Új hozzászólás Aktív témák

  • Zirowe

    nagyúr

    Komolyan, árulja már el valaki, hogy miért ennyire korlátoltak a t-mobilnál??!!!

    Vettem náluk egy sensationt, mai gyárilag független, így nem az ő kártyájukkal használom.
    Garanciális problémákkal hozzájuk szoktam fordulni, mert közelebb vannak a T üzletek, mint az ecare.

    1. eset Westendben: már a jegykiadónál kb le akart köpni a jegykiadó munkatársuk (ezért külön embert fenntartani :F ), mert se arany, se platinakártyám nincs, de vhogy túltette magát ezen, és nagy nehezen adott sorszámot.
    Persze mondanom se kell, hogy a kártyával rendelkezők előbb kerültek sorra, mint én, de ezen már meg se lepődtem.
    A telefon leadásakor kértek tőlem értesítési telefonszámot, elkezdtem mondani, hogy 0670, rögtön megállított, hogy ez nem T-s szám (halkan megjegyzem, hogy ez egy telenoros szám, de ennyi erővel akár lehetett volna T-s is, honnan tudja, hiszen be se diktáltam végig), a rendszer pedig csak 30as számot enged rögzíteni.
    Kegyesen felajánlotta, hogy ráírja a bolt számát, és külön az enyémet, és majd értesít.
    Persze nem értesítettek, nekem kellett felhívnom őket (ez külön vicc, hogy a honlapon alig van boltnak feltüntetve száma, ami 80as van, az meg semmire nem jó, mert nem kapcsolnak emberhez), de csak a westendben lévő másik bolttal sikerült beszélnem, akik 5 perc alatt se tudtak belenézni a fenti üzlet adatbázisába, mert elromlott a "rendszer" (telco cégnél szerintem ez külön ciki), mindenesetre rá 10percre kaptam smst, hogy kész (persze már 3napja kész volt, de mindegy).

    2. eset Mammut: másik T-s telefont viszek be javítani (htc hero), szám megadáskor megint probléma, itt is a 0670-nél állít meg, hogy ez nem T-s szám (komolya, ezek nem hallottak még a szám hordozásról, mi van, ha mégis T-s szám?!), a rendszer csak 30as számot enged rögzíteni.
    Kértem írja be a bolt számát, mint ahogy tették a westendnél, de ő erre nem hajlandó.
    Megadtam egy ismerősöm számát, és a lapra megint rá lett írva a számom, mint értesítés, péntekre ígérték, hogy kész lesz.
    Persze egyik számra se jött értesítés, személyesen mentem be kedden érdeklődni, mivel neten egyáltalán nincs számuk, és persze péntek óta kész volt a cucc.

    3. este Mammut: megint a sensationnel volt tegnap gondom, itt már felkészült voltam, rögtön a haverom számát adtam meg, erre elkezd szívatni a srác, hogy kinek a nevén van a szám.
    Mondom flottás, vmi cég, honnan tudjam.
    Hát, ő név nélkül nem rögzítheti a számot és nem veheti át javításra a készüléket.
    Mondtam neki, hogy tegnap vettem át egy másik készüléket ami szintén ezzel a számmal volt leadva, és ott nem kértek nevet.
    Hát, hogy ez mennyire szabálytalan, meg így meg úgy.
    Mondtam ez nem az én problémám.
    Erre elkezdett morogni, meg hogy milyen emberek vannak, hogy azt se tudják kinél vannak flottába, meg hasonlók (azt hittem ott küldöm el a jó édes anyjába, de szükségem volt a javításra, ezért hagytam, hadd morogjon), de aztán végül rögzítette a készüléket.

    Ugyanez a telenornál és vodafonenál: adjon meg egy számot, mindegy, hogy milyen, és majd értesítjük.
    És ott bezzeg szemrebbenés nélkül elfogadnak bmilyen szolgáltatós, bmilyen kezdetű számot, és tényleg értesítenek, ha készen van a készülék.

    Ennyit a T-ről.

    [ Szerkesztve ]

    We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

Új hozzászólás Aktív témák