Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz KillerKollar #28567 üzenetére

    Ezt már írtam egy párszor. Hiába használja valami ugyanazt a motort, ha a megjelenített tartalom részletessége sokkal nagyobb az egyik esetben. A Horizon: Zero Dawn pont hogy rengeteg vegetációt jelenít meg, míg a Death Stranding gyakorlatilag semmit, egy pusztaság az egész. Geometriai terhelésben ez óriási különbség, mert a vegetáció pont olyan részlet, amely rendkívüli mértékben növeli a háromszögszámot, vagyis nehezebb vele elbánnia a hardvereknek. Ha mondjuk lecsupaszítod a Horizon: Zero Dawnt a minimumra, vagyis a geometriai részletességét közel leveszed a Death Stranding szintjére, akkor már láthatóan ugyanolyan gyorsan fut.

    Emellett az is számít, hogy a Horizon: Zero Dawn esetében egy csomó karakternek látszik a haja, amelyekre fut a TressFX. A Death Strandingben ugyan megvan ez az effekt, de ritkán látod a ruha miatt a hajat. Nem mindegy, hogy egy igen erőforrás-igényes TressFX-et négy-öt karakterre is lefuttatsz, vagy egyre sem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák