-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
radio100jozs
őstag
-
#08205312
törölt tag
válasz radio100jozs #108855 üzenetére
Nem gond, hogy olyannal akarsz okítani (nmhh számkiosztás), aminek a képernyőképét pont beillesztettem a hsz-ed előtt....
Amúgy a "nem vodáé a számmező" felvetésedre....ja...csak nekem furcsa az, hogy a 31-es körzet számait kizárólag voda partnerei vehették igénybe....A netfone azért az egyetlen kivétel, mert ők mint voda partnerei beálltak ebbe a számmezőbe, majd idén átszerződtek a telekomhoz. Kérlek cáfod meg a leírtakat.
-
Cilindrik
aktív tag
Sziasztok
Neten rendeltem készüléket de technikai okokra hivatkozva egyrészt 2 hetet töltött szállításra vár állapotban, erre tegnap előtt már törölt rendelésként szerrepelt. Az ügyfélszolgálatról havtík hogy indítsák e újra amire igent mondtam viszont visszahítak hogy pár napt várni kell mire visszatörlődik különben nem tudok részletre vásárolni, mert kifutok valami keretből.
Meg lehet ezt valahogy sürgetni hogy ha ma bemegyek egy üzletbe akkor működjön a részletfizetés, vgy ki kell várni amigy nagy kegyesen visszatörlik a dolgot. Gyakorlatilag elseje óta húzodik a dolog, kicsit már kezd idegesíteni.
köszi
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Ha 2019.10.13 -án jár le a hűségem, akkor legkorábban 07.14 -én vehetek készüléket hűséghosszabbítással? Sajnos nem írja ki a rendszer, mert az iphone csere program miatt annyit ír csak, hogy csereljem le iphoneomat egy újra.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Üdv!
Csak egy gyors kérdésem van. Elromlott Domino SIM kártyát mennyiért cserélnek?
Eddig ment, ma délelőttől pedig egyszerűen nem elérhető, a telefon nem is látja, mintha üres lenne a slot. Ha másikat teszek a telefonba, azt látja. A rosszat betettem régi Nokia 6300-ba, az szintén nem látja, tehát 1000% a SIM ment tönkre.
-
Atomantiii
őstag
válasz Intruder2k5 #108860 üzenetére
Nekem ingyen cserélték múltkor t-pontban.
-
válasz Intruder2k5 #108860 üzenetére
Díjmentes.
Nekem 2x is cserélték, de nem SIM kártya hiba volt, mint kiderült.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Atomantiii #108861 üzenetére
& MaxxDamage
Nagyszerű, köszönöm a válaszokat! -
válasz Lackooo84 #108864 üzenetére
Lejárat előtt 1 hónappal pontosan
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
kory24
őstag
válasz MaxxDamage #108865 üzenetére
3 hónappal
-
Huroq
senior tag
Köszönöma segítséget.
Igen ma láttam, hogy felajánlotta a rendszer a hosszabbítás lehetőségét.
Sajnos megint belefutottam ebbe a csodás dologba, hogy 100+ ezer forintos mobil előleget kér be. Direkt jó pár nappal ezelőtt már befizettem az összes maradék törlesztőmet ami volt, gondolván erre majd, hogy biztos a rendszert ez zavarni fogja. Hát nem igazán érdekli, mert ugyan úgy egy rakat pénzt bekér még hűséghosszabbításnál is. Megvenném személyesen is a telefont, de a Mate 20 Pro -t néztem ki ami kifutó készülék és nem lehet tudni melyik boltban lenne elfekvőben egy. -
válasz kory24 #108866 üzenetére
Akkor én tudtam rosszul, sry.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
KZP
őstag
válasz Huroq #108868 üzenetére
Nekem több részletem volt/van. És nekem is hosszabbításnál, új készülékkel, feldobott ilyen jó nagy előleget. Pár napig kísérleteztem vele, (vásárlás, kosárba bele stb.) aztán egyszercsak úgy értem el a megrendelés végére, hogy nem kért mobilelőleget a rendszer. Meg is rendeltem hamar. (Egy S10+ -ról van szó.)
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Intruder2k5 #108860 üzenetére
Megvolt a kártya csere, nem kellett fizetni semmit.
-
válasz Intruder2k5 #108872 üzenetére
Mondtuk mi.
Jó használatot az új kártyához!◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz MaxxDamage #108873 üzenetére
Thx! Nem az enyém, páromé. Tegnap hívott, és furcsa volt, hogy rejtett számról jött a hívás. Így derült ki, hogy meghalt az elsődleges beszéd célú kártyája, így automatikusan a másikról ment ki a hívás, ami meg csak a net miatt van a telefonban. Aztán írták is neki fészen, hogy nem tudják elérni. De az érdekes az volt, hogy délután egy fél órára még beindult a kártya, akkor jött is pár sms, hogy keresték őt, de aztán megint leállt, és utána már nem működött többet. Na mindegy, le van tudva.
-
válasz Intruder2k5 #108874 üzenetére
All's Well that Ends Well
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Seed
csendes tag
Az miért van, hogy egy iphone 6 csak telekomos kártyát fogad el, a telekom nem tudja függetleníteni online, mert nincs a rendszerükben az imei?
Model: NG472ZD/A -
kali
legenda
Nem a Telekom függetleníti, hanem a gyártó, a szolgáltató csak kérelmet küld irányukba.
Az ok lehet például az, hogy a Telekomos készülék nem a szolgáltatón keresztül lett jótállás/szavatosság keretében intézve, hanem direktben került bevitelre Apple hivatalos viszonteladóhoz (iStyle, iCentre...stb.), ott cserélték a telefont és az utána nem lett lejelentve (a tulajdonos által) a Telekom felé.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Bogyó bá' #108879 üzenetére
Amikor még a Telekom függőt forgalmazott, akkor a gyártó is olyat biztosított cserére is, attól függetlenül, hogy milyen forrásból kapta a fogyasztó.
A Telekom csak akkor tudott róla adott tekintetben, ha rajtuk keresztül intézte az ügyfél, vagy ha nem, akkor utólag bejelentette a cserét. -
nagyúr
Sziasztok!
Van egy számom, amit a vodától a telekomhoz hordozok. Voltam bent Telekomnál, azt mondták, 48 óra és aktív lesz. A 48 óra letelte után kaptam egy sms-t, hogy az eredeti szolgáltató engedélyezte a számhordozást és az általam választott időintervallumban aktiváljam be a Telekomos kártyát. A gond csak az, hogy a Telekomnál nem mondtak semmiféle időablakot, csak, hogy 48 óra. Ilyenkor mit kell tenni? Próbálgassam, ki-be kapcsoljam a telefont, írjam be a PIN-t és egyszer csak jó lesz?
-
BabMester
senior tag
Valaki fel tudna világosítani, hogy ha kötök a T-nél egy új mobil előfizetést és fizetek be önrészt, az ugye leíródik a havi számláról, de csak a szolgáltatás díjjából vagy a telefon törlesztőjéből is?
Például: teszem azt befizetek 100.000Ft önrészt, lenne 2évig 10.000 a telefon törlesztő és 5.000 az előfizetési díj, akkor így a 100.000-ből csak az 5.000 íródna le, amit nem kellene fizetnem így 20hónapig, vagy az egész 15.000 és 6hóapig nem kellene semmit fizetnem? -
#08205312
törölt tag
Megjött a céges számlánk (kkv).
10% áremelés az egyéb díjak esetén.
Telekom, én így szeretlek! -
btudos
veterán
válasz BabMester #108888 üzenetére
Több opció is létezik. Fizethetsz előleget is, amiből a havi számlákat írják jóvá, de csinálhatod azt is, hogy a részletre vásárolt készülék vásárláskor létrejövő részletszámláiból többet befizetsz előre, így azokban a hónapokban, amiket már kifizettél, nem kell számlát fizetned.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
nyirzoz
aktív tag
Délután óta próbálom feltölteni egy Dominó számom egyenlegét, de a Telekom alkamazás azt mondja, hogy erre a számra nem indítható feltöltés.
OK. Vártam eddig és üfi hív.
Ott kedvesen közölték, hogy nem egyedi probléma és nyugodjak meg, mert napokon belül helyre áll. IVissza is kérdeztem, hogy napokon belül?
A válasz : igen.Ez Magyarország legnagyobb telekom cége.
Bravó!
Miután külföldön vagyok, csak az app az opció.
[ Szerkesztve ]
-
nyirzoz
aktív tag
válasz Nikaré #108895 üzenetére
Anyósomékat nem terhelném vele, mert nekik egy ilyen művelet rémálom.
Még hab a tortán, hogy egy Bluemobile-os szám is lekattant és természetesen arra sem megy a feltöltés.
Szerencsére van még egy Vodafone-os céges SIM nálam, igy túlélhető.
De ha csak a T-n múlna akkor vissza a telefonfülkéhez.
VICC! -
Lackooo84
nagyúr
válasz nyirzoz #108896 üzenetére
A weboldalon nem lehet feltölteni külföldről?? Gondolom bankkártyád van...
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai