Új hozzászólás Aktív témák
-
Pulsar
veterán
Hát elhagyom a netfone-t. Nem önszántukból, én eddig meg voltam vele elégedve, de felhívtak, hogy megszünik a csomagom, és 2 honapom van. A felajánlott csomagok sokkal drágábbak, mint az új belépőknek elérhetőek, amit viszont nem tartok korrektnek, mert nem én kértem. Annyiért még maradtam is volna ami az oldalon van.
-
Mr. Morgo
junior tag
Életképtelen cég!!! Még jó hogy anno mikor indultak nem léptem be!
Várom a napot mikor a világon pár napra megszűnik az internet (LESZ ilyen) és fiatalok tucatja lesz öngyilkos mert nem tud a facén, instán és tik-tokon lógva b@romságokat nézni! "Ami a világban most zajlik az nem más, mint vagyonelkobzás infláció mögé bújtatva."
-
Pulsar
veterán
Én nem bántam meg ezt a 16 hónapot, de ez az ügyintézés annyira nem tetszik.
-
pl92
csendes tag
hajnalban jött sms:
Kedves Ügyfelünk! Net 200 MB adategyenlegét aktivàltuk. Fordulònapja: minden hònap 01. napja. Üdvözlettel: Netfoneén nem kértem semmit, ez valami promóció vagy változott a fordulónap?
-
Lewzke
őstag
A VoLTE-t aktiválták nekem a netfone-ra (Telekokomos hátterű), lényeg az, hogy ne csak kérd, hanem követeld. 2G-n s hívásminőség olyan, hogy jobb postázni a szándékod.
-
Arween
senior tag
Sziasztok, két hónapja váltottam netfone vodafonos csomagra, most szeretnék venni egy Samsung watch 4 -órát amihez kellene esim. De azt mondják a netfon ügyfélszolgálaton ez még nem elérhető, fejlesztés alatt van Létezik hogy vodafonnál nincs ilyen lehetőség?
-
AtHoS
nagyúr
Mi köze a Vodafone-nak a Netfone telefonszolgáltató eSIM szolgáltatásához?
Ha Vodafone-tól szeretnél eSIM-et, akkor velük kellett volna szerződni mobilszolgáltatásra és nem a Netfone-nal.
Szerintem kicsit félreértelmezed azt kivel kötöttél szerződést és a szolgáltatás igénybevételéhez használt hálózatot ki üzemelteti.
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
Arween
senior tag
válasz 4Grider #1465 üzenetére
Igen a netfonnál vagyok de olyan a csomagom ami a Vodafone hálózatát használja , ezért gondoltam hogy a Vodafone-nál kellene esetleg esimet beszereznem De lehet nem jól gondolom 🙂Az ügyfélszolgálat szerint nincs lehetőség esimet kérni. Viszont most szeretnék egy Samsung watch 4 -et venni ahhoz meg kellene
-
Lewzke
őstag
"Nemsokára jön az app is" lassan egy éve az a "nemsokára"
-
Dugimatyi
újonc
Csörögtek ma a Netfone-tól hogy megszűnik a csomagom. Telekom hálózatos, korlátlan beszéd, korlátlan net.
Helyette felajánlottak fos Vodafone hálózatú korlátlan beszéd, 50 giga net csomagot jó drágán.
Úgyhogy irány a yettel , flottában -
Arween
senior tag
Mi lehet a probléma szerintetek? Egyszerűen nincs netem külföldön...Már másodszor ugrottunk át vásárolni Szlovákiába de hiába állítom be a romingot nem működik. A csomagomban (vodafon hálózatot használom) van elvileg 20gb ami felhasználható külföldön.Apn beállításnál ez van : internet.vodafone.net
-
Lewzke
őstag
Helio P60 chipsetes a mobilom, az még viszonylag gyorsnak tekinthető a 4G mobiloknál, de szerintem az app ilyen formában csak beta. Ha elfogy a mobilnet az app nem tölt be, ezzel persze teljesen ellhetetlenítve a kiegészítő adatkeret vásárlást. Funkcionálisan nem több mint a webes felület.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz #76055552 #1458 üzenetére
"LOL...miközben a honlapjukon 4990 Ft és 6490 Ft."
Az 12 hó hűséggel van, míg amit Pulsar-nak ajánlottak - ha jól értem - hűségidő nélkül. Új belépőnek én úgy látom nincs is lehetősége hűségidő nélkül szerződni.
A kérdés, hogy - új szerződés esetén - mi történik 12 hónap után? Ezek szerint nem lehet újabb 12 hónapos hűségidővel folytatni a kedvezményes előfizetést? Váltani kell a hűségidő nélküli, de drágább előfizetésre?Más: jól értem, hogy szerződés esetén választani lehet, hogy melyik szolgáltató hálózatát fogom (szeretném?) használni? Vagy, hogy van ez? Új vagyok itt, és még nem állt össze a kép.
-
radamsky
senior tag
válasz 4Grider #1480 üzenetére
mondjuk 1 csomagot én is elviszek.... azt sajnálom, nálam hüség van... semmi számlázási gondom nincs.... de .....
uge mikor kötöttem T-mobil hálozat volt..... de közbe áttértek a vodafone-ra.... na itt nekem uj melohelyemen gond... ezen a szar helyen csak a T-mobil hálozat megy a többi kuka.... Pest XIII. kerület, tehát nem mucsaröcsöge ergo nem tudom használni.. ergo igy értelmetlenPech, mert nekem gondom nem lenne, de igy igen... ugyanez a baj a gyereknél is... övét könnyebb lesz mozgatni, nincs hüség
-
AtHoS
nagyúr
válasz radamsky #1481 üzenetére
De ez egyébként legál, hogy kényük kedvük szerint váltogatják a háttérhálózatot szolgáltató partnerüket -> egyoldalú változtatás és ha emiatt az ügyfeleiknél negatív változás lesz nincs semmi lehetőség a hűségből azonnal kilépni? Ez így eléggé furcsa, ráadásul egyoldalú módosításnál erre fel is kell(ene) hívni az ügyfelek figyelmét.
Nyilván nincs az egyéni szerződésekben rögzítve a hálózati háttérszolgáltató, de az általuk történt váltás esetén nincs is a 14 napos felmondási idő, mint a szerződéskötéskor
read-only mode on the forum
-
Pulsar
veterán
Amikor felhívtak, hogy megszűnik a csomagom, és az új csomagok közül választhatok, akkor a hölgy elmondta, hogy az vodafone hálózatosak. És próbáljam ki, mert ha nem megfelelő, akkor találtan rá megoldást. Nem részletezte mit, én nem is kérdeztem, de maga az ügyfélszolgálat tök korrekt volt.
-
radamsky
senior tag
Nem volt problemám eddig, de most ahol dolgozom, meg gyerek is... Térerő 0 a voda hálozatnál, mig tcom maxon.. lehet irok netfonnak van e lehetoseg tcom halora visszaállni.. nálam hüség van, gyereknél nincs.. itt a gond.. mikor melozom 0 térerövel senki se ér el... Netet hagyjuk az is 0....
[ Szerkesztve ]
-
mahi1
csendes tag
Tudom, hogy ez Netfone fórum, de ugyanígy jártam a Vodafone-nal.
Pár éve egy Telenoros flotta előfizetésről Voda Red tarifacsomagra váltottam. Készüléket nem kértem, így hűségnyilatkozatot sem akartam kötni, de 1 évet kötelező volt vállalni, 7990 volt a havidíj. A 13. hóban viszont 9990 Ft-os számlát kaptam, mire felhívtam az ügyfélszolgálatot és ott közölték, hogy lejárt a hűség, emelkedik a havidíj. Mondtam, hogy ez inkorrekt, pont csökkennie kellene a díjnak úgy, hogy a hűség lejártát követően is maradok.
Annyira felbosszantott, mondtam az ügyintézőnek, hogy most azonnal váltsanak át kártyás csomagra, majd keresek más szolgáltatót. Erre kapcsoltak az ügyfélmegtartó csoporthoz, akik egy kis alkudozás után beajánlottak egy 5490 Ft-os Flotta Special csomagot, ami ugyanaz volt, mint a Red és amit a mai napig használok, hűség nélkül.
Most viszont többször szembejött a Netfone 4990 Ft-os ajánlata, amiben a jelenlegi csomagomhoz képest 10x több, 50GB net van és ami szintén korlátlan beszélgetést tartalmaz. Már a váltáson gondolkodtam.
Aztán szerencsére elolvastam a hozzászólásodat és rájöttem, arról szól az egész, hogy becsalogatnak egy kedvező hűséges havidíjjal, majd utána megkapod a fekete levest. -
Pulsar
veterán
Annyival talán jobb, hogy már több mint 1,5 évig használta, és nem változott addig az ára. Szóval én ettől nem félnék. Valamint rájöttem arra, hogy ebből én nem fogok lelki kérdést csinálni. Elmegyek, ha 1 év múlva jobbat ajánl a netfone akkor meg vissza jövök. Szerencsére nem nem jár annyi macerával, hogy akár havi 500 forintért már nem érné meg váltani. Szerintem
-
#23310336
törölt tag
Ennek a a cégnél hogy működik a roaming? Konkrétan ha a Vodafone rendszerét használják akkor itt is Svájc, Törökország ugyanúgy EU-nak számít mint a Vodánál, ill. azt honnan lehet megtudni hogy egy adott díjcsomag mennyi EU adatkeretet tartalmaz?
-
mauimagic
aktív tag
Van itt olyan, akinek tiltotta a netfone a kimenő hívásait?
Tegnap tiltották, sajna nem fizettem be egy számlát
Először küldtek egy levelet 10 napos fizetési határidővel, majd 4 nappal a határidő előtt egyszerűen lelőtték a kimenő hívásaimat.Persze aznap befizettem a számlát, hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi van, azt mondták, hogy látják a befizetést, de ők nem tudják aktiválni a kimenő hívásokat, csak a behajtási csoport...
Közben átfutottam a 127 külön pdf-be szedett ÁSZF-t, elég kemény büntetési tételek vannak, mindenféle lehúzós díjak visszakapcsolásra, stb, de egyértelműen semmi nincs leírva.
Szóval meccselt már velük valaki?
-
mauimagic
aktív tag
válasz Des1gnR #1498 üzenetére
Van. Felhívtam a behajtási csoportot, elég lekezelő stílusban előadták, hogy ne pattogjak, 24 órájuk van visszakapcsolni. Rákérdeztem, hogy rögzített e a beszélgetés, mert akkor szeretném elkérni. Ment a hebegés-habogás, hogy miért is kell nekem, de persze jogomban áll elkérni, stb...
Láss csodát, pár percre rá megoldódott a probléma.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SkyShowtime
- Autós kamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- iPhone topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD