Új hozzászólás Aktív témák
-
sifarr
senior tag
válasz juve600 #1199 üzenetére
... csak azután derül ki mikor már megkötötte a szerződést, hűségidő-stb ,aztán szembesül a dologgal hogy ez meg ez nem működik....
Ugye milyen jó, hogy 4Griderhez irányítottalak!
Egyébként, ahogy már többször olvashattad, ez bizonytalanság a VoLTE sajátossága, negatívuma. Nem tudsz ellene tenni semmit, garancia nincs.
Azt kipróbálhatod, amit z67 javasolt úgy, hogy veszel egy telenoros prepaid sim-et, megpróbálod bekapcsoltatni. Utána meg a gyakorlatban kiderül, hogy működik-e a VoLTE és később leveszik-e róla. Ha működik pár hétig, akkor mehetsz a KÜF-be.Még valami eszembe jutott. Az kiderült, hogy a Netfone vodás és telekomos hálót is használ, csomagtól függően.
A Telekomnál nem hallottam még ilyen hibáról, hogy nem jön be a hívás, csak sms értesítés jön. Náluk a hívás miatti 4G-ről 3G-re vagy 2G-re leváltás stabilan működik.
Mi van, ha te a Netfone-nál vodás csomagot kaptál? Téten, ahol laksz, ott a Voda 3G/HSPA lefedettsége a település egy részén csak kültéri. Ha hívásnál erre akart 4G-ről leváltani, akkor lehet, hogy ez nem sikerült, és ezért nem jött be a hívás. Nem értek a műszaki kérdésekhez, ez csak egy felvetés.
Jó lenne megtudni, hogy a Netfone-nál milyen hálózatot használtál. Esetleg ez is okozhatta náluk a problémát, ami miatt otthagytad őket.
Viszont, ha telekomos csomagot rendelsz, akkor valószínű VoLTE nélkül sem lenne hívásfogadási problémád. -
juve600
nagyúr
az volt benne az érdekes hogy januártól -augusztusig nem volt gond vele csak utánna
amikor itt beléptem a Netfone-hoz akkor arról volt szó hogy a Telekom hálózatát használják,most meg kiderült hogy Vodafone-t is, és nekem a korlátlan +4GB volt ,pont amire azt írta NFT2 kolléga hogy Vodafone-s
hozzá kell tennem hogy NFT2 kolléga maximálisan korrekt volt velem,segített, sim kártyát cseréltünk meg mindent de nem lett jó
feleségemnek szintén korlátlan+4gb csomag és nála nagyon-nagyon ritkán jön elő a hiba,ő most is NETFONO-os
-
Lewzke
őstag
Nekem nem hivatalos eszközöm volt és bekapcsolva maradt a VoLTE, nem volt más eszközben. (Helio P60 SoC, full dualsim lte, dualsim volte s mégis "nem támogatott") Nehéz volt őket rávennem bekapcsolni, de sikerült. Egy évig használtam így a Telenorral gond nélkül, csak elegem volt abból hogy minden bitet úgy fizetsz mintha valami arany lenne, így most Netfone van. Őrület, hogy alig tudnak adni 4GB-ot egy hónapra becsületes áron a nagyok.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz juve600 #1204 üzenetére
... és nekem a korlátlan +4GB volt ,pont amire azt írta NFT2 kolléga hogy Vodafone-s
... feleségemnek szintén korlátlan+4gb csomag és nála nagyon-nagyon ritkán jön elő a hiba,ő most is NETFONO-os
Egyre erősebb a gyanúm, hogy itt lesz a kutya elásva.
Feleséged pont ugyanolyan készüléket használ mint te?Téten a Voda honlapja szerint 2G, 4G lefedettsége beltéri. A sima 3G (gondolom 900-as frekin) szintén full beltéri. Viszont a 3G/HSPA a település jelentős részén csak kültéri. Ez valamelyik magasabb frekin működhet.
Amikor 4G-én vagy és jön egy bejövő hívás, akkor a Netfone esetében mivel VoLTE nincs, váltani kell. 2G-re, sima 3G-re vagy 3G/HSPA-ra. Ezt a váltást a Voda hálója kezeli. Itt lehet valami gubanc nálatok. Lehet, hogy a házatokban - bár a 3G/HSPA elvileg csak kültéri lehetne - mégis billeg a hálózat sima 3G és 3G/HSPA között, és ezért fut a folyamat sikertelen hívásra. Ha a feleséged készüléke más, akkor az ő készülékének akár jobb is lehet a vételkészsége, és ezért jelentkezik nála ritkábban a hiba. Meglehet, nem lenne ez a probléma, ha a háló a 900-as 2G-re kapcsolna át. De ott meg rosszabb a hangminőség, a kapacitás is kisebb. Tippem szerint a háló a magasabb frekire váltásra van konfigurálva, sikertelenség esetén pedig nem vált tovább 2G-re.az volt benne az érdekes hogy januártól -augusztusig nem volt gond vele csak utánna
Erre lehet magyarázat. A szolgáltatók már elkezdték a szolgáltatásokat átpakolgatni a különböző frekik között, a nagy adatkapacitás elérése céljából. Tehát lehet, hogy a Voda akkor, augusztus tájékán csinált ilyen pakolgatást. Ez sokmindent megváltoztathat.Mindez csak az én feltételezésem. Szakszerű műszaki ismeretek hiányában a totális tévedés jogát fenntartom.
Amit én tennék a helyedben. Mivel NFT2 szerint esetlegesen lehet hálót is váltani (itt Vodáról Telekomra), megkeresném őt, hogy segítsen. A Rockmobil csak Telekom hálót használ. A feleséged előfizetését kérd át Telekomra. Ha megy Netfone csomag esetében is, akkor úgy. Ha nem, akkor kérjetek "brand-váltást" Rockmobilra. Persze mindkét esetben a jelenlegi tarifátok megtartása mellett. Tesztelje a feleséged, hogy az időnkénti hiba így megszűnik-e. Mivel a Telekomnak nálatok nincs 3G-je és a 2G és a 4G is full beltéri, így ott ez a hiba nem hinném, hogy megjelenne. A Telekom 2G-je pedig hívásra jó minőséget ad.
Ha a feleségednél a teszt sikeres, akkor akár vissza is mehetsz a Netfone/Rockmobilhoz. Persze, rosszabb tarifával mint a KÜF. -
#76055552
törölt tag
A Rockmobil csak Telekom hálót használ
Inkább óvatosan az ilyen kijelentéssel, volt itt a fórumozók között meglepetés, amikor rákérdeztem a vodás hálózatra-addig mindenhol az volt akommunikáció, hogy telekomos hálót használ a netfone.
Fel kell rakni egy cellmappert a telefonra, és ott látszódni fog a CID-ből, hogy melyik szolgáltató toronyrára csatlakozik a SIM.Visszatérve a telefonos anomáliára: nekem volt TMH-s samsungom, amiben nincs vodafone VoLTE profil (digi, tnor, tkom van). A voda automatikusan bekapcsolta a VoLTE-t, mert érzékelte a rendszerünk az IMEI szám alapján VoLTE támogatott készülékem van. Aztán mivel a TMH-ban nincs voda VoLTE profil a hívások eltüntek az "éterben"...csak jöttek az SMS-ek.
Lecseréltem a TMH-t XEH-ra, és utána szépen bejöttek a VoLTE hívások, vagy leváltott 3G-re a telefon. -
sifarr
senior tag
válasz #76055552 #1208 üzenetére
Inkább óvatosan az ilyen kijelentéssel, ...
Igen, a te kérdésedre derült ki az anomália. Viszont azóta javították a Netfone és a Rockmobil honlapját, tájékoztatását is. (Bár a Rockmobil honlapján van egy nagyon durva és több kisebb helyesírási hiba is.) Azóta egyértelműbb a helyzet. Valamint juve600 olvassa a topicot, és tudja, hogy rá is lehet/kell kérdezni a hálózatra.Fel kell rakni egy cellmappert a telefonra, és ott látszódni fog a CID-ből, hogy melyik szolgáltató toronyrára csatlakozik a SIM.
Ha már nálad van a sim, akkor nem kell a cellmapper. A beállításoknál átállsz manuális hálóválasztásra, és rögtön kiderül, melyik hálón van a készüléked.Lecseréltem a TMH-t XEH-ra, és utána szépen bejöttek a VoLTE hívások, vagy leváltott 3G-re a telefon.
Ezt a váltást nem biztos, hogy minden felhasználó meg tudja csinálni. Én sem. Ha juve600-nak ez lehet a megoldás, akkor ebben kell neki tanácsot adni. Persze, ha vállalja a buherálást. -
sifarr
senior tag
válasz juve600 #1209 üzenetére
mivel a Telekomnak nálunk nincs 3G -je csak 2 vagy 4 ezért kellene a Netfonos 4Ghang ,akkor biztos jó lenne
Látom, hogy nem voltam elég világos.
Telekom háló esetén VoLTE nélkül sem lenne hívásfogadási problémád. A 900-as 2G hívás pedig bár némileg lassabban épülne fel, de a minősége nem lenne sokkal rosszabb mint a VoLTE. -
4Grider
nagyúr
válasz mikk2000 #1218 üzenetére
Miért kellene utánaolvasnom, ha tudom hogy a Voice over LTE-nek nem véletlenül az a neve, ami? Itt azzal van probléma, hogy hogyan tudjuk átváltani/átadni/venni a legkülönbözőbb hálózati szituációk esetén az egyik átviteli módot a másikra lehetőleg megszakadás és egyéb hiba nélkül. Ezt nem lehetett normálisan szabványosítani a rengeteg szállító miatt.
-
-
PROHARDVER!
Tisztelt mindenki.Nagyon elkanyarodtunk a topik témàjàtól beszélgetésre nem ez való.
-
nagyj74
senior tag
válasz PROHARDVER! #1221 üzenetére
Nem értem. A Netfone-ról volt szó eddig is.
-
noezmegmi
tag
Hova lettek a jó árak és miért nincs korlátlan net belföldön?
Samsung Galaxy S Advance GT-I9070 \ Sony Xperia SP C5303 \ Honor 4x
-
szaniszlokar
aktív tag
Kaptam emailt, hogy február 1-jétől a 4990 Ft-os csomagom 5990 Ft-ba fog kerülni. El fogom hordozni a számot, nem szeretnék többet fizetni. Szép volt, jó volt, ezek szerint ennyi volt. Sajnálom.
Minden ellenállás hasztalan.
-
#76055552
törölt tag
válasz szaniszlokar #1225 üzenetére
-
-
csibor
őstag
válasz szaniszlokar #1229 üzenetére
Nekem is megjött a levél, szintén oda megyek. 5k amit hajlandó vagyok kifizetni telefonszámlára.
-
szaniszlokar
aktív tag
Sajnálom, hogy emelniük kell. A szolgáltatással nem volt gond, az ügyfélszolgálat is rendben volt. Nekem az 5G, volte, app nem hiányzik. Ezt a számot az asszony használja, neki a korlátlan beszéd a lényeg.
A legkisebb csomagban lévő 200 MB net kevés. Így a lefelé váltás nem opció.Minden ellenállás hasztalan.
-
z67
őstag
Továbbra sem vitatva, hogy önálló cégről van szó, az amiért a nagyok felerősítették már okafogyott lett. Gondolok itt a digi mobilra. Szerintem.
-
bkiky01
senior tag
válasz szaniszlokar #1229 üzenetére
Én kb 2 hónapja váltottam, mert a fentebb említett hiányosságokból fél év alatt nem lett semmi..
-
RoyalAirForc
tag
válasz szaniszlokar #1225 üzenetére
Ez a legundorítóbb húzás, amit egy szolgáltató csinálhat. Beetet több ezer embert, aztán díjakat emel, és ráfogja kb. mindenre, ami történt a közelmúltban...Érdekes, hogy a fizetéseket nem emelgetik így...
-
zoli62
addikt
Sajnos ez az ára annak, hogy nincs hűség, így az árak bármikor korlátlanul változtarhatók.
-
NFT2
junior tag
Sziasztok, itt vagyok még...
Sajnálom, hogy most így ünnepek után-közben rossz hírrel jöttünk sokatok számára.
Nincs olyan gazdasági terület, ahol nem felfelé mennek az árak, ilyen környezet van most.
Próbáltuk a végsőkig húzni az emelést, most jött el a pillanat, amikor már nem volt tartható ezeknél a csomagoknál a korábbi árszint.
Amit én személy szerint is nagyon sajnálok az, hogy a meglévő előfizetőinket is érinti, hiszen ahogy beidéztétek jogosan korábbról, eddig azon dolgoztunk, hogy ha hozzá kell nyúlni a díjakhoz, az csak az újonnan csatlakozókat érintse. Eljött az a pont, amikor ez már nem ment.
Érthető, ha valakit ez felbosszant, bár ha elégedett velünk, és nem akar flottában menni, szerintem a maradás a jó döntés:-), továbbra is jó áron vannak ezek a csomagok. További emelés pedig nem várható...
Felkínáltunk a csomagváltás lehetőségét is, szerencsére sokan élnek vele, akár kisebb, akár nagyobb csomagra.
Bízom benne, többen maradtok, mint mentek. -
AtHoS
nagyúr
-
Bestx
csendes tag
Az a baj, hogy most azt írod, hogy további emelés nem várható, korábban meg azt, hogy a meglévő ügyfeleket nem érinti. Ne értsd félre, nem ellened irányul a dolog, de pont ennyire tudom elhinni ezt a mostani kijelentésed, mint a korábbit. Én fél órája kaptam meg az emailt, hogy Január 1-től emelkedik a havidíjam. Ezt még el is fogadnám, ha nem December 29-én lepnétek meg ezzel, hanem minimum egy hónappal előre lenne jelezve, hogy el tudjam dönteni az érvénybe lépés előtt, hogy hova viszem tovább a számomat, vagy maradok esetleg. Január 1-től működésbe lép a rég igérgetett VOLTE? Az emailbe olvastam, hogy Januárban (valamikor) működni fog, de az áremeléshez illene a szolgáltatást is igazítani. Amilyen korrektnek tűnt korábban a Netfone, most ezzel a húzásával sikerült elbizonytalanítania.
-
NFT2
junior tag
VoLTE: fogalmazzunk úgy, hogy kiterjesztett teszt folyik, van már olyan innen a fórumról, akinél bekapcsoltuk, és működik. Megragadom itt az alkalmat, hogy ezt így publikusan felkínáljam, aki csatlakozni ehhez a teszthez (azért ez már a végéhez közeledik), az privátban jelezze, megadva a telefonjának pontos típusát.
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz RoyalAirForc #1238 üzenetére
Hűség nélkül vagyok itt. Ha már számomra nem kedvező, akkor kifizetem a számlát és keresek kedvezőbb lehetőséget.
Sok helyen van így, hogy az elején kedvezőbb a díj.Minden ellenállás hasztalan.