-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
válasz Viktor0610 #173 üzenetére
Azt nem tudod véletlenül, hogy mennyiért vihetném át a számom? Jelen esetben Pannontól a T-Mobile-hoz...
-
Bazsee71
őstag
válasz Viktor0610 #181 üzenetére
Szóval ha én odamegyek, és aláírok egy előfizetést, akkor ha kérem, ingyen megtarthatom a régi számom? És úgy vettem ki hogy akkor marad a 20/... is.
Szerk.: Köszi a választ!
[Szerkesztve] -
Bazsee71
őstag
válasz Viktor0610 #183 üzenetére
Köszi az infót. Gondolom be kell mennem, és vmi nyomtatványt kérnem. Üzleti előfizetésem van, ez nem gond? Akinek a nevén van annak gondolom be kell menni.
-
Bazsee71
őstag
válasz Viktor0610 #186 üzenetére
Hát erre mondjuk számítottam. Köszi mégeccer.
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Elég nagy problémát okoztam magamnak, és szeretném kikérni a rutinosabbak véleményét.
Van egy LG Arenám. Terveztem, hogy szervízbe viszem (még garanciális), mert néha foltosodik a kijelző, a GPS-t még soha nem sikerült működésre bírni, nem ébreszt, valamint ha valakit tárcsázok a telefonkönyvből, teljesen mást hív fel. (Egyébként a legújabb szoftver van rajta.)
A probléma ott van, hogy ma reggel kiesett a zsebemből a villamoson mikor leültem, és 70cm-t zuhant, minek hatására keresztben eltört az üveg. Kijelző sértetlen, ugyanúgy működik.
Ezek után tudok még bármit kezdeni a garanciával? Telefonoknál nincs olyan szabvány mint sok másnál, hogy bizonyos magasságból (1.2 méter) leejtve még nem kéne, hogy baja legyen?
Remélem létezik valami megoldás, elég kellemetlen helyzetbe hoztam magam.
Előre is köszönöm:
Balázs -
Bazsee71
őstag
válasz krisztian112 #6304 üzenetére
Köszönöm a választ!
Kijelzőt nem is akarom cseréltetni, csak a többi funkciót tegyék rendbe nekem. Azért majd próbálkozom.
-
Bazsee71
őstag
Köszi!
Arra leszek kíváncsi, hogy hisznek-e nekem a szervízben. Mert pl, az, hogy foltosodik a kijelző, meg szoftveresen baja van, annak ehhez semmi köze. Mert a GPS-t rá is foghatják akár, bár egy lelkiismeretes szervizes tudhatja, hogy alapból elég vacak.
Próbálkozni fogok, remélem valahol elvállalják, aztán gariztatás után kicseréltetem a digitizert.
Készülékbiztosításról meg még nem is hallottam, köszi a tippet!
Balázs
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Ha a honlapon a kifutó terméknél az szerepel, hogy jelenleg nincs, de újabb készlet várható, akkor mennyi az esély rá hogy tényleg lesz is? Konkrétan a Lumia 620-at néztem ki.
Előre is köszi:
Balázs -
Bazsee71
őstag
Időnként az alábbi szöveget dobja fel pár másodpercre a kezdőlap:
"Hamarosan jönnek a jó ajánlatok!"Tipp, hogy mi lehet ez?
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Céges előfizetésem van, mobilinternet nincs a csomagban. Ezért NetPlusz S rendelésén gondolkodom, ami így 1090 Ft/hó/200 MB. Ezt személy szerint rablásnak tartom.
Van olyan opció is, hogy meglévő mobilnet bővítése, jelentősen kedvezőbb áron. Ha először a fent említett csomagot igényelem, azt akár 1 hónap után bővíthetem is kedvezményesen? Gondolom ilyen kiskaput nem hagynak nyitva...
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
Rendkívüli nyitási akció Pécsen. EZ ilyenkor ennyi?
-
Bazsee71
őstag
Azért a gyári szerviz sem egy életbiztosítás.
Samsung nekem gond nélkül visszaküldte a telefonom, hogy garancia megvonva, beázott, pedig az életben nem látott vizet. Igazolni sem tudták, ezért a nyakukra jártam.
Végül méltányossági alapon javították. Ez annyit jelent, hogy papíron kicserélték a teljes belsejét, de garanciát tovább nem vállalnak. A telefonom pedig továbbra is rossz, de nem tudok mit tenni. Legfeljebb annyit, hogy az életben nem veszek többet Samsung terméket.
Wave II-ről van szó, mikor vettem még bőven felső kategóriás volt.
-
Bazsee71
őstag
Az én készülékemhez is prémium szervizszolgáltatás járt. A gond ott kezdődik, hogy a TeleMax-ot bízták meg szervizeléssel. Ilyen dilettáns, trehány szervizzel még nem találkoztam, ennek ellenére nagyon sok márka tartozik hozzájuk. Nehéz úgy készüléket választani, hogy ne legyen hozzájuk közöm (talán most a Nokiával sikerül).
Ha nem műszaki ember volnék, simán átvágtak volna a palánkon. Szemét egy banda.
-
Bazsee71
őstag
válasz raziel01 #44752 üzenetére
Ugyanez TeleMax-nál, de nálam még az indikátor sem volt elszíneződve. Sőt, semmilyen folyadéknyom nem volt a nyákon, egy - feltehetőleg - kondi durrant el, annyi látszott. Ezt akarták beázásként megetetni, és megvonni a garanciát. Jegyzőkönyvben pár fotó, meg sablon szöveg. A szervizes egy dilettáns **** volt, kötötte az ebet a karóhoz, a Samsungon keresztül sikerült javíttatni. Azóta megint nem jó, de garit nem hosszabbítottak, mert méltányossági alapon volt a javítás...többet nem is kérek a nagy méltányosságukból.
-
Bazsee71
őstag
válasz St3ven #44874 üzenetére
Ha most bemegyek a T-be, és kérem ezt a kedvezményes csomagot, akkor július végéig ezen az áron kapom?
Az egyébként hogy lehet, hogy ha belépek a honlapon a fiókomba, akkor kiírja, hogy megvan az arany szint, viszont ha mobilnetet igényelnék, nem lehet a kedvezményes áron.
-
Bazsee71
őstag
Esetleg járt már úgy valaki, hogy T webshopból rendelt hálózatfüggetlen készüléket, azonban függőt küldtek ki? Levélben jeleztem az ügyfélszolgálat felé a problémát, de őszintén szólva nem szeretnék 30 napot várni (nem úgy tapasztalom, hogy kapkodnának). Vajon ha beviszem üzletbe, kifüggetlenítik a helyszínen?
-
Bazsee71
őstag
Köszönöm a válaszod!
Közben lefutottam a dolgot. Az üzletben finoman elhajtottak, hogy ezt a 1430-on kell rendezni. A telefonos ügyintéző hölgynek viszont csillagos 5-ös, készséges volt, 1,5 órán belül vissza is hívott. T-pontban (nem partner üzlet!) ingyenesen kifüggetlenítik a készüléket. Ha nem hajlanának erre a megoldásra, akkor a szakmai vonalon ezt visszaigazolják nekik.
Nemsokára indulok, meglátjuk mi lesz. Függetlenítő PIN kódot kér a telefon, így remélem, hogy az egyszerű történet lesz.
-
Bazsee71
őstag
Üdvözletem!
Nekem dél óta képtelenek törölni egy rendelést, csak 4x hívtam eddig az ügyfélszolgálatot, de tehetetlen az ügyintéző is (ez amúgy non-sense).
Ha van itt T-s kolléga, akkor megírná, hogy ha holnap fogom magam, és besétálok egy üzletbe, akkor ott ezt meg tudják nekem oldani? -
Bazsee71
őstag
válasz betyarr #77712 üzenetére
Az szinte biztos. Nekem egy garanciális ügyintézés során a jótállás jegyemet vesztették el (használtan vettem a fényképezőgépet, nem tudtam pótoltatni), szerencsére lefotóztam leadás előtt, a szerviz pedig elfogadta, de a T magasról tett az egészre. Legutóbbi levelem kapcsán - amiben a sokadik himi-humizást megunva jeleztem, hogy felettestől várom a választ, de az összes mondatra, aminek a végén kérdőjel szerepel - már válaszra sem méltattak. Amikor eladtam a masinát, csak 15 ezret buktam nekik köszönhetően, mert ki vesz meg nyugodt szívvel egy olyan eszközt, amihez nincs jótállás jegy, de állítja, hogy a szerviz a fotót is elfogadja...
Szerk.:
erikviking: nincs, de üzletbe vidd vissza, és indoklás nélkül állj el a vásárlástól, más módon jön a mókuskerék. Nálunk egy frissen kicsomagolt készülék kijelzőjén éktelenkedett egy karc, az ügyfélszolgálatot felhívva pedig még a hölgy is azt javasolta, hogy ha nem akarjuk hetekig ügyezni, akkor csak simán vigyük vissza.[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
válasz Mr.Csizmás #77745 üzenetére
De már csak az ezüst, a fekete elfogyott.
-
Bazsee71
őstag
Nálam csak annyi történt, hogy az új készülékhez kapott nano SIM-hez más telefonszámát regisztrálták. Holnap ügyfélszolgálat, de addig se banki, se céges bejelentkezés (SMS azonosítás miatt)....
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Szeptember 14-én jár le a vállalt hűségidőm, amit hosszabbítani szeretnék. Megtehetem azt már akár most is? Kedves Microsoft téglát csinált a Lumiából, és most fogyott el a türelem...
-
Bazsee71
őstag
válasz -Maci- #88451 üzenetére
Nekünk egy régi díjcsomagos szerződésünk van, ahol még mások a mobilnet feltételei, de csak 200 MB, 500 forintért. Kifizetnénk az 1 GB-ot is 2000-ért, de azt nem tudjuk elfogadni, hogy utána teljesen lelövik a szolgáltatást. Így most szívunk mi is, a Telekom meg bukja...nem tudom ki volt ez az okos.
-
Bazsee71
őstag
válasz radio100jozs #88485 üzenetére
Most írjam le neked is, hogy ez nagyon hülye példa? A szolgáltató szektor nem úgy működik, mint a pékség, de ha nem dolgoztál/dolgozol benne akkor kár is ezen rugózni.
-Maci-: szerintem azzal mindenki tisztában van, hogy a Telekomnál pofátlanabb szolgáltató nincs a piacon, de helyzetéből adódóan
(kormányzati hátszéllel)megteheti. Amíg van kellő bevétel, addig nem fog változtatni. Ezer éves honvédségi csomagom van 200 mega nettel, csak azért nem mondom le, mert az ügyfeleim 99%-a azt ismeri.
Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy a cégesre ugyanannyit fizetek, összes hálózatba 0 forintos percdíj, és 7GB(!) adatforgalom, Telenor.[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Pár napja kimerült a mobilnet keret feleségem telefonján, és azóta SMS-t sem tud küldeni. Nagyon kellemetlen, mert kórházban dolgozik, és van akit csak úgy ér el munkaidőben.
Átnéztünk már minden beállítást, de nem tudunk rájönni, mi lehet a gond. Van valami tippetek esetleg?
Szolgáltatóhoz kétes a bejutás, általában tovább dolgozik, mint ameddig nyitva vannak..
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok,
Létezik az, hogy a Telekomnál sehol, senki nem tudja megmondani, hogy egy adott készülék melyik üzletben van készleten? Továbbá, ha van központi raktáron, és besétálok egy üzletbe, akkor annyit tudnak tenni, hogy felírják egy kis füzetbe mit szeretnék (megtörtént), majd közlik, hogy érdeklődjek, vagy lesz vagy nem (1414 megerősítette, hogy van központi raktáron)?
Már 2 üzletben jártam, 1414-gyel beszéltem, FB-on váltottam velük üzenetet, de nehezen tudom befogadni, hogy egy telekommunikáció profilú multinak ennyire futja 2023-ban.
Tudom, engedjem el, de már több, mint 10 éve vagyok a Telekomnál, nem terveztem váltani. Eddig. -
Bazsee71
őstag
Ez lemaradt: van egy Netrefel programban regisztrált készülékem, amire jár 70e kedvezmény, de erre csak üzletben adnak ki készüléket.
Kaba: mi értendő a környék alatt? A kaposvári Telekom (nem partner) üzletben semmit nem tudtak mondani. Járok Pécsen, Székesfehérváron, Budapesten, nekem bárhol jó lenne, de senki nem tud mondani semmit. Már-már komikus, amit művelnek.
[ Szerkesztve ]
-
Bazsee71
őstag
Csak most azért autózzak 2-3-400 km-eket, és szánjak rá egy napot, hogy ott is ezt mondják? Egy telekommunikációs cégnél, akinek az utolsó csavarról is naprakész adatbázissal kellene rendelkeznie?
Inkább futok egy kört a többi szolgáltatónál, hátha nem ennyire életképtelen mindegyik. -
Bazsee71
őstag
válasz Bazsee71 #132157 üzenetére
Kellemes csalódás is ért:
A múlt heti 1414-es beszélgetéseimet értékeltem az azt követő SMS felmérésben, tegnap pedig hívott az call center vezetője, hogy az alapján visszahallgatták a beszélgetéseket. Elmondta, hogy sajnos javarészt megfelelő volt a tájékoztatás tartalma, de az ügyintéző kommunikációja erősen megkérdőjelezhető volt, illetve teljesen jogos a felháborodásom, megérti.
Megkérdezte, hogy időközben megoldódott-e a probléma, a nemleges válaszra pedig közölte, hogy akkor ő átvenné és leegyeztetné a készülék átvételét. Ma hívott, hogy mehetek érte a kaposvári üzletbe. Nem tudom hogy, mert időközben nem kaptak árut (tudtommal csak holnap fognak), de már nálam a telefon, és minden rendben ment.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Spórolós topik
- Horgász topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Gray Zone Warfare
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...