-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz balazs1022 #43917 üzenetére
Ha 1mm lóg a tengely amit nem tudom ki és hogy mért, akkor az igen csak oda van.
Meg kell nézetni egy szerelővel aki ért is hozzá a gépet, mert ha széthajtod, akkor a motort is magával viheti.
De majd a diesel szakértők meg szakértik neked, én a dieseles vonalon nem nagyon mozgok és nem is szeretem.Renault power
-
üszök
őstag
válasz balazs1022 #43917 üzenetére
Az enyém már 3 éve is lógott annyit szerintem,és azóta mentem 40k kilométert. Viszont karter gázom semmi nincs (kis füst a nívó pálcánál),és olaj is vagy 5-6k kilométer alatt megy le minimumig. 210 van a kocsiban. Viszont nem tök ugyanez a motorom.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #43917 üzenetére
Cooler csövèt ha leveszed ès csúnyán olajos, akkor meg is van a hiba. Ha ilyen mèrtèkben tolja befelè az olajat, akkor hamar csináltasd meg a turbót, mert hajlamos lehet felkapni az olajat ès a blokkod beáll! Igen ahol az olaj bejut a nyomó ágba, ott a turbó által sűrített levegő is bekerülhet az olaj tèrbe...
-
FerNandor
őstag
válasz balazs1022 #43986 üzenetére
1 év a maximum ajánlott, ha nem éri el a 10-15 ezres futást
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #43985 üzenetére
akkor vedd le a turbó nyomó csövét és ott nézd meg az olajat! ha direktbe tolja befelé az olajat, akkor érzetre akár még jobban is mehet, csak ha ráharap, akkor öngerejesztő lesz a művelet, addig míg az utolsó csepp olajat is kiszívja a teknőből és megragad a motor.....
turbó halált okozhatja az is, hogy ugyanaz az elhasznált olaj keni a turbót is, mint azt a hajtókar csapágyat, ami elkopott ettől, mert nem megfelelő kenést kapott, a régenlekellettvolnacserélni olaj a turbó tengelyét sem keni megfelelően és az is utána kottyan.....
(#43988) Drughi : inkább maxon álljon, jön a nyár, legyen benne víztérfogat megfelelően sok!
[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
válasz balazs1022 #44502 üzenetére
1.5l/1000 km
A turbó, és HK csapágy csere annyit fog érni, mint halottnak a csók. -
PeterPH
senior tag
válasz balazs1022 #44504 üzenetére
Mind a turbó, mind a HK csapágy meghibásodásának oka az olajzás hiányosságában keresendő nagy valószínűséggel. Ha azt nem javítjátok (az olajcsere nem javítás), akkor az új alkatrészek sem lesznek hosszú életűek.
-
válasz balazs1022 #44506 üzenetére
Pedig, amit leírsz, abból inkább az jön ki, hogy kopott a motor.
Ha a szívócsőben nem áll az olaj, akkor nem a turbó a ludas (vagy nem csak). Viszont ugye az olajad meg fogy, valószínűleg az égéstér felé.Kartergázzal hogy állsz, mennyire erőteljes???
(#44507) Na_Ta: szerintem engedik forgalomba. Pont 2 éve raktam fel én is képet róla, Belgiumban láttam: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz balazs1022 #44510 üzenetére
Indítsd be alapjáraton, picit járjon, aztán óvatosba vedd le az olajbetöltő kupakot (vigyázz, mert picit fröcskölheti ki az olajat, ha nagy a kartergáz). És akkor látni/hallani fogod, hogy van-e kartergáz.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Graphics
Jómunkásember
válasz balazs1022 #44700 üzenetére
Tudsz adni egy linket, keresem ,de még nem találtam meg.
EZ gondolom jó nekem : [link]
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #44751 üzenetére
ott kellene valahol lenni, ha nincs keress hőterelő lemezt ott ahol szélesebbre van a hely hagyva, mert oda járhat!
-
válasz balazs1022 #44751 üzenetére
Ahol lejön a cső a motor felől, ott fent a függőleges ágban valahol.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #44754 üzenetére
Pfúpasztmek!Szereted a traktorokat? Mert olyan sportos lehet dob nèlkül egy dízel. Van elèg gondja a kis dci- nek, ne akarj mèg többet csinálni!
-
rwin5
őstag
válasz balazs1022 #44809 üzenetére
házilag mennyire nehéz kicserélni? mert akkor rendelek egyet én is és megpróbálkozom vele, van valami útmutató esetleg?
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz balazs1022 #44924 üzenetére
Ne a motort cseréd ki, hanem a rudazatot kend meg.
Gyárilag szilikon zsír van ott és az összekapja a port ami egy idő után összeáll és megszorul.
Féktisztítóval ki kell takarítani és utána lítium zsírral befújni vagy wd 40 ha nincs más, de én a lítium zsírt javasolom, az megint megoldja a dolgot 10 évig.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #45157 üzenetére
Szerintem járd vègig amit elkezdtèl, eladni max nyomott áron tudod egy valamire való kereskedő a füstöt hamar kiszúrja, magánembert meg nem akarsz ugye átverni! Csináltasd meg ès használd, nem tudom nekem ez termèszetes volt a lagunánál, hogy ha kell, akkor loccs a lóvè, kiszállni a nagy bukó.
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #45161 üzenetére
és biztos, hogy még most is eszi az olajat? mikor a hajtókar csapágy szét volt szedve mit mutatott a henger-dugó belülről?(tehát motor állapota) eszi még most is az olajat? nekem is turbó csere után füstölt egy kicsit(korom), de már elhagyta, most minden rendben van.
egy szelepszár szimmering csere hengerfej síkolással, szelepvezetők cseréjével, szelepek beállításával új hengerfej tömítéssel és új hengerfej csavarokkal kb 60 ezerből meglehet(attól függ, hogy ki csinálja, nekem a hengerfej felújítás 30 alatt megvolt, szelepeket nem kellett cserélni, csak szelepvezetőket és szelepszár szimmeringet), hf tömítés+csavarok kb 20ezerből kijött!
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #45164 üzenetére
valahogy csak rá lehet mérni a nyomásokra, vagy gyári diaggal, vagy kiszerelve a fúvókákat azt gépen egyenként lemérve! akkor a hk csapágy csere rá is fért az autóra, kár lenne, ha innen venné meg valaki bagóért....
-
rob210
Topikgazda
válasz balazs1022 #45164 üzenetére
Vegyél egy katalizátor tisztítót, vagy menj el autópályára egy 200ast, azalatt kiég a kipufogó rendszerből a felgyülemlett cucc amit eddig beleköpködött.
(én a tisztító folyadékot javaslom)Ha azután is füstöl akkor befecsi.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz balazs1022 #45225 üzenetére
nem csak ezért nem ajánlatos üres tankig hajtani a kocsit
-
rob210
Topikgazda
-
Graphics
Jómunkásember
válasz balazs1022 #45635 üzenetére
Fekete füst: nem kap levegőt, vagy sok az üzemanyag.
Turbócső nem lyukas? el szokott repedni a csonknál, ha 1.5dci, és akkor lekormol
Ha az olajat eszi, akkor annak kéken kell füstölnie, nem feketén.
Felújított turbókban én már nem bízok...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz balazs1022 #45638 üzenetére
Hát ha tökéletlen az égés akkor lesz is benne korom. Az olaj feladata a részecskék megkötése
Mióta hajtod így?
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz balazs1022 #45640 üzenetére
Hát ez sztem leghiany inkább, a turbó még ennyi idő alatt se kéne , hogy leharcolt legyen...
Turbocsovet nézzétek meg
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz balazs1022 #45642 üzenetére
Ki van sztem szakadva a cső, van rajta egy kis pocs, ott szokott kirepedni.
Attól füstölt feketét sztem. Nekem is ez a motor van , csak Thaliaban
Ennyi idő alatt nem eheti még így az olajat. Vidd vissza, nézzétek at
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Predator2
addikt
válasz balazs1022 #46220 üzenetére
Sajnos a másik Clio-s kolléga is megjárta aki a Horvátoknál robbant le.
2 Injektor halt be újra neki. Tavaly újították fel neki a komplett rendszer 200k-ért.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
válasz balazs1022 #46220 üzenetére
Az nem baj, ha az olaj fekete, annak kell lennie, hiszen lebegteti a szennyeződéseket. Ha sok ezer km után is méz színű lenne az lenne a baj. Amit itt most leírtál, ahhoz egy komplett elektronikai és műszeres diag kell szerintem, Érden tudok egyet, nem olcsóak, ellenben mindent megtalálnak.
-
válasz balazs1022 #46223 üzenetére
Köszi. Oszcilloszkóp is volt? Hozzáértő kezekben nagyon sokat ér. Főtengely csapágyakat cseréltetek?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz balazs1022 #46220 üzenetére
Fekete füst mindig kevés levegőt jelent. Akadhat a turbót szabályzó mechanizmus.
-
speedydb23
senior tag
válasz balazs1022 #46782 üzenetére
ABS jeladót kell cserélni, nekem az 6000 Ft-ból meg volt, mert én magam cseréltem ki, nem egy bonyolult művelet...
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #52038 üzenetére
Csak sikerült eladni az olajevő szörnyet? Mi lett helyette?
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #52040 üzenetére
Nyugtass meg, hogy benzines?!
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #52042 üzenetére
Nem akarom a topic ázsióját rontani, de a clio2-től jobb a grande punto!
-
rob210
Topikgazda
válasz balazs1022 #52358 üzenetére
Ez oké amit írsz csak egy dolgot tegyünk tisztába.
Vagy Ies megane-ról beszélsz ph II es verzióban, vagy II-es megane-ról beszélsz ph II-es verzióban, de abban nincs Torziós rúd!!!Renault power
-
eTrade
tag
válasz balazs1022 #52362 üzenetére
Ahogy a Rob is sejtette, ez bizony Megane 1-es Phase 2, vagyis ráncfelvarrott (faceliftes) Megane 1-es.
De most őszintén, akinek van Megane 2-es kocsija, legyen szíves és írja le, hogy mennyire kényelmes az ülése.[ Szerkesztve ]
-
ichert
újonc
válasz balazs1022 #52038 üzenetére
Heló!
Érdeklődnék hogy meg e van még a hütőrács és ha igen mennyi lenne? -
Xantomas
őstag
válasz balazs1022 #85655 üzenetére
A: ez nem hibakódolvasó Ezzel semmit se érsz, tudsz meg.
B: a klímásod szeretni fog, csináltál neki munkát.
Jobb esetben a nyomásszenzor értékéből tudja, hogy nem kell a kuplungot ráengedni a kompresszorra. Rosszabb esetben kenés nélkül járt.
A rosszhíreket közölje veled inkább egy szerelő, átnézés után.Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy miért kéne egy kicsit jobban rágyúrni a természettudományos képzésre.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
balazs1022
őstag
válasz balazs1022 #85657 üzenetére
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
LamerGyuri
senior tag
válasz balazs1022 #85657 üzenetére
Na, akkor fussunk neki mégegyszer:
A: ez nem hibakódolvasóPeace
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.