-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #42942 üzenetére
gyújtótrafó baja lehet, ha még nem cserélték ki probléma mentesre, de ha elkezd szarakodni, akkor sem hajlamos azonnal otthagyni az út mellett ezzel a hibával, csak ki-kihagy egy henger. ablakemelője tud még beszarni, az indítókártyát nem kell elejteni, vagy ráülni, mert hajlamos a forrasztás elpattanni benne.
jó autók, jó fogyasztással, már az 1,4es motorral is élhető, az 1,6ossal még élményfaktora is lehet(1,6osban már van okoskerék, azaz vezérlés módosító, ha az beszarik, kb 50 ezres tétel, igaz 10-15évet kibír és nem nyírja ki a motort, ha becsokil). elektromos zűrök előfordulhatnak velük, de nem túl halálos mértékben.fogyasztásuk baráti, kb annyi körül kijöhet mint az astrád(főleg ha te hajtod)
tipp: kombijában még a csomagtartóban is van egy rakat hely, meggondolandó!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #42942 üzenetére
Összejött a második poronty, vagy ráuntál az astrára?
Én javaslom az 1.6-ost de egyébkét kényelmes jó autó, a PHI eseknek van egy pár széria hibája egyik sem egetverő, utszélén nem hagy egyikkel sem.
A rugótörés 10 év felett garantált, a csomagtér zárban a műanyag tárcsa eltörik, az ablakemelő, álltalában felújÍtó készletet igényel ennyi idősen, a gyújtótrafókat meg kell nézni beru vagy denso legyen akkor nem lesz velük baj.
Amúgy élvezhető szerethető autó.
Renault power
-
válasz AMD Power #42952 üzenetére
Fékfolyadék szintet majd reggel megnézem. Sötétben értem haza, már nem akartam a ház előtt sz@rakodni lámpával.
Levegősödésre gondoltam, de mitől? (remélem nem ment szét / nem lyukadt ki semmi)
Még esetleg a jelenségre azt találtam, hogy elvizesedett a fék folyadék aztán nagyobb igénybevételnél begőzösödik és akkor is ez a jelenség.
Viszont kb. 1,5-2éve cseréltettem fékfolyadékot...annak még bírnia kell.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Predator2
addikt
válasz AMD Power #42942 üzenetére
Helló
Ezzel a kocsival szemeztem:[link]
Írtam róla már itt a fórumban.
Mint ahogy látod, ezt a kocsit egy márkakereskedő árulja. Nekem ő mondta, hogy 2006 előtti Megane-t kerüljem, mert 50%-os volt a hiba arány. Elmondása szerint nagyon pocsék volt, sok hibával a modellfrissítésig (2006). Természetesen biztos van kivétel.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
pècsimunkás
addikt
válasz AMD Power #43469 üzenetére
Èn is a 2001- es autóm után - jövőre - 2011-2012 es Megan kombit fogok azt hiszem venni . Egyel fiatalabb generációra semmilyen másik autóra nem cserèlnèm le. Veszek majd egy 1.6 os 110 lovas 6 sebessèges kombit . 6500-8000 euró közöttieket nèztem nèmetben .Van választèk hála Istennek ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz AMD Power #43478 üzenetére
6 éve vettem , 91600 km volt benne , de tuti visszapörgetett volt . Azóta 60000km - tettem bele . Nagyon jó autó ! Csendes , megbízható , nekem még a mai napig tettszik ! Kívülröl is , belül is . Enyém Expression , nagyon jó felszereltségű ! Az 1,4 ellenére szerintem nem megy rosszul , simán tartom vele a 140- es utazót autópályán . Minden évben rendesen megkapja a szervízt, most lecseréltem a vezérműszíjat is . A megbízhatóságával kapcsolatban , meg van összehasonlítási alapom , van 2 Toyota is a családban , az én autómmal sincs több gond mint azokkal . Vettem hozzá Continental nyári gumit , Nokian téligumit , szóval rendben van ...
1-2 kisebb hiba , de együtt lehet velük élni : Jön le a lakk itt - ott , meg a belső műanyagok 1-2 helyen ragadnak . Meg , vagy 3x cseréltem középső kipufogó dobot - tavaly az egész rendszert . Ezt betudom a sok rövid útnak .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #55658 üzenetére
Nem arra gondolt, hogy itt hátul nincs spirálrugó, hanem 2/4 évjárattól függ torziós rugó feszíti a futóművet az útra.
Ezek ha eltörnek kilágyulnak, 70ezer forint az alapanyag hozzá plusz kell aki kicseréli. (emlékeim szerint te nem szerelsz)Ennek ellenére, ha kiszemelsz párat és vételkor megnézed, akkor szerintem jó választás.
Nekem classic van és imádom, nem cserélném el, sok fiatalabb kocsira.
Az 1.6 os motor ha denso vagy beru trafók vannak benne a világból kimennek.
Klíma van, elektromos ablak van, ABS van 4 légzsák van, az összes többi elektromos kütyü csak ráadás,ami azok felett van az meg nekem nem is kell.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #55666 üzenetére
Persze.
Beülsz a csomagtartóba és meghintáztatod, fel le rugózol benne.
Ha bármilyen akár a legkisebb surlódó kattanó, recsegő hangot hallod, ott kell hagyni, vagy tisztába kell lenni vele, hogy cserés lesz záros határidőn belül.
De mint írtam 70e plusz szerelés a komplett felújított hátsó híd.
Szvsz 20 év megbízható működésért, nem olyan sok az.
Ráadásul sokkal jobban fekszi az utat mint a spirálrugós társai.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
eTrade
tag
válasz AMD Power #55692 üzenetére
Nem problémás az sem, csak picivel szomjasabb a 1.6 16v, cserébe viszont erősebb, alul nyomatékosabb motor.
Amennyiben lehetőséged lesz válogatni, akkor inkább az 1,6 16v legyen, de ha nem találsz normális állapotban lévőt, akkor az a 1,4 16v motor 95 pacival sem akkora tragédia. -
Tom5
addikt
válasz AMD Power #55696 üzenetére
1,4-re 14" 100-as osztókör. 1,6-os on 15" a gyári. Én 14-essel tolom, hosszutávon munkábajárásra használom a kocsit immár két és fél éve. (55K kilómétert tettem bele) A szokásos Francia elektromos bugok azért ottvannak. Nekem egyik naprol a másikra halt meg ez időintervallumban: balos elektromos ablak. (azóta sem foglalkoztam vele), hátsó ablakfűtés, szélvédőmosó szivattyú. 2000 nél régebbit ne vegyél. nekem 1,4 16V M1Ph2 80% autóut, többi város így télen átlag 6L nyáron kb ennyi a klíma miatt. Én szeretem, nagy tágas, motor elég hozzá. (azért kipróbálnék egy 1,6ost). Sablon duma de igaz h megkell adni neki minden jót és akkor nem hagy az ut szélén.
Ajánlott. -
eTrade
tag
válasz AMD Power #55696 üzenetére
Szerintem még azt is érdemes megemlíteni, hogy a 6-os hosszbordás szíjat idővel hivatalosan lecserélték 5-ösre, itt egy dokksi róla: [link]
Őszintén nem nagy tétel, anyagdíja kb. 3-4 ezer forint, de ha elpattan akkor jóval nagyobb kárt okozhat.Még egy hasznos tipp: A használt autót hidegen teszteld, ne engedd meg a tulajnak, hogy járó motorral várjon.
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #55696 üzenetére
Nincs egr szelep benne így nem fog problémát okozni, sőt a dpf se
Annyira legyél nagyon figyelmes, hogy 06 os legyen a környezetvédelmi besorolása, mert van olyan miben csak a katalizátor előtt van lambdaszonda és az 04 et kapott!
259 es fékkel 14" afelett azaz az ABS es nagy fékes 280 assal csak a 15" megy fel rá.
Én ajánlom a nagytárcsást fékhatásban ég és föld a kettő.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz AMD Power #55737 üzenetére
Fene tudja mitől függ , de az egyik verzió a képen látszik, hogy ott van az ablakmosó tartály mellett (kék nyíl). Ennek ellenőrzése, kb fél perc unottan. A másik verzió a kerékjárati ív táján ott alul el van dugva (piros nyíl). Ennek ellenőrzése, legalább félóra és fizikai megterheléssel jár. Közben mocskos is leszel és elhangzik vagy 20 k anyátok kifejezés.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz AMD Power #55740 üzenetére
Azért mert otthon nem kényelmes szerelni, attól miért lenne buta megoldás?
Nekünk otthon szívás, de csápossal nem egy extra mutatvány az 5 kerékcsavar meg a dobbetét.
Nem tudom, hogy a fórumozók hány százaléka tervezett már életében valamit, de nem olyan egyszerű sport az.
Sorozat-gyárthatósági költséghatékonyság mindenek felett. Ez felülírhatja az utólagos könnyű hozzáférhetőségeket.
+nem olyan alkatrészről beszélünk, amit 10-15e km-enként levesz az ember, mint egy olajszűrő.
Jó esetben a termosztát is hasonlóan nem rendszeresen cserélendő.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
AttyVin
aktív tag
válasz AMD Power #55747 üzenetére
Nálunk a Fluence fekete. "Jól áll neki", elegáns, de nem is mosatom sűrűn, minek. Ahogy írták, hamar meglátszik rajta minden és átmegy sötétszürkébe...
Amúgy a még családban használt Classic pont ilyen évjáratú és a kivitele is szinte megegyezik (no CD, valamivel kevesebb km), de az sötétkék, enyhe metálos csillogással. Ahhoz meg az megy jobban, mint a fekete.
(1000 éves fotó, de a kocsi sem patyolat tiszta...)[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
-
Gombinyó
őstag
válasz AMD Power #55851 üzenetére
Teljesen mindegy hogy viseli, ha ilyen távokat kell menni, akkor ilyen távokat kell menni.
Rövid távokra még mindig a szívó (jó értelemben igénytelen) benzines a legjobb megoldás ekkora keretből, ha a villany nem jöhet szóba vagy a bkv bérlet. Nyilván semminek nem tesz jót egyébként, de akkor majd 10 km kerülővel mész? Ugye hogy nem... -
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #56069 üzenetére
bal első sárvédő tiszta hullám, a bal oldalán és a csomagtér ajtón kis horpadások vannak, a hátsó lököst úgy megnyomták, hogy a vas átütött a műanyagon, az első lökös nincs a helyén, csak fel van rá okádva! Valszeg az eleje volt törve, meg kissé mostoha körülmények között bántak vele, de belsőre szép állapotú!
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Steamre tart a Kingdom Hearts sorozat
- Xbox tulajok OFF topicja
- Wise (ex-TransferWise)
- Notebook hibák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen