-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz kalanchoe #107800 üzenetére
Akkor változik, illetve változhat a fordulónap, ha díjcsomagot módosítasz, anélkül nem szokott.
Három előfizetésemen módosítottam legutóbb, kettőnél maradt a régi, a harmadiknál viszont változtatott a rendszer, szóval nem csak a nap, de még az is random, hogy változik, vagy sem.
Manuálisan nem választható, hogy melyik fogyjon először, meghatározott sorrend van, ami alapján rangsorol a rendszer, más kérdés, hogy nem mindig úgy valósul meg, ahogy kellene.
Érdemes néha nyomni egy repülő módot a telefonon, majd vissza a hálózatra. -
anglergab
addikt
válasz thomas77 #107805 üzenetére
Bármelyik, hardverileg VoLTE-képes telefonnal működik (4-5 éve támogatja szinte az összes, a modem chipekbe bekerült), HA a telefon nem nézi a VoLTE esetében a szolgáltatót (azaz mindig be van kapcsolva, ez a ritkább), vagy ha nézi a telefon a szolgáltatót, akkor pedig benne van kifejezetten az adott szolgáltató VoLTE-profilja a készülékben. Ez utóbbi a gyakoribb, de ez esetben a szolgáltatónak fel kell vennie általában a kapcsolatot a gyártóval és a gyártónak ezt szoftverfrissítéssel tudatnia kell a készülékkel, ami lassabb, nehézkesebb folyamat és a régebbi, nem frissített típusok esetében sajnos nem járható út.
Azok hiába VoLTE-képesek, az adott szolgáltatóval nem fognak VoLTE-n működni, csak azokkal a szolgáltatókkal akik akkor szóltak nekik, amikor még támogatott volt a készülék és bele is került, le is ment ez a szoftverfrissítés.[ Szerkesztve ]
-
Z()L3
tag
Sziasztok!
A Telekomnál hogyan működik mobil előfizetés esetében a kötbérezés?
1 éve vettem egy telefont részletre és 2 év hűséget vállaltam egy csomagra.
Most át szeretnék menni egy másik szolgáltatóhoz - a rokonságban olyan több van és annak a szolgáltatónak a csomagjai családi kedvezményekkel számunkra kedvezőbbek lennének.
Az tiszta sor hogy a telefont és a rá kapott kedvezményt ki kell fizetnem.
Az viszont már nem tiszta hogy az előfizetéssel kapcsolatban milyen költsége lenne a felmondásnak, ebben szeretnék segítséget kérni. Az eddig kapott kedvezményt kell kifizetni (igaz azt sem látom hogy hűséggel olcsóbb lenne egy csomag) vagy hogyan működik ez?
Előre is köszönöm a válaszokat! -
válasz Z()L3 #107807 üzenetére
Szia,
Elvileg a külön "kötbér" összege az a szerződésben is benne foglaltatik / le van írva (nézd át részletesen)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Z()L3
tag
válasz MaxxDamage #107808 üzenetére
Köszönöm!
A Telekom fiókban van egy dokumentumom, Szerződés kiegészítés kötbér kikötéséről címen. 😊
Abból azt veszem ki, hogy 5500ft kedvezményt kaptam a telefonra, és a feltételek nem teljesülése esetén ezt kell kifizetnem. -
válasz Z()L3 #107809 üzenetére
Akkor biztos úgy is van, ha az szerepel benne, de elvileg konkrét "kötbér" megnevezés és összeg is szerepel benne külön.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
anglergab
addikt
Ma pont 3 éve történt az első VoLTE (4G Hang) teszthívás a Telekomnál, a szolgáltatás több mint 2 éve indult.
Mi a véleményetek róla? -
Keem1
addikt
válasz anglergab #107811 üzenetére
Nálam már alapszolgáltatásnak minősül, jó ideje jelen van. Ahogy kell, transzparensen működik, pont ez a lényege. Nem annak örülök, hogy van, hanem annak nem örülnék, ha nem lenne. Gyorsabb, stabilabb, észrevehetően jobb hangminőség, mint 2G-n (bár hangminőségben a 3G-féle HD hanghoz képest már nem ad többletet, de gyorsabban épül fel a hívás 4G-n).
-
Lackooo84
nagyúr
Jöhetne már a ViLTE meg a VoWifi is.
The Truth is out there...
-
veterán
válasz anglergab #107811 üzenetére
Jó dolog. Nem szakad meg a mobilnet, de ami tényleg fontos, hívásindítás után szinte azonnal kicseng. Semennyit sem kell várni, plusz tényleg jobb a hangminőség és engem is jobban hallanak. Csak kevés telefon támogatja. Én most cseréltem telefont és váltottam Samu A40-re, ez támogatja. Bekapcsoltam és felhívtam a 1414-et, Vandával megküzdöttem és sikerült egy élő emberrel bekapcsoltatni szolgáltatói részről is. Újraindítás és működik.
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
Ugye a T oldala az előző díjcsomagokat nem mutatja. A Samsung A50-re nem is tudok kérni kedvezményt mondjuk telefonon? Magenta van meg minden, de ugye ha egy összeg díjcsomag nélkül vásárolnám meg a telefont akkor a weboldal szerint 0 ft kedvezményt kapnék.
Díjcsomagot váltani meg nem szeretnék.
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Kiváncsi leszek, hogy megy-e majd a VoLTE. Júniusban lesz lecserélve a nagyvállalati flotta.
Viszont egy másik telón, ami üzleti előfizetés, de kisvállalati, azt hiszem, ott nem megy. S8 XEH rommal. Van kapcsoló, bekapcsolva, de hiába. Mindig CFSB történik.
-
anglergab
addikt
válasz dptrsk #107831 üzenetére
Akkor is egyedi alapon biztos be tudják kapcsolni, kérni kell.
Lehet, az egész flottára nem lenne megoldható, akkor is esélyes, hogy egy előfizetésre megoldható.A kapcsoló a telefonban a telefon szoftverétől és a SIM szolgáltatójától függ, semmi mástól.
Ha ezek rendben vannak (azaz Telekom HU VoLTE profilt tartalmazza a szoftver és Telekom HU-s a SIM), akkor megjelenik a VoLTE-kapcsoló a Telekom HU esetében, ha valamelyik feltétel nem teljesül, akkor nem.
A tényleges működéshez a fentieken túl az adott szolgáltató háttérrendszerében is engedélyezni kell az adott SIM-re/előfizetésre a VoLTE-t.
Ha bármelyik fenti feltétel nem teljesül (azaz nincs kapcsoló, van kapcsoló de nincs bekapcsolva, nincs az előfizetésre bekapcsolva a szolgáltatónál), akkor nem fog működni a VoLTE.
[ Szerkesztve ]
-
kalanchoe
senior tag
Volte-t ugye üzletben is be tudják kapcsolni?
-
anglergab
addikt
válasz 4Grider #107833 üzenetére
Ez egyedi eset, kapcsoltasd ki majd be a VoLTE-t, ha nem oldja meg, hibajegyet kell felvenni. Adatbázis és/vagy más szolgáltató oldali probléma lesz.
Meg persze ellenőrizd a SIM-ed biztosan jól működő Telekom HU VoLTE-profilos készülékben és a te készülékedet ellenőrizd biztosan jól működő Telekom HU VoLTE-s SIM-mel.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz rothfb #107836 üzenetére
Délelőtt ugyanezen a folyamaton mentem végig, kivéve a "és már működik is." részt, de valami porszem bizonyára akad még.
Hozzáértő, rendrs ügyintézőt fogtam egyébként ki, nem akadékoskodott, állítása szerint bekapcsolta a Volte-t a feltöltőkártyámon, SMS is megjött róla, telefont is újralőttem utána, de azóta se jelent még meg a Volte ikon fent a térerő mellett, de amúgy elengedem a dolgot.
Pocophone amúgy, táblázat szerint elvileg működnie kéne.[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
gborisz
tag
Sziasztok!
Céges email (@t-online.hu) ma reggel megint vacakolt, ilyenkor főnököm fel szokta hívni a 1414-et, hogy bejelentse a hibát. Mivel a műszaki részéhez annyira nem ért, ilyenkor sokszor a kezembe nyomja a telefont, hogy én válaszoljak az ilyen technikai kérdésekre, hogy a webes felületet használjuk vagy vmilyen programot.
Ma reggel is ez történt, miután megmondtam az ügyintézőnek, hogy a webes felület nem megy, mondta, hogy az emailcímet már megtudta, de még szüksége lenne a jelszóra is.
Hogy mi?
Soha nem hallottam még ilyet, hogy telefonban az ügyfélszolgálat elkéri a jelszót, minden "mire vigyázzunk az interneten" jellegű kisokosban benne van, hogy ilyen nincs, le is tettem a telefont annyira megdöbbentem.
Lemaradtam valamiről?
-
-
gborisz
tag
válasz ElektrikusDE #107846 üzenetére
Ha jól értettem azt mondta, hogy adatvédelmi szempontok miatt nem tud belépni a fiókba megnézni, mi a gond, ha én nem adom meg a jelszót. Én ezt úgy értettem, hogy az email-hez tartozó jelszó kell neki.
(közben megjavult amúgy)
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz gborisz #107847 üzenetére
Ilyenkor szerintem nem letenni kell a telefont, hanem megkérdezni őt, hogy mire gondol, és ha arra akkor, ezt hogyan képzeli egyáltalán? Én amikor a bankosok hivogatnak ajánlattal, és előtte be akarnak azonosítani, akkor szoktam ilyeneket kérdezni, illetve megtagadni az azonosítást. (reklám miatt pláne ne azonosítgassanak csak úgy telefonon)
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OLED TV topic
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gray Zone Warfare
- VoIP telefonálás
- További aktív témák...