Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz Rolly #4566 üzenetére

    a solaredge azt kamuzza be, hogy 25%-al gyorsabb, mert 32A helyett 40A-el is tud tölteni. Csak azt felejtik el közölni, hogy egy autó sem vesz fel 40a-t egy fázison.
    "Solar Boost: 6X Faster Charging
    The innovative Solar Boost feature combines solar and grid power for quicker and more efficient charging, up to 6 times faster than the standard charger supplied with an EV, and 25% faster than with a standard Level 2 charger."

    25%-al nem tud gyorsabb lenni egy Level2 töltőnél mert az 32A, és 6x gyorsabb sem tud lenni egy EVSE-nél, mert az EVSE-k minimum 8A de alapból 10A-esek, 6A alatti meghirdetett áram nem létezik töltésben, így már a 6Ax6=36A sem igaz, mert egy fázison max 32A-el lehet tölteni

    Már az alapok hazugságra épülnek

    Az az egy dolog igaz, és menő, hogy beállíthatom, hogy csak napáramról töltök, tehát nem fog tölteni ha nem termel eleget a napelem. Mondjuk ennek meg értelme nulla, mert ha én fogyasztok 10A-t és bedugom a kocsit ami 16A vagyis összesen 26A akkor "kinemszarjale" hogy a 16A "a kocsiba" a napelemről megy, és 10A a hálózatról, vagy fordítva? Egyébként sem tudja az elektron honnan jött és hova megy. Szóval az igazi és egyetéen értelme, hogy ha otthon 20A kismegszakító van, az inverter lehet 16A vagy 20A mellé, és akkor beállíthatom, hogy tudjon többet is tölteni mint 16A
    De ez az egy opció nem ér annyit, mint amibe kerül.

    [ Szerkesztve ]

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák