Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    válasz just #19627 üzenetére

    Mondhatni, én jól körüljártam már ezt a dolgot, mert mindenképp xenont akartam az autómba, de csak is hivatalos módon.

    Tehát kell a tengelyre az érzékelő, az ehhez való szintező motor és a lámpamosó (nálad ez adott is), én már itt nehézségekbe ütköztem. És akkor ezek után még kell egy olyan lámpatest is, ami xenonra van kitalálva (sorozatszám + foglalat típus + az állítómotor helye - stimmeljen).

    Tehát elég nehézkes legális xenont építeni utólagosan. illetve nem nehézkes, csak ezek amiket leírtam, bőven 100k -n felül lennének, annyit meg nem ér az egész.

    Ja a lényeg, neked igazából egy gyári xenonos PH2 lámpa kellene, hiszen a többi motyód adott, mert gyári xenonos az autód. Viszont itt felmerül még 1 kérdés, hogy vajon a PH1 és a PH2 csatlakozói (lámpa, állítómotor) azonosak-e???

    (#19625) FerNandor: Ha látnád, hogy itt nálunk Miskolc és környékén milyen utak vannak.... :(
    Kegyetlen, igazából járhatnék minden héten futóműveshez, hiába óvatosan próbálok vezetni, meg már nagyjából ismerem a kátyúkat, de hát a kátyúk csak szaporodnak. Ja és igen az a fő probléma, hogy ezek már ilyen "monster kátyúk", amibe egy fél autó belefér.

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák