-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocpet
csendes tag
Sziasztok!
Engedjétek meg, leíjak röviden egy történetet, ami velünk zajlik jelenleg is. Megköszönöm, ha elolvassátok. Tanulságos és egyben elkeserítő, érthetetlen. Párom esim kártyáját szerettük volna egyik telefonról egy másikra átvinni (mindkét telefon Iphone). A vodafone oldalál található, erre a műveletre vonatkozó leírást követve. Esim régi telefonról eltávolítva, új telefonon esim hozzáadása a MyVodafone fiókban található QR kód segítségével. Kód beolvasva, a telefon kéri hozzá az altiváló kódot, ami nem volt megtalálható az oldalon. Felhívtuk az ügyfélszolgálatot, kaptunk hozzá egy kódot, beírtuk. Mondták, hogy kb. 15-20 perc után működni fog, ha mégsem, akkor telefonáljunk újból. Természetesen nem működött, telefonáltunk. Tájékoztattak, hogy látják, folyamatban van. A folyamatba nem tudnak belenyúlni, max 48 óra hivatalosan (ÁSZF), de menjünk be egy vodafone ügyfélszolgálatra személyesen, ott fognak tudni segíteni. Péntek esete 9 körül kezdődött ez az egész. Szombaton bementünk. Azt mondták, hogy ők sem tudnak belenyúlni a folyamatba, ki kell várni a 48 órát, de kérdezték, hogy miért online csináltuk, mert ezt ott nem is lehet. Erre mondtam (kissé már idegesen), hogy azért, mert le van írva az oldalukon lépésről-lépésre a folyamat, arról, amit ezek szerint nem is lehet. Ezt már ő sem értette. Kivártuk a 48 órát, vasárnap esete felhívtuk újra őket. A folyamat még mindig el van akadva, mondták. Kérdeztük, hogy mégis meddig. Nem tudták megmondani. Kérdeztem, hogy ez akár egy-két hétig is eltarthat? A válasz az volt, hogy igen, lehet. Na ekkor már ideges lettem, kérdeztem, hogy ezt mégis, hogy gondolják. Kértem, hogy kapcsoljanak valakit, aki érdemben tudna segíteni. Kapcsoltak, ő sem tudott segíteni. Hiába mondtam, hogy ez egyszerre elfogadhatatlan és elképesztő. Ma - hétfő délután – még tettünk egy kísérletet személyesen az ügyfélszolgálaton újra. A folyamat még mindig el van akadva, semmi nem tudnak tenni. Tegnap esete megbeszéltük, hogy ha ma sem fog működni, akkor elhozzuk a számot egy másik szolgáltatóhoz, mert nem engedhetjük meg magunknak, hogy akár hetekig nem tudjuk használni a számot. Ekkor tájékoztattak az ügyfélszolgálton, hogy e hiba okán a számhordozás sem lehetséges. KÉSZ. Nem lehetséges sehová fordulni az ügyfélszolgálaton kívül, nem lehet semmit tenni. EZ EGYSZERŰEN ELKÉPESZTŐ. Teljesen tehetetlennek érezzük magunkat, nem tudom mit lehetne tenni. Szerintetek? Köszönöm, hogy elolvastátok. -
Pocpet
csendes tag
válasz 4Grider #78353 üzenetére
Köszönöm, hogy válaszoltál. Ez nyilván nem arról a pár száz, pár ezer forintról szól. Egyszerűen megőrjít ez az eljárás és a tehetetlenség, és főleg az, hogy senki nem tudja megmondani, hogy hol a vége. Informatikusként meg különösen elfogadhatatlan számomra egy ekkora cégnél. És ezt megengethetik maguknak.
[ Szerkesztve ]
-
Pocpet
csendes tag
Igen, ez történt tegnap, leválasztás, de nem jött a kód, ekkor atták a telefonon a kódot, beírtuk és azóta van beragadva. Szerintem most már nem fog menni online mert azt írja belépés után az oldalra, hogy "a rendszer épp feldolgoz néhány módosítást, néhány adat, funkció blokkolva lehet vagy meg sem jelenik".
-
Pocpet
csendes tag
válasz prozodus #78383 üzenetére
Hát ez szomorú. Megmondom őszintén, én eddig vodafone párti voltam és még védtem is őket mindenféle vitákban. Ezek után azonban, ahogy helyreáll áll a dolog mindketten átvisszük a számunkat másik szolgáltatóhoz és másnak is ezt fogom tanacsolni, legalább is a mobilt illetően. Igazából nem is hiba miatt, hanem annak a kezelése okán.
-
Pocpet
csendes tag
-
Pocpet
csendes tag
Nemrég jött egy e-mail, hogy a szeződés megújítható és eltünt a fiókból a "rendszer épp feldolgoz néhány módosítást........" szöveg. A fiókban pedig a QR kód mellett megjelent a kód is és a telofonon is hozzá lehetett adni az esim-et. Működik, 4 nap után. Azon kívül, hogy végre működik a telefonszám, elkeserítő volt a helyzet, főleg a mi tehetetlenségünk és a voda problémakezelése, hozzáállása miatt. Szerintem megyünk is a másik szolgáltatóhoz. Köszönöm nektek a hozzászólásokat és segítő szándékot.
-
Pocpet
csendes tag
válasz simpley #78406 üzenetére
Azt el tudom fogadni, hogy van baki. Nem is ezzel van a baj. Bár, el tudok képzelni olyan élethelyzetet, amiben egy ilyen "kis" 4 napig tartó baki komoly érvágás valakinek. Inkább a hozzáállásuk döbbentett meg, ahogy ezt az egészet kezelték. Most, amikor megoldották, ekkor sem egy tájékoztató e-mail küldenek, amiben leírnák mondjuk, hogy a szolgáltatás helyreállt és elnézést kérünk a kellemetlenségért, hanem, egy szeződésmegújítási tervezetet. Ez már-már pofátlanság.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest