-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
Ha nem valami ritka, beszerezhetetlen cucc kell, hanyagold a törökökret, vagy ha találsz olyat, aki hajlandó EU-ból
megrendelést fogadni, ÉS mellé van rendes fizetési szolgáltatása (ez alatt értem, hogy nem Western Unionnal akar fizettetni, mert Paypalról már ki lettek tiltva a törökök, az IBAN-os cégeket meg többszörösen sarcolják), azt ne tartsd magadban.Én Xantiához rendeltem polipot, meg kiegyenlítő tartály alkatrészt, mert egy kis, háromfős céghez került az iráni Saipa gyárból a komplett mold készlet az LHM gumicsövekhez, plusz ha már korrektnek tűnt, a Megane-hoz is küldettem vele, csak a törököknél kapható műanyag lökhárító alsó burkolati elemeket. De párszor leizzadtam mire megjött a csomag, Hollandiát, is bejárva.
Igen bizarr volt, hogy egyik nap felvette az összeget KP-ban, aztán csak egy hét múlva jelentkezett, hogy megkapta, küldi.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
forceberg
veterán
Írta már a diag, hogy szakadtak, vagy mi volt a kettővel, hogy kuka? Nehezen indult? Mi az, hogy ramaty állapotban volt?
Csak azért kérdezem, mert én ellenzem a nem szükséges alkatrész- cseréket, így érdekelnének a tünetek.Majd most 1-2 év múlva nézz szét, milyen tákolmányok lesznek az utakon...
(#86998) rob210 :
Á, ezek a FAP-osok már szerintem mind utánizzítanak. Látom a generátor teljesítményén, hogy mikor kapcsolja le őket...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
KubanitoS
veterán
Most először vettünk úgy autót, hogy külső átvizsgáló segítségét kértük. Két autót nézett meg a kolléga tőlünk jó messzire. Ha egy napra terveztük volna a körutat, akkor egy laza 800km simán lett volna nekünk.
Minden szép és jó volt, a második autót ajánlotta. Elmentünk, megnéztük, megvettük és azóta is minden heppi. Én kellemesen csalódtam az egész folyamatban.Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
angyalpc2
aktív tag
simán
Sőt turbósba még jobb is a 100-as, mert jobban bírja a sűrítést, nagyobb kompressziót bír mielőtt öngyulladás történne. Így nincs kopogásos égés.
Tisztább az égés, ami a kényes turbósoknál, közvetlen befecskendezésnél még jobb is.Clio2 D7F-be most az megy (tavaszi 520-as kannás
) de már rá kellett tölteni 2xer is 10 és 17 litert 100-as is...(nem merem lefogyasztani üres tankra, mi lesz ha véletlenül tényleg megáll minden..tél is van, havazás is jövöget) Környékünkön kb30km sugarú kör már nincs 95, vagy ilyen 1-2 literes adag.
Tapasztalat: Csendesebb lett a motort, nincs morgás, kicsit jobb a gáz reakció érezni az 58 lovatmeg megnyekken a gumi ha úgy indulok el. Sima 95 benzinnel ez nem igen sikerül.
Fogyasztás kb maradt dinamikus vezetéssel. Ha nincs nagy forgalom már a sebességet is visszavettem 90-reEgyébként annak ellenére, hogy "olcsó" 95 nincs, csak drága 100-as van, teli vannak az utak ( és tapossák neki egyesek...vad állat módjára) És úgy tűnik nem csak én vagyok ezzel így...
[ Szerkesztve ]
-
forceberg & mycso
Köszönöm az információkat.Hétvégén megyünk egyet megnézni ( akkor ér haza a bácsi).
Addig meg aktiválva van a Hahu vadász.
Cél kitűzve , már csak türelem kell és sok-sok szerencseA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rob210
Topikgazda
Jól időzítettél, szombaton volt nálam egy ilyen.
Álom. De komolyan, nagyon egyben van és hát amíg az edc jó benne addig nagyon jó benne az is.
Az 1.8 tce gyerekbetegség mentes.
Nem nyúlik a lánc (250e km csere) nem reped a hengerfal, nem eszméletlen a fogyasztása, de lábtól és felhasználástól függően 7-10liter.
Vezetni élmény, szerelni nem annyira.
A 4db gyertyát 60ezrenként ki kell dobni belőle és ebbe minőségi drága gyertya kell.
Motul kell bele, castrolt soha!!!
Egyszóval vehető és nagyon könnyű beleszeretni .
De úgy vedd , hogy 540ezred legyen a váltóra amit 150ezer felett bármikor elkérhet, főleg, ha nyomatékból autóztak/autózol vele.Renault power
-
-
-
krono.
tag
Köszi!
Szóval ha jól értem elvi akadálya nincs annak, hogy ez működjön. Ellenben ezt akkor úgy tudnám használni, mint valami CD lejátszót?
Lehet megérdeklődöm tőlük a return policy-t, és ha nem működik egyszerűen visszaküldöm.A Yatournak ahogy nézem nincs bluetooth-ja, de egyébként hallottam már róla. Az mondjuk nem jó hír, hogy nem stabil, nem tudom, hogy ez a fejegység hibája, vagy az eszközé, mivel ugyanazon a kék csatin megy, mint az ebayes, így van némi félelmem.
Az utólagos fejegység jó megoldásnak hangzik, de szeretném a gyárias kinézetet. Feltúrtam már a netet olyan fejegységek után, amik nem ütnek el a műszerfaltól túlzottan, de nem jártam sok sikerrel. A 2 DINes fejegységekkel az a bajom, hogy túl lentre esik, így aktívan néznivaló kijelzőnek nekem nem annyira tetszik, illetve hogy szoftveresen mennyire smooth, hangminőség tekintetében mit tud nyújtani. A fenti "navi" stílusúak nem igazán tetszenek, hatalmas belógó cucc.
Szóval a saját finnyásságom miatt leginkább a gyárias megoldásokra törekednék.Egyébként olyat is olvastam, hogy egyúttal lehetne upgradelni Laguna rádióra, mert papíron az 4x40Wot tud, a Megane pedig 4x15öt, és sokkal jobban szól (és gyáriasan néz ki, az alapján amit találtam róla). Kérdés, hogy ez tényleg lehetséges-e, illetve mennyire támogatja a kijelzőt, kormányról vezérlést.
-
Xantomas
őstag
A Tunerlist baja, hogy analóg kimenetű a hozzá kapcsolt CD tár, így fejegység azon bemenete is analóg, illetve más CD tár verziót kell elküldeni neki, mind az Update list esetén.
Sajnos nem elég csak rákötni bármit, folyamatosan kell neki adagolni a handshake-et, acknowledge-et, státusz infót, meg bekapcsoláskor az azonosítást, mindkét irányba.Részben ebből írtam az MSc diploma munkámat. Visszafejtettem az egész VDO rendszerű CD tár-fejegység kommunikációt, meg csináltam rá emulátort ESP32-re.
Most, meg már rágják a fülem, hogy védessem le, a egész konepciót és csináljak belőle terméket.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Azóta dolgozat leadva, megvédve, már lehet nyomni publicba. Csak nincs túl sok motivációm foglalkozni vele, plusz bevallom őszintén, (és ezért fogom kapni a kövezést), de az évek során úgy elöregedett a járműállomány, hogy M2-t többnyire már csak azok használják, veszik, akikkel nagyon, de nagyon nem találom a közös nyelvet. Egyedül a friss jogis fiatalokban látok némi potenciált, akik első autónak veszik meg, s tele akarják tolni kütyüvel."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
harry
veterán
Rakerestem autodoc-on cikkszamokra, es hat igen, a markaszerviz siman 2* - 3* arakkal dolgozik, az oradij meg annyi amennyi.
En a myrenault oldalon foglaltam idopontot + szolgaltatast, ott volt egy becsles is, mondjuk az csak 286 eurot irt.Autodocrol alkatreszek kb 25k huf, azert ha elvinnem egy barmilyen szervizbe ez eleve tobb lenne, ha meg markaszerviz, meg egy atvizsgalast is kerek akkor foleg. De itteni viszonylatban ez nem egy rossz ar.
Illetve meg mindig sokkal jobb, mint kollegamnak nemet Jaguar szerviz, ott mondjuk egy 6 hengeres motorrol volt szo, csereltek gyertyakat is meg mittomen meg miket, csak a munkadij volt vmi 500eur, es meg kb ennyi az anyagkoltseg... na azon o is meglepodott.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-