Új hozzászólás Aktív témák

  • blaca83

    őstag

    Sziasztok!

    Múlt héten hétfőn bejelentettem a hibát (55B7) az ügyfélszolgálaton és szerdán jöttek is a szervizesek és el is vitték a tévét.
    Egy idős úr volt a szaki aki meg is állapította kapásból, hogy panelhiba. Mivel fényképezőgépet nem hozott megkért, hogy csináljak pár képet és küldjem el a TV papírjaival együtt elektronikus úton a cégnek ahol dolgozik.

    Ezt meg is tettem és leírtam, hogy javítást illetve újabb B7-es szériát nem szeretnék. Csereutalványt vagy újabb szériát, mondjuk egy B9 esetén elfogadok. :)

    Mivel nem hívtak telefonon és az email-re sem válaszoltak, ma este felhívtam a szerelőt. (Sajnos a kaposvári szerviz már bezárt)
    Azt mondta, hogy ő nem tud semmit az ügyintézés további menetéről de úgy tudja, hogy a főnöke és ahogy Ő nevezte a "mérnök srác" rendelt egy újabb panelt.

    Most felhívtam a központi ügyfélszolgálatot és a diszpécser elmondta, hogy ez természetesen nem így működik ahogyan a Rotech Szerviz Kft. intézkedik az esetemben.
    Elmondása szerint a szerviznek kötelessége jelezni az LG Társosztály felé, hogy ez már nem az első meghibásodás és én nem szeretném ezt a továbbiakban.

    Továbbá azt is mondta, hogy tudomása szerint újabb szériát az LG-nek nem áll módjában címre küldeni végfelhasználónak.
    Ergo csak a csereutalvány marad lehetőségként és a MM-ban kell levásárolni.

    Egy kikötést hozott még fel a diszpécser, hogy az elbírálás során a "Társosztály" elvileg dönthet a javítás mellett, de nem szoktak.
    Kérte, hogy ha tudok akkor holnap beszéljek a Rotech Szerviz Kft. vezetőjével és ha értetlenkednének akkor nyugodtan irányítsam őket hozzájuk.

    Itt tartok most és kíváncsi leszek mikor lesz újra tévém... :))

    A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.

Új hozzászólás Aktív témák