Új hozzászólás Aktív témák

  • #04441088

    törölt tag

    válasz -Ben- #92346 üzenetére

    Érdekes ez az előleg szitu amúgy.
    Mate 10 Pro-t rendeltem elő. Nulla előleget írt a rendszer, minden faszán ment. Aztán full más árat írtam emailben rendelés után, mint a honlapon. Gyorsan küldtem egy mailt nekik, hogy szeretném töröltetni a rendelést, de hát már hajnal volt...utána jártam a dolgoknak, betelefonáltam, kiderült, hogy amit mailben küldtek abból még lejön majd 20 % kedvezmény, szóval a valós ár, amit a weboldalon láttam. Ezért megkértem az ügyintézőt, hogy akkor tekintsenek el a törlési emailtől, továbbra is kellene a készülék. Odaírta megjegyzésben, hogy velem beszélt, ne töröljék a rendelést, ne vegyék figyelembe a törlésről szóló emailt. Erre másnap jött egy sms, hogy rendelés érvénytelenítve. Néztem is, hogy miafasz. Telefonáltam. Jajj hát ők nem nézték a megjegyzést, sorry. Rendeljem meg újra. Oké, megrendeltem volna, csak kiderült, hogy a Telekomos fiókhoz tartozó személyi lejárt, ezért nem engedte a rendszer...
    Több mint 1 hét levelezgetésbe, telefonálgatásba tellett, mire lefrissítették. Hiába kezdtem úgy a telefonos beszélgetést is, hogy igen megírtam a kérvényt, igen, kézzel aláírtam, igen, csatolva lett a személyi másolata. Konkrétan 28.-án küldtem nekik el mailben és faxon is, 4.-én sikerült feldolgozniuk.
    Jó, ezt még megemésztem.
    Rendelés csapó nem tudom már hány. Telefon adatlap megkeres. Listaár 295 ezer. Hm. Kilép, belép. Listaár 198 ezer. Na már jobb. Kilép, belép újra. 143 ezer. Még jobb. Kosárba tesz. Technikai probléma miatt nem sikerült az oldal betöltése. *nyátokat... Akkor előfizusan, úgy is jó lesz nekem.Telefon be a kosárba a kívánt díjcsomaggal, adatok kitölt, tovább, tovább. 44 360 Ft előleg. WTF? Megjegyzem, hogy van egy közel 10 éves mobil előfizetésem, ami arany szintű + egy otthoni net és telefon alap szolgáltatás ~14-15 éve, ami szintén arany szintű. Jól van, nem baszom fel magam, rendelés leadása. Másnap beszéltem munkatársakkal, haverokkal, kiderült, hogy az ismerősi körömben rajtam kívül 2 személy rendelte elő szintén ezt a telefont. Mindkettőnek ugyan ezt a 44 360 Ft-os előleget írta. Az egyik személynek annyi köze van a Telekomhoz, hogy 1,5-2 hónapja optikai internet van az otthonukban, azon kívül semmi és nem is volt a múltban sem. A másiknak fél éve net + fél éve alap telefon. Erre betelefonáltam, hogy azért egy kicsit köcsögség, hogy ugyanakkora előleget kértek egy ~15 éves múlttal rendelkező ügyféltől, mint egy újtól. Hozzátenném soha, semmi fizetési problémám nem volt, minden mindig rendesen be lett fizetve. Ügyintéző válasza az volt, hogy ne foglalkozzak az előleggel, a házhoz szállítási osztályuk úgyis felülbírálja majd, nekik rálátásuk van az ügyfél összes előfizetésére, szolgáltatására. Ennyi idős múlt, ráadásul úgy, hogy minden rendben is van, ennyi szolgáltatás + arany szint mellett valószínűleg törlik az előleget és nem kérnek semmit.
    Ma telefonáltam ismét, hogy történt e valami előrelépés a rendeléssel kapcsolatban. Módosult e az előleg, tudják e már mikor lesz készletük, stb. Jaa, az előleg az ennyi. Nem fog módosulni. Csak régen volt, hogy a házhoz szállításiak szabták meg a végleges értéket, ők már belenyúlni nem tudnak. Oké. :U

    Szóval most itt tartok. Nem az előleg összegével van a bajom, mert nem nagy összeg, ki tudom fizetni, aztán legalább pár hónapig a havidíjjal nem kell vacakolnom. Azzal van a bajom, hogy szinte 0 Telekomos múltú ügyféltől is ugyanennyit kérnek be.

    És a hab a tortán. Megpróbáltam most pár perce újra végigvinni a rendelési folyamatot. Most 295 ezer (!!!!) előleget írt a honlap. :DDD :DDD :DDD
    Gyökerek ezek. Ahányszor telefonálok annyiszor mást mondanak. Nehéz egy értelmes ügyintézőt kifogni. Azt se tudják mi van. :D

Új hozzászólás Aktív témák