpát, hogy begörbítgessük egyformára a két refit, mert egyik jobbra le, másik balra fel világított, ha a tompított egyformára volt belőve. Mindezt 75 ezerért vette vadonat újan. Aztán mikor megunta a halovány fényerőt kicserélte a gagyi projektort egy gyári Tigra halogén projektorra.. Így járkált még fél évig, aztán bemattult, meg hajszálrepedezett a búra és inkább vett 2 gyári xenon lámpát bontottan. Ami vagy 2 éve hibátlan. -
Real_Necro
veterán
válasz _seth_ #22453 üzenetére
Ilyesmire lettem volna kíváncsi. Ha jól tudom egyik sem üveg, így ha napon van (már pedig ott parkolok), akkor idővel mindegyiknek ez lesz a sorsa. Kérdés, hogy megéri e a ~2x-es árat egy Hella mondjuk egy Depo vagy TYC-el szemben. Szerelési minőségben lehet eltérés? Tetszik a fekete "keretes" verzió is, gondolkodom, hogy arra váltok, bár nem akarnám csicsázni sem az autót, de sok képet még nem találtam olyan lámpával googleban.
Ami még kérdés, hogy sok helyen azt látom, hogy nem EU beszerzés, valahol meg írják, hogy rajta van az E jelölés. Fennakadhat egy ilyen miatt műszakin?Szerk.:
Jim Tonic:
~16k-ért láttam már Hella-t meg ~18-ért feketét is szintén Hella-ban. Tuningot nem vennék, szerintem baromi ronda, másrészt stílustalan. Meghagyom a magasabb kategóriás járműveknek.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz _seth_ #22456 üzenetére
6 éve van nálam a gép, 14 éves, a jobb első elég matt, a bal csak félig. Mivel csillaggarázsban tartom, így az utóbbi időben félévente el szoktam vinni egy minőségibb mosóba, ahol Chemtech cuccokkal szépen áttakarítják, valamint kap egy tartós waxot is. Pár év múlva majd lehet lecserélném egy H kombira, abból is 1.8-as benzinesre (XER).
Jim Tonic
16k/ darab
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #22478 üzenetére
A C1 fényszórója is elég f@s. Én a GE/Tungsram Megalight Ultra +120-at néztem. Állítólag brutálisan jó, csak vigyázni kell a melegedéssel.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
adidas4death
aktív tag
válasz _seth_ #22481 üzenetére
Még a világitással kapcsolatosan felvetődött egy kérdésem bár lehet h bagatel de fogalmam sincs (még) erről
Az akkor nem gáz ha a B1-es vekimbe beleteszem a B2-es lámpát jogszabály bla bla bla nem sért igy semmit? (nem xenonnal csak "sima" izzókkal)
Jobban tetszik a B2-es lámpája és ezért szeretném.
(a fényszóró állitó motoron és a csati átalakitón kivül még kell hozzá valamit venni ha lecserélem őket? )[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
adidas4death
aktív tag
válasz _seth_ #22489 üzenetére
óó hát akkor az nagyon király.
Akkor hagyom a xenon story-t ha ennyi macera van vele és inkább kap egy jóminőségő "sima" izzót "oszt jónapot"[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
adidas4death
aktív tag
válasz _seth_ #22518 üzenetére
Tipp: Melegítéssel nem engedi el a ragasztó amivel oda van ragasztva? (bár az is lehet, hogy hülyeség mert a műanyag deformálódhat, de ennyire nem tudom hogy milyen műanyagból van a búra része)
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
erikke17
őstag
válasz _seth_ #22912 üzenetére
Hát felni az karcmentes hibátlan állapotban volt.. Gondoltam megkérdem h úgy sérülhetett e de hálistennek nem.. De a gumit azt vászonig bevágta.. Avagy vászon nem sérült de látni őket.. Merjek igy járni vele amig nem lesz megcsinálva vagy új beszerezve? :S
bambano - Itt SK-ban nem tudom hogy működik nálunk :S Meg ez ingyenes út melletti parkoló volt
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
adidas4death
aktív tag
válasz _seth_ #23041 üzenetére
Ühm, német... németül annyit tudok hogy Achtung meg granate de nyilván látom a bekarikázott részt, reggel meg is nézem a kódot. Egyébként ez ilyen ritka szín lenne a B-s vekiknél? Eddig kb. mióta meg van a kocsi (2002) ha 3 ilyet láttam sztem sokat mondok.
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra