Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #58717 üzenetére

    A DX11-es mGPU nem is érdekelte őt, mert olvasott róla, hogy rossz. A DX12-es linked multiadapter miatt ment mGPU-ra, mert arról azt mondták a fejlesztők, hogy 90-100%-ot skálázódik, csak épp azt nem írták hozzá, hogy ez egy API-ba épített szolgáltatás, amit a Microsoft nem a hidas megoldásokhoz fejlesztett. Híd nélküli Radeonokon skálázódik is ennyit, de a GeForce-okon és a hidas Radeonokon 20-40% a max.

    A Sniper Elite 4 nem a Microsoft által beépített linked módot használja, hanem egy explicit multiadapter megoldást, mint például az Ashes of the Singularity, csak a gyártok keverésének lehetősége nélkül. Ez később sem kerül bele, mert a Rebellion nem tartja fontosnak, alapvetően igazuk is van. A Microsoft linked megoldását meg a Rise of the Tomb Raider használja.

    Ennek a DX12-es opcióknak még az az előnye, hogy nem kell nézni az alaplapon az SLI és a CF logót. Akkor is működik, ha ezek nincsenek rajta. Ilyen formában össze lehet kötni két GTX 1060-at is, amire DX11 alatt nincs lehetőség. Ugyanilyen lesz a Vulkan mGPU konstrukciója is, majd a GDC-n beszélnek az 1.1-es frissítésről. Szóval az MS és a Khronos ezt az alaplapi mikrokódos játékot ki akarja végezni, mert a DX12 és a Vulkan nem bízza a mGPU-t a driverre, így az NV és az AMD nem is tudja korlátozni a működést.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák