-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Ahogy a kolléga is mondta megemeled a kocsi hátulját jobb oldalt.
Aláfekszel és 5 perc kicserélni a gyors csatlakozókra vigyázni nem eltörni!
Beszereléskor folyás irányt nézni!A tank alatt van egy O házban amiből kihúzod miután a benzincsöveket levetted róla.
Beteszed az újat és csatik fel utána kicsit tovább tart az indítózás, értelem szerűen amíg feltermel az AC.
Nem agysebész munka.Renault power
-
Nos közbe (remélem véglegesen) sikerült megoldani. Bár nem volt kellemes egy bő másfél órát eltölteni a tűző napon a csomitartóban...
Bár az én hülyeségem is, mert közben cseréltem a rendszámvilágítást és az egyik szofitát beleejtettem a csomagtartó ajtóba.....kárpit le, zár ki, bányászás....Na de a hátsó lámpa. Először megtréfált, mert egyesével kiszedegettem az izzókat, közben ment a tompított, index, tolató (meg néha beugrottam megtaposni a féket, hogy változik-e valami), aztán úgy tűnt, hogy a hátsó ködök izzójával van valami.
Majd kiderült, hogy a csatlakozók nem az igaziak, mindkettő picit meg volt égve a 3. lábnál (test). Megtakarítottam, utána WD40 és továbbra is sz@r.
Na aztán ahogy rángattam-mozgattam a csatlakozót, akkor néha jó volt. Valószínűleg ki van kopva, így lötyög össze vissza: hol érintkezik.-hol nem. Megfeszegettem a lábait, most stabilnak tűnik és minden izzó működik, ahogy kell.Amikor neki álltam így festett:
tompított, index, tolató felkapcsolva --> éésss villog a tompított/féklámpa, halványan ég az index, a tolató nem világít és halványan ég a ködzáró. Tehát volt baj szépen.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
Fluence esetén már elektronikus rásegítés is van ezért könnyű nagyon a kormányzása a tied még régi hidraulikus rendszerű. Így olyan sose lesz.
Valószínűleg mivel még soha nem volt benne szervó olaj cserélve én annak esnék neki első sorba, sokat segít. Termesztésen ez annak a függvénye hogy a rendszer rendbe van nem ereszt át, porvédők rendbe stb. A csere nem nagy mutatvány >> régi olaj leenged majd vissza az új >> 3-4x szer koppig kitekered hogy szépen légtelenítsen közben folyamatosan utána töltesz még a megfelelő szintet el nem éred.
[ Szerkesztve ]
-
-
Na_Ta
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Már réginek mondható sztori 2011 Fluence 1.6/16V benzin, kb 89e km-rel.
Előzmény után, diagra került "hobbi diag" - nem Canclip, hibaüzenetek:
DTC0136 Áramlás irányú oxigén szenzor - szakadt
DTC1525 Tempomat kapcsoló változtatható sebesshatár állító egységgel; elfogadhatatlan értékek - létező
DTC0564 Menetszabályozó/sebesség korlátozó működés - szakadt
0301F8 Unknown fault code
0313F8 Unknown fault code
DTC0340 Vezérmű tengely érzékelő - szakadt
DTC0130 Ellenáramlás irányú oxigén szenzor - szakadt
Ezek duplán:
135113 Unknown fault code
135213 Unknown fault codeEzek után én, mint alulképzett pék , kicseréltem a vez.tengely poz. jeladót, mert úgy okoskodtunk,
hogy emiatt mindent letilt, ezért ez a sok hiba. Átnéztem az összes biztit a motorérben, minden ok.
Benzin szivattyú működik (hang alapján).
Autó nem indul úgyan úgy.
Felhívtam egy szerelőt vázoltam az előzményeket, mit cseréltem, azt mondta, akkor rá sem teszi a diagot, ki se jön, keressek egy autóvillamosságist, mert valószínűleg kábelköteg valahol megszakadt, összerohadt.Eljött megint a diagos (másik diaggal) kollégám, próbálunk indítani nem megy, benzin eljut az injektor szétosztóig - a szivattú is szállít. Vezérlés nem szakadt el, nincs rendellenes hangja hogy átugrott volna.
Eltűnt a piros figyelmeztetés a fed. comp.-ból és másik diag semmilyen hibaüzenetet nem jelez, csak az autó nem indul.Ezt követőn, ez pénteken volt, szombaton délután már hasítottam az utakat.
Ha van kedvetek, tippeljetek, mi volt a hiba (nem magától javult meg)?
Holnap délelőtt megírom.NT
-
AttyVin
aktív tag
Hasonló, de 2012-es.
Többek szerint a Nissan-motorosok fogyasztása nagyobb.
Nem tudom, az itteni "őslakók" biztos többet tudnak róla.Nálam most 6,5 liter, kb. 60/40 % országút/várossal, kevés lámpával.
Autópályán mostanában ritkábban kell mennem, de "síkvidéki" pályán 3-4 személlyel sem sokkal több a fogyasztás (bár inkább 110-120 között). Klímát nemigen használok, csak végszükségben, nem szeretem, a meleget meg elég jól bírom, ha kell......
Ja, ha már van egy kis egyenes szakasz, mindig tempomattal megyek...Üdv, Vino
-
rob210
Topikgazda
Nem tudom kiegészíteni, pont ezek a csacskaságok vannak.
Gyerekzárnál a kapcsolót kell kipucolni
https://www.youtube.com/watch?v=Ga_2Wf5DLE8A termosztátház mindegyiknél beteg ahol műanyagból van.
A II es megane is ebben szenved.
CSúnyán össze tudja engedni az olajat és a vizet.Renault power
-
MC Pite
veterán
Ha jól tudom a Meganeoknál a 110 lovas motorhoz hatos váltó járt, Fluencenél ehhez is ötös; plusz több a zajszigetelés az előbbiben. Ytról infó 6os váltós M3:
90 km/h - 5.5 l/100km @ 2500 rpm
100 km/h - 6.4 l/100km @ 2750 rpm
110 km/h - 6.8 l/100km @ 3000 rpm
120 km/h - 7.2 l/100km @ 3250 rpm
130 km/h - 8.0 l/100km @ 3500 rpm
140 km/h - 10l/100km @ 3750 rpm<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Jaded
senior tag
Espace-ről nem hallottam, Talisman-hoz kis piac vagyunk és nem fogyott jól, ezért itthon megszüntették. Megane-ból is építettek le, Twingo sincs már régóta. Én azt látom, hogy lassan leépül az egész és Dácsia ország leszünk csak. Úgy fognak szaladgálni az utakon, mint 25 éve a Swift
Renault Megane IV Limited
-
-
#89309696
törölt tag
Neked tökéletes szerelőd lesz Robibá. Elviszed és mindent is megcsinál, alaposabban, mint ahogy te szeretnéd magadnak. És még csak nem is kér érte eszetlen sokat, mint mondjuk Novoth. És nem fog 400 ezredbe kerülni, mert nem kell így a szerszámokat megvenned. Az olajleeresztő négyszögkulcsot és egy olajszűrő leszedőt érdemes venned csak, mert olajcserét otthon megcsinálod úgy is, az a leggyakoribb művelet. Esetleg egy gyertyakulcsot.
-
MC Pite
veterán
Hétfőn hoztam el az autót, 155K volt a vezérlésszett, hosszbordás szíj, vízpumpa, vezérlés módosító kerék és fékolaj csere.
Ebből 110 volt az anyag. Te hogy cserélsz fékolajat, hogy az ESP tömbből is kinyomasd? Honnan szerzel vezérlés és kerékrőgzítő célszerszámokat? Egyébként az egyik célszerszámuk nem volt ehhez(kerék) jó, így 3 nap volt a művelet (ami jött annál meg elvileg fél foggal el kellett volna még forgatni a kereket, hogy azt is rögzíteni lehessen).Nem állnék ennek neki, ez nem 2 villáskulcsos. Párom autójának,vagy az előzőnek esetleg még igen[TU3 ill TU5 motorok], de azt meg 65ért csinálták (kedvezményes)anyaggal együtt(beleértve vízpumpát is), attól meg drágább az időm,hogy én szopjak vele fél-egy napot.
denesh1: Ha olyan a modulja, hogy akku plusz és mínuszra kell kötni, nem (vagy nem csak) gyújtásra akkor kiváltja.
Ha nem, akkor 7-10W plusszal fejeled meg az adott ágat, ami könnyen sok lehet. Sokszor az eredeti cucc is összebaxxa a csatlakozót.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...