-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocpet
csendes tag
Sziasztok!
Engedjétek meg, leíjak röviden egy történetet, ami velünk zajlik jelenleg is. Megköszönöm, ha elolvassátok. Tanulságos és egyben elkeserítő, érthetetlen. Párom esim kártyáját szerettük volna egyik telefonról egy másikra átvinni (mindkét telefon Iphone). A vodafone oldalál található, erre a műveletre vonatkozó leírást követve. Esim régi telefonról eltávolítva, új telefonon esim hozzáadása a MyVodafone fiókban található QR kód segítségével. Kód beolvasva, a telefon kéri hozzá az altiváló kódot, ami nem volt megtalálható az oldalon. Felhívtuk az ügyfélszolgálatot, kaptunk hozzá egy kódot, beírtuk. Mondták, hogy kb. 15-20 perc után működni fog, ha mégsem, akkor telefonáljunk újból. Természetesen nem működött, telefonáltunk. Tájékoztattak, hogy látják, folyamatban van. A folyamatba nem tudnak belenyúlni, max 48 óra hivatalosan (ÁSZF), de menjünk be egy vodafone ügyfélszolgálatra személyesen, ott fognak tudni segíteni. Péntek esete 9 körül kezdődött ez az egész. Szombaton bementünk. Azt mondták, hogy ők sem tudnak belenyúlni a folyamatba, ki kell várni a 48 órát, de kérdezték, hogy miért online csináltuk, mert ezt ott nem is lehet. Erre mondtam (kissé már idegesen), hogy azért, mert le van írva az oldalukon lépésről-lépésre a folyamat, arról, amit ezek szerint nem is lehet. Ezt már ő sem értette. Kivártuk a 48 órát, vasárnap esete felhívtuk újra őket. A folyamat még mindig el van akadva, mondták. Kérdeztük, hogy mégis meddig. Nem tudták megmondani. Kérdeztem, hogy ez akár egy-két hétig is eltarthat? A válasz az volt, hogy igen, lehet. Na ekkor már ideges lettem, kérdeztem, hogy ezt mégis, hogy gondolják. Kértem, hogy kapcsoljanak valakit, aki érdemben tudna segíteni. Kapcsoltak, ő sem tudott segíteni. Hiába mondtam, hogy ez egyszerre elfogadhatatlan és elképesztő. Ma - hétfő délután – még tettünk egy kísérletet személyesen az ügyfélszolgálaton újra. A folyamat még mindig el van akadva, semmi nem tudnak tenni. Tegnap esete megbeszéltük, hogy ha ma sem fog működni, akkor elhozzuk a számot egy másik szolgáltatóhoz, mert nem engedhetjük meg magunknak, hogy akár hetekig nem tudjuk használni a számot. Ekkor tájékoztattak az ügyfélszolgálton, hogy e hiba okán a számhordozás sem lehetséges. KÉSZ. Nem lehetséges sehová fordulni az ügyfélszolgálaton kívül, nem lehet semmit tenni. EZ EGYSZERŰEN ELKÉPESZTŐ. Teljesen tehetetlennek érezzük magunkat, nem tudom mit lehetne tenni. Szerintetek? Köszönöm, hogy elolvastátok. -
Pocpet
csendes tag
válasz 4Grider #78353 üzenetére
Köszönöm, hogy válaszoltál. Ez nyilván nem arról a pár száz, pár ezer forintról szól. Egyszerűen megőrjít ez az eljárás és a tehetetlenség, és főleg az, hogy senki nem tudja megmondani, hogy hol a vége. Informatikusként meg különösen elfogadhatatlan számomra egy ekkora cégnél. És ezt megengethetik maguknak.
[ Szerkesztve ]
-
Bferibörs
addikt
válasz Pocpet #78351 üzenetére
Én is így jártam,írtam is itt talán.
Nem volt szám a kód mellett.
Ha jól emlékszem vártam 1 napot, töröltem az esimet,és újra nekifutottam,jó pár próbálkozás,várakozás után egyszercsak megjelent a szám a kód mellett.Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
zzola
félisten
[Itt] írtam, hogy Samsung mobilokkal van probléma, lehet az S21FE-t is érinti. Amit tudsz tenni, hogy elmentesz egy új APN-t a meglévők mellé, IMS legyen az APN neve. Utána 5-10 percre mobil off. Állítólag a Samsungokban FW hiba van (amit a gyártó fog orvosolni), ami a hívásátirányítás és a VoLTE problémákat okoz. Illetve telefonon tudsz kérni átirányítást és annak törlését.
[ Szerkesztve ]
-
Bferibörs
addikt
válasz Pocpet #78362 üzenetére
Nekem is adtak az ÜFSz-n mikor lemetem,hogy nem műxik a QR kód,mert nem jelent meg mellette a 6 jegyű kód. Amit az ÜFSz adott azzal sem működött.
Töröltem a telóból az esimet, új QR t generáltam a voda honlapjan 1 nap várakozás után. Nem tudom hányadik próbálkozásnál,megjjelent a QR mellett jobbra a 6 jegyű szám. Én is szencségeltem de kb. 26-28 óra alatt sikerült magamnak megoldani.Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
goop
őstag
Ma voltam e-simet kérni telefon csere miatt, kinyomtatták a qr kódot, rajta pin, puk, kód minden. Most direkt töröltem a telefonról, a weboldal utána rögtön azt adta be, amit kell is qr + kód. Amíg nem észleli a rendszer, hogy törölve lett a régi, addig be sem adja a kódot.
-
-
Pocpet
csendes tag
Igen, ez történt tegnap, leválasztás, de nem jött a kód, ekkor atták a telefonon a kódot, beírtuk és azóta van beragadva. Szerintem most már nem fog menni online mert azt írja belépés után az oldalra, hogy "a rendszer épp feldolgoz néhány módosítást, néhány adat, funkció blokkolva lehet vagy meg sem jelenik".
-
prozodus
őstag
válasz Pocpet #78351 üzenetére
Voda...EEZ ilyen...
Olvastad lejjebb a szamhordozasom tortenetet? Amikor a 2 nap helyett volt 3 het? Es azert, es csakis es kizarolag csak azert csak ennyi, mert a Yeti az adott dologban normalisabb, mint a Voda...
Nekem is mondtak olyat, h menjek be, es meg tudjak oldani szemelyesen, holott ez nem igaz...
Kicsit random az egesz ugyintezes...[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
Pocpet
csendes tag
válasz prozodus #78383 üzenetére
Hát ez szomorú. Megmondom őszintén, én eddig vodafone párti voltam és még védtem is őket mindenféle vitákban. Ezek után azonban, ahogy helyreáll áll a dolog mindketten átvisszük a számunkat másik szolgáltatóhoz és másnak is ezt fogom tanacsolni, legalább is a mobilt illetően. Igazából nem is hiba miatt, hanem annak a kezelése okán.
-
Tiédetis
senior tag
válasz Pocpet #78384 üzenetére
S23+
kértem esimet, de elfogadva azt, amit írtak itt, bementem és ott intéztem. Elkezdte az igényt, és mondta, hogy kapok majd sms-t (kb. 10-15 perc) ne kaptam, 1.5 óra után visszamentem, ő látta hogy már registrált a kártya. 5 perc alatt végzett, de ez nem ugyanaz mint a tiéd.
---
tuti100+ reg. ugyanerre a telefonra:
bevittem ügyfélszolgálatra, csinálják meg. nem tudták, csináljam meg otthon...
leírás szerint csináltam, azonban van meghatalmázásom feleségem fiókjához, de az új sim az enyém lett. új fiókot nem engedett létrehozni, mint azt használni, amit a meghatalmatás miatt létrehoztak (??). Na itt jött a probléma mint kiderült.
Sok telefonálás, ügyfélszolgálat nem tudott segíteni. Próbálkozzak, de ugyanazzal a hibával leállt.
Egyik ügyintéző azt mondta, átkapcsol valahova és kérjem, hogy töröljenek minden próbálkozást, ezt az ügyintéző nem értette, de törölt.
Ezek után pikk-pakk tudtam regisztrálni.
Beragadt és nem tudtak vele mit kezdeni.
Talán érdemes ezt is megpróbálni ha még nem rendeződött.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Bferibörs
addikt
Igen, ez nekem elég hamar megoldotta.
Pocpet: zzola megválaszolta,igen a honlapon leválasztottam. De nem adott 6 jegyű kódot egyből,csak pár próbálkozás után. Tököltem vele vagy egy órát.
Nincs veszteni valóm címszóval,mert nem működött.[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
Pocpet
csendes tag
-
Tiédetis
senior tag
Nem is más nevére regisztráltam.. "de az új sim az enyém lett."
Sajátomra akartam regisztrálni azzal a fiókkal, amit nekem csináltak azért, mert van meghatalmazásom az ő fiókjára. Nem értettem miért kellett nekem ehhez fiókot létrehoznia, de mindegy is.
"töröljenek minden próbálkozást" Nem értem mit nem értesz
Ha regisztrálsz egy új sim kártyát, az egy művelet. Nem engedte végig, hibákra futott, próbálja újra címmel. Próbáltam sokszor.
Ezeket a próbálkozásokat.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
A határozott internet előfizetésem hamarosan határozatlanba fordul. A havidíj gondolom nem emelkedhet, max az infláció mértékével. Ezen kívül bármi negatív érhet ezzel kapcsolatban? Érdemes határozottat kötni újra?
-
Zsocy155
őstag
Szia!
Mi a hűség lejárta után bementünk egy Vodafone üzletbe. Egy szimpatikus ügyintéző hívott és azt mondtuk neki, hogy szerződést hosszabbítanánk, ha van valami jó ajánlatuk. A kedvező ajánlat a 2 Red csomag mellé 72-72 ezer forint készülékkedvezmény lett.
[ Szerkesztve ]
-
Zsocy155
őstag
válasz SztiviVander #78397 üzenetére
Ezek a kivételesen jó árasok között voltak. Úgy mentünk oda, hogy előtte körül néztünk, melyik notebook van jó áron a Vodafone-nál. 🙂
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Politika
- Milyen légkondit a lakásba?
- Linux - haladóknak
- Sorozatok
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autóhifi
- További aktív témák...
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Dell Precision 7730 Mobil munkaállomás, 17,3" FULL HD, i7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512 GB SSD,P3200 6GB
- Pitaka MagEZ iPad Pro 12,9 (2022/2021) tok és MagEz Charging Ipad Pro állvány eladó.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen