-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Predator2 #44734 üzenetére
Emlékeim szerint a 702 a 82 lovas moci és ugyan az a kuplung mint amúgy 68-asba kedvességgel A+D ez a mutatvány max 70-80k lehet a többi lehúzás...
WunderKinder: én a 82 lovashoz néztem de az a 40 k akkor is brutális még díjjal együtt is. max a fele a reális..
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #44820 üzenetére
Sok szerelő csak az unix és bárdi áraiban gondolkodik.
Na ez a baj, mert oda nekik van kedvezményük amivel ugyan ezen az áron kapják, meg mint itt.
Csak az ugye nekik plussz pénz nem neked.
Tehát ennyi ezért kerül kevesebbe.
Ahol én vásárolok ott is ennyi 200.- eltérés van.Érdemes körülnézni mindig.
Én a cserére azt a munkadÍjjat is sokallom, de ez én vagyok ez nem szávot tevő.
A szakszervÍznél jobb ajánlat amit kaptálA váltókódot nézd meg, ha jb valahányas akkor ez az olaj kell bele, de szerintem a 2.7 liter karcsú, bár a clió alá diesel nem tudom melyik váltót tették, ezt még nem szereltem
Renault power
-
just
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #44823 üzenetére
A váltón van egy kis fém táblácska abba van beütve a típusszám.
Én Valeot szoktam tenni a benzinesbe.
A luk is nagyon jó.Más okokból az utobi időben a sachsot én kerülöm.
Szétesett egy két termékük mostanában.Ezt az exedyt még sose szereltem erről nem tudok nyilatkozni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #45182 üzenetére
Ülés huzat anyagból
Ha csináltatod akkor 20ezer forint az igényes minőségi munka ami méretpontos is.
Cserébe 10 évig patent ha nem égeted kiA plüs huzat nálam nagyon jól bírja.
De ez nekem a gyári huzata a kocsinak. Én nem szeretem az üléshuzatot, sajnos.Egy dologra figyelj, hogy műszálas anyagból semmi esetre se legyen, mert az nem lesz kényelmes.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #45186 üzenetére
Én őket ismerem nem olcsóak, de minőségi munkát csinálnak.
Fent vannak a facebookon is.
"Autóüléshuzat ,méretre legyártva 32850 Ft.-tól. Ez komplett garnitura ár, minőségi gyári szövetekből.Két első ülésre trikó huzatot ajánlunk ,melynek ára két fejtámlával 5000 Ft.
Ülések újra kárpitozása kb: 120000Ft szövet vagy plüss anyagokkal.
Autó bőrözés ,minőségi autóbőrből 280000 Ft -tól.
Ülések javítása ,hibáktól függően anyag cserével 12000Ft-tól, szivacsozás 6000 Ft-tól.
Várjuk megrendeléseiket!"[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
forceberg
veterán
válasz Predator2 #45743 üzenetére
Nem kell kidobni 300-nál, de csodát sem kell várni a hahu legolcsóbb 20%-ába tartozó 100-200e km-re írt ajánlatoktól...
Kényes, annyiban, hogy a bele és hozzávaló cuccokat kell alkalmazni, nem 30e km-enként...
Akinek nincs pénze egy esetleges javításra(ez minden autóra igaz), nos az tovább nyújtózkodott a takarójánál.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #45743 üzenetére
M2 1.5 dci 10 éves 6 éve nálam 80 százalék város. Baja? Semmi. Ja dehogynem, feleannyit eszik mint egy fűnyírómotoros. Éppen most takarítja meg a harmadik befecs. rendszer felújítást, úgy, hogy még egy sem volt.
Beszélgessünk.Jah, ma 23 mázsa fát hoztam vele haza futóval ( nem egyszerre). Leszarta.
Valóban szörnyű.[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #45758 üzenetére
Üdv. !
Nem tudom mennyivel vettem, mint senki aki használt autót vesz. Az órájában 70 ezer körül volt ( lease planos kocsi volt nem hinném, inkább a duplája, ha nem több) lényeg, hogy kb én is ennyit tekertem bele.
Mióta nálam van megkapja az évenkénti motorolajcserét és szűrőt, ja szűrőt félidőben kidobom ( 10-15.000 km), kétévenkénti go. szűrőt ( 20-30.000 km), kétévente levegőszűrő csere és folyamatosan kapja a 2T-t az üza. " szárazsága miatt, kannázás ohne. Hidegen nincs hajtva, viszont kisvárosi városi üzem a 80 százalék. ( 4-be fel sem tudok kapcsolni.
Úgy érzem mindent meg kap.
Persze véletlenek vannak pozitív és negatív irányban is.
Leghosszabb táv egy seggel 800 km volt, meg vissza, átlag 3,7.
Ehhez nincs mit hozzátenni.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Predator2 #45781 üzenetére
csakhogy a dci-t védjem én is, meg nem is.
Rengeteg ismerősöm van, akik csak szívnak a dci-vel. Immobiliser, alig indul, stb.Csak mi nem.
Laza 150-et beletoltunk a kocsiba, de még se kék füst, se fekete, se gyorsítási füstöt nem láttunk. még hidegen sem. alapjárata gyönyörű, és egyenletes. Olajból csak Castrol-t kapott, gázolaj: Shell "sima gázolaj", és molos szintén sima. újonnan vettük a kocsit, a formont-tól kecskeméten. Egy időben németországba is mentünk vele, sokat. (Westfalen, 2011-től 2013-ig), és sosem rohadt le alattunk ennyi kilóméter alatt (na jó egyszer kaptunk defektet... ). Olajfogyasztás nem észlelhető, előző olajcsere óta (épp ideje lenne cserélni) max alatt van egy picit.Fogadni merek ez után a hsz után 100km-en belül kuka lesz a Delphi
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #45781 üzenetére
30000 Ft a négy kapcsolószelep a porlasztóba, 60.000 a nagynyomású szivattyú. Az nincs 100.000 Ft . Mit kell még cserélni, hogy 250.000 Ft legyen? A nagynyomású csöveket lehet tisztítani, az üza. rendszer többi csövét is. Ha újat vennél üza. csövekből 10.000 Ft-ból bőven megvan. Hol vagyunk a 250.000-től.
Ezekért az esetleges műveletekért nem fogok átb@szós szerelőhöz járni. 8 ezerért akarták az izzítgyertyák darabját cserélni, annyiból meg volt a négy cseréje... pofátlan, lehúzós, átb@szós banda.
Klímával volt még bajom, de az nemcsak a dci-ben van. Nagyokos szerelők úgy megtépték az akku tálca gyári torx rögzítőcsavarjait, hogy csak lefúrni tudtam őket. Jah bocsi az önindítót takarítottam, mert sajnos az is van benne, igaz az sem francia hanem japo ( mitsubishi).
Amikor vettem sokan mondták, hogy jó nagy marha vagyok, közülük, már többen cserélték azóta saját kocsijukat mert szar, volt közöttük a corollától a golfig minden...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
#32577792
törölt tag
válasz Predator2 #45790 üzenetére
Törődésnek nevezzük azt, amikor megadunk neki mindent, ami kell neki és néha még annál is többet.
Én nem érzem magam átlag feletti földi halandónál. Nálam az autó sokáig munkaeszköz volt, ennek megfelelően bántam is vele. Figyeltem minden rezdülését, és ha már valahol zörgött, kopogott, nyöszörgött, kerestem mi a gondja. Miért? Egyszerű, sokszor 2-300km-re volt az otthon fogalma és szeretek a homeban aludni
Átlagként elvittem szaGszervízbe, hiszen ha valakik, hát majd ők tuti..
Pénztárcámon rájöttem, hogy nem.
Tudtam rendelni itthon alkatrészt, jó áron, aztán szerelő beszerel. Vagy én, ha olyan volt.
Később rájöttem, ha szerelőre bízom a rendelést, az se drágább.
Igen, kerestem a legjobb megoldásokat, ami még belefért.
De kérdem: ma hány százaléka az otthonoknak, ahol nincs net?Egyszerre vettünk a testvéremmel használt autót. Én soha nem voltam presztízs függő. Ezért lett Laguna II 1.9Dci (amelyik mind betegágy). Neki meg valami bajor, nagy motor, sok henger meg a többi. Beleültem, és szűk volt, tankolni kellett és sokat, (dizel) szervizeltetni kellett (mezei) és drága volt, nyulat fogott és hónapokig állt várva arra, hogy hűtőt kapjon (pedig lehet már mindent kapni).
Ez meg ment. Klímával, átlag 6 literrel.
Igen, a kocsi legyen értem, én meg azért, hogy tudjon lenni értem ))
Ez is Laguna lett, igaz csak 1.5dci, ez is jó, mert én ezt akarom
Aki szidja, elégedetlen, az be is vonzza ezeket a problémákat
Szeretem, mert tetszik, kényelmes, olcsó fenntartani, és nem utolsó sorban, biztonságos. Erről is tudnék mesélni, mert van tapasztalatom, személyes.Amikor keresgettük az újat, egy kereskedésben fiatal pár. Nézelődtek. Férfi megy egy Octaviához. Hölgy: megmondtam, hogy soha többet Skoda. Férfi: arrébb andalog, egy Scenichez
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #45790 üzenetére
Üdv!
Sajnos én is csak átlag vagyok, nem több. Sőt a keresetem sem mondható jónak. Ezért olvasok sokat a dolgok után és lehetőség szerint megkísérlem magam megoldani a problémát.
Szerinted az itthon árult kapcsolószelepeket hol szerzik be?
Megmondom, a minél nagyobb árrés miatt szintén kínai ( a kínai legalább megmondja, hogy 100.000 km az élettartama), csak az "átlag" autósnak mondják, hogy gyári. Persze, hogy kifizeted a darabáron 30.000 -ért kínált alkatrészt. Aztán a javítás után megtett 100.000 km után cseréled megint. Viszed a szerelőhöz és széttárja a karját, ja ilyen a magyar gázolaj, meg a francia fosh.Kapcsolószelep cseréhez nem kell kódolni...
Miért Bosch-t raktál?
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
#32577792
törölt tag
válasz Predator2 #45817 üzenetére
Persze hogy húzza a száját, hiszen nem ő vette neked. Azért tegyünk már rendbe pár dolgot!
A szerelők kereskedelmi kapcsolatban állnak a nagykerekkel. Ott forgalomarányos bónuszt kapnak, ami azt jelenti, hogy biza kemény százalékokkal olcsóbban kapja, mintha Te megveszed pl, a unixnál, ez bizony nem 5-10%-ot jelent, hanem 30-50 is összejön. Az, hogy Te ebből mit látsz majd a számládon, csak rajta múlik.
Egy 50%-os kedvezménynél visszaad nagyvonalúan 10-et, és már happy vagy. Még szép, hogy nem tetszik neki és nem akar felelősséget vállalni, holott az alkatrészért nem is vállal, mert az a gyártóé.Ó igen. Egy cég által felújított termék.. Bizony itt is lehetne mesélni pl. turbók felújításáról. Jaa, adnak garanciát rá. Jjjjaaa. Azzal gond semmi, mert kell. Aztán lejár és jönnek a gondok. Széttárt karok. Lejárt a gari, szar volt az olaj, nem megfelelően használtad, túlhajtottad, stb...
Volt már nekem "márkás" sok (2év) garis akkum, amelyik 2 év 1 hó után nyekk meg trotty lett. Pedig ajánlották nagyon. Azóta legyen 1 év, bírjon ki annyit, ha több már happy vagyok, és ne kerüljön 1,5x-be mint az átlag.
Off: sokan szidják a Samu mosógépeket (szerelők és szervizek főleg), ez lesz vele, az lesz vele, 2-3 év és beszarik. Szóltam is neki, hogy így 6 év után mi a franc van veled
No, én írtam itt, hogy tudok megbízható, korrekt szerelőket, igaz egyik sem kecskeméti, de ezek beváltak. Nem reklám, akkor megyek hozzájuk, ha a saját szerelőm nem vállalja.
Gázolaj: nem tudok nyilatkozni hosszabb tesztekről. Egyszer még Lanos benyás időből teszteltem mindet.
mol, shell, omw, auchan (prémiumokat is). Hibahatáron belüli értékek voltak (kivéve egy kiskőrösi noname kút) mind, 1-3dl eltérés nem szignifikáns, ezt akár a levegő hőfoka is tudja befolyásolni. A noname elég ratyi volt, majd 1 liter pluszban.
A volt 1.9dci-be auchan ment, 6l átlagot ment.
Ebbe sima omw: 5,9
Vezetési stílus nem változott.Részemről ennyi. Köszönöm a figyelmet
Kiléptem. -
dhgm
tag
válasz Predator2 #45817 üzenetére
Üdv!
Szerintem megkísérlem magam. Felénk a legtöbb szerelő fos franciázik, a legtöbb azt sem tudja, hogy hogyan fogjon hozzá egy-egy műveletről. Szóval nem ismerik a típust. Sőt a márkaszervíz sem.... mellette van egy műszaki állomás ( tán egy a cég) azt nem tudták, hogyan kell az M2 gyári könyöklőjének az elejét levenni a vázról. Szerinted rájuk merjek bízni egy injektor kapcsolószelep beépítést?
Nem márkaszervíz szerelőhöz vittem volna vez. szíj cserére és kértem árajánlatot. Azzal kezdte, hogy nyissam ki a motorháztetőt megnézné... fingja nem volt arról, hogy az M2-n hogy kell, szerinted rábíztam. Nem. Tavaly egy szép áprilisi napon reggel 7-kor hozzáfogtam 11-kor készen volt... és legalább tudom, hogy új alkatrész került mindenhová.
Szóval a kapcsolószelep cseréje sem lehet sokkal bonyolultabb művelet...
A tamtam veréséről meg az a véleményem, hogy a kocsid akkor sem lesz jó, sőt még azt is szétbarmolják ami egyébként működik... Nem valószínű kiadom a kezeim közül. Elb@szni én is tudom. Ingyen és bérmentve.
Olvastam a cikket a Delphi szívattyú milyen szabályozású túlnyomás oldali vagy igény oldali?
Más típusokat nem ismerek, de ... szerintem 1600 baros gázolajnyomást szinte csak ugyanazon az elven lehet előállítani fém alkatrészekkel. Ezek előbb utóbb kopnak, ha meg kopnak ugyanúgy körbeszórják a rendszerben mint a Delphi. Ez megint csak foshfranciázás, szerintem.Csúcsot is lehet cserélni...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
eTrade
tag
válasz Predator2 #46331 üzenetére
Én őket tudom javasolni: franciabonto
Írj nekik egy email-t, hogy mire van szükséged, képeket is csatolhatsz a levélhez.
Nekem egy napon belül már válaszoltak is, hogy van amit keresek és jöhetek is érte. Azért mentem be személyesen, mert drága a futárszolgálatuk.
[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Predator2 #46354 üzenetére
Szia! Ahogy latom Lion mar meg is valaszolta. Ebben a keszletbe van 3 fele csiszolopapir. Ugyelni kell arra, hogy mindig vizes legyen a felulet amikor csiszoljuk. Aztan jon a paszta es vegul kap egy UV gelt.
Ebben a videoban be van mutatva az egesz folyamat.
https://youtu.be/u5WwSjj2maQ -
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #46413 üzenetére
Résolajmérést hogyan csináltad?
Levegősödés lehetséges okok:
- gyorscsatik gumitömítései, megoldás: gumikarika tömítések cseréje,
- szűrő ( vízleeresztő, esetleges vízérzékelő csatlakozás, esetleges légtelenítő) megoldás minden csavarozható csatlakozási pontot ellenőrzini, ha kell utánahúzni,
- porlasztók felől a résolajjal érkezően ( visszatáplálásra kerül a szűrőbe) megoldás átalakítás ,( más szűrő pl. kanggo 2010 évjárat szűrőnek 2 üza. cső bemenete van a szokás 5 helyett (( mindjárt 3-al kevesebb lehetséges levegősődési hely), üza. csörendszer átalakítása az új szűrőre. Elsődleges a porlasztók felöl résoajcsövet egyenesen a tankba vezetni...)
Nálam is ez volt a gond. Egy éve alakítottam át, azóta semmi ... ( pöcc, röff)
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #46478 üzenetére
Kétcsöcsű szűrő légtelenítővel: http://indafoto.hu/takarok/image/23913572-11577775/user
http://indafoto.hu/takarok/image/23913572-11577775/user
http://indafoto.hu/takarok/image/24482599-5d270e2f/user#nagyitas
A régi szűrő a régi helyén megszüntetésre került. Így 5 perc a szűrőcsere, nem utolsó sorban tiszta a hely, nem a sáros poros doblemez mögötti helyen kell matatni...
A visszatérő nálam a kézipumpa melletti fekete műa. cső. elvágva a pumpa mellett és oda meg vissza a nagynyomásúról.
Illetve a betáp világos cső lett elvágva és betoldva az új szűrő betáp csöve.
O gyűrűk gyáriak, nem cseréltem.
Szűrőfűtésnek meg tettem egy elektromos szilikon lapmelegítőt 40 fokon ki-be kapcsol...Tavasz óta így áll. Nincs levegő...
Jobb képem nincsenek... ha kell szólj holnap, ha ai idő engedi úgyis szétkapom.
Ha viszont kézipumpa visszaenged ott is levegősödhet...
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Predator2 #46825 üzenetére
Tegnap jó volt, ma harmadjára indult, úgy hogy megyünk tovább elektronika vonalon ,valószínűleg EGR hibára csinálja ezt / tudni kell nálam az EGR nem megy, mert leszakadt a csati.
Valószínű amikor ki lett nullázva a computer, akkor megjavult időszakosan, szóval most csatlakozót vadászok.
Szerk.: Most hívott az egyik szerelő, aki az EGR-t is néztem, azt mondja jobb oldalt szemből van az üzemanyagszűrőnek a háza, azt amit Te mondtál, rá kell pumpálni, mert lehet levegőt szív, nem sokat, de valamennyit igen.
[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #47150 üzenetére
Előszőr a turbó csövet nézzétek meg, ha valamelyik bilincs lelazult vagy a csövet lelőtte akkor tud ilyeneket csinálni.
A másik a befecskendező, ami a füstölést okozhatja, minden képpen elégtelen égés következménye.
Vagy a gázolaj vagy a levegő mennyisége nem jó.Ha a befecskendező haldoklik az sajnos nem olcsó.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #47225 üzenetére
a szerelők is csak tippelni tudnak! turbó cserekor nem árt a turbó csöveket is átmosatni, hogy ganyé nincs-e lerakódva benne, nem árt szerintem kitakarítani a teknőből a dzsuvát is, új turbónál felrakáskor az olajzóját fel kell tölteni olajjal, hogy az első forduláskor is legyen már kenése.
kartergázos motor is tudja okozni a turbó kipurcanását, de ha minden rendben van, akkor egy új turbónak sokáig kellene bírnia a gyűrődést!szerelő is kézben fogva azt tudja megállapítani, hogy lóg a turbó tengelye, hogy mennyire azt a szerelője vállogatja, van aki mindentől hüledezik, a másiknak meg semmi sem rossz!
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #47227 üzenetére
Ez amit Írsz elég aggasztó.
Ott nem a turbó lesz a ludas, hanem a rendszer egyébb alkatrésze haldoklik.
Érdemes lenne egy alapos kivizsgálást csinálni, mert drága dolog a turbócsere, és ha a hiba okát nem fedik fel egyre sűrűbben fog előfordulni.100.000 et futott kocsinál még a gyári turbó kéne, hogy dolgozzon, főleg ha az a 65 lovas motor.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- OLED TV topic
- World of Warships
- Max
- Hobby elektronika
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen