-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Daffni2 #40300 üzenetére
Megint félreinformálsz.
Nem lehet több az SMS díja 23 Ft-nál.Oszt' teljesen biztos vagy-e ebben? Ez mondjuk lenyegtelen, de igy van-e? Mert szerintem a perc+-os olyan lazan fizeti a 49 forintot, mint a huzat. Persze, ha elobb olvasnek, es utana irnek, nem irnek hulyesegeket, 23-at fizet.[ Szerkesztve ]
-
-
sz.balazs.95
veterán
Sziasztok.
Nemrég előfizetéses csomagra váltottam.
Olyan problémám van, hogy befizettem a számlát pár napja, amiről meg is kaptam egyből az SMS-t a banktól, az egyenlegemről is levonta, de a Voda felületén továbbra is azt látom, hogy a számla nincs befizetve.
Ilyenkor mi van?Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
LantosBerry8
senior tag
#40276 -ra valaki?
-
membrandj
nagyúr
válasz sz.balazs.95 #40309 üzenetére
Pár munkanap átfutási ideje van.
LantosBerry8
Nekem volt túlszámlázásos problémám már a vodával. Szintén azt állították,hogy kapok majd új számlát,de nem kaptam és te se fogsz. Utólag kiderül,hogy nem sztorzó számlát a voda, csak levonja a köv számlád összegéből. Ha addig nem fizeted be, akkor addigra rajta lesz majd viszont az sms felszólítási díj, késedelmi kamat stb.
Szóval az e legegyszerűbb, ha befizeted és a köv .haviba majd levonják.
Persze megteheted,hogy nem fizeted be, és a köv. havi számlánál befizeted a jó összeget+ a késedelmi díj, sms díját és szólsz neki,hogy ez jogtalan. Jóvá is fogják írni, majd az arra rá következő számlán..
Nekem legalábbis így volt.Simán korlátoznak szerintem, ami után majd persze kapsz szintén jóváírást a kellemetlenségekért,de ismét magad szívatod ezzel.
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
Mbenyo97
aktív tag
Hali!
A vodának van ez a Vodafone Max S, M, L tarifa, én mondjuk speciál az L tarifát akarnám de ott van hogy "Csomagdíj belföldön, 30 napra érvényes az alábbiakra" most ezt valahogy nem tudom értelmezni valamiért, lehet hogy túl fáradt vagyok de most akkor minden hónapban fel kell töltenem 4 000 Ft-al hogy működjön a tarifa ? Vagy az a 4 000 Ft addig érvényes még el nem fogy illetve vagy le nem jár az 1 év ?
Azért is kérdem mert ismerek olyan más szolgáltatott akinél a feltöltő kártyára minden hónapban ki kell perkálni egy minimális összeget hogy működjön.
-
membrandj
nagyúr
válasz LantosBerry8 #40313 üzenetére
Sajnos ez így megy,de ha nem fizeted be, akkor magadat is szívatod. Végül mindent jóvá fognak írni,tehát korrektül járnak el és ha jelzed,hogy szeretnél valamilyen összegű jóváírást a panaszodért, akkor még valószínűleg + pénzzel fogsz kijönni a buliból,de ez 2-3 hónap macera.
Megoldás: Befizeted és panaszt teszel náluk , ahol jelzed,hogy szeretnél pénzbeli jóváírást a tévesen kiszámlázott tételeken felül.Gyanítom,hogy nagyon kevés ember van, aki ténylegesen belenyúlhat a számlázásba ( sztornóra gondolok ) és így a legegyszerűbb nekik. Még akkor is, ha az ügyfél + pénzt kér a hibákért.
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
dptrsk
addikt
válasz membrandj #40317 üzenetére
Az azért érdekes, hogy a Telekom kérés nélkül is befagyasztja a vitás számlát a kivizsgálás idejére, s döntéstől függetlenül az ügyintézés idejével kitolódik a fizetési határidő. Kisebb összeg(kb 1000ft alatt) a Telekom is inkább a következő havi jóváírást támogatja, de ha jelzem, hogy a korrekciós számlát akarom befizetni, akkor az online felületen átírják a fizetendő összeget(részteljesítés), s a kártyás fizetés a korrigált összeget fizetteti ki.
Szerintem ez lenne az alap mindenhol, de ha más nem, akkor kérésre működjön így a dolog. Miért én hitelezzek a Vodafone hibája miatt?
Telenornál már kellett hitelezni 2000 forint helyett 25000 lett a számla be kellett fizetni, utána 1 évig 0-s számlát kaptunk, akkora túlfizetés lett. Mai fejjel nem fizetnénk be, hanem hibajelentésnél jeleznénk, hogy majd a korrekciós számlát.
Gyógyszertárban is választható, hogy a hiányzó terméket kifizeted előre vagy majd ha beérkezik jössz érte, s akkor fizetsz.
Ha más nem azt felajánlhatná a Voda, hogy 1-2 nap s küld egy számlát az általam vélt fizetendő összegről, amit be kell fizetni, s a többit a kivizsgálás után, ha jogtalan a panasz.
-
kinder93
aktív tag
Adott egy MAX L kártya. Rögtön feltölthetem és használhatom is az 1GB-ot vagy előtte aktiválni kell 1270-en esetleg online?
-
agabe
addikt
Biztosítási esemény esetén (leesett a telefon ami red csomagban lett vásárolva idén márciusban) mi a teendő, ha a biztosítottnak (nagynéném) el kellett utaznia ?
Ahogy olvasom a szabályokat
kárigényt csak ő maga, vagy a károsult akit a biztosított erre
írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
Első kérdés ezzel kapcsolatban, hogy ez azt jelenti, hogy mindenképpen neki kell a kárbejelentést telefonon megtenni a Marsh Kft részére a +36 1 / 477-4127 -es számon akkor is ha nincs itthon ? Nem vitte magával a SIM kártyát, mert külföldi szolgáltató kártyáját használja (persze másik készülékben) amikor nincs itthon az is gond lehet ha külföldi számról hívja ezt a Marsh Kft-t ?Másik kérdés ugyanezzel, ha mondjuk a bejelentést sikeresen meg tudja tenni, akkor ott szóban meghatalmazhat bárkit (pl engem), hogy intézzem a dolgot, vagy csak akit károsultnak ismer el a biztosító ?
Károsult a természetes személy biztosított hozzátartozója Hozzátartozó: a házastárs, a bejegyzett élettárs, az egyeneságbeli rokon, a testvér, az örökbefogadott, mostoha- és neveltgyermek; továbbá a házastárs, bejegyzett élettárs gyermeke, az örökbefogadó, a mostoha- és a nevelőszülő, a szülő házastársa; mindezen személyek akkor minősülnek a Biztosítási feltételek értelmében hozzátartozónak, ha a 14. életévüket már betöltötték.
Nem vagyok a leírás szerint hozzátartozó ... na ilyen esetben akkor ha nagynéném be is jelenti, meghatalmaz engem én meg beviszem a készüléket akkor sem foglalkoznak vele ? Egyáltalán meg tud hatalmazni ?Azt is néztem még, hogy
A biztosítási fedezet kizárólag arra a Készülékre érvényes, amelyben az adott
kárigény alapjául szolgáló Biztosítási Esemény időpontjában benne volt a Szolgáltató által regisztrált és általa jóváhagyott SIM-kártya.
Épp a kártyáját akarta visszatenni amikor tok nélkül kicsúszott a teló a kezéből. Ezzel így elutasíthatják ?Eléggé túl van ez bonyolítva ahogy nézem.
[ Szerkesztve ]
-
LantosBerry8
senior tag
válasz membrandj #40317 üzenetére
Ez aztán a korrekt hozzáállás....
Felhívom a Vodafonet, hogy legalább az ügyem kivizsgálásáig fagyasszák be a fizetési határidőt, erre meg mindenféle késedelmi kamattal meg hasonlókkal fenyegetőznek, úgy, hogy mondja is közben, hogy amúgy nekem van igazam, de akkor is fizessek előre....[ Szerkesztve ]
-
membrandj
nagyúr
válasz LantosBerry8 #40318 üzenetére
Leírtam,hogy mi fog történni , ha nem fizeted be, olvass vissza. Nyugodtan vállalhatod azt is, végül jóváírnak majd minden felszólító sms-t, túlszámlázást stb,de 2-3 hónapos buli lesz. Nekem ehhez se idegen, se kedvem nem volt.
Ha tényleg olyan durva számlát kaptál, amit nem tudsz befizetni, akkor nincs más megoldás,de ha most 2-3-4-5 ezer forint többletről beszélgetünk, akkor nem ér annyi idegeskedést az egész szerintem ,hogy ne fizesd be.pietrasko
A voda számlázási rendszere lassú nagyon, ez tény sajnos. Számlazáráshoz képest eltelik 3-4-5 nap, mire összeget látsz és rá még 1-2 nap, mire a tényleges számlát. Fejleszteniük kellene, ezt már többször jeleztem feléjük,de szerintem ez ilyen huszadrangú kérdés náluk jelenleg. ( bár szerintem se élvez fő prioritást )Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
agabe
addikt
Senki nem jar mostanaban itt akinek mar kellett biztositast inteznie ?
A bejelentest 48 oran belul meg kell tenni, azt megteszi a nagynenem, de mi a helyzet a SIM kartyaval ? Elegendo azt mondani az volt a keszulekben, vagy ezt is ellenorzik vhogy a rendszerbe bejelntkezett SIM-ekbol es akkor az egesz felesleges ?
Meghatalmazni tenyleg csak olyat tud aki hozzatartozoja , es raadasul csak azt aki a karosult is egyben ?
Ez azt jelenti, hogy a hozzatartozoja kellett, hogy leejtse a telefont nem pedig nagynenem.Elegge olyannak tunik az egesz, hogy csomo aprosag alapjan ki tudnak bujni a biztositasi kotelezettseg alol.
-
dptrsk
addikt
A SIMet ellenőrizhetik, de ha nem volt másik készülékben, akkor azzal nem lesz gond.
Pl. dobálta a hálózatot s kivettétek-betettétek, hátha nem érintkezett.
Nagynénéd biztosított, ő is károsult lehet. Őt vagy a felsorolt hozzátartozókat ért kárt téríti a biztosító.Miért kéne meghatalmaznia olyan valakit, aki nem biztosított(=ha nem biztosított okozta a kárt nem fizet a biztosító, azaz nincs biztosítási esemény)??
Az a pont azt akarja kizárni, hogy ha valaki nem biztosítottnak(pl. kis gyermek) kölcsön adta, arra nem vonatkozik a biztosítás.
A SIMkártya azért fontos, hogy ő használja a telefont ne pedig pl. egy gyermek, akire nem vonatkozik a biztosítás. Mivel a gyerekek arányaiban többször okoznak kárt, a red havidíja is duplája kéne legyen legalább.
Ha a SIM hosszabb ideig volt másik telefonban vagy a biztositott telefonban másik SIM volt hosszabb ideig azt látni fogják, s nem érvényes a biztosítás.
-
agabe
addikt
válasz dptrsk #40325 üzenetére
" Miért kéne meghatalmaznia olyan valakit, aki nem biztosított "
mert nincs olyan hozzátartozója amit az aszf annak elismer.
48 órája van a bejelentésre, és azután 48 órán belül be kell vinni a vodához leadni ami most nem fog menni (mivel kb. engem tudna meghatalmazni vagy olyat aki egyáltalán nem rokona)Szóval ezek szerint várnia kell a bejelentéssel amíg hazajön, akkor beteszi a SIM kártyáját, bekapcsolja (még működik csak pókhálós szegény z3c), majd bejelenti, és neki kell intézni vodánál is.
Ez a lényeg kb.
Thx !(#40326) mukibuci:
nekem is van ugyan redes előfizum meg készülékem (most épp kettő), de sosem ejtettem még le, így nem voltam tisztában az eljárással. A biztosító meg nekem csak annyit mondott, hogy az tudja bejelnteni aki a biztosított, és a csatlakozási szerződést megkötötte, meg olvassam el az ASZF-et ott vannak a részletek...na ezután jöttem ide, mert azt hittem én is intézhetem valahogy helyette.
A kamuzási célzás elég negatív feltételezés[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
"mert nincs olyan hozzátartozója amit az aszf annak elismer."
Ha olyan személy okozta a leejtést, aki nincs a biztosítottak körében, akkor nem érvényes a biztosítás.A leírásod alapján ez az eset áll fent, nincs jelen az előfizető sem az aki biztosított s a sérülést okozta.
Ha külföldön van, akkor nála van a telefon, nem tudja bevinni.(=lehet jelezni bejelentéskor, s akkor ha hazajött kell bevinnie haladéktalanul szerintem)
Ha a telefon itthon van, akkor valaki olyan kellett, hogy a sérülést okozza, aki biztosított(=meg lehet hatalmazni).Ha egyik eset sem áll fent nincs érvényes biztosítás a káresetre.
-
asdf_
veterán
válasz dptrsk #40328 üzenetére
Ha olyan személy okozta a leejtést, aki nincs a biztosítottak körében, akkor nem érvényes a biztosítás.
Az ugyintezeshez kell neki meghatalmazott, mert o, az aszf szerint nem rokona a biztositott keszulek tulajdonosanak (aszf szerint tavoli rokon= nem rokon).
[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
válasz dptrsk #40328 üzenetére
Ő maga ejtette le.
Úgyis mást használ most ami céges teló, ha hazajön legfeljebb szerez egyet kölcsön amíg az ügyintézés tart csak azt hittem gyorsítható.
Nincs nála. Mielőtt ment volna vasárnap akkor sikerült összehoznia.
Ászf szerint a bejelentést követő 48 órán belül be kell vinni valamelyik vodafone boltba a kapott kárszámmal.
Az a tuti ha akkor jelenti be amikor már tudja intézni és nem reszkírozik hátha emiatt utasítnák el az igényét (szerintem simán megtennék, hisz ÁSZF-ben ez szereple amit el kellett fogadnia). -
LantosBerry8
senior tag
válasz membrandj #40323 üzenetére
Nah épp most hívott a voda, hogy kivizsgálták az ügyemet és jogosnak ítélték meg a panaszomat, 48 órán belül korrigálják a számlámat és csak azt kell befizetnem....
De! amit a kollegái korábban beígértek, hogy az okozott kellemetlenségekért kárpótolnak, hát azt elfelejthetem... Mikor megemlítettem az ügyintézőnek, még meg volt sértődve, hogy rákérdezek, mivel, hogy érezzem magam megtisztelve, hogy ők hajlandóak korrigálni a saját hibájukat, meg, hogy egyébként is korábban (megjegyzem más hasonló balf@szságukért) már kaptam kárpótlásokat... - de nem ezért...
Szóval egyáltalán nem vagyok kibékülve mostanában a vodával... szörnyű az ügyfélkezelésük!!
-
nagy@gmx.com
tag
Tegnap felhívott egy automata rendszer, miszerint egyedi ajánlatot kaptam.
Amennyiben ma éjfélig feltöltök a Max kártyámra 3.000 Ft-ot, bónuszként plusz 100 percet kapok.
Ilyennel sem találkoztam eddig. -
Sayuar
őstag
válasz nagy@gmx.com #40335 üzenetére
érdekes....csak az újjonnan aktivált kártyákra írják a duplázást
-
sixaxis
csendes tag
Sziasztok,
Valakinek van közületek Flotta Go+ Eu tarifacsomagja?
-
cellpeti
veterán
üdv
ismerősömnek van mobilnetje. K4607 usb modem, de W10 alatt nem akar települni, sőt még felismerni sem. Ez egy csere modem,de...nem megy. Ötlet?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
sixaxis
csendes tag
válasz Daffni2 #40345 üzenetére
A csomagban foglalt egységek (jelen esetben 150) használatát nem tudom nyomon követni sem a vodafone honlaján, sem a mobil applikáción. (csak az internet használatot, ill. a havidíjon felüli költéseket mutatja a rendszer). Már többször jeleztem a problémát a szolgáltatónak, de semmi sem történt
-
felhasználóx
tag
válasz sixaxis #40346 üzenetére
Ne csak jelezd, hanem nyittas az ügyf.szolival egy hibajegyet. Rögtön máshogy állnak hozzád. Nekem így lett 2 alkalommal is jóváírásom kb. 15-16 k értékben. Az egyik kisebb összeg pont hasonló probléma miatt. Persze megoldódni nem biztos, hogy meg fog, de legalább kárpótolnak. Mindent ami jár neked vagy amiben hibáznak meg kell lovagolni. Mivel ott is nagy a fluktuáció, rengeteg az új tapasztalatlan emberke, feltehetően nem csak a front officeban. Azt tapasztalom, hogy mostanában nagy a fejetlenség, és a dezinformáció a Vodánál, legalább is a kommunikáció terén.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari