Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Bogyó bá' #6124 üzenetére

    Benne bizony. Luigi tudta, mit küld, én tudtam, mit rendelek.:R
    Akadozás megszűnt. A gyertya volt szar. Indexet szerelő "végleg"
    letörte, mikor tolta ki a garázsból: csak 8 óra munkadíjat számolt.
    Nem tudom, hogy ennek van-e köze hozzá: szerintem több volt.:)
    De így kellemesen csalódtam. Végül megállt a javítás ~100K-ból?
    (Nem számolva a fel nem használt tömítéskészletet, utánajárást,
    időt, benzinköltséget. Mondjuk a komplett 250-es Maját sem...:D)

    Másképp alakulnak a dolgok, ha októberre kész van, de sebaj!:C
    Tök jó motor a nagy Maja is, nem bánom, hogy kipróbáltam.:R

    Technikai kérdés: kipufogócső felizzott a blokk közelében, mitől?
    Olajnyomás csak volt, fedkomp sipákolna, ha nem. Hűtés is volt.
    Az volt a fura, hogy igen hamar "bepirult".:B Aztán lejjebb vettem
    a szívatót, és látszólag visszahűlt. Hazaúton viszont motorféken
    szegénykeverékre jellemzően durrogott - eléggé hideg idő is volt.
    Tuti túl hamar ment vissza a szívató, de nagyon elszoktam tőle...

    Azért beszerzek egy rendes* vízhőmérőt, meg olajnyomásmérős
    fordulatszámmérőt, aztán végre abba kéne hagyni a ráköltést.:D

    Mondjuk a hódok mondták, hogy a kuplung 5K km múlva cserés,
    meg ugye ott vannak a kopott variótárcsák. (Never ending story.)

    *: kell hozzá az adapter a csőbe. Ha huszi szétdönti a Maját, van.
    Persze a gyári hőmérő érzékelő helyébe is tekerhető. De az necc.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák