Új hozzászólás Aktív témák
-
Pulsar
veterán
Tegnap este megtörtént a számhordozásom. Nézegettem este, hogy Edge meg 3G van, de eléggé döcög. Gondoltam otthon biztos nincs térerő. Reggel kelek fel, 4G meg 4G+. Na mondom kellett egy kis idő hogy össze simuljon a telefon meg a simkártya biztos Erre az első hír ami szembe jött, hogy volt valami hálózati para.
-
MadMancs
veterán
Sziasztok.
Mai nappal csatlakoztam. Kedden délután rendeltem, még aznap vissza is hívott egy Laura nevű hölgy, megbeszéltük amit kell, küldtem amit kell, szerda reggel jött sms ügyfélkapu hozzáférésekkel, ott kifizettem kaució + GLS számlákat ma meghozta a futár. Gyors és korrekt. :)
🤘🤘Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
spartan44
tag
Sziasztok!
De jó, hogy rátaláltam erre a topikra, mert egy kis segítséget szeretnék kérni, ugyanis tanácstalan vagyok.
Egy olyan ügyben szeretnék érdeklődni, hogy lassan esedékes lesz nálam egy komolyabb váltás. Jelenleg ugyanis Domino Fix feltöltőkártyám van, valamint egy DIGI-s kártya. Egyelőre mind a kettővel meg vagyok elégedve, de szeptembertől olyan szolgáltatásra lesz majd szükségem, ami ad korlátlan beszélgetést és mobilnetet is. Utóbbi talán még fontosabb is, mint előbbi. Ugyanis sajnos ahol lakom, nem tudják behúzni az optikát (arra hivatkozva, hogy főút mellett lakok és a bekötéskor megsérülhet a kábel), így jelenleg nagyon gyenge internetet használok. A DIGI Mobil is kb. azonos sebességgel megy sajnos, plusz az a 30 GB sem lenne elég egy hónapra, ha gyors lenne. Ha kell a gyors net, a Telekom alkalmazásban szoktam 1-3 napig szóló korlátlan netbővítőt vásárolni, csak hát az meg eléggé költséges dolog.
Ebből adódóan az igényt a gyors internetre a mobilnettel fedezném a későbbiekben. LG 4K TV, PS5, HBO Go, YouTube, esetleg Netflix célokra használnám.
A Netfone-nal már szemezgetek ideje, viszont a napokban belefutottam egy véleménybe, ami kicsit most kiábrándított. A vélemény írója szintén hasonló célok miatt igényelte a korlátlan csomagot, amit aztán rövidesen fel is mondtak neki, arra hivatkozva, hogy túl sokat használt fel a korlátlan mobilnetből.
Mivel nekem is hasonló célra kellene elsősorban a csomag, így ez ügyben szeretnék érdeklődni, hogy kinek mi a tapasztalata a mobilinternettel? Nem azt mondom, hogy most én havonta 200-300 gigákat akarok letölteni, de pl. egy átlagos játék PS5-re is 15-20 GB-ról indul...ami a jelenlegi internettel, amit használok, talán lejön 3-4 nap alatt, ha non-stop megy a letöltés és senki más nem használja a hálózatot rajtam kívül és én sem csinálok mást, csak várom, hogy leszedje.Van közületek olyan, aki hasonló célokra használja a korlátlan csomagot és ha igen, mi a tapasztalata?
Előre is köszönöm a választ/segítséget! :) -
sifarr
senior tag
válasz spartan44 #811 üzenetére
Válasszuk ketté a kérdésed, igényed.
1. A lassú vezetékes net helyett kénytelen vagy mobilos megoldást keresni.
Erre a Netfone nem hiszem, hogy jó. A túlzottan nagy adatforgalom problémát fog okozni.
Erre egy adatcsomag lehet a megoldás. Mivel olcsón akarod megúszni, ezért mindenképp valami flottás megoldás lehet a célravezető. Ebben a topicban érdemes érdeklődnöd.2. A korlátlan beszélgetésre jó a Netfone. Az okostelefonos adatigényed szerint választhatsz csomagot.
Összefoglalva: két előfizetéssel tudod megoldani az igényed. Egyiket (adat) routerben, másikat a mobilban használva.
-
Pxs
aktív tag
Nemrég tartozás miatt felmondott havidíjas Telekom előfizetés után közvetlenül lehet hűségidő nélkül korlátlan net + beszélgetéses SIM-et igényelni itt?
'The key to success is just that - standing up one time more than falling.' Regisztrált: 2005-09-29 21:12 - fanatikus tag
-
tarbela777
tag
Üdv mindenkinek!
Úgy gondoltam megosztom a Netfone tapasztalataimat, hátha segít azoknak, akik váltáson gondolkodnak. Nagyjából egy hónapja döntöttem úgy, hogy áthozom ide az egyik előfizetésem, kipróbálom. A Netfone + Digi kombináció (Netfone korlátlan beszélgetés+ Digi 50GB net 3.990 Ft-ért elég vonzó ajánlat). Le is adtam neten a rendelést + egy készüléket is kértem részletre. Másnap már vissza is hívtak, kértek egy közüzemi számlát így nem kellett kaukciót fizetnem. Az áthozni kívánt előfizetés Telekomos volt. Elindították a számhordozást. Közben úgy döntöttem, hogy nem kérem a telefont, így azt lemondtam. Ekkor ért az első meglepetés, hogy kértek 2.990 Ft kaukciót. Kicsit furcsa volt, hogy új ügyfélként telefont veszek részletre akkor nincs kaució, telefon nélkül pedig van. Nem értem a logikát. Úgy voltam vele, hogy ennyi belefér. Számhordozás probléma nélkül megtörtént. A szolgáltatás hangminősége közepes, a Digi, Telekom sokkal jobb. Autóban, Bluetooth kihangosítóval sajnos katasztrofális, a hívott fél nem érti amit mondasz és te is csak nehezen, amit a másik fél. Diginél, Telekommnál nem tapasztalok ilyen problémát, kihangosítva is jó a minőség. Én a cégesTelekomos előfizetést használom kihangosítóval az autóban, így nekem ez belefér. Utcán, zárt térben mindenhol hozza az érthető minőséget, de aki autóban kihangosítóval használná, annak nem ajánlom.
A másik probléma, hogy az alábbi történés miatt úgy érzem, az új ügyfelek megszerzése fontosabb, mint a már meglévők megtartása. A nagyobbik fiamnak is akartam egy előfizetést számhordozással, telefonnal együtt. Pénteken délután leadtam a rendelést, azóta nem kerestek, még egy visszajelzést sem kaptam legalább e-mailben. Bezzeg új előfizetőként a rendelést követő másnap már hívtak is.
Tegnap délután felhívtam az ügytélszolgálatot. 15 perc várakozást követően egy hölgy kissé kioktató stílusban közölte, hogy még csak pár nap telt el a rendelés óta, ne aggódjak, legyek türelemmel néhány napig. Kérdeztem, mi az oka, hogy péntek délután leadott rendeléssel kapcsolatban még kedd délután sem kapok semmi információt.? A válasz ismét ugyan az, legyek türelemmel még néhány napig.
Most ez a türelem nálam elfogott, írtam egy e-mailt, hogy törlöm a rendelést. Nem telt el 10 perc, jött a válasz:Megkérdezhetem mi történt? Miben tudok segíteni?
Hirtelen nagyon fontos lettem. Ezek után úgy döntöttem, hogy a már náluk lévő előfizetésem is elhozom, ha már most ennyire nem vagyok fontos a szolgáltatónak, mi lesz később?
Az olcsó húsnak híg a leve érzés miatt inkább lépek a Netfone Telecom-tól. -
xcsabo
senior tag
válasz tarbela777 #818 üzenetére
Sajna manapság mindenhol ez a hozzáállás. Nem tanulságos az írás. Köszi. Pont a váltson gondolkodtam, de ezek után nem biztos, hogy ide jövök.
-
4Grider
nagyúr
válasz tarbela777 #818 üzenetére
Bizony, hangminőségben különbség van a VoLTE (4G) és a Netfone-nál elérhető 3G, de főleg 2G között. Autóban valószínűleg az utóbbit tapasztaltad, mert ugye az utak egy részén nincs 3G, csak 2G vagy 4G.
A pénteken leadott rendeléseddel maximum tegnapelőtt találkoztak, tegnap pedig már reklamáltál. Neked tényleg a Telekom és Vanda való, semelyik másik cég, mert azok emberekkel dolgoznak. A számhordozás bizony új előfizetés, nem meglévő megtartása. -
ajapi
tag
A váltás számhordozással 4 munkanap alatt perfektül ment. Telekom térereje a várttal ellenetétben viszont a másik kettőnél sokkal gyengébb, és a Digiéhez hasonló. (Balatonalmádi)
-
4Grider
nagyúr
Felsőörsön van a legközelebbi.
Telekom bázisok -
NFT2
junior tag
Szia! Javaslom adj egy esélyt azért nekünk, lentebb leírtam, mi az oka a késedelemnek, a hangminőség pedig jellemzően Telekommal azonos. Fontos, hogy hűség nélkül megyünk, szóval ha mégis valami nem kerek, akkor könnyedén választhatsz mást, de reméljük nem így lesz.
[ Szerkesztve ]
-
NFT2
junior tag
válasz tarbela777 #818 üzenetére
Szia, megtennéd, hogy magánban elküldöd a nevedet, meg szeretném nézni mi történt pontosan. Sajnos (illetve nem sajnos) a hétfő-kedd kemény időszak, mert a pénteki maradék és a hétvégi megrendelés feldolgozása miatt ilyenkor van csúszás. Igyekszünk ezt kezelni, örülnék, ha maradnál.
