Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- PlayStation 5
- Call of Duty: Warzone
- Wuthering Waves
- Watch Dogs: Legion
- War Thunder - MMO Combat Game
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #17878 üzenetére
Ilyenkor azért illik ránézni a konkrét típusra, ha nem, látod, mi lesz belőle:
kolléga teljesen bement az erdőbe, azt se tudja, mit fog mire cserélni...
Teszem hozzá, nem a Te hibád, már szerelőnél is volt, aki nem mondta el!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Hauptmann #17943 üzenetére
Maradok VFR-nél, már meg is vettem az 1200-ast, holnap után indulok érte Berlin fölé.
A 800-asom még itthon pihen, lefoglalta az ember, de mondtam h addig senki nem viszi el, míg a másik haza nem ér. Biztosra akarok menni, nehogy két szék közül a padlóra üljek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zodes
aktív tag
válasz Hauptmann #18083 üzenetére
Ezt meg honnan tudod?
Ez mindenre igaz!
Amúgy az első gondoltam a Burgman volt, még hónapokkal ezelőtt. Most, hogy olvastam sokat és itt beszélgetek veletek, csak erősödik bennem ez az érzés.
Az az igazság, hogy ráérek szerintem, vagy van időszak, mikor még érdemesebb vásárolni?
Úgy értem, hogy március környékén egy picit feljebb mennek az árak?Csongi! 182 magas vagyok és 80kg . DigitXT mondta volt Bálnád. Használtad hosszabb utakra? Kényelmes?
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-B85-HD3 rev.2.0 - i5-4460-16GB DDR3-Samsung SSD 840 EVO 120GB Hackli***MacBook Pro (Retina kijelzős, 13 hüvelykes, 2014 közepe)***
-
Upo
addikt
válasz Hauptmann #18087 üzenetére
A smart az egy állatorvosi ló. Abszolút igaz a mondás, ha akarsz egy jó smartot akkor vegyél toyota iq-t. Igaz hogy bő arasszal hosszabb, de kisebb a fordulóköre, van hátsó ülés amit lehajtva csomagtartó félét kapunk, és imbolygó gördeszka helyett autószerű futóműve van.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
veterán
-
-
veterán
válasz Hauptmann #18433 üzenetére
Szerintem meg nagyrészt azon múlik, hogy mit fog ki az ember. Volt már tiszavirág életű drága akkumulátorom, és volt full gagyi is ami hosszú évekig húzta. Autó akkuban szintén. De ez nagyon sok mindenre igaz.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #18515 üzenetére
Jó, és ki az, aki próbálta mondjuk ezt az említett három gumit adott motoron, új állapotukban?
A tesztben néztek mindenfélét: tapadás száraz, nedves, havas aszfalton, kopás, gördülési ellenállás, gördülési hang, ár/érték arány, manőverezhetőség stb.
Mást nem tudok tenni, valszeg nem lesz rossz, a radiális gumik úttartását sokkal jobbnak mondják azok, akikkel beszéltem. -
Debilon
addikt
válasz Hauptmann #18938 üzenetére
köszönd a többi szerencsétlennek, akinek fogalma sincs, hogy mikor jár le az orvosija, és meddig érvényes maga a kártya és emiatt a rendőr büntette őket
amiatt hozták ezt a fasságot (leglábbis ezzel kommunikálták)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
veterán
-
veterán
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #19606 üzenetére
A törzshelyemen (vicc): szerszamkell.hu
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
nyogo83
senior tag
válasz Hauptmann #19608 üzenetére
Az nagyon olcso volt, mert kb 1 honapja engem is megfogtak a Hosok terenel.
Akkor valami 30 rugo korul magyarazott minimum a rendor plusz buntetopont, allitolag most aprilisban valtozott meg a buntetesi tetel. Mivel nem volt egyertelmu hogy a bringasavon mentem elore a kocsisorok mellett es nem ismertem el, a vege az lett hogy kenytelen volt elengedni.Azota rengeteg helyen latom oket ellenorizni. A legdurvabb amit eddig lattam az a Fo utcaban volt, ott ket fiatal rendor deltol este 6-ig szedte ki sorban a motorosokat, volt olyan hogy egyszerre 5 allt a rendorok mellett, alig gyoztek irni a buntetest. Szerintem aznap csak ott boven millios nagysagrend lehetett a kiosztott buntetes.
Pedig sokszor en is hasznalom, ha all az egesz sor es nincs mas lehetoseg mashol eloremenni. Lasd a fenti pelda: Fo utcaban delutan a Batyitol a Clark Adam terig all a sor, 1 sav van es nem tudsz balrol elmenni mellettuk, csak jobbrol a bringasavon
-
#31733248
törölt tag
-
yodamastah
őstag
válasz Hauptmann #19608 üzenetére
Ultra geciség az utólag leválasztott csíkon megbüntetni a robogóst, de azért ne patkányozzuk már le a kerékpárosokat. Vannak patkányok mindenféle járművel, de erről nem a járművet használó közösség többi tagja tehet. (nincs kerépkárom).
Egyébként kösz az infót, én továbbra is használni fogom a kerékpársávot. Leszarom ha néha megbüntetnek. Közlekedni szeretnék, nem sz*pni a kocsik között.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Hauptmann #19608 üzenetére
Akkor én meg rászokók megint arra, hogy megkocogtatom a vállát és megkérdezem átb*am e a sávjába, vagy a bico útra mikor egy méterrel bentebb az úton teker. Jaj de nagyon rühellem őket..
Érdekes bicoval mindent lehet... ki se nyílna a bicska a zsebembe ha nem látnám nap mint nap több előadó versenyzőtől, hogy körül néz a vácin, majd a piroson átteker....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#31733248
törölt tag
válasz Hauptmann #21149 üzenetére
Városi használatra mindenképpen robogót javaslok, sokkal praktikusabb. Én a Honda SH és a Kymco People párosban gondolkodnék, ilyen használatra ideális felépítésű és megbízható mindkettő. A Kymco alkatrészei annyira olcsók, hogy még akár úgy is megérheti, ha felújítod és hosszú távon megtartod. Nagy szélvédővel, lábtakaróval, kézvédővel télen is kellemesen használhatóak, a ruhádra is vigyáznak, a lábaidat is jobban védik a motoroknál. Milyen keretösszegben és használatban gondolkodsz?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #21160 üzenetére
Az a baj, hogy alád nem tudnék se javasolni, se elképzelni nagyon pici motorokat: egyszerűen bizonyos méretre szükség van, hogy az ember normálisan elférjen. (Aztán más kérdés, hogy a sorok között az extra szélesség lehet probléma. Néha én is fennakadok a Madisonnal, de meglepően sokszor segítenek félrehúzódással, amit annak is tudok be, hogy komolyan vehető a motorka... Aztán lehet, hogy egy Jog-gal érkezve is lehúzódnának ugyanezek, de nem próbáltam, és nem is fogom.)
Amúgy ha nem egész nap csapatod, csak melóba mész be, meg haza, akkor egy széles motorral a szűkebb helyeken való fennakadás összességében nem akkora veszteség. Teszem hozzá, nagyritkán szoktak bezavarni olyanok pl. chopper, akik próbálkoznak, csak aztán soha sehol nem férnek el: szerencsére kb. havi egyszer tart fel egy ilyen, akkor sokat mondok. (Ahogy persze olyan is van, aki Jog méretű akármivel nem mer bemenni két autó közé kilométeres helyre, de megáll középen.)
Szerk: SH, People elvetését meg tudom érteni, nekem sem begyere a stílus. Hiába tudom, hogy az SH egy kiváló igásló, szinte biztos, hogy nem szeretném. Mondom ezt látatlanban. (Látatlanban fenét: látok naponta. De nem próbáltam.)
Szerk2: egy Forzát viszont szívesen kipróbálnék egyszer: a 300-as blokk jó lehet... (Ahogy tudom, ugyanaz, mint az SH, csak a kasztni más... nekem az jön be.) De nemám megsértődik a Fogatlan, pont most, amikor éppen rendesen működik.
