-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz AttyVin #26867 üzenetére
Dunaszekcsö után, Bár elött. Ez a kanyar-> egyenes-> és látszódnak az út melletti lámpák pár 100 méterre vannak, ott van a focipálya és kezdödik utána a falu.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Joker88
őstag
válasz AttyVin #52449 üzenetére
A motorcserével kapcsolatban a 326/2011. (XII.28.) Korm. BM rendelet a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kivonásáról és visszavonásáról rendelet ad információkat.
Motorcsere esetén a következő dokumentumokra van szükség:– a járműhöz kiadott új típusú (kártyás) forgalmi engedély és törzskönyv vagy a régi típusú forgalmi engedély,
– a motor tulajdonjogát igazoló okirat,
– új motor esetén számla,
– külföldi számla vagy adás-vételi szerződés, és a vámeljárás lefolytatását igazoló okirat,
– belföldi számla (pl. járműbontói tevékenységet folytató által kibocsátott), vagy adás-vételi, csere, ajándékozási szerződés,
– típusazonos motorcsere esetén műszaki adatlap
– a törzskönyv illetékének befizetéséről szóló bizonylat, vagy nyilatkozat az illetékmentességről,
– forgalmi engedély illetékének befizetéséről szóló bizonylat, vagy nyilatkozat az illetékmentességről,nem típusazonos motor beépítése esetén:
– a közlekedési hatóság által kiadott átalakítási engedély és műszaki adatlap,
– a hátsó rendszámtábla, mivel új műszaki érvényességi idő bejegyzése is történik,
– az érvényesítő címke díjának befizetéséről szóló postai feladóvevény, mivel új műszaki érvényességi idő bejegyzése is történik,
– az ügyfél személyazonosságát igazoló okirat.Ezeken felül szükséges az NKH-tól is engedély. Javaslom, hogy minden esetben kérjen útvonalengedélyt is, ha az autót szemlére, szervizbe, vizsgára viszi.
In loving memory of Garrett Lockhart
-
tresh
addikt
-
PeterPH
senior tag
válasz AttyVin #52494 üzenetére
Gyengébbek kedvéért: pici gyerekkel, netán újszülöttel másképp közlekedik az emberfia. Kisebb lendülettel megy bele a kanyarokba, másképp kerülgeti a kátyúkat, másképp fékez és gyorsít ki, stb...
A matrica/tábla jelzi, hogy ezt nem azért teszi, mert hétvégiautós nagypapa, hanem mert a bent ülő/fekvő gyerekre van tekintettel, és nem kell ledudálni ezért a fejét, nem kell letolni az útról, vagy 2 centire elé bevágni, fékezésre kényszeríteni satöbbi satöbbi. -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz AttyVin #53798 üzenetére
Egyáltalán nem éreztem veszélyesnek, főleg, mert ez egy hosszú egyenes az M60-as pályán, ahol már az is csúcsforgalomnak számít, ha 50km alatt 5-10 autóval találkozok. Jelen esetben egyedül voltam, de ettől függetlenül azért rutin is akad a tarsolyban. 88 óta levezettem több, mint 1,5 millió km-t, egyetlen karcolás nélkül és azóta is évente 100-120 ezerrel növekszik ez a szám.
Persze, elképzelhető egy hirtelen defekt, vagy berepül egy sas (volt rá példa) és neki baszodótt az a oszlopnak, nagyon sajnáltam, mert állatvédő (is) vagyok, de 150-nél nem rántok kormányt, bármi/bárki öngyilok jelölt miatt.A németeknél az más tészta, ott nem fényképeznék, mert egyrészt tele van a pálya, másrészt ritkán megyek 220 alá.
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #54025 üzenetére
Ha valóban 60/40 akkor a 15ezer még tartható, de a gyári ciklust felejtsd el.
Az kb. meseszerű és arról szól, hogy beindítod az autót és 30ezer kilométerig meg se áll. Nem életszerű.
Én 10e ként cserélem és cserébe a 17 éves autóm nem csipegeti az olajat indul megy nem hagy cserben.Ez most nem azt jelenti, hogy ha épp 11ezernél cserélem le akkor már mély depresszióba zuhanok, de igyekszem tartani a 10ezres periódust, már olyankor is jelentősen látszik a leengedett olajon az elhasználódás.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #54029 üzenetére
Mi köze a törököknek a Megane I es szériájához?
A törökök a Megane II sedan verziójával kezdték el a gyártást és a fluenccel folytatták.
Megane classic / estate csak Franciaországban és Spanyolországban készült
Egyébként igen szerintem is egy igen jól sikerült kocsi, mert kényelmes, biztonságos, de nem agyon extrázott, így kevesebb a meghibásodás lehetősége mint pl. a II-esnél, mert ott már van ami el tud romlani.Renault power
-
rsf
senior tag
válasz AttyVin #54120 üzenetére
Az olcsó fát honnan veszed?
Tavaly óta 35%-al drágult a tüzifa a környékünkön és örülhetett ha vki tudott venni. Én nem tudtam.
Vhol olvastam hogy a szmog 80%-át a fatüzelés adja. Ezek szerint akkor a 80-as években amikor 5x annyian tüzeltek fával a városokban mint ma nem lehetet látni az utcákon??
Ez ugyan az mint a dízel téma. Egy érdekcsoportnak a malmára kell hajtani a vizet. Ennyi.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
#32577792
törölt tag
válasz AttyVin #54229 üzenetére
Én is ezt olvastam valahol.
Én ilyet vettem most
Állítólag nagyon strapabíró, jó akku. Majd kiderül pár év után. Valahol azt olvastam, hogy a taxisok szeretik ezt, de lehet ez is csak legenda.
Egy biztos, S3 tuti nem ajánlott, S4 talán. De erről is azok tudnának bizonyosat mondani, akiknek tapasztalatuk van és nem 1-2 db. -
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #55464 üzenetére
Vastagabb, vékonyabb, ez egy baromság, bocsánat az erős kifejezésért, de én ezt utálom, amikor egy szerelő azt mondja, fogy az 5W30 tegyünk bele 10W40 et azzal jó lesz.
Persze azzal jó lesz egy ideig, de a motor jelentősebben fog kopni vele, mint ha utána tölti a tulaj a megfelelő szabvány olajat, vagy neadj isten feltárja a fogyás okát és javítja/javíttatja.Csak a magyar mentalitás a minnél olcsóbban oldjuk meg.
Ami a 20W50 es olajjal végződik?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #55473 üzenetére
Én leírom neked ha gondolod, a tapasztalataimat.
Az 5W30 as olajjal csendesebb az "én" motorom.
Kevesebbet fogyaszt az autó, ennek az olajnak szerepel is a leírásában a fogyasztás csökentésére való törekvés.
Semmivel nem drágább mint az 5W40 és gyárilag az 5W30 as olajjal jöttek ki a K4M700 as motorral szerelt autók.
Innentől én nem vagyok hajlandó "mást", direkt nem azt írom, hogy rosszabbat, hanem, hogy "mást" beletölteni.
Ezért szoktam azt írni, ha megkérdezi valaki, hogy ELF SXR 5W30, de mindenki azt rak bele amit akar![ Szerkesztve ]
Renault power
-
gixxergabi
senior tag
válasz AttyVin #55731 üzenetére
Nekem csak a "Megtekintem a Karbantartási programot" van, brossúrát tudok letölteni (persze nem az övét hanem az ideit) időpontot tudok foglalni, garanciát megnézni stb...
Lehet a német oldalon kéne beregelnem...Hopp... most hogy nyomkodok valami időpontkérésre, és ki kellene tölteni az adatokat, ott kiírta magától Felszereltségi szint-hez a Dynamique dCi 110 eco² EDC -t
Akkor csak tudja ez...[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #57433 üzenetére
Na állj ne keverjük a szezont a fazonnal.
Mi a gond?
A főtengely szíjtárcsa a segédszíj, azaz a hosszbordásszíj meghajtásáért felel. A főtengelyről viszi át az erőt, de a vezérlés a főtengelyen külön bordás kerékről megy.
A vezérlés meg teljesen külön a vezérlésburkolat alatt van.Így írd le kérlek mi a gond.
Ha ki van repedezve a főtengely szíjtárcsa gumiágya akkor valóban cserélni kell, de ahhoz a vezérlést nem kell piszkálni.Márka dayco, vagy ina.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #57435 üzenetére
Jah értem azt hittem a szerelő mondott baromságot akkor ok.
Ez csak hosszbordás szíj cserével jár meg a főtengely szíjtárcsa cseréjével.
A görgőket kortól függően kell cserélni.
A generátor szabadonfutót is.A szíjat mindenképpen cseréljétek.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz AttyVin #57518 üzenetére
Londonban, 5 éve vezettem majd 1 hónapon át, komolyan fostam tőle, hogy a "csere" miatt valami nem lesz kóser. Ráadásul bérelt autó, hát nagyon nem kellene itt "koccanni" (mondogattam magamnak), de aztán sem a jobb oldali kormány, sem a baloldali sáv nem zavart meg. Szinte pillanatok alatt (muszájból) megtanulja az agy.
-
GrooveHero
addikt
válasz AttyVin #57518 üzenetére
Akkor gondolom azzal nem vagy tisztában, hogy az a bizonyos sötét oldal, amiről beszélsz valójában a világos oldal, és amit ti használtok magyaroroszágon, az a sötét oldal. Guglizz utána, meglepődnél, hogy a bal oldai a hagyományos, csak az európaiak megváltoztatták
más...
tudom, ez nem laguna szaktopic, de hátha valaki...
Van esetleg valakinek tapasztalata Osram Xenarc Cool Blue Boost xenon izzóval (D1S)?
Szeretnék újítani, váltani 6000k körülire, mondjuk ez pont 7000k-es. Más ajánlás? Az ár nem gond, minőségit akarok, ami bírja is hosszabb távon.Köszi előre is a segítséget
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Crypto Trade
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Milyen routert?
- Házimozi haladó szinten
- Suzuki topik
- Építő/felújító topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...