-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
válasz majestic #44547 üzenetére
Azt az eshetőséget ne felejtsd ki, hogy ha részletre is vette, előtörleszteni lehet, tehát a vásárlás után bármikor kifizetheti az egész telefon árát, s nem jön neki havi részlet, ha ilyet csinál arról kap bizonylatot, hogy befizetett x db részletet. (ettől függetlenül a készülék tiltható, ha nem fizeti a telefonszámláit)
-
club1
veterán
válasz majestic #44547 üzenetére
Rendőrség nagy valószínűséggel nem foglalkozik vele, mivel nem büntetőjogi kategória. Marad a magánjog. Alsó hangon 2 év, plusz kezdetben te fizetsz mindent, ha pedig nyersz (csak 80-90%), csak részben jön vissza a perköltség (az ügyvédek hivatalos és nem hivatalos munkadíjának különbözősége miatt). Akik ebből élnek, jól tudják ezt.
-
majestic
őstag
válasz #40993792 #44556 üzenetére
Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget, szuperek vagytok! Amúgy annyit éppen most tudtam meg a T-Mobil-nál hogy amennyiben a számlán szerepel az a mondat, hogy "induló részlet brutto 0.00 FT", akkor az TUTI részletre lett vásárólva! Ez mndenkinek tanulság lehet! Mégegyszer köszi mindenkinek!
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
-
csacsi67
addikt
válasz lugosi #44554 üzenetére
A magyar jog ismer egy olyat ,hogy önhiba .Ilyenkor sajna nem csalás .Hidd el akik ilyenbe utaznak tudják mit kell mondani,hogy polgári peres ügy legyen belöle.
Itt egyedül a szolgáltató élhetne a feljelentéssel mivel részletre vett telefon nem adható el.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz lugosi #44554 üzenetére
Ha bizonyítható a csalás, akkor igen. Csakhogy az eladó az eladás pillanatában nem tudhatta, hogy az egy hónappal későbbi törlesztőt már nem tudja fizetni. .. Persze ha az adás-vételibe beírja azt amivel meg tudják fogni és hivatalból üldöződendővé válik az ügylet, még akkor sem biztos, hogy 3 hónap múlva nem zárják le a nyomozást ismeretlen elkövetővel.
-
soultrapp
senior tag
hello!
nem tudjátok,hogy viberen mièrt nem tudok telefonálni mobilnettel??engem hallanak,de èn nem hallok semmit.
feltöltőkártyás vagyok. -
HUNPSP
aktív tag
Sziasztok! Kicsöngés alatt hallható zene választása mennyibe kerül, illetve a saját hangposta üzenet beállítása szintén mennyibe kerül?
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Azt nem lehet kérni / beáll. hogy az az ember és szám amire "ismeretlen szám" van írva... ne is tudjon hívni ?
(magyarul aki nem küldi el a számát az ne is tudjon hívni !? - ez lenne jó ha választható lenne akár... még fizetnék is érte)L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
kali
legenda
válasz MaxxDamage #44563 üzenetére
a legtöbb telefon szoftveresen tudja ezt, illetve sok ilyen alkalmazás is letölthető az áruházakból, díjmentesen is.
[ Szerkesztve ]
-
pontosabb konkrétumot tudnál mondani, mert számomra ismeretlen ez... ?
/xPeria Z esetén mit tehetek pl. ?/L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
#41133696
törölt tag
válasz MaxxDamage #44565 üzenetére
-
kali
legenda
válasz MaxxDamage #44565 üzenetére
egy éve még z-m volt, illetve azóta is sok volt nálam frissítésre...stb, de bárhogy töröm a fejem, nem ugrik be pontosan, talán itt nézelődj; hívásbeállítások -> hívásletiltás
[ Szerkesztve ]
-
St3ven
addikt
válasz MaxxDamage #44565 üzenetére
Root Call Blocker. Erre elég a próbaverzió is.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
válasz #41133696 #44567 üzenetére
Köszi, de tök "láma" vagyok hozzá...
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Volna egy érdekes dolog... most beszéltem a Video Call Centerrel és nincs a rendszerbe ez sehol... (hanem a teljes összeg van csak) és a dokumentum se található meg a személyes ügyfélszolgálat / dokumentumok résznél ! (peddig onnan töltöttem le! (2014.05.05. 16:46 -kor...) - és a gépemen is megvan még a .pdf fájl...) ilyenkor mit tehetek ? /Telekom rendszerébe nincs nyoma ennek a dokumentumnak, kivették vagy nemtom !?/ ezek a T-sek.. pff.
csatolom a dokumentumot !
L
[ Módosította: Speed® ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz MaxxDamage #44574 üzenetére
Neved / tel.számod látszik.
-
válasz lugosi #44575 üzenetére
Mire gondolsz ? (hol ? ) - rendes dok. másolatot is elküldtem és a teljes .pdf fájlt is a részükre, hogy lássák miről is beszélek (T-nek)
Küldtem levelet / bejelentést is a "Social Media <mtkapcsolat@telekom.hu>" -ra és ezt írták..."Panaszbejelentését a 1234xxx... iktatási számon rögzítettem, és megsürgettem illetékes munkatársaimnál.
Kollégáim mindent megtesznek annak érdekében, hogy ügyét minél hamarabb rendezzék és visszajelzést küldjenek. Megértését és türelmét ezúton is köszönöm. A továbbiakban, amennyiben kérése merülne fel, akkor a fent jelzett iktatószám alapján, a 1430-as Telefonos ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet."
Kiváncsi leszek mi lesz ennek a vége... ha hibáznak ismerjék el és vállalják a következményeket...
Számtech területén mindennek nyoma van és ha kivették a rendszerből a dokumentumok, nyomon lehet követni és megtudni mit miért csináltak... rossz szaga van a dolognak !L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz MaxxDamage #44576 üzenetére
Itt látszik, ahova betetted a képet, hogy mi a neved, telszámod, szerződésszámod stb. Nem jól van kihúzva.
-
válasz lugosi #44579 üzenetére
mind1, lényegtelen, azért köszi, hogy jelezted !
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
1430
senior tag
Elnézést hogy ennyire a kályhától kezdem, de szeretnék rávilágítani a ponthatár változásakor az új ponthatárra való átállásra. Korábban 340 pont volt az arany határ, 2014.02.01-től pedig 150. Ugyanakkor 2014.02.01-től a pontszámítás is megváltozott (nem véletlenül csökkent le ennyire a ponthatár). Hogy történik az átállás, mikor a ponthatár változik? Az átfutás bő fél év! Miért? Az utolsó 6 havi pontszám (nem meglepő módon) az utolsó 6 hónapban adott pontok összege. Minden hónap 10. napja tájt van a vizsgálat, és ekkor először is kiszámolja a múlt havi számla (Domino esetén elköltött egyenleg) alapján a rendszer az adható pontokat. Bár február 1-től van az új szabály, mivel februárban még a januári számlát elemezte a rendszer, arra még a januárban érvényes szabály érvényesült, így természetesen a ponthatár is 340 pont volt. Március 10-én viszont már a februári szabályok alapján kaptál pontot, így az a helyzet állt elő, hogy az utolsó 6 havi pontszámodból 1 hónapra már az új szabály szerinti pontszámot kaptad, 5-re meg még a régi volt. Ebből adódóan még nem a 150, de már nem is 340 pont volt a figyelembe vett ponthatár, hanem 308! Ez hogy jött ki? A régi és az új ponthatár különbözetének hatodával csökkent a ponthatár, vagy ha úgy tetszik, a régi és az új ponthatár súlyozott átlaga érvényesült, ahol a súlyt az adta, hogy a régi és az új határ hány hónappal képviseltette magát a 6 havi pontszámban. Szóval a logikát folytatva a május 10-i vizsgálatkor 245 pontod kellett legyen ahhoz, hogy a következő hónaptól arany szintre kerülj. Mivel 252 pontod van és állításod szerint lejárt számlád nem volt május 10-e tájt (a tárgyhavi ilyenkor még nyilván nem lehet lejárt, hiszen írtad is, hogy 19-e volt a határideje), ezért véleményem szerint megítélte neked a rendszer az arany szintet, de az csak következő hónap 1-étől lép életbe. Ha június 1-én nem vált aranyra az online felület, akkor vagy mégis volt elmaradásod, vagy hiba van, amit nyilván megreklamálhatsz. Amúgy meg az augusztusi vizsgálat lesz az első, ahol a 150 pontos határ fog érvényesülni, és annak hatása szeptember 1-től mutatkozik meg.
Teko001
"Az vicces, mert a honlapon aktuálisat írnak."
Erre gondolsz?
"Telefonját 15 napon belül megjavítjuk, vagy ha ez nem lehetséges, pontosan ugyanolyan, típusazonos1 telefonra cseréljük. Ha az adott telefon már nem kapható, akkor más típusú, az aktuális akciós kiskereskedelmi árlistában megtalálható telefont választhat, a sérült telefon legutolsó akciós kiskereskedelmi árának maximum 110%-ig terjedő értékben."
Mert akkor értelmezzük: ha az adott típus nem kapható, akkor az éppen aktuális kikser akciós árlistából választhatsz a már nem kapható készülék utolsó kisker akciós árának max 110%-áig.SzGee
Vedd meg a Domino Web-es Stick-et, utána váltsd át előfizetésre. Ilyenkor nem kell hűséget vállalnod és az átváltás is díjmentes (bár előleget még bekérhetnek, ha úgy ítélik meg), és akkor választhatsz a több 10 GB-os csomagokból is (kivéve a társkártyás konstrukciókat, legalábbis ha nincs másik, legalább arany szintű előfizetésed). Mikor már nem kell, megszünteted. Viszont ha nagyon vidékre mész, kérdezz rá a lefedettségre is!''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Céges előfizetésem van, mobilinternet nincs a csomagban. Ezért NetPlusz S rendelésén gondolkodom, ami így 1090 Ft/hó/200 MB. Ezt személy szerint rablásnak tartom.
Van olyan opció is, hogy meglévő mobilnet bővítése, jelentősen kedvezőbb áron. Ha először a fent említett csomagot igényelem, azt akár 1 hónap után bővíthetem is kedvezményesen? Gondolom ilyen kiskaput nem hagynak nyitva...
[ Szerkesztve ]
-
batyesz
tag
Üdv!
Dominó kártyás készüléket tilthat a T?
Minden lehetetlen, de semmi sem az.
-
1430
senior tag
-
Teko001
őstag
A szövegértelmezéssel nincs gond, azon az oldalon teljesen egyértelmű. Én arra az oldalra gondolok, ahonnan oda lehet navigálni.
"Ha a cserélendő készüléket már nem forgalmazzuk, akkor más típusú készülékre cseréljük a károsodott készülék aktuális akciós bruttó kiskereskedelmi árának2 maximum 110%-ig terjedő értékben."
"2) A készülékek akciós kiskereskedelmi árai az aktuális akciós kiskereskedelmi árlistában találhatók."Mivel felette a díjszámítást is az aktuális árlista alapján számítják, és ezen az oldalon sehol nincs megemlítve (vagy legalábbis én nem találtam), hogy a legutolsó árlista alapján számolnák, így az lenne a logikus, hogy a vásárláskori értéket nézik. Valamint ez alapján a mondat alapján ha már nem forgalmazzák a készüléket, akkor nyilvánvalóan nincs is benne az épp aktuális árlistában, amiből megint arra lehet következtetni szerintem, hogy az az ár számít, ami alapján az összeget fizeti az illető. Viszont érdekes kérdés, ha a biztosításnál a legutolsót nézik, és mondjuk közben csökken abban a listában az értéke, akkor az előfizetési díj is vele csökken? Gondolom nem...
Ha már az árlistáról van szó: Ezek az árlisták jól sejtem, hogy nem találhatók meg archiválva a honlapon (szintén nem találtam)?
[ Szerkesztve ]
-
andris811
tag
-
kokokka
őstag
Nálunk van olyan mint a vörös szolgáltatónál?
A Red Asszisztens gondoskodik a meghibásodott mobilod javításáról és kölcsönkészüléket is küld házhozszállítással. Ha bármilyen gond van, hívd bátran a 1270-et és hamarosan indul is hozzád a futár, aki a javított telefonodat is házhoz viszi!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Crypto Trade
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android játékok topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Brawl Stars
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...