A hangminőségre tett megállapításod meglepő, gondolom ugyanabban a készülékben van a kártya. Telekom hálózaton megyünk, azonosnak kell lennie a Telekommal. Ez alól kivétel lehet az olyan eset, ahol a 4G hang kell mindenáron, de már csak 1-2 hónap és nekünk is lesz. -
MadMancs
veterán
Igen ez nálam is probléma, egyre több helyen lövi le Telekom 3G mozgáskörzetemben, VoLTE hiányában pedig 2G beszéd.. borzalom.
De pont azért adtam egy esélyt netfone , mert olvastam korábban is hogy hamarosan elérhető lesz. Már csak eSIM lenne szuper és királyság lenneKedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
sifarr
senior tag
válasz MadMancs #830 üzenetére
VoLTE hiányában pedig 2G beszéd.. borzalom.
Azért ez erős túlzás.
Az előbb direkt csináltam egy teszthívást fix 2G-re állítva a hálózatot, a hívott szám butalelefonban szintén 2G-én. Teljesen OK volt mindkét oldalon a hangminőség.
Pár hete a nyugati határszélen nyaraltam. A telekomos hálózat csak 4G vagy 2G volt. Mobilomon nincs VoLTE. 2G-én ott sem volt problémám a hívásokkal. Autóvezetés, kihangosítás közben sem. Egyébként is a Telekom 2G-je legjobb minőségű a 3 mobilcég közül.
Nem vitatom, hogy a VoLTE sokakat elkényeztetett, nőtt az igényszint. Dehogy borzalmas lenne a Telekom 2G-je, az nem igaz. Így a Netfone 2G-je sem az. -
4Grider
nagyúr
-
MadMancs
veterán
válasz #50449408 #832 üzenetére
Valahol írták hogy csúszik kicsit.
sifarr
Telekom-telekom valóban egész jó, de Telekom - voda, sokszor alig érteni a túloldalt. Ugyanazt a számot hívva ugyanazon telómba lévő másik kártyával VoLTE hívással tökéletes. Szóval nem hívó vagy hívott oldali készülék hiba.
Most ezzel nem Telekom vagy Netfone bántom. Egyszerű technológiai korlát. Ez van, 2G ennyit tud.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok!
Mai nap én is csatlakozni fogok a Netfone táborához. Digimobiltól jöttem, lefedettségi problémák miatt.
Nagyon szuper, gyors ügyintézés volt, múlthét kedden rendeltem online, pár órán belül hívott egy hölgy, egyeztettünk, csütörtökön megjött a sim és ma este aktiválódik.Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
MadMancs
veterán
válasz racskobalazs #836 üzenetére
Azt hogy? Nekem aktív állapotban hozta GLS, de ezt írták is emailben.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
MadMancs
veterán
válasz racskobalazs #838 üzenetére
Az lehetséges. :)
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
onetwo
tag
Írok egy néhány sort, hogy ez a topic is peregjen....
Erősen vacilálok én is a váltáson, bár még olyan kiforratlannak érzem!
Hangposta/hivásértesítő van? Van alkalmazás már? Nyomon lehet követni nagyjából hogy mennyit beszélünk? Megilyenek...
Az icloud/imessage/ft felismeri? Csak mert tudtommal a digis kártyáknál volt/van velük probléma.<-ajánlom magamat->
-
szaniszlokar
aktív tag
Én is teszek egy próbát velük. Sok panaszt nem olvastam itt a topikban.
Egy hét múlva lejár a hűségem és el is indítom a számhordozást a Telekomtól. Egy korlátlan beszédet és 4 GB netet 7800 Ft ért kapnék úgy, hogy már van 15% kedvezmény rajta. Itt pedig 4990 Ft. Ha nem jó visszahordozom a számot. Sokat nem vesztek vele.Minden ellenállás hasztalan.
-
MadMancs
veterán
válasz szaniszlokar #843 üzenetére
Ha a VoLTE, 5G, és VoWifi nem érdekel (bár első kettőre ígéret van) nem fogsz változást észrevenni, mert a Telekom hálózatot használja.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz DrBubo77 #845 üzenetére
Azt még nem próbáltam, csak mailt írtam tarifacsomag váltás kapcsán 2 hete. Akkor kaptam egy automatikus mailt, hogy hamarosan válaszolnak. Na azóta nem sikerült.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok! Hívásvárakoztatást van esetleg? Ha igen, hogy lehet belapcsolni/bekapcsoltatni?
Előre is köszönöm!
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
4Grider
nagyúr
válasz racskobalazs #849 üzenetére
Manapság a hívásátirányítás/tartás/várakoztatás már mindenütt alap. Készülék menüjében nem sikerült bekapcsolni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- YouTube
- Mazda topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- További aktív témák...