-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz
HoaryFox #48438 üzenetére
Hmm.. hát majd rátérek az OMV -re én is megint és akkor talán mostmár nagyobb összehasonlítási alapom lesz, hónapokra visszamenően. Egy biztos, OMV és Shell prémiumot nyugodtan tankolok bele. Meg MOL EVONEOT is, csak nem tudom.. Szerintem a frissesség is számít, tehát nagyobb forgalmasabb kút. Valamit pl. Evoneot szerintem nem sokan tankolnak, na meg persze 100as racingeket sem.
Mit beszélek... mint az a hülye p***a aki sajnálta a vadi új Audiba a 98 -ast és még panaszkodott, hogy rángatózik 95 -sel istenem... -
haddent
addikt
válasz
sasa58 #48482 üzenetére
Hát az lehet, nem nagyon folgalkoztam a pontos definícióval, mivel úgyis tökmindegy, rengeteg mindentől függ
Valószínűleg lehetett volna még várni vele, de engem olyan nagyon nem zavar, hogy picit talán jobban kopik. Egészségtelennek már biztosan nem nevezhető, hogy fennt van, nincs nyári meleg
-
haddent
addikt
válasz
zolikaDB #48495 üzenetére
De honnan, Debrecenből?
Egyébként Fogarasi, Kerepesi, Hungária az halál reggel..
gban Nagy Lajos is totyorgás.. arra fele voltam gyakon, 9 -re jártam, de még az is..
zolikaDB közben másikra. tényleg Debrecenből háát.. azt mondják minden reggel rádióban hogy M3 bevezető haláli. Jó esetben is városhatártól fél órát hagyj rá szvsz.
sEtuke patent, nincs kis más mit mondani
[ Szerkesztve ]
-
-
haddent
addikt
válasz
Declare #48528 üzenetére
"Nem feltetlenül degradalas ez, en megertem ha valaki nem müszaki beallitottsagu es letojja ezeket a dolgokat"
Igen csak ez így nincs jól. Én sem festegetek (Bár ugy ott is modern művészet simán tolhatnám) mert nem tudok. Ahogy az asztalos sem programoz repülőgép operációs rendszert.
Régen része volt a vizsgáknak az, hogy az autó alapvető műszaki dolgaival tisztában legyen a páciens. Még amikor én tanultam pár éve, akkor is, csak már senkit nem érdekelt akkor sem.
Biztos tipikus technikai beállítottságú gyökér vagyok, de szerintem aki nem képes néhány dolgot megtanulni az ne akarjon több milliós, potenciális tömeggyilkos fegyvereket vezetgetni. -
haddent
addikt
válasz
Declare #48542 üzenetére
Leaállítás után? Nem hiszem.. bár lehet, hogy igazad van, sose néztem. Egyébként szerintem azért egy szívómotornak, vagy mondjuk úgy, hogy magának a motornak (mindegy, hogy turbó vagy sem, a lényeg most a blokkon van) sem mindegy, hogy jéghidegen ütöd-vágod vagy csak melegen pörgeted agyon, meg az sem, hogy felforrás határán leállítod vagy csak normál üzemhőmérsékleten.
Lehet, hogy az, de azért nem árthat egy kis apró figyelem nekik sem. -
haddent
addikt
Igen így már jobban hangzik
Egyébként érdekes ez a téma, mert ma már azért ezek az olajok, az a Liqui Molly, az én Mobil1 ESP -ém, a Castrol 0w30, ezek szerintem már annyira brutálisak, hogy iszonyatosan hamar elérik az üzemi viszkozitást és átjárják a motort. Sőt... van egy tippem, hogy ezeknek itt Magyarhonban nem is lenne szabad soha elveszteniük azt, szinte. Persze ettől még magát a blokkot nem árt érzéssel melengetni, mert ne mbiztos, hogy szerencsés ha felül még jégcsapos belül meg 6000 -en kalapálnak az izzó szelepek
F_Gergely szerinted ez benyás Hastrába is belemegy? OBD2. Majd dobsz linket esetleg?
Declare na mostmár majd egyszer kipróbálom üsse kő
De még soha az életben nem vettem észre, hogy leállítás után a venti még ment volna. De ennél sokkal lényegesebb, hogy a víz is kering? Azt kétlem, ugye az nem elektromos, hanem a motor hajtja. Ha nem keringetni a vizet akkor mégis mi értelme van a radiátot lehűteni, ha a blokkban ott rohad a forró víz?
AMD Power ez 2 darab, full első szett? Csak mert akkor kb. biciklire drágább, azonnal csapj le rá
[ Szerkesztve ]
-
-
haddent
addikt
válasz
AMD Power #48644 üzenetére
Hm. Szerintem simán.. ez egy kultuszautó, nagyon kevesek (köztünk számomra) számára, de éppen ezért jó kultusz
A leírás eléggé kihagyja a motort, váltót stb., de azt lehet a leírtak alapján feltételezni, hogy "gyári". A kasztni az semmi, és javítása benne van az árban. A futóművek meg a tömödős hülyeségek a motornál javítva, cserélve. Röviden: leírás alapján 1 misiből egy tökéletes Omega.
Most így leírva lehet, hogy sok az az 1M, dehát nem is tudom... minden felújítva? -
haddent
addikt
válasz
AMD Power #48647 üzenetére
Na nekem ez nem kéne. Lehet felőlem turbó és 1.4 még nem is a világ vége, ráadásul a turbóval igen kemény lóvakat ki lehet terelni a mezőre, de annyira keskeny kis nyomoronc.. ehh..
szerk. 1.4 turbó benzin hogy lehet 100 ló? Az nagoyn kevés, turbó nélkül is megvan annyi?
Elírás?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz
Markizmark #48650 üzenetére
Hát nagyon illene, hogy így legyen. Csúnya lenne ellenkező esetben
-
haddent
addikt
válasz
AMD Power #48656 üzenetére
Legnagyobb önszivatás .. turbós gép, de pont annyi LE mint egy VVT szívó.. Biztos vagyok benne, hogy láttam ~100Le 1.4 szívót. Jó persze értem tudom turbó nyomaték húú... akkor is. 1.4 Turbo rezzenés nélkül 150Le kéne legyen szvsz.
Az Astrác cikkhez: ugyanannyi lovas 1.4 szívó vagy 1.0 turbó 300 ezerrel drágábban, azért, hogy 3ezret pörögjön ne 4 -et ami még full egészséges egy benzinnek? Hát a hülyének is megéri tényleg.. -
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz
Declare #48682 üzenetére
Hát figyelj én biztos nem fogok azért turbós módon venni, költeni, karbantartani stb.., csak hogy nyomatékosabb legyen alul és semmi más ne változzon. Azért ez a turbó megszégyenítése
150 ló nem gondolo, hogy szét lenne hajtva, épp azért mert ez szvsz. kb 50% egy 1.4 -es értelmes motornak.
A használt állapot után gondolom az 1.0T -re gondolsz nem az 1.4 szívóra?Visszatérve a váltódra, én azt nem értem, hogy ha az 1.7dízel reggelire megette a váltót, akkor mit csinált vele a 1.9, 2.0 meg tudom is én még milyenek is vannak? Vagy azokba mást pakoltak?
-
haddent
addikt
válasz
AMD Power #48767 üzenetére
Én mostanában próbálok rászokni arra, hogy a környéki kiskereskedővel összehaverkodni meg hát így aztán támogatni is a "hazait", nála vettem amit ő ajánlott, most hirtelen nem tudom mi volt, de jó nagyon és adott rá garanciát is. Tart is már egy ideje, bár hát még csak nyár volt, fagyban nem. Eddig szépen működik, megkérdem majd mi is volt ez
-
haddent
addikt
válasz
betyar1974 #48810 üzenetére
Szerintem én akkor megcsináltatnám a saját blokkomat 200 ból. Gondolj bele, a vezérlés amúgy is cserés az alaphangon 70-80 ha nincs baj akkor is és akkor olcsón dolgoznak. És így akkor lenne mindenből vadi új felújított, ki tudja meddig tökéletes, újabb 500 ezer km -re. Nem?
-
haddent
addikt
válasz
Petyyyyy #48849 üzenetére
Pedig jó az, hidd el. Nyilván nem szükség, de jobb. Én örülö, hogy kicseréltem, annyit megért.
Újabb VW csalás, visszahívás mostmár kezd uncsi lenni
Pedig épp mostanában kezd megváltozni a véleményem és kezdek bizakodó lenni a VAG felé. Hittérítés történt, barátnőmék Passatja 400 ezren túl van. Mondom volt már turbó csere mi? Nem, csak akksi
Na azért 400ezer bármitől szép futás már, és tényleg nem kellett semmibe belenyúlni.
Szóval csak minimum ilyen élettartamot kívánok mindenkinek/magamnak is -
haddent
addikt
válasz
Declare #48891 üzenetére
Azért azt vedd figyelembe, hogy azért nem buksz már annyit egy használton amit eredetileg volt 15-20 és te vettem 8-10 -ért, mert már az előző tulaj bukta a felét. Onnantól nyilván szépen esik az ára, de nem olyan drasztikusan. Míg nyilván az Astra is a felére fog bukni majd szépen egyből.. Értem én mit mondassz, és azt hiszem egyet is értek, de ettől még egyáltalán nem fair összehasonlítás.
Mondjuk én nem is vennék újonnan autót.. épp emiatt. Eléggé úgy vagyok vele, hogy meg lehet színi a használttal, de azért ha az embernek van egy kis tapasztalata, tudja mit keres, netán egy szerelőt is visz, akkor talán csőd közelébe nem kerül majd. Valamint egy új autóval is lehet rengeteg baj. Ennyit a műszakiakról. A külső, nem érdekel, csak szerkezetileg ne legyen törött multú (bár mint utólag kiderült nekünk az F kapott egyet oldalról, azóta sincs semmi baja csak a pára, de az itt kb mindenkinek). A belsőt úgyis szétkapom cérnaszálakra és takarítom, a külsőt is rendberakom.
Nagyon sok pénzemnek kéne ahhoz legyen, hogy ne akarjak alaphangon 4-5 misit spórolni, és akkor csak egy Astráról beszélünk ugye még mindig.
-
haddent
addikt
válasz
Declare #48960 üzenetére
7.3 liter azzal a motorral dögnehéz J Astrában.. én nem értem hogy. Nekem több a H -ban vele és könnyebb 200 kilóval
De a 6.7 az 1.4 -es H -val is vicc, szerintem nekem max. úgy jönne ki ha autópályán tempomattal 3000 -et pörögne konzisztensen végig.
Mostanában direkt mentem kímélősen, mentem vadállat módra minden. Mindig 5-600 km közti jön ki egy tankból.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz
F_Gergely #48962 üzenetére
Arrol jutottam eszedbe hogy a haverod alapjaratnal jobban porgette a dizelt?
Rendben van hogy van nyomatek meg a kettostomegutol ugyse erzi az ember ha haldoklik rangat meg meg egy decivel lejjeb tolod a fogyasztast de szerintem azert a dizelt is lehet meg kell is egy kicsit porgetni, en esdigi tapasztalataim alapja kb atlagban -1000RPM, nehol tobb benzinhez kepest.
De ez kozepen es fenn ervenyes nem legalul.Masreszt pedig en nagyon is vigyazok az enyemre 10 ezrenkent olyan olajat kap amitol meg a leghisztisebb legmodernebb turbodizel v turnobenzin is rozsasat kiufogna
illetve hidegen lanyosan kinosan ugyelek arra hogy ne menjen a fordulat magasra, melegen viszont elkenem a szajat sokszor.
Amennyire en tudom es tanultam itt is es mashol is, ez a boldot es egeszseges szivobenzin receptjeDeclare Jo otlet! En is benne vagyok aztan majd valaki felvallalja a topikgazdasagot
AMD ha olvasod mostanabn: opel talalkaval mi lett ?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz
Petyyyyy #48981 üzenetére
Na akkor legyen dolgod így péntek este
:
2010, Astra H MK5, Z16XER, 185.000KM+, hófehér.
Skizz szerintem a 2000 is még a bőven nagyon kímélős laza. Most nem arról van szó, hogy ha leesik oda véletlen akkor rugdalja a gázt
(mint énde folyamatos utazásnál, vagy átlagban, vagy hogy mondjam. Nem Ikarus ez)
-
haddent
addikt
Hát én beleszerettem. Olaszok mellett azért mehet ám a BMW is a sunyiba. Tiszta M3 forma az egész ami kb. 10 évvel előbb volt, mégis ránézek a kettőre és a Juliska mellett az M3 egy Lada finomságával meg stílusával bír kb.
-
haddent
addikt
válasz
Borokafa #48990 üzenetére
Hát én elhiszem, csak nem értem hogy vagy erre képes
diegho én speciel nem tudtam hogy problémásak lennének olyan nagyon, meg nem is erről van most szó, csupán kinézet
diablo1984 hát szeretnék én olyat koala orrot ide a kertbe
és igen, mondtam, nekem is feltűnt meg másoknak is hogy tiszta BMW világ. Aztán én ezt azzal egészítem ki, hogy szerintem az bömik iszonyat faragatlan tuskók (az újak csak!) és ez már a rossz értelemben, nem az a természetes vadság. Ez meg kifinomult. Olasz.
-
haddent
addikt
Én nem beleszólni szeretnék senki dolgába, de ma pl. egész nap 6C és esik, és az elkövetkező egy hétben a legmagasabb hőmérsékletre is 9C -ot ír. Ennyire hova spóroltok azzal a gumival? Én nem hinném, hogy olyan nagyon kopna ekkor már
-
haddent
addikt
válasz
mohabá 007 #49051 üzenetére
Egy újabb rendkívül hasznos és érdekfeszítő fejlesztés ami semmi másra nem jó csak hogy szórni kelljen a pénzt...
-
haddent
addikt
válasz
diegho #49064 üzenetére
Mert nyílt titok, hogy az egész TC japóbuzi
Ez nem baj, én meg tudom érteni. És igazából sehol nem ígértek teljes objektivitást, de néha tényleg kicsit sok márCalogero hát lehet, hogy lekéstem. Pedig akartam csak nem jutott eszembe jelentkezni. Mindegy
Gergőke88 Akkor ez mi te nagyon képben lévő? Már annyira hiányoztál ide megint kötözködni, nyugi volt pár napig nélküled
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz
Calogero #49067 üzenetére
Na most értem haza, megvolt nekem is. Lesz 1.8 turbó benzin
De lehet, hogy csak az OPC -ben.
Külső: tetszik, szép, nagyon szeretném ha ilyenem lenne, de nagyon szeretem a H -át és az F -et is. Nem érzem azt, hogy egyből szerelmes lettem. Nekem túlságosan "meg akarok felelni mindenkinek". De gyönyörű, csak túlságosan általános. Kéne rá egy-két egyedi elem utólag
Belső: sokkal modernebb. Sokkal puhább. Nagyon full extra, nagyon kényelmes, hátul is kényelmes, tágasnak hat, kellően letisztult még nekem is pedig utálom a sok gombot meg hülyeséget. Szerintem tökéletes lett belülről. A kormány vékonyabb a H -nál, nekem ez annyira nem tetszik.
Motor: 1.4 turbó benzinnel mentem, 150LE. Egy kicsit sem vagyok elájulva... Sokkal, sokkal sokkal többet vártam tőle. Egyetlen dolog ami jó érzés volt, hogy alacsony fordulaton/indulásnál olyan "dízelesnek" tűnt a jó értelemben véve. Semmi más. Meg is pörgettem, nem érzem azt a szép nyúlást, ahogy felépül a nyomaték, épül a teljesítmény, végig ugyanolyan, dögunalom. Cserébe 4-4500 körül meghal, felsüvít a turbó mintha disznótvágnék és kihal, lehal. Nem tetszik.. nem jó, biztos nem cserélném be rá.
Ami még idetartozik, hogy sokkal, ezerszer kényelmesebb vezetni. Köszönhetően ugye a turbónak nagyon alul, meg gondolom az egész ECU minden más. Sokkal jobban besegít, a váltás sima, túl sima. Minden annyira sima hogy kicsit hánynom kell tőle. Nem lehet egy jókedvű erős gyors váltást rárugni mert nem engedi össze a tárcsákat, érezni-hallani hogy üresbe pörög..Összességében egyértelműen óriási előrelépés. A nagyközönség imádni fogja, én is imádnám
majd 40 évesen. Olyan mintha bármilyen tizenmilliós autóban ülne az ember. Nagyon, nagyon kényelmes, puha, finom, segít, szolgál. Viszont minden nyersség kihalt belőle, azért ez nem feltétlen jó, szerintem, nekem.De tény, hogy megvan az az érzés mint az F után a H -ba ülni. Hogy hát igen, ez 2 generáció, most űrhajóba ültem át? Csak amíg (számomra) a H az F -után kb. annyit ad, hogy iszonyat jó fékek és egy nagyon kellemes VVT 16 szelepes moci de semmi sallang, addig ez már inkább tenyérbemászó.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz
Markizmark #49142 üzenetére
-
haddent
addikt
válasz
Declare #49313 üzenetére
Ennyi, errolvan szo. Baromira kenyelmetlen, a fordulas es a kormanyzas kozelebe nincs a rovid valtozatnak, parkolas detto. Es meg csunyabb is altalaban
Ma meg lesz hajtva kicsit a gep vegre, este 8kor Budapest Tiszafured baratnovel
tuti csak 110el fog porogni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Fú emberek, egy élmény volt tegnap a hóviharban hazafele az M3 -as, nagyon remélem ekkorra már mindenkinek fenn volt a téli bőven, és ez már csak csak saját érdekéből...
Volt egy X6, aki úgy gondolta, hogy nem kapcsolja fel a világítást és úgy megy, amikor ködlámpával elöl-hátul is alig láttam. Aha. Szerintem aki azért néha elolvassa miket írkálok tudja, hogy nem a beszaribb és porcelántalpú sofőrök közé tartozom, de frissen esett jeges vizes hóban pályázni, meg sávváltás, életveszély volt, nagyon kellett figyeljek. Nagyon komoly gondban lehet akinek nincs tapasztalat és kellő (de nem túlzott!) önbizalma meg bizalma az autója iránt.
Ami viszont nagyon megmosolyogtatott, hogy kérte barátnő, hogy hagy vezessen, hát hajrá jó nézni amikor és szép nő vezet
TDI -is a kisassony, és valami ilyesmit szólt, hogy "hú tök fura úgy egyből megy ha lépek". És nem addig pörgette mint én szoktam
Nyilván nem hittérítés, de tetszett neki ez is
Meg azt is mondta, hogy "amikor elengedi a gázt utánna még egy ideig gyorsul magától". Erre én azt mondtam, hogy mert 16 szelepes benzin, motorfékből nem sok jutott. Jól mondtam? Vagy csak a naggggyon környezetkímélő ECU miatt?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!