-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KillerKollar #28567 üzenetére
Ezt már írtam egy párszor. Hiába használja valami ugyanazt a motort, ha a megjelenített tartalom részletessége sokkal nagyobb az egyik esetben. A Horizon: Zero Dawn pont hogy rengeteg vegetációt jelenít meg, míg a Death Stranding gyakorlatilag semmit, egy pusztaság az egész. Geometriai terhelésben ez óriási különbség, mert a vegetáció pont olyan részlet, amely rendkívüli mértékben növeli a háromszögszámot, vagyis nehezebb vele elbánnia a hardvereknek. Ha mondjuk lecsupaszítod a Horizon: Zero Dawnt a minimumra, vagyis a geometriai részletességét közel leveszed a Death Stranding szintjére, akkor már láthatóan ugyanolyan gyorsan fut.
Emellett az is számít, hogy a Horizon: Zero Dawn esetében egy csomó karakternek látszik a haja, amelyekre fut a TressFX. A Death Strandingben ugyan megvan ez az effekt, de ritkán látod a ruha miatt a hajat. Nem mindegy, hogy egy igen erőforrás-igényes TressFX-et négy-öt karakterre is lefuttatsz, vagy egyre sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest