-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #9629 üzenetére
Felesleges előre kidobálni a pénzt vezérműlánc cserére. Csak akkor, ha megvásárlás után az alaposabb átvizsgálás gyanút ad rá, hogy kell. Vagy ha kihallani, de akkor már elég nagy a gond
Olaj, olajszűrő, légszűrő, hajtás átvizsgálás, szükséges alkatrészek cseréje (ez is simán lehet 20-50k), gyertya aprópénz, fék átnézés.
Ha semmi gyanús jel nincs, akkor ennyi volt. Pont elég drága ez így is
Következő lépés szelephézag állítás (nálam itt derült ki a vezérműtengely para, de típusbetegség egyébként az enyémen), ez is sok infót adhat a hengerfejet átnézve.
Termosztáttal - valljuk be - csak az igazi gányolóknál van gond (illetve 500-as piaggio típusbetegség egyben): ésszerű időn belül be kell melegednie, és a hőmérsékletet tartania, ventilátornak nagy melegben, városi használatnál illik bekapcsolnia dugózás közben.
-
dugynok
senior tag
válasz ludsimon #9629 üzenetére
Hát ez külső hőmérséklettől is függ... ilyen melegbe nekem 3-4 km alatt simán nyit a termosztát. Próbakörnél simán kiszúrható a hőfokjelzőről, hogy működik-e. Ha igen, még ott a lehetőség, hogy kicsit ragad és akkor hamarosan megadja magát. Érdemes a hűtő- és fékfolyadékot is cserélni és, ha már leereszted a vizet, kiszeded a termosztátot, takarítod, átmosod a rendszert.Elkezdesz forralni vizet, kezdettől beleteszed és méred a vízhőfokot és figyeled, hogy nyit a termosztát.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz ludsimon #9629 üzenetére
Nem a leglepukkantabb, legolcsóbb példányok között kell nézelődni és akkor jóval több esélyed van egy normális robeszt kifogni, mint megnyerni az ötöst. Kicsit túlzásba vagy ezzel esve szerintem. A robogó egy haszonállat, én azért szeretem, mert nem kell vele foglalkozni, visz, csak húzni kell a kart.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest