Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Firestormhun

    senior tag

    válasz Löncsi #10774 üzenetére

    Mondjuk későbbi hozzászólásokban cáfolod saját magadat, de mind1 leírom azért. :)

    Bizony jó pár engineben előfordultak olyan dolgok amelyek egyértelmű visszalépést jelentettek, persze ez nem jelenti azt, hogy esetleg más részén ne történt volna előrelépés!

    Pár példa ilyen design döntésekre:

    - Lithtech Jupiter EX engine: Emlékszünk F.E.A.R. 1-re? Kedvenc benchmark játék X1000, GF7 széria idején. Önálló fényforrásként szerepló torkolattűz és robbanáseffektek és az ehhez kapcsolódó volumetrikus árnyékolási rendszer? Elsütötted a fegyvert vagy felrobbant valami, akkor a körülötte lévő objektumok is árnyékot vetettek annak megfelelően. Na ezt a rendszert FEAR 2-ból kikukázták mert Xenos rettentő gyenge stenciles árnyékok kezelésében. PC természetesen jó lett volna hozzá. Megkapták a PC-sek? NEM.

    - Anvil(Scimitar Engine): Assasin's Creed 1: DX10 illetve DX 10.1 használata, sebesség javításra, illetve AA-hoz. Először NV majd, ATi környékezte meg őket. AC 2-nél már egyik se, nézzünk egy interjú részletet pcgameshardware.de-ről!

    PCGH: Assuming that Assassin's Creed 2 will support DX10 too, will the DX10 visualization differ substantially from the graphics that are rendered with DX9 hardware or will DX10 just speed up the rendering process? If there are special DX10 visuals, what are the graphical features that can only be rendered with shader model 4.0 hardware?

    David Champagne: Assassin's Creed II has no specific support for DX10

    PCGH: Will Assassin's Creed 2 support DX11?

    David Champagne: No.

    PCGH: Why do you decide against supporting DX11? Would the integration of the API into the renderer have consumed too much developing time? Are there any plans to patch in DX11 support later?

    David Champagne: We are using the same rendering engine as the Xbox 360 version which is based on DX9. Integrating DX11 in our renderer would have definitely been too much time-consuming given our release date.

    PCGH: Your Games does still support Windows XP and the DX9-API. When do you think game development will be at a juncture where it's more viable to put all the effort into one rendering-path using only DirectX 11 (with downlevel-paths) and drop support for XP?

    David Champagne: I guess when most of the gamers will have switched to DX11. ;) According to Steam HW Survey, 40% of the gamers are still playing under Windows XP. I think we'll have to wait a bit...

    No comment.

    Chrome Engine: 3-mas legutolsó verziójában DX10, streamout, geometry shader support. 4-es verziónál újraírták az egészet de se híre se hamva újabb DX verzióknak, csak DX9 render path ezúttal is.

    Cryengine: 3. verzióból kezdetekben hiányzó POM, hiányzó volumetrikus felhők és az igencsak sokkoló cubemap reflections (szétfeszített statikus bitkép a tükröző felületeken). Ha NV nem fizet nekik 2 millió dollárt, lehet nem lett volna semmi DX11 és highres textúra csomagból.

    ...

Új hozzászólás Aktív témák