Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daffni2

    addikt

    válasz Fryskitt #29233 üzenetére

    A kapcsolattartóval együtt beszéltem azzal, aki a Vodafone-nál az illetékese a cégnek, ő pedig elmondta, hogy rosszul regisztrálták a számot,

    Megértem,hogy indulatos vagy, hiszen komoly kellemetlenség ért.
    De azért reálisan kellene nézni a dolgot, nem fikázni alapból,csak mert utálod a Vodát.

    A folyamat a következő: Számhordozás esetén van, x db SIM kártya az előfizetéshez tartozóan,mindegyiknek egy ideiglenes 70 -es száma van.

    A számhordozás dokumentumában mindegyikhez megjelölésre kerül a hordozandó szám.

    Pldául, van egy SIM kártya aminek a száma egy 20 számjegyből álló szám, ennek van egy 70 XXXXXXX telefonszáma.
    Erre hordozzák a 30 XXXXXXX számot.Na ezt a kártyát osztotta ki másnak a cégednél levő illetékes.
    A másik kártyát meg neked adta.

    Nehéz elképzelni más helyzetet.

    A dokumentumbóll ki kellett derülnie, melyik SIM kártyára melyik hívószámot hordozták.
    A Vodafone nem tudhatja hogy melyik hordozott szám kié a valóságban(ill.ki a használója).

    Ezt csakis a cégednél levő ember tudja, nyilván Ő osztotta ki hibásan.

    Lecserélni egy SIM kártyát majd ahhoz a számhoz egy másikat aktiválni egyszerű, de magától nem kel lábra, hogy odamenjen hozzád.

    "Aki ad,az nyer"

Új hozzászólás Aktív témák