-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Ha arra gondolsz, hogy radeon kevésbé terhel a CPU-t azt nem hiszem hogy azért van az a játékmotortól és a win ütemezőtől függ ha jó tudom. Ezt Abu jobban tudná magyarázni, anno már egyszer beszélgettünk vele a dx 12 kapcsán, én sajnos ennyire nem vagyok képben.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Frostbite-hoz DX11-ben szerintem speciális implementációt használ az AMD és az NV is. Az eléggé titok, hogy itt mit varázsolnak, emiatt nehéz is megmagyarázni, hogy mi miért alakul úgy a konfigon, ahogy. Leginkább magic.
DX12-ben a CPU oldali eltéréseket szinte kizárólag az okozza, hogy az AMD-nél máshogy működik a bekötés, mint az NV-nél. A GeForce implementációja viszonylag erősen terheli a processzort, de ez annyira nem számít, hiszen lassan a nyolc mag is megfizethető, az API explicit, tehát a skálázás nem nagy kunszt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
regener
veterán
Hogy témában maradjunk erre a videóra gondoltál igazából
Patrick Bach: "It's magic!" | Battlefield | DICEJó kis BF4-es időkből, de rég játszottam vele
[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
Akármit is tud a Frostbite, de bugmentes DX12-t egy RX480-on tutira nem. Irdatlan input lag, hibásan villogó textúrák és helyzettől függően 10-50%-kal alacsonyabb fps DX11-hez képest. BF4-ben a Mantle sem volt jobb. Nesze neked explicit API. GTX-eken is baj van a BF1 DX12-es módjával?
Hogy picit NV irányba toljam vissza a topicot, ott már csak azt remélem, hogy megszűntek ezek a misztikus a "Driver not responding" jelenségek, ami 8800GTS-ig üldözött engem számtalan konfigon keresztül. Mert most eléggé NV-nek áll a zászló a pár hónapon belül megújuló gépemben. (A 2011-ben vásárolt 2500K kezd Unity-ben, Premiere-ben és BF-ben is karcsú lenni).
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
félisten
az már nagyon régóta nincs szerencsére. Egyébként különösebb gond nincs, kivéve ezt az időközönként menet közben előjövő lagspike dolgot, de ez szerintem már orvosolatlan marad. a BF1 ben.
Haverommal akivel játszok Vega 64-t vett most valami CPU csere bere beszámítás üzlet folytán, azóta elég sokat panaszkodik bár Abu elég jól megoltotta őket a vega topikban hogy frostbite mennyire fekszik annak és mennyire odatevős kártya, 1080TI-t- fogja meg majd a BF5 alatt, mert 4K textúrag meg a HBCC lehozza nekik a világot.
Most abból az van , hogy haverom teleépítget a drivereket,állítgatja a chill profilt, és nézegeti mikor nem droppol be neki annyira játék BF alatt hogy ne kapjon agybajt de azért vannak apróságok, is hogy a vizet elfelejti kirakni textúrába, vagy csak egy színű textúraként jeleníti meg.Nem VS topiknak szánom, csak azért mesze nem olyan rózsás a helyzet Vega téren sem, ahogy írod is.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
félisten
nem tudom, nekem a BF1 elött kimaradt a 4. BF1 ben már a 970 kártyámon is jelent vol ahogy írod is,,de azért reménykedtem, hogy az 5-re ezt orvosolják , de mint látod képesek voltak az RTX demót ezzel kiadni, akkor vannak kétségeim.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Crytek
veterán
Érdekes látni ,hogy mennyit számít milyen graf engine fut a game alatt mert van ahol 35+% (márha igaz ez a teszt) van ahol meg lassabb
Pföj de messze még a 7nm-es széria(Érdekes ,hogy nv ennyire leszarja az nda-t ? Pl filmek vagy más esetén kb a "közzététel" után pár percbe már törlik a ytról a jövő hetet is de ezek a fake? tesztek vígan fentmaradhatnak....)
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Jack@l
veterán
Ez kamuvideó, az fps nem ilyen nyugodt, főleg nem az összes játékban... (meg mért szórtakozna valaki a külön panelra irogatással ha afterburnert is bekapcsolhatná)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
félisten
válasz Jack@l #20568 üzenetére
[link]Az összes videójuk ilyen már régóta a csatornájukon, [link]ezt a dizájnt használják. Egyébként látványos.persze lehet ,hogy kamu, de a Deus ex eredményt látva nem hinném, látszik, hogy driver gond volt.Itt van tőlük még egy videó.[link]
És itt a GTX 1080 hoz nézve. [link] Itt 50-60 % körüli az előrelépés,van ahol több is pl Destiny 2, Hitman, alatt béta driverekkel.
Kár hogy elárazzák, nem lenne ez rossz gen.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz keIdor #20570 üzenetére
rediten tegnap emlegették, hogy NV megvágja az MSRP árat. ahogy kimentek a pascal készletek.Szerintem január környékén, ha szerencsénk van akkor előbb.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz keIdor #20572 üzenetére
Kíváncsi leszek a tuningra is, mert ezek sima REF eredmények egy Gigabyte kártyához nézve. Ha csak a fele OC eredmények igazak ami most kering a neten, akkor lehet még számolni szépen.
Jó hogy elkezdtek jönni ezek az RTX nélküli eredmények, még ha nem is biztos, hogy igazak.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
keIdor
titán
-
félisten
válasz keIdor #20575 üzenetére
Látszik azért,hogy a DX11 alatt és as régebbi motorokkal nem képes akkorát ugrani a Pascalhoz képest, de az új motorokkal és külön kiemelve Vulkan-t nagyot ugrik.Valószínűleg az architekt meghozza a gyümölcsét lassan a brute force mellett.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Joshi
titán
De most komolyan, volt valaha ilyen? Már mint hogy idő előtt nem lehetett eredményeket közölni, de már azért voltak útjára engedett nem hivatalos eredmények? És mondjuk ha volt már ilyen, akkor azok az eredmények mennyire voltak reálisak a hivatalos tesztekhez képest?
Ezeket csak azért kérdezem, mert mindenki úgy csinál, mintha még soha nem jött volna új VGA generáció. Vagy most minden új gennél el kell játszani a hülyét? Vagy minden generáció váltásnál más és más oldal ontja magából a kakit? Vagy ha több éve az jön le hogy bizony nagy általánosságban igazak az eredmények akkor miért csinálja mindenki az értetlent?
-
félisten
válasz egyedülülő #20578 üzenetére
remélem olvastad a topik címét.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
jimmy74
őstag
Sziasztok!
Mikortól lehet számítani szerintetek arra hogy az 1000 -es szériák pl 1060-as esetleg mèg olcsóbb lesz akár itt fenn HA-n használtan is.
Vagyis mikor várható a csere hullám ezáltal csökkent árak az új 2000es széria miatt.
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
WoT:jimmbo
-
fauv
őstag
Azon gondolkodom, hogy lenne egy csapat, aki hivatalosan kap az új kártyákból tesztelésre , majd azért, hogy az eredményeket kiszivárogtassák, csinálnak egy új Yt oldalt, ahol megosszák ezeket,.Itt is ugye 400 feliratkozó van, egyértelmű, hogy nem komoly, hisz aki kap tesztelésre kártyát feltételezhetően komoly nézettséggel kell hogy rendelkezzen. Ha valós eredmények ezek, szerinted nem félnek, hogy esetleg lebukhatnak?
Speed(R) Pedig igazán bele láthatnál a jövőbe Mondjuk, mivel ez találgatós topic, lehetne találgatni a kolléga kérdésére.Esetleg az elmúlt 10 év tapasztalata alapján.
[ Szerkesztve ]
Hiába magyarázza több órán keresztül a méhecske a légynek, hogy a méz sokkal finomabb, mint a szar, ezt a légy képtelen megérteni.
-
nagyúr
Nem emlékszem, hogy mikor volt utoljára zöld oldalon ennyire hosszú idő a bejelentés és a tesztek között.
Miután az eddigi két felkapottabb leak eléggé ellentmond egymásnak, az a veszély nem fenyeget, hogy nagy általánosságban igazak lesznek az eredmények. Nekem az a gyanúm, hogy az NVIDIA manipulál valamivel a háttérben - a valóságot meg meglátjuk 11 nap múlva.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
BiP
nagyúr
Ha teljesen noname vagy új név alatt csinálják, talán meg tudják úgy oldani, hogy NV ne jöjjön rá, hogy ki szegte meg az NDA-t.
Viszont akkor meg a csapat nem tudja bezsebelni a leggyorsabb cikkért járó közösségi elismerést.
Tehát összességében nincsenek előbbre.A legjobb, amit tehetnek, hogy 14-e előtt alaposan letesztelik a kártyá(ka)t, és jó tesztet publikálnak, hogy utána őket olvassa mindenki a sok azonnal megjelenő teszt közül
(#20589) Crytek: Az egy héttel ezelőtti 3dmarkos eredménynél már 400-as sorozatú driver volt. (411.17)
De a generációváltásnál mindig szoktak ugrani számot.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindenen baj van vele. Itt leírtam mi a baj: [link] , [link]
A Frostbite Team se nagyon tud vele mit csinálni DX12 alatt. IGP-n jó, vagy aktivált HBCC mellett Kaby Lake-G-vel, illetve Vega 10-zel megkerülhető a hiba. De nagyon fontos, hogy engedélyezni kell a HBCC-t a driverben legalább úgy 14 GB-ra, különben ugyanúgy fog viselkedni a rendszer, ahogy a többi hardveren. Meg ugye itt is csak a rossz memóriamenedzsmentet kerülöd meg, mást már nem. Alternatíva a DX11, aminek meg az erőforrásledobálós problémája van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
"erőforrásledobálós probláma", ez valami új szakmai kifejezés? Kifejthetnéd bővebben, mert én még nem találkoztam dx11 alatt BF1 problémával.
14GB hekkelt memória (kell szerinted), de dx11 alatt 4GB-al megoldják jól. Erre esetleg valami bizonyító erejű mérés, videó?
Ha netán nincs, nem baj, odatesszük a vega-t ajnározó légbőlkapott agymenések közé.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #20593 üzenetére
[link] - időről-időre felüti a fejét. Nagyon random, azóta se tudják, hogy pontosan mi okozza (nyilván sejteni nem elég a javításhoz), de folyamatosan örökli mindegyik Frostbite játék a BF4 óta.
DX11 alatt nem is az alkalmazás felel a memóriamenedzsmentért. Nem a kapacitás vagy a hardver a probléma, hanem az, hogy egy sok-sok éve írt Mantle kód van DX12-re portolva. És ha átváltasz DX12-re, akkor bizony ettől tapasztalhatsz akadásokat, lagokat, elvégre a Mantle eleve nem támogatott sima eszközlokális memóriát, mindegyik látható volt a host számára. Ez baj, mert ilyet a DX12 alatt a VGA-k nem igazán támogatnak. Átírni meg ezt azért nagyon melós úgy, hogy évente kér több Frostbite játékot az EA. A szoftveres memóriamenedzsmentje a játéknak sajnos nem igazán jó, és ezt vagy megkerülöd a DX11-gyel, vagy a HBCC-vel. A 14 GB HBCC azért kellhet, mert ott érzi magát optimálisan a BF1. Nem nyers kapacitás kell neki, hanem az, hogy a teljes host visible flages memória biztosan HBCC szegmensen belül legyen a rendszermemóriában. A minimum ~11,5 GB mellett ~1 GB kicsúszhat ebből és nem HBCC által menedzselt területre kerül, ami azt jelenti, hogy ennek az allokációit folyamatosan be kell másolni a HBCC szegmensen belülre.
A Frostbite alatt alapvetően nem a hardverek jelentik az igazi korlátot. A motornak vannak nehezen javítható köhögőrohamai. Ezt megkerülni tudja némelyik hardver, de megoldani nem. A Frostbite Team tudná megcsinálni, ha az EA mondjuk adna nekik másfél évet, hogy akkor írják át, és jövőre nincs új Battlefield vagy Battlefront, de gondolom a részvényesek sikítva ordítják ilyenkor, hogy [link]. Szóval végeredményben csak cipelik a rendszer problémáit.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-FreaK-
veterán
Úgy írod, hogy az engine-nek csak a DX12-vel van gondja, de sajnos nem csak, DX11 alatt is produkál megakadásokat.
Pont tegnap játszottam (GTX1080 - BF1), és az ellen fejére húztam volna a célkeresztet, majd ugrott egyet a kép egy tized mp.-re, és túlugrott rajta a célkereszt, ha nincs mákom, simán meghalok emiatt.
A grafikai beállításokat már vissza vettem high-ra, post processt low-ra, a gépemet is fejlesztettem már emiatt (4+4 szál I7, 16gb Ram), és amúgy simán fut 100-120fps-el, de ilyen akadások előfordulnak néha. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz -FreaK- #20596 üzenetére
DX12-vel van jól behatárolható gondja. DX11 alatt sok függ attól, hogy mit változtatnak a leképezőben, és arra mit lép a korábbi leképezőhöz szabott meghajtóimplementáció, amit aztán 1-2 hónap, mire átírnak a gyártók.
A Battlefront 2 óta ezért csinálja azt a Frostbite, hogy a gyártóknak megadja a lehetőséget, hogy a patch-ekbe már gyárilag optimalizált, külön shader kódot szállítsanak, amelyeknek akár nem is kell szabványosnak lenni. Csak ezzel nem mindenki él, mert ha esetleg kihúzza a supportot az EA a játék mögül, akkor úgyis kell majd hozzá a meghajtóba a speciális implementáció. Tehát amit ezzel gyárilag nem szabványos kóddal nyernek az gyakorlatilag az idő, amivel az esetlegesen problémás patch-ek után hibamentes lesz újra a játék.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yany
addikt
Bah, nem gondoltam volna, hogy ilyen csontvázak hullanak ki a frostbite szekrényéből. De azért ez a DX12-t is minősíti, akárhogy is szépítjük: van egy kód DX11-en, ami javarészt problémamentesen fut, de legalább ugyanezt elérni DX12-es ágon egy frostbite-méretű teamnek másfél évébe kerülne? Ez nevetséges. Lehet azt mondani, hogy elavult egy kód és a motor nem pici, de azért ne menjünk el amellett, hogy egy API/FrameWork,/akármilyen eszköznek, amit a fejlesztők használnak nem kis részben az is feladata, hogy leegyszerűsítse és magasabb szintűvé emelje a kódot közelebb hozva a valódi problémák irányába és ne technológiai aknamezőn való lépdesés legyen a folyamat. Ehhez képest én megjelenése óta is csak sz*pást látok a DX12-vel. Bezzeg a a Doom vulkanon nem csak atomstabil, de jó 20-30%-kal jobban is repül. Na ebből eddig semmit nem hozott a DX12: vagy lassabb, vagy max. ugyanolyan gyors és a driver overhead csökkenése ellenére nő az input lag. Nyilván nem minden játékban... (remélem).
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...