Csak 6L/100 km-rel.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #21162 üzenetére
Csak 250-es? Akkor már nem is kell. Abszolút tudom támogatni a min. 250-es elgondolásodat (akár még kicsit feljebb is srófolva 300-ra), és egyet tudok érteni azzal, hogy egy Bálna méretű valami a városba túl nagy. Ettől függetlenül el lehet vele lenni, ha nem egész nap a sorok közt csalinkázol... Szerintem... De mondjuk egy Piaggio X10 is elég böszme. Pedig formára nekem tetszik, de ahhoz, amire én használom, még a Madison is egy kicsit overkill. De persze megszokható. Azért egy Cygnussal nem mennék a pályára. (Nem csak a harmatos teljesítménye miatt, hanem inkább a futómű. Azért a nagyobb tengelytáv oda hasznos. Anno olvastam, hogy a Velvet is simán viszi az autópálya tempót, csak ott már kicsit szitál...)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Hauptmann #21212 üzenetére
Nem kell tőlük félni a szabadonfutó szeret rakoncátlankodni de maga a blokk az stabil szerkezet.
Bár a 650-es Funduro formája szebb ha már rotax...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Grillo
senior tag
válasz Hauptmann #21332 üzenetére
Engem a hipszterek nem zavarnak, csak ne akarja direkt megölni úgy magát, hogy még én leszek a hibás. Ha az a jármű alkalmas tartósan 50 km/h felett haladni, és kimehet főútra is, akkor rakjon rá rendszámot, akkor is, ha mókussal megy.
De értem amit írsz, és egyet is értek. -
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #21367 üzenetére
Mostanában heti egyszer használom bejárásra a tdm-et a robogó helyett (így legalább kibír egy hetet egy tankkal az sh ), ha tényleg jó az idő, akkor nem gáz, sorok között jól megy, sokkal jobban észreveszik, országúton 110-nél 4000-et forog 6.ban. Az biztos, hogy minden napi használatra sokkal több nyűg, mint az sh, de hát ez a robogó ezt tudja tökéletesen, még ilyenkor is fent van a tucano, lehet bármilyen idő (általában reggel megyek be és késő este jövök haza, olyankor meg még tavasszal is hideg van). A láncot elvileg 1000 km-enként kell kenni, eddig kb. 600 km-enként kentem, ma talán le is tisztítom, az oldala tiszta dzsuva (illetve ma lesz motoros áldás, arra illene szépen megjelenni).
A fogyasztás városban úgy menve, mint az sh-val, simán 5,5 liter/100km, a gázreakció nagyon durva, ha elcsukod, bólintasz, nincs ilyen finomkodás, mint a hondán. Amúgy az egyes elég hosszú, 4000-nél megy 38-at, alapjáraton 11-et (ott ha nem kezdesz el kuplungot csúsztatni, rendesen bakkecskézik), meg amúgy se szereti 2500as fordulat alatt magát. Maximum este az erdőben 70-nél próbáltam 6.ban, ha nem akarsz gyorsítani, elketyeg... A hangja terhelésen 3500-tól 5500-ig hihetetlen jó, felette inkább csak kerepel ehhez képest (gyári kipufogó van rajta). Ez amúgy a legutolsó széria (RN18), abs-es (már kellett...). Szeretem, jó cucc. Magasított ülést és plexit veszek rá nemsokára, aztán ha lesz esetleg szabad hétvége (ami mostanában hiánycikk), akkor az mégse lesz szabad a motorozás miatt.
Nem kis kompromisszummal lehet használni mindennapi bejárásra, ha választani kell, akkor a motort tartom meg és beszerzek rá ilyen lábra rögzíthető tucano-szerűséget. Van rá két nagy oldaldobozom is (fent a padláson ), szóval a pakolhatóság is a tádé mellett szól.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #21367 üzenetére
Ha jo helyen keresgelsz, 10 ezerbol is meg lehet uszni.
Szorgos kis sarga baratok mindent legyartanak, ezekbol az egyszeru alkatreszekbol ok is tudnak megfelelo minoseget gyartani. :).A piaggio blokkos pegasokat nem ismerem, de hallottam olyat, hogy hajlamosak a hemgerfej tomitest kinyomni.
Nem tudom mi igaz ebbol, mert ezt mar mondtak a rotax blokkosra is. :). Amit en szerivizeltem 95 os 78ezer km-el, semmi ilyen jele nem volt :).Az injektorosok mar 4 vagy az alatt is kepesek kajalni.
Mas:
Belekezdtem egy 650es deauville projektbe. Nem tudom mi lesz a vege :).
Persze kintrol hozott. 38 ezer km.
Es ez igazolodni latszik, a kinti szerviz szamlan. Illetve a szervizelesem elvegezese alapjan. 2003 as a vas es 2007 be helyeztek forgalomba, de ehhez meg a kotelezo szervizen kivul nem nyukaltak.
Minden gumicsovon a gyari bilincsek, a csocsonkok hibatlanok, sehol rohadas.
Makulatlan karbi belso inni lehetne belole. A vakum hengeren alig lathato kopas.
A tuszelepen nagyitoval kell keresni.
Szelephezag tokeletes. Mindehol a gyari ragaszto a csavaroknal. Gyari szerszam keszlet bontatanul a helyen.
A fektarcsak a futasteljesienynek megfeleloek.
A motor gyunyoruen jar. Gyertyak cserelve, szep a gyertyakep.
Kullung valto szepen mukodik, padon kiprobaltam.
A kipufugo vege szaraz es rozsdadoltos, nem pedig feke olajos.
Valos 38 ezer van a gepbe .Szepseg hiba az elejerol lezuztak a muanyagokat.
Tavaly novber kornyeken volt a zuzas, decemberbe mar itton volt egy kereskedesbe. Azota allt. Egy teleszkop serult. Hamarosan az elso futomuvet helyre allitom, es ossze rakom.
A regi benzinnel pikk pakk beindult, csak szivato semmi gazrangatas meg egyeb trukkok.
Szoval ilyen valtos "robogora nyergeltem at :). "[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #22934 üzenetére
Holnap csinalok egy karbi szinkront.
Sikerult menni ugy 200km-t
Olyan amilyennek leirjak. Egy kenyelmes igaslo. Meglepetes mentes. Jo fekek.
Jo futomu. Szelvedelem gyengebb, mint a robogokon.
Comb, oldala, labfej also labszar huzatos.
Plexi szelvedelem jo, ha megfelelo plexi van fent.
Nekem elegendo ez a teljesitmeny. Az Aprilia 120ig erzesre parban van vele.
A17 colos kerekkel egyenes futas stabilabb. Hatulutoje, lasabb reagalas, orszaguti tempoba melozni kell rendesen ha ki akarom kenyszeriteni. Persze meg kell szokni tanulni.Varosban jo terelgetheto. Fordulo kort gyakorolnom kell.
A700as abs-e jo lenne.
De tenyleg erre talaltak ki. Tatasan, beleszarok motorozok. :).
Szeretem.
De az automatanal nincs kenyelmesebb. :).
Most meg nagyon frissek az elmenyek.
Konnyebben baratkozom, mint gondoltam. Valoban motoros barat joszag.
Ha nem fejeztek volna be a 700ast, akkor most is vinnek. De hat piacot kellett nyerni a tobbinek hazon belul.
valakinek ez igerszegeny :). Nekem meg sima, es ez nagyon jo erzes. -
nyogo83
senior tag
válasz Hauptmann #24778 üzenetére
Szemely szerint nem tartom szakmainak barmilyen autos de foleg motoros temaban irt tesztjet Winklernek.
Ugy kell kezelni, mint ha ezt egy atlagember irta volna elso benyomaskent.Ami szomorubb, hogy sajnos sok kulfoldi teszt alapjan is hasonlo velemeny korvonalazodik az uj Madisonrol mindenhol Helyenkent silany, olcso megoldasok, nem tul jol sikerul felzarkozni a 2020-ban elvart szinvonalhoz es ezt az ara nem igazan tukrozi.
-
-
yodamastah
őstag
válasz Hauptmann #24778 üzenetére
Hát pedig igaza van. Ez a nexus klón labdába nem rúghat xmax300/forza300 mellett. A 21 lóerős 300as blokknál már vége is a történetnek. A többi még csak ezek után jön...
Kiváncsi vagyok ki az aki ott áll kezében 1.7 millióval és nem dobna rá 250k-t egy Xmax-ért.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen